Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:39:37
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23573
0 Brugere, 753 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
robbertwilson12
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
989
990
[
991
]
992
993
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 1764173 gange)
DNE
Landsholdsspiller
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #14850:
05 Mar 2012, 20:43 »
Citat af: HansenLFC 05 Mar 2012, 20:01
Away kort var bestemt ikke kun folk fra S12 som nægtede det. Der var vel en grund til der var under 50 mand på alle stadions i laaaaange perioder. Inde på sidelinien.dk var størstedelen imod det!
Nu er røven jo ikke eneste mulighed for at få disse ting ind. For år tilbage da Brøndby gæstede Vejle blev der i ugen op til kampen fundet en hel del romerlys gemt rundt omkring på herre toiletterne. I Århus var de kommet ind om natten og havde gemt dem på selve tribunen. Så muligheder er der nok af, de kloge narre de mindre kloge i denne sammenhæng.
Hvorfor skulle folk tage til andre lande når det ikke er de hold som de følger? De kører en kultur herhjemme, og støtter deres hold på den måde de vil.
Og ødelægger det derved for dem selv og alle vi andre. Det bevidst at bryde loven, er absolut ikke en holdbar måde at få sin vilje på, tvært imod. Det gør det bare umuligt, for de som rent faktisk har muligheden for at give tilladelsen, at give den.
Egentlig er jeg ligeglad med hvordan de får lortet ind, det skal bare ikke ind overhovedet. Og dem der bruger det, skal heller ikke have lov at komme ind. Det burde være forholdsvis nemt at identificere fjolserne ud fra de billeder man har af dem, og så give dem livslang karantæne. Dem som ved hvem ballademagerne er, og alligevel ikke hjælper med at finde frem til dem, kan for min skyld også få sig en karantæne, de er også en del af problemet. Det er misforstået loyalitet, når man holder hånden over den slags.
Edit:
Og dem jeg hørte råbe højst om de Away kort, var præcis de samme, som forsvarede brug af romerlys (pyro lyder sgu for påtaget og åndsvagt)
«
Seneste Redigering: 05 Mar 2012, 20:45 af DNE
»
Zone 43
Manager
«
Svar #14851:
05 Mar 2012, 20:49 »
Citat af: plutonium 04 Mar 2012, 23:09
Man kan så diskuteres om det SKAL være lovligt, men det er en helt anden sag.
Men nu debatten er i gang, hvorfor så ikke tage den. Og for en gangs skyld få lagt nogen ordenlige spilleregler som alle parter, fansene, klubberne og politiet kan acceptere og efterleve, fremfor dissse "panikløsninger" såsom away-kortet, hooligan registeret osv..
Det har i mange år været en del af fankulturen herhjemme, og også i dag selvom det er ulovligt. Jeg ser egenligt ingen grund til ikke at legalisere det - naturligvis under den forudsætning af, at det er under ordnede forhold, samt at man kan gøre som en norsk klub (hvis navn jeg lige har glemt) har gjort henover vinteren, "udanne" dem til at kunne gøre brug af dem, romerlysene.
Herefter kunne man evt. gøre som man gør i eksempelvis Østrig eller Frankrig, hhv. affyre dem visse steder på stemningstribunen og X antal gange om året.
(indlægget er naturligvis ikke kun pyntet på dig, men et generelt input i debatten). :-)
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
plutonium
Manager
«
Svar #14852:
05 Mar 2012, 20:53 »
Hvis nogen opfattede det at kaste med afføring som støtte til ens hold, skulle det så også være i orden..? Ved godt at det er at køre den helt derud hvor det bare er direkte dumt, men at man ikke kan se at det er asocialt forstår jeg ikke. Så længe der ikke er tribuneafsnit til folk der gerne vil have romerlys, så er det jo til gene for omgivelserne. Det blev nævnt, at man bare kan stå et andet sted. Men den youtube-optagelse der blev lagt op tidligere fra al lyset i går viser da med al mulig tydelighed, at man intet kan se på banen når der bliver gået til den. Det er svært at stille sig væk fra det på tribuneafsnittet og undgå at blive påvirket af det. Det vil da klart ødelægge min oplevelse af en fodboldkamp, hvis jeg ikke kan se banen...
