home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:31:57 warmon Blogs [9] Mit AS Roma-eventy...
I dag kl. 08:18:09 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
I går kl. 21:15:22 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
04 Nov 2025, 15:14 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
04 Nov 2025, 07:19 Sunbao Omklædning... Liga historik?
04 Nov 2025, 07:18 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
Antal Registrerede Brugere: 23173
  3 Brugere, 638 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 867 868 [869] 870 871 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2012657 gange)
plutonium
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #13020: 19 Sep 2010, 23:06 »

Ja staffesparket kan diskuteres, men synes godt det kan forsvares, og sikkert sparket ind af Santin. Men alt i alt synes jeg det var en fortjent sejr, måske havde 1-0 været et mere retfærdigt billede af kampen, men det skal vi jo ikke klage over  Smiley

Fordi Thomas Rasmussen ikke rammer bolden ER der straffe! Bolanos havde sparket bolden, men bliver standset af Rasmussens ben, og det tæller jo som et benspænd. Straffesparket er helt korrekt dømt ud fra hvad jeg ved om fodboldens regler Tunge

Men ja, det er ikke fordi der blev svinet inde i boksen. Men regler er regler, og så er der ikke noget der hedder et tyndt straffespark. Der sker et regelbrud og det betyder at der skal fløjtes. Det er anderledes med tacklinger, hvor man kan diskutere om en tackling var ren eller ej.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #13021: 19 Sep 2010, 23:18 »

Fordi Thomas Rasmussen ikke rammer bolden ER der straffe! Bolanos havde sparket bolden, men bliver standset af Rasmussens ben, og det tæller jo som et benspænd. Straffesparket er helt korrekt dømt ud fra hvad jeg ved om fodboldens regler Tunge

Men ja, det er ikke fordi der blev svinet inde i boksen. Men regler er regler, og så er der ikke noget der hedder et tyndt straffespark. Der sker et regelbrud og det betyder at der skal fløjtes. Det er anderledes med tacklinger, hvor man kan diskutere om en tackling var ren eller ej.

Fuldstændig enig mht straffesparket. Jeg tror bare du har misforstået en ting, og det er en uskreven regel. Alle FCK-straffespark er tynde uanset hvad. Smiley

Lækkert med en sejr på en dag hvor vi ikke kommer op i gear. Jeg synes vi ser lidt forkølede ud i Suppen som jeg har skrevet før, men det er godt at se at vi kan køre sejren hjem alligevel. Synes egentlig bif havde bolden meget, men det var få rigtig nærgående forsøg de fik. 8 point ned Opstemt

Sørgeligt med balladen, og jeg synes egentlig det er synd for Brøndbys "rigtige" fans, at der er sådan en flok idioter der skal ødelægge deres ry. Man kan jo let sammenligne det med episoden hvor der blev smidt romerlys i Brøndby, hvor jeg bestemt heller ikke syntes det var sjovt at høre på de generaliserende bemærkninger, så det vil jeg undlade at gøre selv! Ikke vores bedste dag på tribunen, mens bif fans også er set bedre(de blev selvf. også sat tilbage af vores hurtige mål).

3.v evaB
Gæst

« Svar #13022: 20 Sep 2010, 00:06 »

Jeg tror bare du har misforstået en ting, og det er en uskreven regel. Alle FCK-straffespark er tynde uanset hvad. Smiley
Nu læser jeg lort på lort i denne tråd, men med den bemærkning har du hævet dig over pøblen.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #13023: 20 Sep 2010, 00:14 »

Nu læser jeg lort på lort i denne tråd, men med den bemærkning har du hævet dig over pøblen.

Årh hold dog op Bave, det er sagt med et glimt i øjet. crazy Som Pluto også skriver, så synes jeg fint det kan forsvares. Det er du så uenig i, og det har måske noget at gøre med vores klubtilhørsforhold!

phil0883
Gæst

« Svar #13024: 20 Sep 2010, 08:59 »

Som Pluto også siger, og Claus Bo Sagde i Onside efter. Bolanos ville have ramt bolden hvis ikke TR går ind og "stopper" hans fod. Ergo et benspænd. Men som Claus Bo Også sagde, hvis TR bare havde skubbet bolden videre, altså at TR havde ramt bolden, og derefter lavet det "benspænd" på Bolanos ville der være frispark til TR for at Bolanos havde sparket til ham. Så egentlig var der kun en boldberøring fra et straffe og et frispark.

plutonium
Manager

« Svar #13025: 20 Sep 2010, 11:02 »

Du er nu sød  Kys

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager

« Svar #13026: 20 Sep 2010, 19:12 »

De fleste har sikkert set at Sølvi er skadet og ude i 5-6 uger http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=10664  Skuffet En skam i det, jeg synes han efter en lidt usikker start er faldet rigtigt godt ind, og virker til at havde fundet et godt samarbejdet sammen med Anton. Zanka er ikke kommet kom i gang her i starten, så kan godt blive lidt bekymret, men så han jo passende vågner op nu. Derudover er der jo også Peter Larsson, som mange har dømt færdig i FCK, her er der jo også en mulighed for at han griber chancen,  men tror helt sikkert på, at Ståle satser Zanka til at starte med.

