home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:14:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 654 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 914 915 [916] 917 918 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2052679 gange)
Don AA
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #13725: 17 Mar 2011, 17:19 »

Vingaard ude i 5-6 måneder Vingaard ude i 5-6 måneder http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=11200 Men det kan jo give plads til Absalonsen

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Jarto
Ynglingespiller

« Svar #13726: 17 Mar 2011, 17:23 »

En præstation som vi bestemt kan være bekendt. Som sagt det er ikke alle der kommer hjem fra Stamford Bridge med point. Vi spillede meget bedre end vi gjorde i første kamp i Parken og indstillingen var meget meget bedre i dag. Vi kom mere fremad med bolden og fik godt styr på det i 1. halvleg. N'Doyes frispark havde jeg virkelig også set inde! Fremragende sparket og den fortjente en bedre skæbne. Havde den gået ind, havde det været en helt anden kamp!

Men tusind tak for et fantastisk CHL eventyr FCK! Et af de bedste nogensinde og jeg håber også vi får et til næste sæson. Nu gælder det Brøndby på søndag og dermed fuld fokus på ligaen, som vi gerne skulle vinde.

Ja, god kamp af os. I første kamp kunne man godt se vi manglede kampformen. Vi havde heller ikke spillet en betydningsfuld kamp i flere måneder.  Men som du siger, Fuld fokus på ligaen nu og lad os så tage den sejr på søndag over bundby Smiley

19-18 nuff' said.

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #13727: 17 Mar 2011, 17:38 »

Stort tab af Vingaard men Grønkjær og Abselonsen er der jo Smiley 3-0 på Søndag vil jeg gætte på Opstemt

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #13728: 17 Mar 2011, 18:09 »

Så vil jeg sige 3-1. Damen laver to, han skal nemlig have gang i scoringerne igen Smiley Og så tror jeg at Bolanos laver en kasse.
Nicolaj Agger får hul på bylden og laver et mål.

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

JRex
Ynglingespiller

« Svar #13729: 17 Mar 2011, 18:18 »

Tror ikke på at Brøndby scorer i kampen, derfor må jeg også sige 3-0 til FCK Peace

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #13730: 17 Mar 2011, 18:20 »

Jeg også med på den 3-0'er der Smiley

Ser gerne to mål fra Damen samt en enkelt fra Grønkjær Thumbs Up

FCK

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #13731: 17 Mar 2011, 18:32 »

Tror 2-0 til FCK på mål af Grønkjær & Pospech

Yessir
Manager

« Svar #13732: 19 Mar 2011, 00:19 »

Nu hedder Chelseas hjemmebane 'Stamford Bridge', men hvordan skulle du også vide det.
Det er jo ikke fordi du er Chelsea fan.

Selvom 0-0 i Parken også er flot.

Jeg forstår godt Jakob blev forvirret, det føltes som om vi var på hjemmebane. Både i gaden og på stadion...

Edit: Hvis nogen har styr på hvor jeg kan gense kampen, så giv lige lyd. Genudsendelse eller på nettet.
« Seneste Redigering: 19 Mar 2011, 00:23 af Yessir » Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #13733: 19 Mar 2011, 00:21 »

<a href="http://www.youtube.com/v/U4rOVpZ1jus?fs=1&amp;amp;hl=da_DK&amp;amp;rel=0&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowFullScreen&quot; value=&quot;true&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowscriptaccess&quot; value=&quot;always&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;embed src=&quot;<a href=&quot;http://www.youtube.com/v/U4rOVpZ1jus?fs=1&amp;amp;hl=da_DK&amp;amp;rel=0&quot; target=&quot;_blank&quot;>http://www.youtube.com/v/U4rOVpZ1jus?fs=1&amp;amp;hl=da_DK&amp;amp;rel=0</a>&quot; type=&quot;application/x-shockwave-flash&quot; allowscriptaccess=&quot;always&quot; allowfullscreen=&quot;true&quot; width=&quot;480&quot; height=&quot;390&quot;&gt;&lt;/embed&gt;&lt;/object&gt;" target="_blank">http://www.youtube.com/v/U4rOVpZ1jus?fs=1&amp;amp;hl=da_DK&amp;amp;rel=0&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowFullScreen&quot; value=&quot;true&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowscriptaccess&quot; value=&quot;always&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;embed src=&quot;<a href="http://www.youtube.com/v/U4rOVpZ1jus?fs=1&amp;amp;hl=da_DK&amp;amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/U4rOVpZ1jus?fs=1&amp;amp;hl=da_DK&amp;amp;rel=0</a>&quot; type=&quot;application/x-shockwave-flash&quot; allowscriptaccess=&quot;always&quot; allowfullscreen=&quot;true&quot; width=&quot;480&quot; height=&quot;390&quot;&gt;&lt;/embed&gt;&lt;/object&gt;</a>

Thumbs Up

FCK

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #13734: 19 Mar 2011, 00:27 »

Jeg forstår godt Jakob blev forvirret, det føltes som om vi var på hjemmebane. Både i gaden og på stadion...

