home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:39:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 766 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 988 989 [990] 991 992 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1764181 gange)
ptrN
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #14835: 05 Mar 2012, 17:40 »

Meget original "sang" de får fyret af der ..

Anyways. Lad en kontrollør, iført brandsikker heldragt, stille sig ned foran dem med en brandslange, og lad dem derefter have en god tur hjem til København. Det burde være løsningen.

welbz is dat guy

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #14836: 05 Mar 2012, 17:43 »

Hvor nævner jeg det er iorden?

Jeg siger at det selvfølgelig passer, da det sker ofte.

Noget underforstået fra min side, my bad Smiley
Men godt at se at S12 tager afstand fra det der skete på tribunen igår, at der så er forskellige holdninger til pyroteknik er så hvad det er, men helt rigtigt at det skal noget mere selvkontrol til. Men syntes virkelig generelt at det med trusler mod personalet i boderne er forfærdeligt, det ender med at der er ingen der tør stå ved udebaneholdets fans, og der skal vi helst ikke hen.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14837: 05 Mar 2012, 17:58 »

Meget original "sang" de får fyret af der ..

Siden hvornår har fodboldsange skulle være mere originale? De bedste er uden tvivl dem der er to the point, med lige til tekster, som samtidig har en fangende melodi der kan få tribunen til at gynge. Alt det har Dynamo sangen. Den skaber en fantastisk stemning, og det er også en af dem hvor vi kan nå nogle gode lydtoppe.

Bevares, nogle lidt mere opfindsomme tekster er også gode at have, og det har vi også, men som jeg sagde før, så er det sange som den der får tribunen til at gynge.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #14838: 05 Mar 2012, 18:55 »

Fin udmelding fra S12.

http://s12.dk/

Synes godt nok den er noget dobbeltmoralsk. Der står jo mere eller mindre, at man skal overholde reglerne, for ikke at blive pålagt yderligere begrænsninger, hvilket man jo ikke kan være uenig i. Der hvor kæden hopper af for mig, er når man så i samme åndedrag på den måde nægter at tage afstand fra brug af romerlys eller pyro, som det tåbeligt nok kaldes. Fatter de padder da ikke, at netop det, at de bruger den slags, også presser klubber og forbund til at stramme reglerne yderligere.

Man kan ikke engang bede dem stoppe det skråt op, for det har de allerede gjort, for at få det med ind...

Yessir
Manager

« Svar #14839: 05 Mar 2012, 19:03 »

Synes godt nok den er noget dobbeltmoralsk. Der står jo mere eller mindre, at man skal overholde reglerne, for ikke at blive pålagt yderligere begrænsninger, hvilket man jo ikke kan være uenig i. Der hvor kæden hopper af for mig, er når man så i samme åndedrag på den måde nægter at tage afstand fra brug af romerlys eller pyro, som det tåbeligt nok kaldes. Fatter de padder da ikke, at netop det, at de bruger den slags, også presser klubber og forbund til at stramme reglerne yderligere.

Man kan ikke engang bede dem stoppe det skråt op, for det har de allerede gjort, for at få det med ind...

Hvis du hentyder til det afsnit jeg tror, så er det bestemt ikke det der står, hverken mere eller mindre. Så du må læse det forkert, hvis det vel og mærke er det her du hentyder til:

"Så derfor: hvis vi ikke vil opleve yderligere stramninger overfor fodboldfans, både ude som hjemme, bliver vi i samlet flok nød til at løfte den her opgave. UC, Sektion 12 og andre større fraktioner på Sektionen er alle en essentiel del af løsningen. Det betyder, at vi igen må understrege, at kasten med pyrotekniske genstande og hærværk overhovedet ikke er acceptabelt, og intet har med den fankultur, vi gerne ser i København, at gøre. Vi opfordrer derfor til en endnu bedre selvjustits og omtanke, for at lignende episoder ikke skal gentage sig. "

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #14840: 05 Mar 2012, 19:08 »

Når jeg nu hører, at det var de samme idioter, der lavede rav i den udenfor stadion, som politiet alligevel lukkede ind, så har politiet absolut også en andel i den her episode. Idioterne skulle have været anholdt allerede udenfor stadion, inden de kom ind.

