home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:50:12 warmon Blogs #27 Youth to Gold
I dag kl. 20:43:37 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
14 Dec 2025, 12:25 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
11 Dec 2025, 14:48 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
09 Dec 2025, 08:57 Broen13 Klubsøgnin... Mjällby AIF
Antal Registrerede Brugere: 23192
  3 Brugere, 727 Gæster Online.

Nyeste Bruger: pchubshop
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 952 953 [954] 955 956 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2043984 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #14295: 15 Jul 2011, 12:16 »

Dejligt endelig at trække noget ganske overkommeligt her i runden før den afgørende runde, det er ellers her vi har været ret uheldige før. Beitar dengang med det gamle system, og Stabæk og BATE årene forinden. Jeg er meget glad. Opstemt

Don AA
Manager

« Svar #14296: 15 Jul 2011, 12:32 »

Ja det vil i hvert fald være en kæmpe fiasko, hvis vi skulle ryge ud til en af de 2 hold. Så det ligner europæiske gruppespil for 6. år i træk, om det så bliver i CL eller EL må tiden vise  Smiley

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14297: 15 Jul 2011, 13:07 »

Skøn lodtrækning, da det selvfølgelig kunne have været meget værre! Det burde være overkommeligt.

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #14298: 15 Jul 2011, 13:27 »

Var lige nede og se drengene på Nummer 10 i dag.

Jeg kan sige jer, at vores Pape ser skarp ud! Han kunne godt nok løbe fra Johnny...

En træningskamp afslørede den formodede opstilling på søndag, og den skulle med ret stor sikkerhed se sådan ud:

Wiland

Johnny - Sølvi - Zanka - Bengtsson

TK - Claudemir - Grindheim - Pape

Santin - N´Doye 

Største overraske må så være, at Bolanos starter på bænken.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14299: 15 Jul 2011, 14:52 »

Bolanos har jo spillet Gold Cup, samt reserveholdskampen mod HB Køge, så det er vel ikke nogen overraskelse. Wink

Men rigtig godt at høre med Pape, jeg glæder mig voldsomt til at se ham i weekenden. Spændende at han formentlig starter inde.
« Seneste Redigering: 15 Jul 2011, 15:01 af Ghertesteas » Logged

Rafa
Reserveholdsspiller

« Svar #14300: 15 Jul 2011, 14:59 »

Tror godt i kan regne med at det bliver Talinn. Rovers er et helt andet hold på udebane, og jeg tror de taber 3,4-0 i Estland.

Don AA
Manager

« Svar #14301: 15 Jul 2011, 18:10 »

Var lige nede og se drengene på Nummer 10 i dag.

Jeg kan sige jer, at vores Pape ser skarp ud! Han kunne godt nok løbe fra Johnny...

En træningskamp afslørede den formodede opstilling på søndag, og den skulle med ret stor sikkerhed se sådan ud:

Wiland

Johnny - Sølvi - Zanka - Bengtsson

TK - Claudemir - Grindheim - Pape

Santin - N´Doye 

Største overraske må så være, at Bolanos starter på bænken.
Super med sådan en lille træningsrapport  Thumbs Up
Som Ghertesteas siger så spillede Bolanos jo Gold Cup, så ingen overraskelse, hvis man tager lidt hensyn til ham i starten. Derudover synes jeg heller ikke det vil være den store overraskelse, hvis Pape starter inde, han kommer jo fra en liga som er godt i gang, og må derfor forventes at være i bedre form end de andre.
Tror godt i kan regne med at det bliver Talinn. Rovers er et helt andet hold på udebane, og jeg tror de taber 3,4-0 i Estland.
Og det tror du ud fra? Men ja selvfølgelig er den kamp ikke færdig endnu, og Tallinn kan sagtes nå at gå videre.

Don AA
Manager

« Svar #14302: 16 Jul 2011, 15:49 »

Ja så starter en ny sæson, og det bliver spændende at følge det ”nye" FCK, vi har jo mistet en del profiler i form af Wendt, Pospech, Antonsson, Kvist, Grønkjær, sirenen fra sidelinjen og hans assistent. Der er dog hentet en del ny spillere ind, og efter min mening mangler vi kun en højre back, så er truppen sat godt sammen. Sidste sæson var en super sæson, og der skal ikke kommer alt for mange bump på vejen, før pressen står klar til angribe, og fred være med det, det er jo deres arbejde, så længe vi holder ro på de indre linjer så går det nok.

Vi møder SønderjyskE ude, et hold vi til tider har problemer med ude, sidste sæson mødte vi dem 2 gange i Hadeslev, hvor det blev til en 3-1 sejr, i en kamp hvor SønderjyskE lavede 2 selvmål. Derudover spillede vi også 3-3 med dem, hvor vi var bagud både 2-0 og 3-1 og først udlignet til allersidst. Så det kunne være, at man skulle spille på, at der bliver lavet mange mål i den kamp, i en kamp vi gerne skulle vinde  Smiley

Truppen mod SønderjyskE:

1. Kim Christensen
3. Pierre Bengtsson
5. Sölvi Ottesen
6. Claudemir
8. Christian Grindheim
9. Morten Nordstrand
11. Cesar Santin
13. Pape Pate Diouf
14. Dame N’Doye
15. Johnny Thomsen
16. Thomas Kristensen
17. Ragnar Sigudsson
19. Bryan Oviedo
21. Johan Wiland
22. Johan Absalonsen
25. Mathias Zanka
27. Thomas Delaney
30. Christian Bolaños

AFC
Manager

« Svar #14303: 17 Jul 2011, 13:56 »

Turen går til SønderjyskE i dag og det er også sæsonstart for vores vedkommende i dag. Dages modstander, SønderjyskE har vi haft en del problemer i mod - især når vi møder SønderjyskE på deres egen hjemmebane, hvilket også er blevet omtalt længere oppe.

På papiret er vi favorit, men jeg forventer alligevel en svær kamp. Det bliver spændende at se, om de nye spillere har fået spillet sig rigtigt ind i det nye system, og om vi overhovedet virker klar til sæsonstarten. Det kan man jo selvfølgelig kun håbe når vi snart skal spille kvalifikationskampe til Champions League, og der skal vi selvfølgelig være klar. Det er 100 %.

Et bud på et resultat må være: 1-2

God sæsonstart, drenge!

Don AA
Manager

« Svar #14304: 17 Jul 2011, 15:10 »

Startopstillingen:

Wiland
Thomsen - Zanka - Ottesen -Bengtsson
Claudemir - TK - Grindheim - Delaney
               Santin - N'Doye

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #14305: 17 Jul 2011, 15:13 »

Startopstillingen:

Wiland
 Thomsen - Zanka - Ottesen -Bengtsson
 Claudemir - TK - Grindheim - Delaney
               Santin - N'Doye

Delaney og TK?

Don AA
Manager

« Svar #14306: 17 Jul 2011, 15:23 »

Delaney og TK?
Ja hvis du skulle have glemt det i løbet af den lange sommer, så er det disse 2  Smiley
Delaney http://fck.dk/truppen/spillerprofil/?playerid=213
TK http://fck.dk/truppen/spillerprofil/?playerid=208

Men ja lidt overraskende, men TK gjorde det godt i foråret, og "altid" spændende med Delaney

N17
Manager

« Svar #14307: 17 Jul 2011, 15:23 »

Vil sige, at jeres bagkæde på ingen måde ser skræmmende ud mere. Den ser mere ordinær ud, og på niveau med alle andre nu. Midtbanen ser også noget tynd ud, kan ikke helt forstå, at der ikke er blevet plads til Bolanos - måske en skade hæmmer?

Vel ikke så overraskende at Pape starter ude!?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14308: 17 Jul 2011, 15:27 »

Delaney og TK?

TK var en positiv overraskelse da han først fik spilletid i foråret, så jeg forstår ikke du undrer dig. Fint at Delaney får chancen, han har vel imponeret Rolle under træningen og træningskampene.

Vil sige, at jeres bagkæde på ingen måde ser skræmmende ud mere. Den ser mere ordinær ud, og på niveau med alle andre nu. Midtbanen ser også noget tynd ud, kan ikke helt forstå, at der ikke er blevet plads til Bolanos - måske en skade hæmmer?

Vel ikke så overraskende at Pape starter ude!?

Nej det gør den ikke, men nu er vi jo også stadig på udkig efter en back, og måske en midterforsvarer(enten kommer Larsson hjem, eller også sendes han videre og så kigger vi måske efter en ny). Tør man spørge hvem "alle andre" er?

Bolanos er ikke med fra start da han har spillet Gold Cup og en hel reserveholdskamp, som der også er blevet talt om på de forrige sider i tråden...

Lidt måske, da han jo kommer direkte fra en liga der er i fuld gang, hvor han har været godt kørende på det sidste. Men enig, det er ingen overraskelse, mon ikke han kommer ind senere og skaber lidt rag i den? Wink
« Seneste Redigering: 17 Jul 2011, 15:32 af Ghertesteas » Logged

plutonium
Manager

« Svar #14309: 17 Jul 2011, 15:38 »

Synes det er fedt at TK er begyndt at vise de takter han viste sit første halvår i klubben. Han var slet ikke nogen dårlig spiller, og jeg er sikker på at han kan være med til at løfte holdet, hvis han finder tilbage til det.

Angående vores bagkæde, så synes jeg SLET ikke den ser ordinær ud. Zanka og Sölvi er dygtige forsvarsspillere, som alle hold i ligaen ville kunne bruge efter min mening. Pierre er også en spiller jeg forventer mig rigtig meget af, og jeg ser ham som en fin erstatning for Wendt, selvom han nok skal poleres lidt før han kommer op på samme niveau. Hader lidt svenskerne for at have så mange kompetente venstre backsspillere når Danmark har... 0 crazy

Johnny Thomsen venter jeg mig ikke meget af, men overraskes gerne. Med en forstærkning her ser vores startende backkæde stadigvæk stærk ud efter min mening. Men ja - bredden kan godt styrkes lidt!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 952 953 [954] 955 956 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010