Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 20:50:12
warmon
Blogs
#27 Youth to Gold
I dag
kl. 20:43:37
warmon
Blogs
[19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
14 Dec 2025, 12:25
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
11 Dec 2025, 14:48
ydersog
Klubsøgnin...
Manchester United
11 Dec 2025, 10:24
Broen13
Klubsøgnin...
Wrexham AFC (Disney Un...
09 Dec 2025, 08:57
Broen13
Klubsøgnin...
Mjällby AIF
Antal Registrerede Brugere:
23192
3 Brugere, 727 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
pchubshop
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
953
954
[
955
]
956
957
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 2043983 gange)
N17
Manager
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #14310:
17 Jul 2011, 15:42 »
Tja alle andre er Brøndby, FCM, OB, AGF, AaB osv
Men I har Ragnar siddende på bænken, hvis det ikke var fordi Zanka var gjort til anfører(hvilket jeg ikke forstår), så burde han til enhver tid starte foran DKs mest hypede forsvarsspiller.
Ja ok, men han har trods alt været hjemme siden 25. juni, hvilket derfor ikke burde være en grund til, at han ikke starter inde? Men selvfølgelig kan reserveholdskampen have indflydelse, men det må vel så også være fordi han skulle testes på den ene eller anden måde?
Ja, men Pape er stadig lige tiltrådt - og kender vel ikke sine holdkammerater ordentligt endnu, men ja, han kommer vel ind
Citat af: plutonium 17 Jul 2011, 15:38
Angående vores bagkæde, så synes jeg SLET ikke den ser ordinær ud. Zanka og Sölvi er dygtige forsvarsspillere, som alle hold i ligaen ville kunne bruge efter min mening. Pierre er også en spiller jeg forventer mig rigtig meget af, og jeg ser ham som en fin erstatning for Wendt, selvom han nok skal poleres lidt før han kommer op på samme niveau. Hader lidt svenskerne for at have så mange kompetente venstre backsspillere når Danmark har... 0
Zanka ville jeg meget nødig se i Brøndby f.eks. Jeg synes han er overvurderet og laver utrolig mange dumme fejl, hvor han mistimer tingene fordi han tager alt for let på det. Han er langt under FKCs niveau efter min mening, og de burde kunne finde bedre.
Sölvi kunne jeg godt lide i SønderjyskE, men har endnu ikke slået igennem i FCK pga. skader, men det kommer sikkert. Og ang. Pierre, så tror jeg også at han har et enormt potentiale, men stadig et niveau eller to under Wendt på nuværende tidspunkt.
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
plutonium
Manager
«
Svar #14311:
17 Jul 2011, 15:46 »
Zanka har for mange blundere. Det er jeg enig i. Men hans topniveau mener jeg stadig er godt højt. Er dog helt enig i, at han ikke er anførerpotenitale, for det er hans attitude helt forkert til. Han har en 'jeg begår ikke fejl'-agtig attitude, og det har jeg aldrig brudt mig om hos en fodboldspiller. Dog mener jeg stadig at det er nødvendigt at have ham i bagkæden, for uden ham er det kun Wiland der har mere end en halvsæson erfaring med stabil spilletid med sig ind i den nye sæson.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
N17
Manager
«
Svar #14312:
17 Jul 2011, 15:50 »
Citat af: plutonium 17 Jul 2011, 15:46
Zanka har for mange blundere. Det er jeg enig i. Men hans topniveau mener jeg stadig er godt højt. Er dog helt enig i, at han ikke er anførerpotenitale, for det er hans attitude helt forkert til. Han har en 'jeg begår ikke fejl'-agtig attitude, og det har jeg aldrig brudt mig om hos en fodboldspiller. Dog mener jeg stadig at det er nødvendigt at have ham i bagkæden, for uden ham er det kun Wiland der har mere end en halvsæson erfaring med stabil spilletid med sig ind i den nye sæson.
Men generelt mener jeg ikke han har niveauet til en klub som FCK. Derfor forstår jeg heller ikke, at man ikke sælger ham for en god håndfuld penge nu. Synes han ofte i kampene virker som om, at det i hvert fald ikke er ham som laver fejlene, men i stedet alle de andre - omend det tit er ham der står forkert.