Anyway, så er jeg godt klar over at vi ikke bliver enige, men jeg holder mig nu stadig til min konklusion på det. Kunne man lave et tribuneafsnit på alle stadions hvor det var tilladt med romerlys, så fint med mig. Men så længe det dels er ulovligt på alle afsnit og dels er til gene for folk der ikke gider det så er det asocialt ad helvede til bare at lege autonom og støtte 'sådan som man selv vil'.
EDIT
ret lotto at mit indlæg passer meget godt på Zones
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #14853:
05 Mar 2012, 20:57 »
Citat af: Zone 43 05 Mar 2012, 20:49
Men nu debatten er i gang, hvorfor så ikke tage den. Og for en gangs skyld få lagt nogen ordenlige spilleregler som alle parter, fansene, klubberne og politiet kan acceptere og efterleve, fremfor dissse "panikløsninger" såsom away-kortet, hooligan registeret osv..
Det har i mange år været en del af fankulturen herhjemme, og også i dag selvom det er ulovligt. Jeg ser egenligt ingen grund til ikke at legalisere det - naturligvis under den forudsætning af, at det er under ordnede forhold, samt at man kan gøre som en norsk klub (hvis navn jeg lige har glemt) har gjort henover vinteren, "udanne" dem til at kunne gøre brug af dem, romerlysene.
Herefter kunne man evt. gøre som man gør i eksempelvis Østrig eller Frankrig, hhv. affyre dem visse steder på stemningstribunen og X antal gange om året.
(indlægget er naturligvis ikke kun pyntet på dig, men et generelt input i debatten). :-)
Ved at bruge uddannede fyrværkere, er det jo netop lovligt, så det ville være fint med mig. Og i øvrigt også en milliard gange flottere at se på, og langt mere kontrolleret. Skal fyrværkeri absolut ind på stadion, så er det helt klart måden det bør foregå på.
Men er folk så tilfreds med det? Eller vil de absolut stå og vifte med det nede mellem andre tilskuere?
verdenskrig
Manager
«
Svar #14854:
05 Mar 2012, 21:02 »
Det er fantastisk at pyroen på banen er et større emne end ham klaphatten der løb på banen og forsøgte at overfalde Claudemir.. Det siger desværre alt for meget om hvor dømmende et syn folk har på pyro.. I øvrigt en diskussion vi har haft en milliard gange herinde, og som vi aldrig bliver enige om..
Ene og alene fordi man ser tingene fra forskellige steder.. Primært ser dem som er i mod det bold fra tv'et, eller fra de neutrale pladser, mens dem som er pro er dem som ofte befinder sig midt i brændpunktet. Om vi så diskuterede det her emne til månen faldt ned, ville vi aldrig blive enige om om Pyro er ok eller ej.
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
plutonium
Manager
«
Svar #14855:
05 Mar 2012, 21:06 »
Citat af: verdenskrig 05 Mar 2012, 21:02
Det er fantastisk at pyroen på banen er et større emne end ham klaphatten der løb på banen og forsøgte at overfalde Claudemir.. Det siger desværre alt for meget om hvor dømmende et syn folk har på pyro.. I øvrigt en diskussion vi har haft en milliard gange herinde, og som vi aldrig bliver enige om..
Ene og alene fordi man ser tingene fra forskellige steder.. Primært ser dem som er i mod det bold fra tv'et, eller fra de neutrale pladser, mens dem som er pro er dem som ofte befinder sig midt i brændpunktet. Om vi så diskuterede det her emne til månen faldt ned, ville vi aldrig blive enige om om Pyro er ok eller ej.