Edit: Hvis nogen har styr på hvor jeg kan gense kampen, så giv lige lyd. Genudsendelse eller på nettet.

... Chelsea, Chelsea fans og alle andre engelske klubber regner FCK for et bundhold...

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #13735: 19 Mar 2011, 00:38 »

... Chelsea, Chelsea fans og alle andre engelske klubber regner FCK for et bundhold...

Hvad har det med det han skriver at gøre? Han snakker om opbakningen fra fansene, hvor de medrejsende Københavnere fuldstændig udklasserede Chelseas hjemmefans... Nogle Chelseas fans har sågar sagt de var klart bedre end de engelske fans der kommer der, oh well... Tunge

Yessir
Manager

« Svar #13736: 19 Mar 2011, 00:40 »

Medmindre du har din daglige gang i og omkring klubben og Londons gader så kalder jeg bullshit...
Chelsea, Chelseas fans og alle andre engelske klubber har stadions fyldt med turister, og siddende fans der bliver ydmyget på både dansk og engelsk, når vi har været på besøg. At du overhovedet vil prøve at forsvare Chelseas indsats forstår jeg ikke. Hele England griner af deres fans lige pt. og udtrykker respekt for de fulde larmende danskere, der sked på England og deres restriktioner.

Men hey tillykke med det videre avancement, efter en kamp man nok skal være FCK fan for at finde spændende.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13737: 19 Mar 2011, 00:42 »

Jeg tror ikke kampen var attraktiv for Chelseas faste fans, og derfor var mulighederne åbne for en del turister. De kan ikke de klassiske Chelsea-sange, og kommer egentlig bare for at se fodbold og nyde kampen, hvilket er forståelig nok. Der kan være knap 42.000 på Stamford, og der kommer altså turister udefra til hver kamp. Især til de kampe, de faste tilhængere ikke gider.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13738: 19 Mar 2011, 00:44 »

Medmindre du har din daglige gang i og omkring klubben og Londons gader så kalder jeg bullshit...
Chelsea, Chelseas fans og alle andre engelske klubber har stadions fyldt med turister, og siddende fans der bliver ydmyget på både dansk og engelsk, når vi har været på besøg. At du overhovedet vil prøve at forsvare Chelseas indsats forstår jeg ikke. Hele England griner af deres fans lige pt. og udtrykker respekt for de fulde larmende danskere, der sked på England og deres restriktioner.

Men hey tillykke med det videre avancement, efter en kamp man nok skal være FCK fan for at finde spændende.
Jaja, rolig nu. Overdrivelse fremmer forståelse. Der er ingen grund til at snakke sådan om Chelsea. Alle ved at turismen er en del af Chelsea, og det ved aviserne også godt.

Yessir
Manager

« Svar #13739: 19 Mar 2011, 00:52 »

Jeg tror ikke kampen var attraktiv for Chelseas faste fans, og derfor var mulighederne åbne for en del turister. De kan ikke de klassiske Chelsea-sange, og kommer egentlig bare for at se fodbold og nyde kampen, hvilket er forståelig nok. Der kan være knap 42.000 på Stamford, og der kommer altså turister udefra til hver kamp. Især til de kampe, de faste tilhængere ikke gider.

Der var masser af faste fans, de var bare lige så skuffende at høre på som sædvanlig, så ingen overraskelser der. Så som sagt forstår jeg godt hvorfor du forvekslede Stamford med Parken  Wink London var omdannet til KBH for et par dage.

Jaja, rolig nu. Overdrivelse fremmer forståelse. Der er ingen grund til at snakke sådan om Chelsea. Alle ved at turismen er en del af Chelsea, og det ved aviserne også godt.

Aviser, fans af andre klubber, indbyggere i London, hotel management... Alle, der er ikke noget overdrivelse i det...
Men jeg blamer som sådan ikke Chelsea eller deres fans (jo måske lidt) men mere de engelske restriktioner.

Sider: 1 ... 914 915 [916] 917 918 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010