Egentlig burde afsnittet også have været ryddet, så snart det viste sig, at fjolserne ikke kunne opføre sig ordentligt.

Hvis du hentyder til det afsnit jeg tror, så er det bestemt ikke det der står, hverken mere eller mindre. Så du må læse det forkert, hvis det vel og mærke er det her du hentyder til:

"Så derfor: hvis vi ikke vil opleve yderligere stramninger overfor fodboldfans, både ude som hjemme, bliver vi i samlet flok nød til at løfte den her opgave. UC, Sektion 12 og andre større fraktioner på Sektionen er alle en essentiel del af løsningen. Det betyder, at vi igen må understrege, at kasten med pyrotekniske genstande og hærværk overhovedet ikke er acceptabelt, og intet har med den fankultur, vi gerne ser i København, at gøre. Vi opfordrer derfor til en endnu bedre selvjustits og omtanke, for at lignende episoder ikke skal gentage sig. "

Ok, så siger vi der står, at de skal opføre sig ordentligt, men det er iorden at brænde romerlys af. Jeg synes under alle omstændigheder, at det er en tam udmelding, som intet gør, for at hindre gentagelser af skandalen fra i går.
« Seneste Redigering: 05 Mar 2012, 19:10 af DNE » Logged

HansenLFC
Gæst

« Svar #14841: 05 Mar 2012, 19:14 »

Efter deres udmelding sidste gang, havde det faktisk en positiv effekt. Hvor der ikke blev smadret ting på stadion, samt pyroen blev holdt på tribunen. Så jeg vil på ingen måde sige det er en tam udmelding, mere en "husk nu liiiiige". Da det jo som sagt havde en god effekt sidste gang. Det er da klart de ikke gider undskylde for brugen af pyro i det hele taget, da det er en del af den kultur som den kultur indebær.

Yessir
Manager

« Svar #14842: 05 Mar 2012, 19:17 »

Ok, så siger vi der står, at de skal opføre sig ordentligt, men det er iorden at brænde romerlys af. Jeg synes under alle omstændigheder, at det er en tam udmelding, som intet gør, for at hindre gentagelser af skandalen fra i går.

Nej det siger du som udenforstående og det er helt i orden, for opfordringen er som sådan heller ikke henvendt til dig. Så kan jeg fortælle dig at det ikke er en tam udmelding og at der vil blive fulgt op på det, men det vil ikke nytte det store tror jeg  Smiley

Legenden
Manager

« Svar #14843: 05 Mar 2012, 19:20 »

N'Doye har fået sig en ny tattoo. Cool nok.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

HansenLFC
Gæst

« Svar #14844: 05 Mar 2012, 19:22 »

N'Doye har fået sig en ny tattoo. Cool nok.

Synes nogen herinde skrev igår, ingen spillere gad sådan noget lort?

Det kalder jeg satme stilet, af Damen!

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #14845: 05 Mar 2012, 19:30 »

Efter deres udmelding sidste gang, havde det faktisk en positiv effekt. Hvor der ikke blev smadret ting på stadion, samt pyroen blev holdt på tribunen. Så jeg vil på ingen måde sige det er en tam udmelding, mere en "husk nu liiiiige". Da det jo som sagt havde en god effekt sidste gang. Det er da klart de ikke gider undskylde for brugen af pyro i det hele taget, da det er en del af den kultur som den kultur indebær.

Jamen vil man ikke pålægges flere begrænsninger, må man jo holde sig indenfor de regler der nu engang gælder, og det vil blandt andet sige nul pyro. Det er jo de samme mennesker, der brokker sig over de begrænsninger de bliver pålagt (away kort osv). Fatter de da for fanden ikke, at det er deres egne handlinger, der er skyld i disse begrænsninger.

Er man så vild efter at skyde romerlys af, at man er villig til at stoppe lortet op i røven, så trænger man efter min mening til at få indersiden af knoppen undersøgt.