Hvorfor ser du ham som nødvendig i bagkæden - mon ikke Ragnar og Ottesen kender en god del til hinanden? Eller har de aldrig spillet sammen på landsholdet - jeg ved det faktisk ikke
TOTTENHAM HOTSPUR FC
plutonium
Manager
«
Svar #14313:
17 Jul 2011, 15:53 »
Ragnar har næsten ikke været på landsholdet, så de kender ikke hinanden vanvittigt godt. Desuden mener jeg ikke at det er en god ting at have en bagkæde hvor alle er nye. Det er risky. Pierre er (foruden Zanka) den der har mest erfaring i FCKs forsvar, og det fortæller lidt
Jeg så allerhelst at han skrev under på en et-årig forlængelse, så man kunne få ham skudt afsted til næste år. Han vil ikke være i FCK, og hans bundniveau er for lavt til at jeg bryder mig om det i en forsvarsspiller. Dertil har jeg faktisk store forventninger til vores to islændinge!
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #14314:
17 Jul 2011, 15:56 »
Citat af: John Spurs 17 Jul 2011, 15:42
Tja alle andre er Brøndby, FCM, OB, AGF, AaB osv
Men I har Ragnar siddende på bænken, hvis det ikke var fordi Zanka var gjort til anfører(hvilket jeg ikke forstår), så burde han til enhver tid starte foran DKs mest hypede forsvarsspiller.
Ja ok, men han har trods alt været hjemme siden 25. juni, hvilket derfor ikke burde være en grund til, at han ikke starter inde? Men selvfølgelig kan reserveholdskampen have indflydelse, men det må vel så også være fordi han skulle testes på den ene eller anden måde?
Ja, men Pape er stadig lige tiltrådt - og kender vel ikke sine holdkammerater ordentligt endnu, men ja, han kommer vel ind
Oh god... Det kan godt være at vores bagkæde er blevet dårligere, men at sige den er på niveau med så mange synes jeg godt nok er at presse citronen(og jeg er også sikker på at den slet ikke er fuldendt endnu). Man kan jo f.eks. sammenligne med bif som jo altid vil være en brugbar sammenligning.
Brøndby: Randrup - Goodson - Stenderup - TR, er det ikke stærkeste opstilling lige pt? For der synes jeg sgu der er et skridt op til det vi kan stille med.
Resten synes jeg også stadig vi er en tand over, bortset fra OB som vi vel egentlig ligger ret lige med lige nu, men det er tydeligvis en smagssag.
Hvor meget ved du egentlig om Ragnar, siden du kan udtale dig sådan? Jeg håber godt nok han er bedre end Zanka, for så er han satme god. Zanka er overvurderet, men jeg er ret rolig ved ham. Han lavede rigtig mange fejl i foråret og var irriterende i sin attitude, men han er jo lidt en blærerøv, så succesen steg han vel til hovedet. I efteråret gjorde han det rigtig godt, og der var der også noget på spil i kampene, modsat det meste af foråret. Jeg har fuld tiltro til vores nye anfører.
Det ér grunden, ellers er der ingen logik i at starte med Claudemir og til dels Delaney på kanten, da de begge er centrale for det meste. Det kan godt være at Rolle er svensker, men så tosset tror jeg ikke han er uden grund.
plutonium
Manager
«
Svar #14315:
17 Jul 2011, 16:00 »
Off-topic:
For SATAN hvor ser Ragnar ud som en man kan slå sig på xD
Stærke arme, tatz og barberet hoved
Don AA
Manager
«
Svar #14316:
17 Jul 2011, 18:23 »
Klasseforskel, mere kan man vel næste ikke sige, om vores første kamp i denne sæson, vi var jo i fuld kontrol over kampen. Dog så jeg gerne vi skabte flere målchancer, men det jo ”kun” første kamp, derudover står SønderjyskE også næsten altid godt i deres forsvar, så jeg er fint tilfreds, selvom jeg alligevel var en smule nervøs over, at vi ikke kunne lukke denne kamp noget før.
Derudover rigtigt god debut til vores nye folk, rigtigt god kamp af JT, og Grindheim spillede solidt på midtbanen sammen med TK. Diouf fik ikke så meget ud af det efter sin indskiftning, men igen SønderjyskE er ikke det nemmeste hold at spille over, da de jo står rigtigt godt defensivt, også selvom de er bagude.
