home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:14:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 643 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 917 918 [919] 920 921 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2052754 gange)
Duffk90
Førsteholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #13770: 19 Mar 2011, 20:02 »

fra fordums tid = før Roman?

Det var da ihvertfald Københavnerne der gik klart tydeligst igennem i onsdags

... igen, hvorfor fanden tror du det? da jeg var i Manchester med AaB så var det sgu da også AaB man kunne høre, fordi de havde noget at kæmpe for - at redde en smule ære...

og hvis du ikke kender/har viden om Chelseas hooligans så søg på google "chelsea headhunters"...

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #13771: 19 Mar 2011, 20:04 »

I Onsdags var der ingen tvivl om hvem der vandt kampen på tribunen, der var flere gange hvor produceren valgte af klippe over så man så FCK fansne og efter kampen så man jo slet ikke Chelseas fans, men derimod FCK'erne som takkede deres hold for dette eventyr.
Jeg er ganske vidst ung, men at Chelseas fans skulle være blandt europas berygtet syntes jeg er at stramme den lidt. Nu ved jeg godt du siger at Chelsea supporterne ikke gad at synge deres slagsange osv. fordi det var FCK de spillede mod, men det var trods alt en Champions League 1/8-finale så det undrede mig at de mange fans dårligt nok gad at rejse sig når Chelsea kom frem til chancer.

FCK

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #13772: 19 Mar 2011, 20:08 »

I Onsdags var der ingen tvivl om hvem der vandt kampen på tribunen, der var flere gange hvor produceren valgte af klippe over så man så FCK fansne og efter kampen så man jo slet ikke Chelseas fans, men derimod FCK'erne som takkede deres hold for dette eventyr.
Jeg er ganske vidst ung, men at Chelseas fans skulle være blandt europas berygtet syntes jeg er at stramme den lidt. Nu ved jeg godt du siger at Chelsea supporterne ikke gad at synge deres slagsange osv. fordi det var FCK de spillede mod, men det var trods alt en Champions League 1/8-finale så det undrede mig at de mange fans dårligt nok gad at rejse sig når Chelsea kom frem til chancer.

du er lidt tungnem?

kan se du ikke vil give op.. ok FCK fans er de bedste i verdenen og deres hold er suverænt..

Szczesny
Manager

« Svar #13773: 19 Mar 2011, 20:10 »

... igen, hvorfor fanden tror du det? da jeg var i Manchester med AaB så var det sgu da også AaB man kunne høre, fordi de havde noget at kæmpe for - at redde en smule ære...

og hvis du ikke kender/har viden om Chelseas hooligans så søg på google "chelsea headhunters"...

Når man googler nogen, så har de fleste jo klubber noget man kan læse sig til. Dem jeg kender, uden at have slået noget op, det er som regel "mindre" klubber, ala Cardiff.

FØR Roman fordi der sidenhen er kommet en masse andre folk til, som måske ikke lige er så engagerede på det punkt, som dem der har været med hele vejen - det burde du vel kunne sætte dig ind i?

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Yessir
Manager

« Svar #13774: 19 Mar 2011, 20:11 »

jeg mener jo bare man ikke kan tillade sig at sige at FCK fans er bedre end Chelseas baseret på en enkelt kamp... selvfølgelig er Chelseas fans/hooligans jo ikke gearet i en kamp (som du så rigtigt siger) er kæmpe favoritter i. Man kan ihf. ikke hakke ned på Chelseas fans/hooligans (kald dem hvad du vil) da de er et af verdens/europas mest kendte/berygtede fra fordumstid Smiley

Haha!
Hvis man ikke er gearet til en kamp hvor ens by, bydel og stadion bliver væltet af stive danskere, så er der sgu noget galt med mentaliteten... Den var ikke gået i særlig mange andre lande.

"Jeg forstår godt Jakob blev forvirret, det føltes som om vi var på hjemmebane. Både i gaden og på stadion..."

Der er jo intet usandt i dette, og det ved du selvfølgelig også godt for du var ovre og støtte dit hold.

Endnu en gang haha! Hvordan forklarer du lortestemningen i Manchester tirsdag og Liverpool torsdag? Begge hold havde masser at spille for...?

Stop med at hænge dig i en fortid du ikke selv har oplevet, du var kun et lille kid da Headhunters havde sin sidste storhedstid.

du er lidt tungnem?

kan se du ikke vil give op.. ok FCK fans er de bedste i verdenen og deres hold er suverænt..

Du er lidt ignorant?

Hvor bliver der sagt at FCK fans er de bedste i verden? Der bliver sagt at Chelsea fans var lort  Rullende Øjne

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #13775: 19 Mar 2011, 20:19 »

Haha!
Hvis man ikke er gearet til en kamp hvor ens by, bydel og stadion bliver væltet af stive danskere, så er der sgu noget galt med mentaliteten... Den var ikke gået i særlig mange andre lande.