Vel talt
Baneløberen er også en klaphat, men jeg er ikke ét sekund i tvivl om at han nok skal få sin straf. Han får jo ret svært ved at løbe fra det. Det er lettere at skjule sig i en gruppe
Desuden er der næppe nogen der synes baneløberen var 'et positivt bidrag til stemningen', så der er ikke så meget at diskutere!
JKJ
Gæst
«
Svar #14856:
05 Mar 2012, 21:15 »
Citat af: verdenskrig 05 Mar 2012, 21:02
Ene og alene fordi man ser tingene fra forskellige steder.. Primært ser dem som er i mod det bold fra tv'et, eller fra de neutrale pladser, mens dem som er pro er dem som ofte befinder sig midt i brændpunktet.
Om vi så diskuterede det her emne til månen faldt ned, ville vi aldrig blive enige om om Pyro er ok eller ej.
Men de er nu engang ulovlige og sådan er det.
Hvorfor ikke forholde sig til det?
Og så lang tid at man opføre sig som de såkaldte fans gjorde igår støtter de jo på ingen måde dem der gerne vil have gjort pyroerne lovlige.
Tværtimod bliver det bare endnu svære at få dem ind på stadions, altså lovligt.
Og så synes jeg faktisk det er en smule skræmmende at det lader til at enkelte ikke helt fatter alvoren af denne sag. De gavner ikke på nogen måder deres klub ved at op føre sig som feks igår, tvært imod gør de jo jo klubben en bjørnetjeneste.
På et tidspunkt bliver de øverste indstanser nød til at lave en standpunkt der kan mærkes ved at give megabøder og pointstraffe.
Indrømmet, jeg er dybt rystet over den opførsel som begge holds tilskuere viste igår aftes. Det er ved at være nogle år siden, men i en lang årrække var jeg fast mand på Aalborg stadion især når AGF, Brøndby og FCK var på besøg og jeg har aldrig nogensinde oplevet noget som det vi har set de seneste år.
Beavars der var måske en slåskamp her og der men det kunne også ske i "Gaden" en lørdag aften.
Volden er virkelig ekskaleret de seneste år og det er imo særdeles bekymrende for dansk fodbold, både indenland og udenlands.
Jeg skal ikke umiddelbart gør mig klar på en løsning af disse problemmer, men en løsning kunne være som man gør i Holland at der til flere opgør ikke er tilladt for udeholdet at komme på besøg. Det er s¨bare synd for langt største delen af de fans der rent faktisk godt kan opføre sig pænt.
Men hvis man vil ændre nogle love og regler er det ihf ikke vejen frem med den opførsel som vi så igår.
verdenskrig
Manager
«
Svar #14857:
05 Mar 2012, 21:18 »
Pluto@
Det er da muligt at han ikke et et emne man kan være decideret uenig om, men jeg synes stadig det virker som om pyroen var et større problem end ham.
Pyro har været en del af dansk fodbold lige siden starten af 90'erne.. Det sjove er i mine øjne at dem som kalder det vanvittig farligt og en stor sikkerhedsrisiko, er dem som ser til fra sidelinien.. Dem som står midt i det synes det er fedt.. Det er en underlig situation hvis det skulle være så farligt som der gives udtryk for.
JKJ
Gæst
«
Svar #14858:
05 Mar 2012, 21:20 »
Baneløberen er 16 år, blev anholdt og tilbageholdt i nogle timer inden han blev hentet af sine forældre!!
Han får en bøde på 2000 kr men fordi han er under 18 skal han kun af med 1000 kr.
Og så skal han nok forvente en pæn lang karentæne fra Aalborg stadion.
http://www.nordjyske.dk/artikel/10/5/5/4090895/3/16-%E5rig-banel%F8ber-slipper-med-b%F8de
Hvis AaB får en bøde af DBU kan jeg godt forestille mig at AaB går efter at få den betalt af den unge mand.
plutonium
Manager
«
Svar #14859:
05 Mar 2012, 21:23 »
Den var så ikke gået i Parken
Der er en både på 5.000 eller 10.000 kroner mener jeg. Men det kan selvfølgelig nå at komme fra AaB af også. Det er vel bare staten der opkræver 1000 af ham. Men jeg synes da det er på sin plads at han får en tidsubestemt karantæne. Så kan man vurdere ham igen når han om nogle år har vist at han kan føre et fornuftigt liv. Hårdt? Ja, men der er bare ikke nogen undskyldning. ALLE ved at de ikke må hoppe ind på banen, og når folk så gør det, så stopper sympatien altså fra min side. Tag ansvar for egne handlinger. 'Jeg var fuld' eller 'jeg var ung og dum' er gode forklaringer, men absolut ikke undskyldninger der kan bruges til noget.