Vores nye spiller Christian Bolaños fik også en skade i kampen http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/fc_koebenhavn/article1414492.ece hvor slemt det er må tiden vise, men tror ikke han er med i pokalen mod Viby på onsdag, men håber da han er klar til topkampen på lørdag mod FCM.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

3.v evaB
Gæst

« Svar #13027: 20 Sep 2010, 19:45 »

Årh hold dog op Bave, det er sagt med et glimt i øjet. crazy Som Pluto også skriver, så synes jeg fint det kan forsvares. Det er du så uenig i, og det har måske noget at gøre med vores klubtilhørsforhold!
Skal siges det var sent, og det var min måde at rose dig på.
Når du så flot erkender at alle jeres straffespark er tynde.

Du er nu sød  Kys
Ved ikke om du er bekendt med følgende:
"Altså at man kun skriver indlæg, hvis man føler at man kan bidrage til en konstruktiv debat og ikke skriver intetsigende indlæg uden relevans."
Bare fordi jeg hopper i, i går så behøver du da ikke hoppe efter? Da slet ikke når du skal håndhæve ovenstående.

For at komme tilbage til noget relevant...(Ja det kan jeg nemlig, prøv at hoppe efter denne gang søde Wink )
Tillykke med sejren i går.
Ganske innovative tifoer, den fra sektionen var genial.
I går var jeg meget ærgerlig over at Sölvi spiller hos jer, for neeej hvor er han god.
Ganske lige og kedelig kamp i går, føler igen det er marginalerne der gør det.
Men så'n er det jo og vi kan ikke forvente at vinde den kamp.

Lavezzi
Gæst

« Svar #13028: 20 Sep 2010, 20:02 »

Aww, Bave. Lad nu Pluto spamme. Det er så sjældent, han får lov. Tunge

Don AA
Manager

« Svar #13029: 25 Sep 2010, 13:30 »

Så er der ikke så langt tid til topkampen på MCH Arena i Herning, vi ikke inden kampen 4 point foran, så med en sejr vil vi være 7 point foran nummer 2, uanset hvordan rundens andre kampe bliver, hvilket må siges at være en mindre magtdimension efter bare 10 runder, men der vil selvfølgelig stadig være langt til målet. Vinder FCM, ja så er der kun 1 point i mellem os, og kampen vil stadig være meget åben, samt at andre konkurrenter også får muligheden for at komme hale ind på os.

Ser meget frem til dagens kamp, og tager selv på stadion her om lidt, det plejer normalt at være rigtigt gode kampe mellem FCK og FCM når det foregår i Herning.

God kamp til alle, tror selv på en 3-1 sejr til os  Opstemt Opstemt

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Manager

« Svar #13030: 25 Sep 2010, 13:51 »

Det bliver ikke nemt i dag. Vi har det oftest svært i Herning og FCM er absolut ikke noget dårligt hold. De ligger og kæmper med os om 1.pladsen og hvis de får en sejr i dag, er de altså kun 1 point efter. Så vi skal helst ikke tabe i dag.

Gætter på en 1-2 sejr.

cjensen94
Gæst

« Svar #13031: 25 Sep 2010, 16:32 »

Har lige tændt for jeres kamp mod FCM. Nu scorede N'Doye så, og der blev selvfølgelig filmet hen mod fansene. Der lagde jeg så mærke til et lille banner hvor der stod "Imod fanforbud". Så jeg vil da bare lige høre hvad Midtjylland har forbudt jer? Smiley

Enged
Gæst

« Svar #13032: 25 Sep 2010, 16:34 »

Behøver det være noget som de har forbudt os? Det er ikke fansene af FCK der forbød brøndbys ditto at få deres tifo med ind. Ledelese og fans har ikke nødvendigvis samme meninger.

cjensen94
Gæst

« Svar #13033: 25 Sep 2010, 16:40 »

Behøver det være noget som de har forbudt os? Det er ikke fansene af FCK der forbød brøndbys ditto at få deres tifo med ind. Ledelese og fans har ikke nødvendigvis samme meninger.
Det var sådan set ikke ment på den måde - Men fair nok da.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #13034: 25 Sep 2010, 17:00 »

Hvis Grønkjær sku være udvist sku ham der lavede en tilsvarende stempling på Kvist i 2. halvleg. tror det var Uzo eller Salami, også være blevet smidt ud.
De var meget tilsvarende, dog ramte Grønkjær bare på låret og den anden ramte kvist i lysken-området

Thaurat al Shabab

Sider: 1 ... 867 868 [869] 870 871 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010