home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 634 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1761985 gange)
F.C.K.
Gæst

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #855: 16 Nov 2006, 20:03 »

Når gutter, tror i at Fck vinder over Benfica på Tirsdag. Personligt tror jeg de tar dem 2-1 Hvor Berglund score på et hovedstødsmål på frit på mål. Og Atiba Hutcinson scorer på et godt skud lige inde for feltet, Benfica score i overtiden på straffe og der ryger Gravgaard så ud.. Nå men good luck Fc

iaurdae
Ynglingespiller

« Svar #856: 16 Nov 2006, 20:20 »

Når gutter, tror i at Fck vinder over Benfica på Tirsdag. Personligt tror jeg de tar dem 2-1 Hvor Berglund score på et hovedstødsmål på frit på mål. Og Atiba Hutcinson scorer på et godt skud lige inde for feltet, Benfica score i overtiden på straffe og der ryger Gravgaard så ud.. Nå men good luck Fc

Tja jeg tror og håber de vinder, men kan med 100% sikkerhed sige, at den kombination med at Bella og Hutch scorer i  samme kamp i CL er lige så sandsynlig som to scoringer af Jesper C, eller ja, dårlig sammenligning, men anyways, sker det ikke. Allbäck er vores man i CL og det bliver også nøglen til sejr tirsdag, det er ikke sikkert det bliver ham der scorer, men han har noget med det at gøre.

god kamp til alle, men først er der jo lige FCM lørdag som skal overståes - og må sige at midtjyderne ser skræmmende ud, dog mener jeg ikke de har den store chance for at udfordre os på alvor.

Our Honor Defend! We will fight to the end!

Zone 43
Manager

« Svar #857: 16 Nov 2006, 20:22 »

Efter min mening er det nemmere at spille på Old Trafford end på Estadio da Luz! Smiley

Men på en god dag og med lidt held kan FCK godt få point med hjem Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #858: 16 Nov 2006, 20:24 »

Jeg syntes det er naivt at gå ud og tro på at FCK kan tage til portugal og slå Benfica. Benfica har scoret 3 mål i de seneste 3 hjemmekampe og en af gangene var det mod Celtic. Det er et andet portugiser hold end da man mødte dem i Parken, for de er kommet igang og spillet er langt mere flydende efter at de er kommet igang med at spille kampe.

Jeg vil dog have lov til selv at være den naive fan der tror FCK vinder og det bliver da selvfølgelig endnu en 1-0 og mon ikke Atiba Hutchinson for huld på bylden og score kampens eneste mål efter ca 33 minutter af kampen Wink

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Mikkellas
Gæst

« Svar #859: 16 Nov 2006, 20:26 »

De får det svært dernede. Men håber og tror selvfølgelig på en sejr, men uafgjort ville også være et fantastisk resultat! Tror desværre ikke Atiba scorer. Han kan bare ikke scorer, der er en forbandelse over ham. Tror Grønkjær og Allbäck skal føre FCK til sejr i den kamp, eller uafgjort. Thumbs Up

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #860: 16 Nov 2006, 21:18 »

De har bare at få minimum et point med hjem, da jeg jeg skal derned og se kampen. For der skal jo helst være noget at fejre efterfølgende i byen, ikke sandt? ;-)

mvh,
mathias

Mikkellas
Gæst

« Svar #861: 16 Nov 2006, 21:25 »

Held og lykke. Når du kommer tilbage må du hellere fortælle om stemningen dernede Thumbs Up

Mikkellas
Gæst

« Svar #862: 16 Nov 2006, 21:32 »

Hvor meget kostede en billet egentlig til kampen dernede?

Don AA
Manager

« Svar #863: 16 Nov 2006, 21:47 »

Hvor meget kostede en billet egentlig til kampen dernede?
Hvis man rejser med FCKFC koster det hvis noget omkring de 3200 kr.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Mikkellas
Gæst

« Svar #864: 16 Nov 2006, 21:49 »

Ok, dyrt men alle pengene værd hvis de vinder Thumbs Up

Mikkellas
Gæst

« Svar #865: 16 Nov 2006, 21:55 »

Er der andre der skal ned og støtte byens hold i Portugal? Wink

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #866: 16 Nov 2006, 22:25 »

Hvis man rejser med FCKFC koster det hvis noget omkring de 3200 kr.

Et par venner og jeg har sammensat vores rejse selv. Med FCKFC tager man hjem samme aften, mens vi overnatter dernede på et firestjernet (4!) SAS Radisson-hotel. Desuden flyver vi med British Airways. Det allerbedste er, at vi kun betaler 2840 kr. pr. mand, og det er inklusiv billet til stadion! :-)

mvh,
mathias

Mikkellas
Gæst

« Svar #867: 16 Nov 2006, 22:26 »

Det er sgu en god handel i har fået der. Håber i nyder turen derned, og så nyd stemningen og skriv om den når i kommer hjem Thumbs Up

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #868: 16 Nov 2006, 23:00 »

Det er sgu en god handel i har fået der. Håber i nyder turen derned, og så nyd stemningen og skriv om den når i kommer hjem Thumbs Up

Den er noteret.

mvh,
mathias

Mikkellas
Gæst

« Svar #869: 19 Nov 2006, 19:03 »

Nå, hvad synes i om gårsdagens resultat? Var det fair, eller fuldstændig ufortjent? Var der straffe eller ikke straffe?

Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010