home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  1 Bruger, 609 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 965 966 [967] 968 969 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1791609 gange)
Don AA
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #14490: 24 Aug 2011, 19:31 »

http://www.sporten.dk/fodbold/chok-fenerbache-smidt-ud-fck-cl-klar Sådan  Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt

Spøg til side, lad os nu lige se hvad der sker.

Derudover bliver det jo ikke nødvendigt, for vi tager jo en sikker 5-0 sejr med hjem fra Prag  Opstemt Opstemt

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #14491: 24 Aug 2011, 19:38 »

http://www.sporten.dk/fodbold/chok-fenerbache-smidt-ud-fck-cl-klar Sådan  Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt

Spøg til side, lad os nu lige se hvad der sker.

Derudover bliver det jo ikke nødvendigt, for vi tager jo en sikker 5-0 sejr med hjem fra Prag  Opstemt Opstemt

Haha, hvor kunne det være fedt hvis vi røg med  Thumbs Up Du har ret, vi viser de tjekkere hvordan man spiller fodbold, og jeg tror på en 5-1 sejr Smiley

plutonium
Manager

« Svar #14492: 24 Aug 2011, 19:44 »

Det ville være dejlig dansk, at vi kommer med på et afbud og tager turneringen med storm Tunge

Men jeg vil til hver en tid hellere have en sejr på 3-0 mod Plzen. Det vil vi naturligvis alle sammen, men det vil altså være en lidt flad fornemmelse at komme med på et afbud...

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

darkalf
Manager

« Svar #14493: 24 Aug 2011, 19:50 »

Jeg er ikke enig i at Zanka er vores eneste kvalificerede anfører? Faktisk mener jeg ikke at han er vores mest oplagte valg den dag i dag!

Wiland burde efter min mening have dirigentstokken qua hans ro og hans vigtighed for holdet. Det at have en anfører som performer godt smitter af på medspillerne. Jeg er ikke til Wiland som type, men må anerkende hans kvaliteter, og han er efter min mening et godt bud på en anfører den dag i dag.

Mit andetvalg ville klart være Sölvi. Han har først fået fast spilletid nu efter han er blevet sine skader kvit, men jeg mener faktisk at han mere end nogen anden har vist fightervilje og en evig stræben efter at hæve sit niveau. Hvilket jeg også mener at han har gjort. Det er en kvalitet jeg værdsætter hos en anfører.

Længere fremme vil jeg mene at Claudemir kan bruges (ved godt at han er skadet), da han som dirigent på midtbanen sagtens kan være den der samler holdet. Han er ikke en råbende spiller, men hans niveau og hans ro kan også smitte af på medspillerne omkring ham. Lige nu mener jeg at vi roder for meget rundt på banen, og der kan han faktisk godt være et godt omdrejningspunkt at bruge.

Som fjerde mand kommer så Zanka, men kun qua hans rutine på holdet. Han er som type ikke særlig egnet som anfører, da han har en arrogant attitude med sig på banen - HVER kamp. Han indrømmer sjældent egne fejl, eller gjorde det i hvert fald ikke sidste sæson) og har tit blundere. Det der for mig karakteriserer enhver anfører er, at han er koncentreret. Han falder ikke ud af kampe, og hans bundniveau er forholdsvist højt. Så kan man så finde varianter af anførere.

Der er arbejdshestene der igennem vildskab opildner medspillerne. Linderoth er vores bedste eksempel her. Der er balancespilleren der sørger for at alle led på holdet hænger sammen og sørger for at trække folk op i hårrødderne hvis de står og blunder. Det er Kvist. Så er der den rolige spiller der aldrig taber hovedet, og sikrer at spillerne omkring ham har en søjle at støtte sig op af i svære kampe. Det er Wiland/Nørregaard. Så er der den kreative nerve, som kan give de andre mod på spillet ved at udføre de ting, der bare løfter holdet. En perfekt aflevering kan få medspillerne til at tro på sejren i en svær kamp, og det er faktisk her Claudemir kommer ind i billedet for mig.

Men Zanka passer for mig ikke ind i NOGEN af de typer jeg har stillet. Der findes andre anførertyper, bevares, men de er efter min mening varianter af de nævnte.

Hvor kan man da kun give dig ret i din betragtning omkring FCK og deres valg af anfører. Thumbs Up

Don AA
Manager

« Svar #14494: 24 Aug 2011, 19:51 »

Det ville være dejlig dansk, at vi kommer med på et afbud og tager turneringen med storm Tunge

Men jeg vil til hver en tid hellere have en sejr på 3-0 mod Plzen. Det vil vi naturligvis alle sammen, men det vil altså være en lidt flad fornemmelse at komme med på et afbud...
Enig, men selvfølgelig siger man da ja tak til en "gratis tur" i CL, men som sagt lad os ser hvad der sker.

Opstillingen til i aften:

Johan Wiland

Johnny Thomsen - Sölvi Ottesen - Mathias Zanka Jørgensen - Pierre Bengtsson

Christian Bolaños - Christian Grindheim - Thomas Delaney

Morten Nordstrand

César Santin - Dame N'Doye

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #14495: 24 Aug 2011, 19:55 »

http://www.sporten.dk/fodbold/chok-fenerbache-smidt-ud-fck-cl-afloeser

SÅ kører vi igen ! Opstemt

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #14496: 24 Aug 2011, 19:56 »

Du er lidt bagud Wink

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14497: 24 Aug 2011, 19:57 »

Sölvi er i min bog førstevalg i centerforsvaret. At bruge Ragnar i stedet for ham ville gør ondt på mig crazy

Så hellere hive Zanka ud efter min mening. Zankas topniveau er super godt, men hans bundniveau gør at jeg godt kan undvære ham til fordel for en mere stabil spiller. Dog kender jeg ikke Ragnar nok til at vide om han er stabil Tunge

Ragnar spillede helt fantastisk mod Horsens hvor han sammen med Bolanos var vores bedste. Vil også hellere have Sølvi end Zanka pt, men det er bare ikke realistisk, så jeg følte at jeg skulle vælge mellem de to islandske krigere. Smiley

plutonium
Manager

« Svar #14498: 24 Aug 2011, 20:00 »

Ragnar spillede helt fantastisk mod Horsens hvor han sammen med Bolanos var vores bedste. Vil også hellere have Sølvi end Zanka pt, men det er bare ikke realistisk, så jeg følte at jeg skulle vælge mellem de to islandske krigere. Smiley

Forstår dig 100% Peace

Men jeg har en klar forkærlighed for Sölvi, som jeg har kunnet lide fra han var i SønderjyskE crazy

Men er også glad for at vi har det luksusproblem, at skulle vælge imellem de to islændinge!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14499: 24 Aug 2011, 20:04 »

Forstår dig 100% Peace

Men jeg har en klar forkærlighed for Sölvi, som jeg har kunnet lide fra han var i SønderjyskE crazy

Men er også glad for at vi har det luksusproblem, at skulle vælge imellem de to islændinge!

Jeg elsker sgu også Sølvi, og selvom han har vaklet lidt i sine defensive præstationer i år, så er han stadig for sej. Og så har han jo vist sig at være en af vores mest målfarlige spillere(dog mest i Parken) Wink.

Enig, men selvfølgelig siger man da ja tak til en "gratis tur" i CL, men som sagt lad os ser hvad der sker.

Opstillingen til i aften:

Johan Wiland

Johnny Thomsen - Sölvi Ottesen - Mathias Zanka Jørgensen - Pierre Bengtsson

Christian Bolaños - Christian Grindheim - Thomas Delaney

Morten Nordstrand

César Santin - Dame N'Doye

Uha uha, jeg var tæt på. Opstemt

Men så vinder vi kun 7-0.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14500: 24 Aug 2011, 23:00 »

Skuffende!

I min optik, så er  den taktiske disposition fuldstændig forkert! Vi virker i store perioder af kampen, som om vi ikke magter opgaven. Vi falder ned i banen, når Plzen holder i bolden, og laver dumme boldtab. I øvrigt kan jeg stadig ikke forstå, hvad Delaney laver på banen. Han er slet ikke god nok, og jeg aner ikke hvad Roland ser i ham.

Jeg troede faktisk virkelig på videre avancement, da Bolãnos smadrede kuglen i kassen til 0-1, men vi mangler kreativitet i vores opbygningsspil, og afslutningsspil for den sags skyld. De høje bolde i feltet forstår jeg heller ikke. Vi får intet ud af det, hvilket udmønter sig i boldtabene konstant.

Noget helt tredje er den falliterklæring, som Roland sender i det 80. minut (ca.) Han sender en central forsvarsspiller på en højre back, alt imens vi desperat søger efter en scoringsmulighed.

Don AA
Manager

« Svar #14501: 24 Aug 2011, 23:11 »

Ja den gik så desværre ikke, så må vi få europæisk erfaring via EL, så kan vi forhåbenlig vinde superligaen, og så gå direkte i gruppespillet til næste sæson.

Kampen i dag var meget bedre end den i Parken, vi fighter godt idag, men vi kommer ikke helt til de store chancer, og den samlet kamp mod Plzen blev tabt i Parken.
Når det er sagt, må man også tage hatten af for Plzen, som gjorde det rigtigt godt, og de skal da have held og lykke i CL.

Nå det hedder jo EL, og pt. er vi 2.seedet, og vi skal bruge 2 overraskelser for at bliver 1.seedet, og der er da et par muligheder:

Gode muligheder:

Young Boys skal sende Braga ud, og med 0-0 ude i den første kamp er dette ikke helt umuligt.
HJK skal sende Schalke ud, og med en 2-0 sejr hjemme er Schalke under pres.
M. Tel-Aviv skal sende Panathinaikos ud, og med en 3-0 sejr hjemme skulle der være gode muligheder her.

De sværre:

Hannover skal sende Sevilla ud, de vandt den første kamp hjemme 2-1, den er nok ikke så realistisk igen.
Slovan Bratislava skal sende Roma ud, de vandt den første kamp hjemme 1-0, et godt udgangpunkt, men det bliver nok svært i Rom.
Maribor skal skal sende Rangers ud, de vandt den første kamp hjemme 2-1, men det bliver nok svært i Rangers.
FCN skal sende Sporting ud, men med 0-0 hjemme så bliver det nok svært i Portugal.

Der er selvfølgelig lidt flere kampe, men der forventer jeg ikke "hjælp" fra.
« Seneste Redigering: 25 Aug 2011, 07:15 af Don AA » Logged

bacigo
Ynglingespiller

« Svar #14502: 25 Aug 2011, 00:06 »

Skuffende!

I min optik, så er  den taktiske disposition fuldstændig forkert! Vi virker i store perioder af kampen, som om vi ikke magter opgaven. Vi falder ned i banen, når Plzen holder i bolden, og laver dumme boldtab. I øvrigt kan jeg stadig ikke forstå, hvad Delaney laver på banen. Han er slet ikke god nok, og jeg aner ikke hvad Roland ser i ham.Jeg troede faktisk virkelig på videre avancement, da Bolãnos smadrede kuglen i kassen til 0-1, men vi mangler kreativitet i vores opbygningsspil, og afslutningsspil for den sags skyld. De høje bolde i feltet forstår jeg heller ikke. Vi får intet ud af det, hvilket udmønter sig i boldtabene konstant.

Noget helt tredje er den falliterklæring, som Roland sender i det 80. minut (ca.) Han sender en central forsvarsspiller på en højre back, alt imens vi desperat søger efter en scoringsmulighed.

Så du kampen? Han var da klart en af banens bedste?! Som de også fremhævede i studiet efter vandt han man nærkampe og kæmpede flot. Jeg synes kampen idag viser hans potentiale. Han er blot 19 år, så der er god tid endnu til videre udvikling.

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #14503: 25 Aug 2011, 03:16 »

Forstår dig 100% Peace

Plus vi har hentet Peter Larsson hjem som efter sigende skulle ha spillet sindssygt godt..

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14504: 25 Aug 2011, 13:08 »

Så du kampen? Han var da klart en af banens bedste?! Som de også fremhævede i studiet efter vandt han man nærkampe og kæmpede flot. Jeg synes kampen idag viser hans potentiale. Han er blot 19 år, så der er god tid endnu til videre udvikling.
Selvfølgelig så jeg kampen, flab.

I studiet, ja right. De snakker uden nogen baggrundsviden, og jeg anser dem ikke som værende eksperter særlig ofte. Delaney var ikke den bedste i går, langt fra!

Han er energisk, men jeg synes han er for langsom i sin tankegang, og jeg forstår ikke hvad manden laver i den startopstilling. Han har helt sikkert potentiale, og han er blot 19 år, men han burde lejes ud, da han ikke har niveauet endnu, i min optik.

Som sagt, helt forkert taktisk disposition af Roland Nilsson i går. Hans spillervalg og oplæg var ikke gennemtænkt i min verden.

Sider: 1 ... 965 966 [967] 968 969 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010