JKJ
Gæst
«
Svar #14860:
05 Mar 2012, 21:23 »
Citat af: verdenskrig 05 Mar 2012, 21:18
Pluto@
Det er da muligt at han ikke et et emne man kan være decideret uenig om, men jeg synes stadig det virker som om pyroen var et større problem end ham.
Pyro har været en del af dansk fodbold lige siden starten af 90'erne.. Det sjove er i mine øjne at dem som kalder det vanvittig farligt og en stor sikkerhedsrisiko, er dem som ser til fra sidelinien..
Dem som står midt i det synes det er fedt..
Det er en underlig situation hvis det skulle være så farligt som der gives udtryk for.
Tror ikke spillerne, dommeren, kontrollørerne og de fan der bare vil se bold synes det er fedt.
Og da slet ikke når man kaster til højre, vesntre og ellers helt ukontrolleret rund med dem.
Som CV sagde igår var FCK begyndt at lægge tryk på AaB men så blev kampenb afbrudt og så skulle de bruge tid på at komme ind i rytmen igen.
Det kan jeg virkelig ikke se hvordan den skulle være fedt og støtte sit hold.
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #14861:
05 Mar 2012, 21:24 »
Jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige længere, for jeg er så splittet som jeg kan være efterhånden. Jeg elsker FCK, og jeg elsker at tage på stadion og støtte holdet. Jeg fyrer ikke selv pyro af, da jeg ikke vil risikere en karantæne, men jeg elsker det, og hvis det var lovligt og jeg ikke skulle risikere et år eller to væk fra mit FCK, så ville jeg også fyre det af selv. Jeg synes slet ikke det kan diskuteres at det har en effekt på stemningsskabende fans, når der bliver fyret op for nogle lys. Der sker noget, det er flot, det ser vildt ud, man får et kick, og så synger man højere, og det er de øjeblikke som jeg ved så mange af de aktive fans også elsker.
MEN! Det er slet ikke acceptabelt at det ryger på banen. Det skal det bare ikke. Det er også meget federe hvis det bliver på terassen, for så bliver tribunen lyst mere op. Og det er her filmen knækker, og skaber et meget generelt billede vi har med mange af de fans der gerne ser sig selv som en del af Sektion 12. Disse helt absurd dumme, prollede idioter der kun tager til fodbold for at få opmærksomhed og lader frustrationerne over deres garanteret elendige tilværelse gå ud over vores ry som fans, og holdet. Den type mennesker er der skræmmende mange af på vores aways efterhånden. Der er alt for mange overgearede idioter, som skal smadre alting, skal op og topped med alle, og som gør alt muligt andet end det det burde handle om - at skabe en fucking fed og vild stemning til formål at støtte vores hold, og gøre det klart at København både står for en flot visuel opbakning, såvel som en høj vokal og et meget stort engagement i hvordan det går på banen. De ting opfylder vi desværre ikke helt.
Det værste er når jeg hører så mange i toget efter kampen nærmest klappe hindanden på skuldrene over hvor sejt det var at det og det blev smadret, og at der igen var gang i gaderne og at det stak helt af. Jeg synes der skal være gang i gaderne - bevares, men ikke når det foregår på den konfliktsøgende måde som det foregår på Københavns udebaneture efterhånden. Jeg føler mig pinligt berørt over at være en del af samme kultur som de typer. Jeg køber ikke helt den med at de ikke er fans, for det er de, men de har fundet ud af hvor meget ballade de kan lave og hvor meget omtale de kan få, så nu er det derfor de tager til fodbold - ikke for at kæmpe for en FCK-sejr, som er det der burde betyde mest når man er fodboldfan.
