home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:07:05 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 15:24:17 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
I går kl. 14:29:47 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23193
  1 Bruger, 642 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigademotinagar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 948 949 [950] 951 952 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2046065 gange)
Yessir
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #14235: 11 Jul 2011, 23:25 »

Kunne ikke have sagt det bedre selv, det sidste. Jeg siger heller ikke at vi skal lade være med at hente spillere fra andre kontinenter. Men jeg synes afgjort at det klinger hult hvis man er villig til at betale 30 mio for en afrikaner men ikke for en svensker. Det er faktisk bare det der er min pointe. Jeg har fuld tiltro til CV, og selvom jeg billedligt talt græd da Holmstrøm stoppede som sportsdirektør, så må jeg jo sige at CV gør det fantastisk. Hatten af for ham!

Så altså: jeg er absolut ikke imod køb af udenlandske spillere. Det må bare ikke blive fordi de har eksotisk pas, som jeg godt kunne frygte at det er i det tilfælde der kom på banen i eftermiddags Peace

Men jeg forstår ikke hvorfor det klinger hult?
Vi har en mand der med alt ære og respekt spiller i en langt mere højtprofileret liga end den svenske, en der har spillet på topniveau i en god liga vs. en der havde en god sidste sæson, og nu i år en svingende sæson.

Selvfølgelig skal der være en prisforskel alt efter hvor man henter den givne spiller, skal man give så meget for en spiller, ser jeg personligt gerne han hentes fra en liga der er på niveau, eller over vores egen. At smide disse penge efter en klub i en svag liga ser jeg til gengæld som en langt større lottokupon.  Smiley

Og ja hatten af for CV!  Thumbs Up

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #14236: 11 Jul 2011, 23:34 »

Puha hvor i tjener stygt mange penge på at deltage i CL. Det har holdet selv følgelig arbejdet sig frem til, men at FCK har råd til at bruge 30 mio kr på en angriber  siger vel meget godt hvor langt i er foran andre klubber i Danmark. I har Santin, Dame, Frederiksen, Nordstrand og Zohore også skal i stadig have en angriber? I har da mere brug for en højre back, an kantspiller og evt. en midterforsvarer

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Don AA
Manager

« Svar #14237: 11 Jul 2011, 23:36 »

Og ja, puha, det er godt man ikke er CV. Selvom det må være et fantastisk job, hvor han også har mange penge at gøre godt med, så har der godt nok været pres på i dette vindue, og det er bestemt ikke slut. Der skal sgu minimum to mand mere ind, en højreback og en angriber. Det gør også CVs job svært, at de andre skandinaviske klubber ved at vi har mange penge, da de så forlanger urealistisk mange penge for deres spillere. Så selvom Baba er dyr, så er det sikkert fornuftigt at kigge et sted hen hvor klubberne ikke ved så meget om os som de skandinaviske gør.

Nu har Lustig og Bjørn Riise også været rygtet til på et af de dersens spøjse twitter-profiler. Det ville være dejligt hvis vi kunne lande en hb snart, og når nu det ikke kunne blive Pospechs landsmand eller ham serberen, så er Lustig vel ikke helt ringe. Ryyysenbårk har ganske vidst ikke været særligt gode i denne sæson, men Lustig har virket ganske fornuftig de gange jeg har set ham(Lige bortset fra denne episode, men det er også en genistreg af Grønkjær. Wink). Riise ved jeg ikke så meget om, men jeg mener ikke han har spillet meget i Fulham, så han er nok på vej væk.
Vi har 4 angriberer, så synes ikke det er et sted vi SKAL hente en. Men når det er sagt, så synes jeg kun det er Damen, som har vist sig god nok til kampene i Europa, så udskifting i angrebet ser jeg gerne, evt. Nord eller Santin udskiftet med f.eks. Gerndt eller Diawara.

Der hvor jeg mener vi mangler forstrækning er på højre back samt på en af kanterne, ja vi har mange midtbanespillere, men der er for få som kan "lave magi" på kanten.  

Lustig godt bud, men vi skal da hvis til at være hurtig, Rosenborg starter i denne uge deres kval til CL, og så er han spærret for os frem til gruppespillet (hvis vi kommer så langt) mener jeg, jeg ikke 100 % på reglerne.
« Seneste Redigering: 11 Jul 2011, 23:38 af Don AA » Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Tash
Gæst

« Svar #14238: 11 Jul 2011, 23:46 »

For mig er det rimelig logisk. Hvis vi ser Diawara som bedre end Gerndt, så er det da klart, at vi hellere betaler de 30 mio. for ham. Og det ville være rart med en angriber ved siden af N'Doye til de europæiske kampe. Her har Santin jo overhovedet ikke vist sig at have klassen. Han er udelukkende en Superliga-angriber.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14239: 11 Jul 2011, 23:54 »

Vi har 4 angriberer, så synes ikke det er et sted vi SKAL hente en. Men når det er sagt, så synes jeg kun det er Damen, som har vist sig god nok til kampene i Europa, så udskifting i angrebet ser jeg gerne, evt. Nord eller Santin udskiftet med f.eks. Gerndt eller Diawara.

Der hvor jeg mener vi mangler forstrækning er på højre back samt på en af kanterne, ja vi har mange midtbanespillere, men der er for få som kan "lave magi" på kanten.  

Lustig godt bud, men vi skal da hvis til at være hurtig, Rosenborg starter i denne uge deres kval til CL, og så er han spærret for os frem til gruppespillet (hvis vi kommer så langt) mener jeg, jeg ikke 100 % på reglerne.

Det har du helt ret i, vi har jo ikke mistet en angriber i dette vindue, udover Grønkjær som jo godt kan tælles med. Ville foretrække en der kunne spille de samme positioner som Grønkjær. Jeg synes dog godt vi kunne bruge en angriber mere, da det ser meget tyndt ud hvis Dame N'doye pludselig bliver forhindret i at spille i hver kamp som i sidste sæson. Santin scorer godt med mål, men jeg tror virkelig han nyder godt af N'Doyes makkerskab, der giver ham meget plads og mange gode bolde at arbejde med. Nordstrand har jeg altid godt kunne lide, men når man ikke kan gøre en forskel i FCN, og ikke kan komme på holdet i Groningen, så tvivler jeg lidt på hans evner i FCK. Zohore skal nok blive fantastisk, men han har også vist at han ikke er helt klar til at gøre en forskel endnu. Men som du siger, det er ikke akut som højrebacken må siges at være.

Jep, som sagt så mangler vi jo nok lidt til at fylde hullet fra Grønkjær ud. Det kan selvfølgelig ikke fyldes helt ud, men en spiller med nogle lignende forcer ville være rart. Bolaños og Vingaard på hver sin kant er høj klasse, men Vingaard er ikke helt klar endnu, og de kan jo ikke spille hver gang, så enig. Smiley

Ja, CV skal skynde sig, vi overlever nok mod Sønderjyske i den første kamp, Johnny var profil for Sønderjyske så han kan godt spille den hb for os i den kamp, og gøre det godt. Men så har vi de europæiske kampe, hvor vi garanteret får en hård modstander i 3. runde(det har vi jo tradition for Skuffet Opstemt) som Genk eller Malmö, og der ville jeg nok være mere tryg hvis en ny mand var kommet til.

Don AA
Manager

« Svar #14240: 12 Jul 2011, 00:09 »

Det har du helt ret i, vi har jo ikke mistet en angriber i dette vindue, udover Grønkjær som jo godt kan tælles med. Ville foretrække en der kunne spille de samme positioner som Grønkjær. Jeg synes dog godt vi kunne bruge en angriber mere, da det ser meget tyndt ud hvis Dame N'doye pludselig bliver forhindret i at spille i hver kamp som i sidste sæson. Santin scorer godt med mål, men jeg tror virkelig han nyder godt af N'Doyes makkerskab, der giver ham meget plads og mange gode bolde at arbejde med. Nordstrand har jeg altid godt kunne lide, men når man ikke kan gøre en forskel i FCN, og ikke kan komme på holdet i Groningen, så tvivler jeg lidt på hans evner i FCK. Zohore skal nok blive fantastisk, men han har også vist at han ikke er helt klar til at gøre en forskel endnu. Men som du siger, det er ikke akut som højrebacken må siges at være.

Ja, CV skal skynde sig, vi overlever nok mod Sønderjyske i den første kamp, Johnny var profil for Sønderjyske så han kan godt spille den hb for os i den kamp, og gøre det godt. Men så har vi de europæiske kampe, hvor vi garanteret får en hård modstander i 3. runde(det har vi jo tradition for Skuffet Opstemt) som Genk eller Malmö, og der ville jeg nok være mere tryg hvis en ny mand var kommet til.
Helt enig, vi er desværre meget såbar hvis N'Doye bliver skadet, eller får karantæne, så ser gerne at der bliver byttet lidt ud i front, så vi ikke er så såbar specielt i Europa.

Og ja vi kan godt vente til efter SønderjyskE kampe med en ny højre back, stoler også på JT i den kamp. Og lad os nu bare undgå at det er Genk som kommer op af hatten på fredag, så jeg vil jeg næsten være tilfreds  Smiley

Yessir
Manager

« Svar #14241: 12 Jul 2011, 11:15 »

Bum sagde det http://www.fck.dk/nyhedsvisning/?newsid=11545 Pape hentet.

Edit: pape Peace

Edit edit: Pape goddamnit
« Seneste Redigering: 12 Jul 2011, 11:27 af Yessir » Logged

Don AA
Manager

« Svar #14242: 12 Jul 2011, 11:24 »

Bum sagde det http://www.fck.dk/nyhedsvisning/?newsid=11545 Papa hentet.

Edit: papa Peace

Kender ikke det helt store til ham, og havde mere håbet på enten Gerndt eller Diawara, hvis vi skulle ud og hente en angriber. Men det kan jo stadig være en mulighed, da CV ser Papa som en hårdarbejdende og målfarlig venstrekant. 

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14243: 12 Jul 2011, 11:29 »

Lækkert med en ny spiller, især når der er tale om en angriber der lyder til også at kunne spille kant. Så er vi dækket ind efter Grønkjær-afskeden, i hvert fald plads-wise. Kender ikke det store til manden, men jeg mener at have læst at han havde stor andel i Biram Dioufs succes og dermed det skifte til United, hvor han satte ham godt i scene. Jeg glæder mig meget til at se ham i aktion!

Yessir
Manager

« Svar #14244: 12 Jul 2011, 11:30 »

Kender ikke det helt store til ham, og havde mere håbet på enten Gerndt eller Diawara, hvis vi skulle ud og hente en angriber. Men det kan jo stadig være en mulighed, da CV ser Papa som en hårdarbejdende og målfarlig venstrekant. 

Jeg venter stadig på den højreback  Ubeslutsom

Don AA
Manager

« Svar #14245: 12 Jul 2011, 11:36 »

Jeg venter stadig på den højreback  Ubeslutsom
Enig! Mine 2 største ønsker til truppen det sidste stykke har været 1: en højreback 2: en kantspiller, så jeg sætter kryds ved kantspiller  Smiley.

Derudover ser jeg også gerne, som jeg tidligere har skrevet, at vi bytter lidt ud i angrebet, da kun N'doye har vist sig god nok til at spille i Europa.

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #14246: 12 Jul 2011, 11:39 »

Vi mangler en højre back Johnny Thomsen kan overhoved ikke komme op på samme niveau som Zdenek Pospech....

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

sells!
Førsteholdsspiller

« Svar #14247: 12 Jul 2011, 11:42 »

Jeg tolker CVs udtalelser som om, at Papa er købt ind som kant, så jeg regner stadig med at der bliver hentet en ny angriber og højreback!

plutonium
Manager

« Svar #14248: 12 Jul 2011, 11:46 »

Han er en kant der har scoret 12 mål i 15 kampe crazy

Jeg tror godt han kan bruges oppe foran i europæiske kampe hvis det er nødvendigt Peace

Giv mig i stedet en højre back og en central forsvarsspiller! Kan eventuelt være den samme spiller, som så kan være førstevalg på højre back, men i skadesperioder kan dække centralt, hvor Johnny Thomsen så kan tage højre back.

Skal vi have en angriber mere forventer jeg at vi også sælger en. Santin eller Nordstrand står højest på min liste i dén kø grundet deres begrænsning til at kunne bruges i ligaen.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

AFC
Manager

« Svar #14249: 12 Jul 2011, 11:57 »

Spændende køb af Pape. Netop Pape scorede blandt andet 4 ud af 5 mål i Moldes seneste kamp mod Aalesund, hvor Molde smadrede Aalesund med 5-2. Allerede der virker han jo til at være en ganske målfarlig spiller. Jeg ved dog ikke hvordan jeg skal tolke købet af Pape, om det skal være som en kantspiller eller som en angriber han er hentet ind som. Tolker vi det som en kantspiller så har vi dækket os fornuftigt ind efter Grønkjærs karrierestop, og er det som angriber er det højst sandsynligt en angrebsmakker til N'Doye. Senegaleser x2 i angrebet - det bliver spændende, hvis det er sådan det skal foregå!

Omvendt hvis Pape så er hentet ind som en angrebsmakker til N'Doye så føler jeg ligesom jer andre også, at der er brug for at få solgt ud i angrebet. Santin og Nordstrand - én af dem kunne være en mulighed. Nordstrand har på det seneste været rygtet tilbage til Groningen, så måske sker der endnu mere i den sag, hvis altså Pape er hentet ind som angriber.

Derudover mangler vi stadigvæk en højre back som i andre også skriver. Johnny Thomsen har imo ikke niveuaet til de europæiske kampe, og med ambitioner om at komme til gruppespillet endnu engang, ja så kan jeg ikke se Johnny har et højt internationalt niveau. I Superligaen kan det gå, der har han trods alt spillet både højrekant og højreback for SønderjyskE, men en ny spiller til højrebacken, tak!

Sider: 1 ... 948 949 [950] 951 952 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010