home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:51:40 jonesg Omklædning... Forøg UI hastighed
I dag kl. 20:51:01 Broen13 Blogs Youth to Gold
I dag kl. 18:56:27 warmon Blogs [10] Mit AS Roma-event...
I dag kl. 08:18:09 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
I går kl. 21:15:22 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
04 Nov 2025, 15:14 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
Antal Registrerede Brugere: 23173
  3 Brugere, 590 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 872 873 [874] 875 876 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2012857 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #13095: 29 Sep 2010, 19:54 »

Så skulle alle danske hold også smides ud, efter Brøndby gik amok i Parken eller hvad?
At smide græske eller tyrkiske hold ud af europæisk fodbold, ville ikke hjælpe en skid! Det er kulturen at man går amok dernede, det ville være ligesom, hvis Faxe ikke måtte synge. Europæisk fodbold er alligevel langt efter ligaen, i forhold til fansnes entusiasme. Der er sgu mange her på siden der taler om, at de ville ønske vi var ligeså gode fans som sydpå. Men nu er alle ligepludselig skiftet til, at være de mest stille fans? Dobbeltmoralsk!

Derudover vidste du jo heller ikke hvad der præcis skete. De havde drukket godt, så mon ikke de har spillet lidt op til det? Det er så vildt dernede, at man bare ikke skal gå med en FCK trøje, når de møder dem i næste kamp.
Du får sgu nok også et par på hovedet, hvis du stiller dig ind på Faxe med en FCK trøje på, og synger hadesange mod Brøndby.

Og misforstå mig nu ikke, jeg synes selvfølgelig, at det er forkert at stikke nogen ned! Men jeg tror sgu de selv har været uden om det.

Terrorister?! Jeg tror sgu ikke helt du ved hvad det er så lille ven Wink

Surprise! Det kommer fra en græker/Panathinakos fan Opstemt

Men at smide Grækenland og Tyrkiet ud fra Europa er omtrent ligeså idiotisk som at sige "Alle Brøndbyfans er ude på at lave ballade" når det er få der laver ballade. Som de mest kritiske vidst også sagde efter kampen i parken. Der er ingen grund til at det skal gå udover de andre klubber i Tyrkiet/Grækenland. Så hellere smide de enkelte klubber ud i et par sæsoner også lade deres fodboldforbund om at kontakte klubberne og finde en løsning.
Når det så er sagt lyder det for mig som om at denne "Daniello" fra Urban Crew udnytter muligheden til at pumpe UC op på et niveau som om de er 'hellige'. Han nævner at de er jeres fans der bliver angrebet. Han nævner også at de 15 fck'ere ikke lagde sig ned men tog kampen op mod 30 grækere. Men vidner udtaler at det var jeres fans som stormer igennem gaden og kaster rundt med ting. Og der er IKKE tale og Panathinakosfans, men derimod pushere.
Det kan jeg så ikke helt forstå hvorfor "Daniello" udtaler.

EDIT: I vinder.

EDIT2: Altid FCK: Læg mærke til min signatur endnu engang <3 Kys
« Seneste Redigering: 29 Sep 2010, 19:56 af Altid Brøndby » Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Legenden
Manager

« Svar #13096: 29 Sep 2010, 20:11 »

Startsopstillingen er (som forventet) følgendende:

Wiland
Pospech - Zanka - Antonsson - Wendt
Bolanos - Kvist - Claudemir - Vingaard
Grønkjær
N'Doye

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

fc-hansen
Manager

« Svar #13097: 29 Sep 2010, 21:40 »

Fantastisk første halvleg! Opstemt

Jeg er enormt overrasket over hvor lidt tilskuerne har haft af indflydelse på vores drenge, men samtidig også overrasket over hvor sørgeligt ringe Panathinaikos er. Havde forventet at se et kollektiv, som blev båret frem af deres hjemmepublikum, men jeg har istedet set et hold, hvor Leto og Ninis og Cisse spiller for dem selv, og en defensiv som vel er på danmarkserie niveau?

Men det skal ikke tage noget fra vores indsats, som jo har været ekstrem international, dog med et par fejl, hvor vi er blevet fanget højt oppe i banen, med en masse folk på vej frem, men det har Pan. ikke været i stand til at udnytte, og det skal vi jo ikke klage over!

tror på en 0-4 sejr til os, med Bolanos og N'Doye som yderligere målscorere Wink

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #13098: 29 Sep 2010, 22:39 »

Såååådan FCK Opstemt Sådan drenge fucking vigtigt resultat .. Dem skal vi sgu også klart vinde imod på hjemmebane.. Vi skal bare videre fra den her gruppe og så venter der mig og 2 andre drenge en fantastisk oplevelse og en mega KOLD svømmetur i nogle søer ikke så langt fra hjemmebanen PARKEN Opstemt hehehe det bliver sgu en oplevelse i sig selv... Opstemt Jeg tror på det men nu venter der to ekstremt svære CL kampe mod Barca .. Håber vi kan overraske hjemme og trække et X det ville være for fantastisk Opstemt

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #13099: 29 Sep 2010, 22:43 »

Rigtig, rigtig, dejligt resultat Opstemt

Så tyder det på europæisk efter vinterpausen, medmindre resultaterne flasker sig værst muligt...

Jeg vil skrive mere i morgen, nu vil jeg bare sove, fyldt af glæde efter denne fantastiske sejr Smiley

Chamberlain15
Manager

« Svar #13100: 29 Sep 2010, 22:43 »

Såååådan FCK Opstemt Sådan drenge fucking vigtigt resultat .. Dem skal vi sgu også klart vinde imod på hjemmebane.. Vi skal bare videre fra den her gruppe og så venter der mig og 2 andre drenge en fantastisk oplevelse og en mega KOLD svømmetur i nogle søer ikke så langt fra hjemmebanen PARKEN Opstemt hehehe det bliver sgu en oplevelse i sig selv... Opstemt Jeg tror på det men nu venter der to ekstremt svære CL kampe mod Barca .. Håber vi kan overraske hjemme og trække et X det ville være for fantastisk Opstemt

Rubin kunne jo få uafgjort imod dem på hjemmebane. Så kan i vel også Wink Opstemt

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #13101: 29 Sep 2010, 22:43 »

tillykke der vel ikke så meget andet at sige ..Smiley

AFC
Manager

« Svar #13102: 29 Sep 2010, 22:51 »

Hvor er det smukt! Er sgu stolt FCK-fan nu. Havde slet, slet, slet ikke regnet med sådan en præstation. Godt nok forventede jeg en svær kamp, men det må jeg sige det ikke blev. Fuldt fortjent sejr og verdensklasse spillet af drengene. Er især glad for at Zanka og co. fik lukket så meget ned for Cissé i hvert fald og det er jo nogle fantastiske mål der bliver lavet. Ærgerligt vi ikke lukker den til 3-0 med Hjaltes afbrænder, men det røde kort dæmpede kampen en smule må man sige.

Men i så fald, er det et rigtigt vigtigt resultat det her! Vi er nummer 1 i gruppen nu og nu kan vi tage det lidt mere roligt mod Barca. Vi kan sikkert overraske og få point, og det ville være fantastisk!

Kan stadig ikke få armene ned! Opstemt

U-4-E
Manager

« Svar #13103: 29 Sep 2010, 22:57 »

Tillykke med sejren, havde ikke regnet med mere end to point efter de to første kampe, så at i har seks må sige at være imponerende. Heldigvis er i dog ikke det første danske hold på førstepladsen, da vi også lå 1'er efter første runde i 1998. Peace

Don AA
Manager

« Svar #13104: 29 Sep 2010, 23:01 »

Awesomeeeee………. 2-0 i Panathinaikos det er sku klasse, de kunne og ville ingenting. 1.halvleg var rigtigt god mens 2.halvleg blev en kedelig affære, hvor vi bare kørte den stille og rolig hjem.

2 gode mål, som var godt sparket ind, men i min verden var det også 2 målmandsdrop.

Det ser rigtigt godt ud, men synes stadig det er alt for tidligt at snakke om vi er videre, men når det er sagt så ser jeg gode muligheder for mindst en 3.plads nu, en skam Barcelona ikke lige kunne vinde, men så får vi da også prøvet at ligge nummer 1 i en CHL gruppe  Smiley

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #13105: 29 Sep 2010, 23:02 »

Det er simpelthen så stort det her! Panathinaikos var ganske forfærdelige, men vi gør det også glimrende, og banker vores chancer ind i første halvleg. I pausen sad jeg bare og stirrede ud i luften og kunne ikke fatte det, for det var ikke blot det at vi var foran 0-2 mod PAO, men også det at vi ville stå med 6 point efter 2 kampe, og føre puljen. Sejre over vores to konkurrenter, det kunne simpelthen ikke være en bedre start, og derfor var jeg helt blank, det var simpelthen så godt. Især fordi jeg har svært ved at se os tabe til PAO hjemme.

Som udgangspunkt har jeg hele tiden sagt at jeg "bare" ville have en 3. plads, og at det var for overdrevet at tro på en 2. plads, men det kan pludselig lade sig gøre med lidt held! Dog må jeg sige at jeg stadig vil være meget tilfreds med at blive nummer 3, da det også er stort, og giver os bold i februar. Åh, hvor er det godt!

Tillykke med sejren, havde ikke regnet med mere end to point efter de to første kampe, så at i har seks må sige at være imponerende. Heldigvis er i dog ikke det første danske hold på førstepladsen, da vi også lå 1'er efter første runde i 1998. Peace

Ja, i FØRSTE runde. crazy Ej det er sgu rart med en sympatisk kommentar fra en biffer. Thumbs Up

U-4-E
Manager

« Svar #13106: 29 Sep 2010, 23:15 »

Ja, i FØRSTE runde. crazy

Ja ja, men vel og mærke i gruppe med Bayern, United og Barcelona Wink

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #13107: 29 Sep 2010, 23:26 »

Ja ja, men vel og mærke i gruppe med Bayern, United og Barcelona Wink

Jep, det er også ret stort må man sige. Man sidder lidt og undrer sig over den gruppe, mon de overhovedet havde seedningslag den gang? crazy

Don AA
Manager

« Svar #13108: 29 Sep 2010, 23:31 »

Jep, det er også ret stort må man sige. Man sidder lidt og undrer sig over den gruppe, mon de overhovedet havde seedningslag den gang? crazy
Ja synes også det var en meget mærkelig gruppe, når man tænker tilbage, men ingen tvivl om at det var noget anderledes dengang, end den nuværende måde at seede holdende på, som jeg synes er meget retfærdig.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #13109: 29 Sep 2010, 23:46 »

Virkelig fedt med 1. plads efter to runder! Kampen på Camp Nou bliver virkelig fed! Europæisk bold efter nytår er vel 90% sikker nu.

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Sider: 1 ... 872 873 [874] 875 876 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010