Så er vi ovre slagtningen af idioterne. Jeg er, som jeg skrev tidligere i indlægget for pyro, og jeg er virkelig vild med det show der blev leveret i går, bortset fra at de blev kastet, som jo er under al kritik. Det så fantastisk ud, og tribunen kogte da det stod på. Der var gang i den, folk sang højt, mærkede fællesskabet og tænkte kun på hvor fed en stemning det var. Opbakningen var ganske god i går, der var fin smæk på tribunen til tider, og det er positivt at vi synger fra første til sidste minut, selvfølgelig med skiftende lydniveau, men det jeg synes er S12s største kvalitet pt er at der altid er en sang igang på tribunen. Der bliver også hurtigt gjort meget fra folk og capoernes side til at starte en ny sang når vi får en scoring imod os, og det var godt at se hvordan folk hurtigt kom sig over udligningen og gav sig til det sidste.
Og så synes jeg det er helt vildt så meget der er blevet skrevet om kampen i går, det er ikke noget nyt er der er pyroshows, selvom gårdsdagens bestemt var i en højere klasse end man ser så tit, og det er (desværre) heller ikke første gang at man ser at det bliver smidt på banen. Til gengæld er der en episode hvor en dude brænder nettet op med et lys, hvilket er totalt uacceptabelt, men det er jo ikke noget folk taler så meget om, så vidt jeg kan høre? Og så er der, som VK siger, heller ikke blevet talt nok om den baneløber der var til større fare for spillerne end de lys der aldrig kom i nærheden at nogle spillere. Det synes jeg er besynderligt, omend ingen af tingene er acceptable.
Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, jeg er frustreret over en stor gruppe mennesker, men samtidig også stolt af en anden gruppe mennesker. Jeg er for pyro, men kan efterhånden se at vi aldrig nogensinde får lov til at bruge det lovligt her i Danmark, så er det dét værd at fortsætte. Jeg er splittet, jeg er snotforvirret, og jeg ved ikke hvor jeg skal placere mig selv længere...
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #14862:
05 Mar 2012, 21:24 »
Hvis man så gerne vil have pyro shows, som i kalder det, hvorfor så ikke gøre det på den lovlige måde, nemlig ved at gøre brug af en uddannet fyrværker? Selvfølgelig med tilladelse fra klubben, men den burde være til at få, når man nu rent faktisk vil gøre det på en måde, som er lovlig.
Det ville være konstruktivt. Man får sit pyro show, uden at bryde loven, uden at være til fare for sig selv og folk omkring sig, og når det er under sådanne ordnede forhold, har jeg også svært ved at forestille mig, at det kan være til gene for dem som kommer på stadion, fordi de gerne vil se en fodboldkamp. Og så behøver man ikke stikke romerlys op i røven
verdenskrig
Manager
«
Svar #14863:
05 Mar 2012, 21:25 »
Citat af: JKJ 05 Mar 2012, 21:15
Men de er nu engang ulovlige og sådan er det.
Hvorfor ikke forholde sig til det?
Og så lang tid at man opføre sig som de såkaldte fans gjorde igår støtter de jo på ingen måde dem der gerne vil have gjort pyroerne lovlige.
Tværtimod bliver det bare endnu svære at få dem ind på stadions, altså lovligt.
Og så synes jeg faktisk det er en smule skræmmende at det lader til at enkelte ikke helt fatter alvoren af denne sag. De gavner ikke på nogen måder deres klub ved at op føre sig som feks igår, tvært imod gør de jo jo klubben en bjørnetjeneste.
På et tidspunkt bliver de øverste indstanser nød til at lave en standpunkt der kan mærkes ved at give megabøder og pointstraffe.
Indrømmet, jeg er dybt rystet over den opførsel som begge holds tilskuere viste igår aftes. Det er ved at være nogle år siden, men i en lang årrække var jeg fast mand på Aalborg stadion især når AGF, Brøndby og FCK var på besøg og jeg har aldrig nogensinde oplevet noget som det vi har set de seneste år.
Beavars der var måske en slåskamp her og der men det kunne også ske i "Gaden" en lørdag aften.
Volden er virkelig ekskaleret de seneste år og det er imo særdeles bekymrende for dansk fodbold, både indenland og udenlands.
Jeg skal ikke umiddelbart gør mig klar på en løsning af disse problemmer, men en løsning kunne være som man gør i Holland at der til flere opgør ikke er tilladt for udeholdet at komme på besøg. Det er s¨bare synd for langt største delen af de fans der rent faktisk godt kan opføre sig pænt.
Men hvis man vil ændre nogle love og regler er det ihf ikke vejen frem med den opførsel som vi så igår.
Pyro på banen er noget pis, det er jeg helt enig i. Det tror jeg egentlig vi alle er? Det som jeg, og mange andre er for er naturligvis når det holdes på tribunen. Nu kan kampen også afbrydes pga røg, men det er i mine øjne bare noget man må tage med.
Pyro har været ulovligt i al den tid jeg kan huske, men har ligeledes været en del af dansk fankultur i al den tid jeg kan huske.. Det er ulovligt ja, men man behøver ikke have en PHD på uni for at sætte sig ind i at det altså må gøre et eller andet ved stemningen og folk.. For ellers var det jo et uddødt fænomen for længst.
Nogle gange ville jeg ønske at jeg set fra det synspunkt var født i et andet land end danmark.. For den der " Vi skal altid holde os på dydens smalle sti, pege fingre af alle der ikke er som flertallet mens vi går med klaphat, små danske flag og spiser popcorn" indstilling kan jeg bare ikke følge..
JKJ
Gæst
«
Svar #14864:
05 Mar 2012, 21:33 »
Citat af: verdenskrig 05 Mar 2012, 21:25
Pyro på banen er noget pis, det er jeg helt enig i. Det tror jeg egentlig vi alle er? Det som jeg, og mange andre er for er naturligvis når det holdes på tribunen. Nu kan kampen også afbrydes pga røg, men det er i mine øjne bare noget man må tage med.
Pyro har været ulovligt i al den tid jeg kan huske, men har ligeledes været en del af dansk fankultur i al den tid jeg kan huske.. Det er ulovligt ja, men man behøver ikke have en PHD på uni for at sætte sig ind i at det altså må gøre et eller andet ved stemningen og folk.. For ellers var det jo et uddødt fænomen for længst.
Nogle gange ville jeg ønske at jeg set fra det synspunkt var født i et andet land end danmark.. For den der " Vi skal altid holde os på dydens smalle sti, pege fingre af alle der ikke er som flertallet mens vi går med klaphat, små danske flag og spiser popcorn" indstilling kan jeg bare ikke følge..
Pyroen har vel været forbudt fordi dem der bruger dem i stor udstrækning er pissefulde og bare kaster dem til højre og venstre og ikke aner hvor de ender.
Og hvorfor er det noget man bare må tage med.
Hvad vil du sige til at feks Brøndby ligger pres på et hold, kampen må afbrydes, de skal bruge et x-antal min på at få det pres igen, hvorefter den skal afbrydes igen og så kan man starte forefra igen osv osv.
CV var ihf rimelig irriteret over at kampen blev afbrudt igår fordi FCK var ved at have godt fat i AaB og ligge det store pres på dem, det fik de jo aldrig rigtig igang igen.
Og når vi nu ikke selv kan opfinde en stemning på stadions hvorfor skal vi så hente dem der laver mest ballade.
Både i Tyskland og i PL kan de sagtens underholde uden Pyro, hvorfor ikke kopiere dem fremfor de sydenlandske lande fanatiske fankultur?
Sider:
1
...
989
990
[
991
]
992
993
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »