home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:00:02 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  2 Brugere, 666 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 932 933 [934] 935 936 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2053130 gange)
AFC
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #13995: 19 Maj 2011, 22:05 »

Måske den bedste og mest underholdende kamp i år! Godt tempofyldt og masser af action som der bliver nævnt. Vi kommer skidt fra start med en forholdsvis passiv opdækning af FCM, men så kommer vi stærkt igen via. et sæt senegalesiske ben fra vores alle sammens Dame N'Doye. Han er ligaens bedste angriber - det kan der vist ikke herske nogen tvivl om. Elsker ham.

Og dejligt vi fik taget en revanche mod FC Midtjylland. 5-2 tag den! God tur hjem til Herning!  Peace

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #13996: 19 Maj 2011, 22:14 »

Håber fandme han slår Ebbes rekord

Tidligere: Baloo38

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #13997: 19 Maj 2011, 22:17 »

Vi ses midtjøder Opstemt

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #13998: 19 Maj 2011, 22:25 »

God kamp af FCK og vigtigt når nu OB kun fik uafgjort, så tak til FCK Opstemt

N17
Manager

« Svar #13999: 19 Maj 2011, 22:26 »

Damen er ligaens bedste angriber pt. det er der ingen tvivl om. Jeg er dog mere i tvivl om, om forlængelsen kommer til at betyde det store for et evt. salg til sommer. Tror måske der har været en klausul, som fck gerne har ville have væk, som de så i stedet har givet nogle andre goder for Wink ... Ved det ikke, men tror ikke det vil have den store effekt på evt. salg som sagt Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #14000: 19 Maj 2011, 23:12 »

Damen er ligaens bedste angriber pt. det er der ingen tvivl om. Jeg er dog mere i tvivl om, om forlængelsen kommer til at betyde det store for et evt. salg til sommer. Tror måske der har været en klausul, som fck gerne har ville have væk, som de så i stedet har givet nogle andre goder for Wink ... Ved det ikke, men tror ikke det vil have den store effekt på evt. salg som sagt Smiley

Forlængelsen har den effekt, at salgssummen forhøjes gevaldigt.

Thaurat al Shabab

Don AA
Manager

« Svar #14001: 19 Maj 2011, 23:18 »

Det er en yderst god nyhed, men havde han ikke kontrakt til 2013 i forvejen eller var det december 2012?
Nå, men håber at det skaber en række forlængelser det her. Tænker specielt på Kvist, Zanka og Vingaard som alle har kontraktudløb næste sommer.
Præcis han havde kontrakt til juni 2013, så at man ”kun” forlænger 1 år. kan godt virker lidt underlig. Men tror det er et mindre signal om, at man ikke vil sælge ham til sommer, plus et skulderklap til N’Doye for det han har leveret som er af høj høj klasse, og derudover kan han helt sikkert ser frem til en god lønforhøjelse.

Igen i dag viser han bare at han er dem bedste spiller i superligaen, han er en fornøjelse at se på, han kan godt blive solgt for en rekord sum, men mindre der kommer en ny finanskrise   Opstemt

Bedste kamp nej der var sku for mange fejl i forsvaret, men ja men nok den underholdende kamp jo den kan jeg nok godt købe  Smiley

Derudover også dejligt med 2 rekorder i hus efter i aften, men ikke også der kommer en eller flere til  Wink

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #14002: 24 Maj 2011, 18:57 »

Thaurat al Shabab

Don AA
Manager

« Svar #14003: 25 Maj 2011, 22:14 »

Så kom sæsonens 2. nederlag, i en kamp hvor vi laver alt for mange fejlafleveringer. Vi kommer dog til en par store chancer til tider, og med lidt held havde vi også fået point, men fortjent sejr til OB, og tillykke med sølvet i øvrigt.

Lad os i stedet håbe vi slutter ordenligt af til guldfesten mod AAB.

Derudover er det også kommet frem at Roland Nilsson tager over 1/6 (dejligt at der er kommet styr på det), samt at TK har forlænget til 2014. TK har gjort det godt her i foråret og synes det er ok at vi forlænger med ham, selvom jeg ikke ser ham som sikker spiller i startopstillingen.

Lad os så også håbe at der kommer flere forlængelser evt. i forbindelse med guldfesten, f.eks. med Grønkjær, Antonsson, Kvist, Zanka og Vingaard. Ja det er helt sikkert ønsketænkning, og på grænsen til det naive at tro på, at vi forlænger med alle, men tror der er gode muligheder for Grønkjær og Vingaard, og så håber jeg selvfølgelig også på Kvist men den tror jeg godt kan blive svær.   

plutonium
Manager

« Svar #14004: 25 Maj 2011, 22:18 »

Kvist har udtalt at han gerne vil til udlandet, men jeg beder som altid til at han vælger at blive i FCK til karrieren engang skal indstilles <3

Favorit hos mig siden han blev rykket op på a-holdet  Thumbs Up

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #14005: 25 Maj 2011, 22:40 »

Nogen af jer fck fans der kender en skallede fckér med et stort blåtmærke som var i Odense idag?
nå, men tak for kampen.

DenGrimmeÆlling
Ynglingespiller

« Svar #14006: 25 Maj 2011, 22:49 »

Kvist har udtalt at han gerne vil til udlandet, men jeg beder som altid til at han vælger at blive i FCK til karrieren engang skal indstilles <3

Favorit hos mig siden han blev rykket op på a-holdet  Thumbs Up

I Mine øjne en af de virkelige bærende kræfter på FCK holdet Smiley

AFC
Manager

« Svar #14007: 25 Maj 2011, 23:23 »

Tillykke med sølvet til OB. Det var fuldt fortjent de snuppede det i dag. De var klart bedre end os i dag. Vi spillede ikke vores bedste kamp, kom dog frem til nogle chancer, men OB lukkede godt ned for os synes jeg. Omvendt kan man så sige, at vi intet havde at spille for når mesterskabet var hjemme, men en lidt bedre præstation synes jeg nu godt man kunne have leveret.

Men nu er det fokus på guldfesten på søndag mod AaB. Der ser jeg helst at sæsonen bliver lukket af med en sejr ikke mindst for at slutte ordentligt af, men også for at tage en god afsked med Ståle, Pospech, Wendt osv. Det bliver uden tvivl et rørende øjeblik når vi siger farvel til Ståle og spillerne. Vil komme til at savne dem alle sammen - det er 100 % sikkert!

Yessir
Manager

« Svar #14008: 26 Maj 2011, 10:01 »

Så vælger Grønkjær at stoppe sin karriere  Ubeslutsom

Don AA
Manager

« Svar #14009: 26 Maj 2011, 10:25 »

Lad os så også håbe at der kommer flere forlængelser evt. i forbindelse med guldfesten, f.eks. med Grønkjær, Antonsson, Kvist, Zanka og Vingaard. Ja det er helt sikkert ønsketænkning, og på grænsen til det naive at tro på, at vi forlænger med alle, men tror der er gode muligheder for Grønkjær og Vingaard, og så håber jeg selvfølgelig også på Kvist men den tror jeg godt kan blive svær.   
Ja jeg skal hvis udskiftet batterierne i min krustalkugle  Smiley  Synes ellers Grønkjær har spillet rigtigt godt i løbet af sæsonen, og synes ikke man kan se, at hans gamle skader har drillet ham. Men det kan jo godt være han har haft større problemer/smerter end jeg lige går og tror, og han skal selvfølgelig lytter 100% til hans krop, så tak for alt Grønkjær, det har været en stor fornøjelse at have dig i klubben  Thumbs Up

Sider: 1 ... 932 933 [934] 935 936 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010