home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Dec 2025, 20:20 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 653 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 897 898 [899] 900 901 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2052308 gange)
Lausus
Reserveholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #13470: 07 Dec 2010, 22:43 »

Stort tillykke til FCK, det er fandme godt gået

JKJ
Gæst

« Svar #13471: 07 Dec 2010, 22:45 »

Stort tillykke til FCK, det er fandme godt gået

Kan kun tilslutte mig dette.
Det er dælme flot og stort for dansk fodbold  Smiley

Fernando
Gæst

« Svar #13472: 07 Dec 2010, 22:48 »

Ja for silvan det godt klaret af dem man må jo være stolt, som dansker, men er bange for, hvem de kan møde i 1/8 delsfinalerne.. :-)

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #13473: 07 Dec 2010, 22:53 »

Fuck det var nice på sektionen i dag Opstemt

Giv os Shalcke eller Shakhtar, så rammer vi kvartfinalen!

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Don AA
Manager

« Svar #13474: 07 Dec 2010, 22:59 »

Klasse klasse så kort kan man vel sige det, ikke nogen super kamp, men en sikker og fortjent sejr. Hold kæft det er stort det her, ser frem til den 17/12 hvor vi finder ud af hvem vi skal møde i næste runde. Vil ikke have noget i mod Tottenham, Schalke 04, Man U det er nogen af dem vi kan møde, Shakntar ligger også til at blive nummer 1, dem vil jeg heller ikke have noget i mod.

Alt i alt et stor aften, ikke bare for FCK, men også for dansk fodbold, tillykke med til jer alle.

PS: Og god vinterbade tur til de 4 (mener jeg det var) unge "mænd" som jo lovede at tage en lille svømmetur, hvis FCK gik videre  Thumbs Up Smiley

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Manager

« Svar #13475: 07 Dec 2010, 23:04 »

Er en stolt FCK-fan lige nu. Det kan slet ikke beskrives! <3. Det er så fantastisk for os, og dansk fodbold!

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #13476: 07 Dec 2010, 23:06 »

Vil da lige sige tillykke til jer Smiley FANTASTISK Smiley

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #13477: 07 Dec 2010, 23:15 »

er du gal Panathinaikos blev leget med... hold da helt op
meget god præstation. Kvist viser igen, hvorfor han er kaptajnen af København.
Grønkjær er også en vaskeægte københavner.... hans jyske baggrund er allerede glemt.!

Jeg føler dog dommeren var lidt hård imod Dame N'Doye der skulle have haft mange dømt imod sig. Derudover fløjtede dommeren konstant ved hovedstødsdueller. Det ødelagde total kampens intensitet. Kampen var overhoved ikke intens, det var 1-way trafic.
Men dommeren blev dog skånet, da han dømte straffespark til Grønne.!

Thaurat al Shabab

alex_champen
Reserveholdsspiller

« Svar #13478: 08 Dec 2010, 13:11 »

Efter en hård aften, vil jeg da også komme med min ros til FCK, man kunne nemt pege masser af spillere ud, men alt i alt har holdet været så vanvittigt i år, bliver fantastisk at se hvem vi skal møde, og se vores hold videre i CL Smiley
Forhåbentlig kan vi sørge for at møde nogle seriøse modstandere i vores optaktsfase, så vi ikke ryger ud fordi holdet ikke er oppe i det gear vi er i nu, men lad os nyde vores fantastiske sejr Smiley

startrix96
Reserveholdsspiller

« Svar #13479: 08 Dec 2010, 13:22 »

de klarer det pisse godt men som jeg ser på det så uanset hvem de kommer til at møde ryger de ud Opstemt jeg synes fck er et stærkt hold men tror bare ikke de kan klare det næste hold Skuffet

Real Madrid konge !!!
FCK gude !!!

brøndy LORT !!!!

Enged
Gæst

« Svar #13480: 08 Dec 2010, 13:33 »

de klarer det pisse godt men som jeg ser på det så uanset hvem de kommer til at møde ryger de ud Opstemt jeg synes fck er et stærkt hold men tror bare ikke de kan klare det næste hold Skuffet
Det er da ikke til at sige. Skulle mene at Schalke er til at tale med, og i Parken kan alt ske. Tottenham ville også være et af de svagere hold, men absolut ikke et hold vi er favoritter i mod, men det ville vi ikke være mod nogen af de resterende hold, men at sige at vi er helt uden chance, det er komplet ignorant.

Edit:
Jo tak Don AA. Der er desværre is på søerne, så det bliver først når det bliver lidt varmere. Wink
« Seneste Redigering: 08 Dec 2010, 13:43 af Enged » Logged

Chamberlain15
Manager

« Svar #13481: 08 Dec 2010, 13:41 »

Tillykke til ALLE FCK fans og tillykke til Dansk Fodbold!! Kys

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #13482: 08 Dec 2010, 13:41 »

PS: Og god vinterbade tur til de 4 (mener jeg det var) unge "mænd" som jo lovede at tage en lille svømmetur, hvis FCK gik videre  Thumbs Up Smiley

3 .. Hehe jo tak det bliver en "fornøjelse" af de store haha ..
Haha men jaa det er fantastisk vi er videre lad os nu møde Schalke.. De er klart den svageste af grupper 1'erne som jeg ser det og vi ville ha en fin chance imod dem..
NU er der ikke andet at gøre end at vente til d. 17/12 .. Men synes da ikke man ka sige at vi overhovedet ikke har en chance for at gå videre .. Kommer an på hvem vi møder men vi vil ikke være favoritter mod nogen nej.. Hvis vi får schalke så vil jeg da mene den hedder 60-40 i deres favør  .. Så men nu vil jeg bare nyde sejren og glæden ved at ha skrevet historie for dansk klubfodbold.. Opstemt

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #13483: 08 Dec 2010, 16:04 »

Schalke eller Bayern.
Jeg tror at vores hold lige nu ligger rigtig godt til tyskehold.
Hverken Bayern eller Schalke har været gode i den hjemlige liga og jeg tror Schalke vil være mere opsatte mod et hold som FCK, da størrelsforskellen ikke er kolossal, som den er imellem FCK og Bayern.
Hvis vi trækker Bayern, er de godt klar over, at en samlet sejr over 2 kampe er det eneste der er tilfredsstillende og allerede der er presset på dem, selvom det fodbold de spiller ikke er meget bedre end FCKs.
Så jeg håber på Bayern.!

Thaurat al Shabab

Szczesny
Manager

« Svar #13484: 08 Dec 2010, 16:50 »

Der er desværre is på søerne, så det bliver først når det bliver lidt varmere. Wink

Det kan da ikke være så svært at slå hul i Wink

Kom med Schalke, som mange har nævnt. Ellers kunne jeg meget godt tænke mig en tur til Ukraine - føler det vil kunne blive meget lige, hvis vi kan lukke ned for deres omstilling, samt de dødbolde, som Srna måtte tage sig af.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 ... 897 898 [899] 900 901 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010