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
plutonium
Manager
«
Svar #14317:
17 Jul 2011, 19:07 »
Jeg var faktisk godt tilfreds med alle vores debutanter! 13 minutter er ikke meget til Diouf, men resten spillede ganske udmærket synes jeg!
MBJ
Landsholdsspiller
«
Svar #14318:
17 Jul 2011, 19:19 »
Nu var jeg selv på stadion, og havde fokus på JT, TK og Grindheim. Johnny spillede en solid kamp, men manglede skarpheden i indlæggene, hvilket jeg synes de fleste gjorde. TK var helt fantastisk. Når backsne gik frem, gik han endnu længere tilbage og dækkede lidt deres spil, samtidig med at han altid var spilbar. Grindheim var måske jeres bedste spiller. Hårde præcise afleveringer hele tiden. Virkelig høj afleveringsprocent vil jeg tro. Fysisk stærk og arbejdsom er han også, han bliver guld værd, og en alletiders erstatning for Kvist. Var lidt skuffet over Pape Diouf som jeg synes manglede skarphed, fysik og selvtillid. Men mon ikke det kommer?
Tillykke med sejren, fortjent, selvom SønderjyskE blev snydt for et straffe sekunder før i scorede til 0-2.
plutonium
Manager
«
Svar #14319:
17 Jul 2011, 19:31 »
MBJ: hvis du ser 'straffesparket' på replay, så tror jeg du vil ændre mening
N17
Manager
«
Svar #14320:
17 Jul 2011, 19:37 »
Sad også og fulgte kampen, ikke meget i blev presset for alvor, men hvor er Zankas udstråling dog irriterende.. Alt for nonchalant til min smag, men sådan er vi forskellige - og han laver ikke de store fejl i dag!
Wiland, Sölvi og Zanka er der ikke meget at udsætte på, men omvendt bliver de heller ikke presset. Thomsen spiller en solid kamp på backen, men er ikke fandens god offensivt, selvom I er meget på bolden. Bengtsson spillede en god kamp og var godt med offensivt!
TK og Grindheim imponerede mig lidt med deres samarbejde - og spørgsmålet er vel om Claudemir skal derind og "ødelægge" det eller om Absalonson må finde sig i, at han ikke kommer til at starte inde. Delaney kan kun være med i mangel af bedre, synes han var alt for langsom i sin boldomgang i dag. Utrolig så farlige i blev efter indskiftningen af Bolanos, som vel er en af ligaens bedste kantspillere, hvis ikke den bedste. Claudemir var lidt usynlig i dag.
Fremme er jeg imponeret over, at Santin og Dame bliver ved med at bombe, de er sindsyge.
Citat af: plutonium 17 Jul 2011, 19:31
MBJ: hvis du ser 'straffesparket' på replay, så tror jeg du vil ændre mening
Der var jo stort straffespark. TK rammer først bolden efter han har ført benet "igennem" Henrik Hansen
TOTTENHAM HOTSPUR FC
plutonium
Manager
«
Svar #14321:
17 Jul 2011, 19:42 »
JS, det virker lidt underligt på mig det der
Delaney er med i mangel af bedre?! Han spiller venstre kant, hvor vi har Absalonsen, Diouf og Oviedo der alle kan spille pladsen. Santin har sågar erfaring fra pladsen! Hvorfor Delaney blev valgt ved jeg ikke, men det er ikke fordi der ikke var alternativer
vmanstar
Landsholdsspiller
«
Svar #14322:
17 Jul 2011, 19:49 »
Sad og så kampen på stadion, og hvor var der en tydelig klasseforskel! Vi (SønderjyskE) havde nogle få rigtig gode forsøg, og vi startede også bedst med et par muligheder til Fabricius. Der så Zanka og Sølvi ikke alt for gode ud sammen, da ingen af dem rigtigt havde øje på Fabricius, hvor vi så bare kunne smide lange bolde ned i ryggen på dem. Dog blev det læst og alt for ensformigt efter et par gange. Derudover var det første gang, at jeg så N'Doye i virkeligheden, og selvom han ikke var i sit es i dag, så må jeg godt nok sige, jeg er imponeret! Han bruger sin fantastiske fysik fænomenalt, hans førsteberøringer og især nedtagninger sidder der bare, hans afleveringer er skarpe og med god fart, han løber i de rigtige positioner, hvilket resultere i, at FCK kan fastholde spilovertaget; En komplet spiller.