"Jeg forstår godt Jakob blev forvirret, det føltes som om vi var på hjemmebane. Både i gaden og på stadion..."

Der er jo intet usandt i dette, og det ved du selvfølgelig også godt for du var ovre og støtte dit hold.

Endnu en gang haha! Hvordan forklarer du lortestemningen i Manchester tirsdag og Liverpool torsdag? Begge hold havde masser at spille for...?

Stop med at hænge dig i en fortid du ikke selv har oplevet, du var kun et lille kid da Headhunters havde sin sidste storhedstid.

Du er lidt ignorant?

Hvor bliver der sagt at FCK fans er de bedste i verden? Der bliver sagt at Chelsea fans var lort  Rullende Øjne

lorte stemning mod manchester united  Grin hahahahahahhahahaha hahaha skru dog op for høreapparatet...

Szczesny
Manager

« Svar #13776: 19 Mar 2011, 20:22 »

lorte stemning mod manchester united  Grin hahahahahahhahahaha hahaha skru dog op for høreapparatet...

Læs nu hvad manden skriver

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #13777: 19 Mar 2011, 20:23 »

Læs nu hvad manden skriver

tirsdag? den første marts.. der var der pisse god stemning på stamford bridge, fordi fansene vidste det var det chelsea trængte til mod et tophold Smiley

EDIT: lol læste lige gennem igen og der stod i tirsdag(s) Tunge min fejl... og jeg har aldrig og vil aldrig forsvare man u...

Andreas93
Gæst

« Svar #13778: 19 Mar 2011, 20:31 »

Elsker når folk vurdere stemning ud fra deres fjernsyn...

København ejede både byen og tribunen og Chelsea blev totalt ydmyget og er nu en endnu større joke på de engelske fan forumer end de allerede var.

Duffk90: Jeg forstår ikke hvorfor du fremhæver headhunters, når man snakker stemningsmæssigt? De er en hooligan gruppe og hvis de var så vilde og hårde før i tiden, så kan du måske svarer på hvorfor de så blev løbet over for åben kamera, da de var i KBH i 98?

Don AA
Manager

« Svar #13779: 20 Mar 2011, 16:56 »

Startopstillingen mod Brøndby:

Wiland
Pospech  - Zanka - Antonsson -  Wendt
  Claudemir - Kvist - TK - Grønkjær
               Santin - N'Doye

Bolaños har været lidt småskadet efter Chelsea kampen, og starter derfor på bænken  Skuffet Men stadig et meget stærkt nok, og så er det ved at være nu hvis TK skal gribe chancen.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #13780: 20 Mar 2011, 17:01 »

Bolanos får også spilletid idag Smiley jeg gætter på 3-0 til os !

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #13781: 20 Mar 2011, 17:26 »

Noget lort med TK inde, ikke fordi han spiller dårligt, men vil hellere have Bolaños inde. Men nu må vi se, det kan blive klogt Smiley
Jeg tror på en 3-0 sejr også Smiley

plutonium
Manager

« Svar #13782: 20 Mar 2011, 17:33 »

Jeg tænker faktisk at det er spændende med TK inde. Han arbejder hårdt (og der bliver masser af fight i dag), og hvis vi husker hans første halvår i klubben, så var han jo faktisk rigtig dygtig offensivt. At han er blevet brugt en del her i forårets start tyder måske på, at Ståle ser ham på vej tilbage?

Bolanos er suveræn teknisk og har masser af gåpåmod, men jeg tror faktisk at TK er mere egnet til en SÅ fysisk kamp som denne nok bliver!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #13783: 20 Mar 2011, 21:39 »

Alt for vild stemning på B-tribunen, jeg har mistet min stemme og skal fremlægge projekt imorgen, men fuck nu det.

Jeg syntes vi spillede en elendig første halveg, hvor Brøndby fik alt for meget plads, og Antonsson sejlede jo fuldstædigt til tider, men vi fik rettet op på det i anden halveg. Grønkjærs mål til sidst var alle pengene værd, er glad for 3-1 sejren.. Dog lidt ærgeligt man slet ikke så nogle gule og blå farver i gaden..

FCK

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #13784: 20 Mar 2011, 21:42 »

Bolanos hold da kæft han var sgu her der og alle vegne fantastisk kamp af ham Smiley

Og TK hvad fanden har aldrig set ham spille så godt dejligt håber det kan blive hans gennembrud her i foråret i tilfæde af Kvist forsvinder til sommer på midtbanen ?

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Sider: 1 ... 917 918 [919] 920 921 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010