Tag dog til Italien eller Tyrkiet hvis i er så vilde med pyro, i Danmark er det ikke tilladt. I ødelægger det bare for jer selv, og vi andre Danske fodboldfans, hvis i bliver ved med bryde reglerne, og direkte opfordre til det. Forstår i da ikke, at i med den opførsel, gør det umuligt for klubber, forbund og politikere, at give jer lov til at bruge det under ordnede forhold? Man kan jo ikke give efter for dem, som bryder reglerne, det ville sende et meget uheldigt signal.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #14846: 05 Mar 2012, 19:46 »

Synes nogen herinde skrev igår, ingen spillere gad sådan noget lort?

Det kalder jeg satme stilet, af Damen!

Nu er Urban Crew jo også altid ude at sige de ikke bruger pyroteknik og bare er stemning og larm... men ikke er imod det... Så det at damen har sådan en tatoo er da ikke ens betydende med at han er for det... derudover blev der sagt at hovedparten af spillerne var imod... men jeg kan da nævne en del FCK'ere, som var for det... Wendt, Zanka, Atibe, Damen og garanteret også Claudemir!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

HansenLFC
Gæst

« Svar #14847: 05 Mar 2012, 19:54 »

Nu er Urban Crew jo også altid ude at sige de ikke bruger pyroteknik og bare er stemning og larm... men ikke er imod det... Så det at damen har sådan en tatoo er da ikke ens betydende med at han er for det... derudover blev der sagt at hovedparten af spillerne var imod... men jeg kan da nævne en del FCK'ere, som var for det... Wendt, Zanka, Atibe, Damen og garanteret også Claudemir!

Jeg har aldrig set de hverken har benægtet eller lige frem sagt de bruger pyro. Men alle ved jo de bruger det.

HansenLFC
Gæst

« Svar #14848: 05 Mar 2012, 20:01 »

Jamen vil man ikke pålægges flere begrænsninger, må man jo holde sig indenfor de regler der nu engang gælder, og det vil blandt andet sige nul pyro. Det er jo de samme mennesker, der brokker sig over de begrænsninger de bliver pålagt (away kort osv). Fatter de da for fanden ikke, at det er deres egne handlinger, der er skyld i disse begrænsninger.

Er man så vild efter at skyde romerlys af, at man er villig til at stoppe lortet op i røven, så trænger man efter min mening til at få indersiden af knoppen undersøgt.

Tag dog til Italien eller Tyrkiet hvis i er så vilde med pyro, i Danmark er det ikke tilladt. I ødelægger det bare for jer selv, og vi andre Danske fodboldfans, hvis i bliver ved med bryde reglerne, og direkte opfordre til det. Forstår i da ikke, at i med den opførsel, gør det umuligt for klubber, forbund og politikere, at give jer lov til at bruge det under ordnede forhold? Man kan jo ikke give efter for dem, som bryder reglerne, det ville sende et meget uheldigt signal.

Away kort var bestemt ikke kun folk fra S12 som nægtede det. Der var vel en grund til der var under 50 mand på alle stadions i laaaaange perioder. Inde på sidelinien.dk var størstedelen imod det!

Nu er røven jo ikke eneste mulighed for at få disse ting ind. For år tilbage da Brøndby gæstede Vejle blev der i ugen op til kampen fundet en hel del romerlys gemt rundt omkring på herre toiletterne. I Århus var de kommet ind om natten og havde gemt dem på selve tribunen. Så muligheder er der nok af, de kloge narre de mindre kloge i denne sammenhæng.

Hvorfor skulle folk tage til andre lande når det ikke er de hold som de følger? De kører en kultur herhjemme, og støtter deres hold på den måde de vil.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #14849: 05 Mar 2012, 20:28 »

Jeg har aldrig set de hverken har benægtet eller lige frem sagt de bruger pyro. Men alle ved jo de bruger det.

s12.dk

Imellem linierne står der nu at de bruger det! og intet har imod det!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Sider: 1 ... 988 989 [990] 991 992 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010