Det var tydeligt, at FCK slappede meget af og i store perioder af kampen, kørte de bare bolden sikkert rundt, og når der så blev behov for det, satte de bare farten op, og så kom der et gennemspillet angreb ud af det. På den anden side imponerede Bolaños mig slet ikke; Masser af fejlafleveringer, halvdårlige førsteberøringer, og det så ofte ud som om, at han løb i vejen for sine medspillere. Forhåbentligt rammer han snart sit niveau igen, når nu Løverne skal kvalificere sig til Champions League. Hvis man skal kigge på vores præstation, må man pege på Østli, der spillede en fremragende kamp. Han holdt N'Doye fra det meste og tæmte hans fysik glimrende.
AFC
Manager
«
Svar #14323:
17 Jul 2011, 20:27 »
Ganske udmærket med en 0-2 sejr i sæsonstarten mod et hold der er utroligt svært at spille i mod selv når de kommer bagud, hvilket vi så et ganske glimrende eksempel på i dagens kamp. Jeg var meget tilfreds med vores boldomgange. Vi virkede mere boldsikre og det var tydeligt at se, at Nilsson lader til at foretrække at spille med så mange afleveringer som muligt. Især Grindheim fordelte boldene utroligt godt inde i maskinrummet og havde vist ingen fejlafleveringer før ved omkring én times spil, og det taler for sig selv. Derudover syntes jeg også, at han viste en fantastisk fightervilje og fik brudt mange af SønderjyskE's kontrangreb eller generelt bare deres færden fremad i banen.
Dog blev det hele lidt for meget nonchalant i slutminutterne, hvor vi nærmest bare kørte sejren hjem, og overlod det til SønderjyskE som måske skulle have haft et straffespark, men det kan der være delte meninger om. Jeg ser det ikke som straffespark og tror også, at mange andre ikke ser det som et straffespark heller. N'Doye virkede også til at have en helt anden rolle i kampen. Han var knapt så farlig i feltet, men trak sig godt ned i banen og fik tæmmet boldene og lagt dem videre så vi hele tiden holdt angrebet kørende, og ikke gik i stå.
Så alt i alt en ganske udmærket sæsonstart. Det virker som om Thomsen og Bengtsson er kommet godt ind i systemet med de nye spillere og især Thomsen var jeg positivt overrasket over. Pape fik kun 10 minutter og fik ikke rigtigt vist noget med så kort tid, så ham synes jeg man skal lade være uden for bedømmelse.
Nu gælder det træningskamp mod Championsship holdet fra West Ham på onsdag som har Lars Jacobsen på holdet. Der har førhen været lidt spekulationer om, at Jacobsen muligvis blev hentet tilbage til klubben. Jacobsen selv udtalte dog, at han ikke havde hørt noget fra FCK, og et skifte ville være udelukket. Men tror I ikke, at med kampen på onsdag, at CV overrasker og henter Jacobsen hjem? Han burde jo være billig med West Ham's nedrykning. Han har desuden også spillet Champions League for os, så han har da erfaringerne til at spille med i turneringen.
Hvad tror I?
Don AA
Manager
«
Svar #14324:
17 Jul 2011, 20:33 »
Citat af: AFC 17 Jul 2011, 20:27
Nu gælder det træningskamp mod Championsship holdet fra West Ham på onsdag som har Lars Jacobsen på holdet. Der har førhen været lidt spekulationer om, at Jacobsen muligvis blev hentet tilbage til klubben. Jacobsen selv udtalte dog, at han ikke havde hørt noget fra FCK, og et skifte ville være udelukket. Men tror I ikke, at med kampen på onsdag, at CV overrasker og henter Jacobsen hjem? Han burde jo være billig med West Ham's nedrykning. Han har desuden også spillet Champions League for os, så han har da erfaringerne til at spille med i turneringen.
Hvad tror I?
Lars Jacobsen er kontraktfri og spiller dermed ikke i West Ham mere. Tror ikke vi henter ham, ellers så havde vi skrevet kontrakt med ham. Men han kan måske være en nødløsning, hvis vi ikke kan finde en anden.
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
Sider:
1
...
953
954
[
955
]
956
957
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »