home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:42:46 Broen13 Blogs [8] Mit AS Roma-eventy...
I dag kl. 08:18:09 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
I går kl. 21:15:22 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
04 Nov 2025, 15:14 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
04 Nov 2025, 07:19 Sunbao Omklædning... Liga historik?
04 Nov 2025, 07:18 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
Antal Registrerede Brugere: 23173
  2 Brugere, 615 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 865 866 [867] 868 869 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2012593 gange)
Altid FCK
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12990: 14 Sep 2010, 19:20 »

Jeg forstår heller ikke hvorfor vi skal være tilfredse med uafgjort. Det her er sammen med Panathinaikos kampen hjemme, de nemmeste. Hvis vi skal have 2. pladsen skal vi vinde, og også helst iforhold til 3. pladsen.

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #12991: 14 Sep 2010, 19:24 »

Vi skal ik være tilfreds med en 3. plads på forhånd. Det er ren taber-mentalitet. Vi skal have en god gang gå-på-mod og så vidt jeg ved så er Barca eller nogen af de andre hold i puljen ikke flere point end os. En sejr idag er derfor et must. At vi så på et senere tidspunkt kan se os nødsaget til at være tilfredse med 3. pladsen er noget andet.

Don AA
Manager

« Svar #12992: 14 Sep 2010, 20:03 »

Startopstilling mod Rubin Kazan:

Wiland
Pospech - Ottesen - Antonsson - Wendt
Vingaard - Claudemir - Kvist - Grønkjær
                Santin - N'Doye

Samme opstilling som mod Rosenborg, så kan vi spille på samme måde, så skulle der være gode muligheder for sejr 

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

alex_champen
Reserveholdsspiller

« Svar #12993: 14 Sep 2010, 20:05 »

Dejligt at se samme opstilling som mod Rosenborg.
Med den opstilling burde vores 11 og 34.000 fans kunne slå deres 11 spillere og 12 fans Smiley

Fernando
Gæst

« Svar #12994: 14 Sep 2010, 20:42 »

Uuuh...Har store forventninger til denne kamp, som jeg sagtnes tror FCK kan vinde, men har dog ikke set Rubin Kazan spille..ikke så meget i hvertfald, men hvis FCK kan holde boldbesiddelse kan de da sagtens få skabt et par gode målchancer - Og også vigtigt at, de virkelig udnytter deres kontra'er! (Hvis de da får nogen) Wink. De skal stå ektremt godt og kompakt i defensiven idag!
(rettere hver gang Wink )

men tror på en 1-3

Rubin Kazan er jo uhyrligt farlige og med deres store dyre indkøb som f.eks Martins som kom fra Wolfsburg for omkring 67 millioner kroner, Carlos Eduardo som kom fra den tyske klub Hoffenheim for en stor sum på hele 150 mio kroner og så nogle flere indkøb, hvor de i alt har brugt 331 mio. på indkøb...

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #12995: 14 Sep 2010, 21:35 »

Fernando du skriver FCK sagtens kan vinde, men du tror alligevel Rubin vinder stort Opstemt

FCK

Fernando
Gæst

« Svar #12996: 14 Sep 2010, 22:01 »

Fernando du skriver FCK sagtens kan vinde, men du tror alligevel Rubin vinder stort Opstemt

Ja de kan da sagtens vinde, men tror sgu agligevel at, Rubin Kazan kan få scoret et par kasser, men sådan som det ser ud nu tror jeg endten den ender 0-0 eller 0-1 Wink

Men uafgjort ville være fint.

AFC
Manager

« Svar #12997: 14 Sep 2010, 22:39 »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAA!

Hold kæft hvor er jeg glad! En lidt skuffende præstation fra vores side i store dele af kampen, men hvor er det fantastisk at vi får 3 utrolige vigtige point og vigtigt vi får Dame N'Doye i gang igen.

Er så lykkelig!

Don AA
Manager

« Svar #12998: 14 Sep 2010, 22:49 »

Sådan så fik Ståle ret, da han jo i går på pressemødet sagde vi ville vinde 1-0, vi vinder sku det lort, som det nogen gange lyder i Brøndby tråden efter en sejr, eller noget i den stil  Smiley

Nej spøg til side, en meget vigtig sejr, idet det bliver svært at få point i de næste par kampe, så tror bestemt der er muligheder for en mindst en 3. plads i gruppen nu.

Kampen var ikke noget at råbe hurra for, den var meget taktisk, Rubin Kazan står sindssygt godt på banen, hvorefter de er meget farlig i deres omstillingsspil. Deres omstillingsspil blev heldigvis ikke rigtigt farligt i dagens kamp, og de kom ikke rigtigt til det helt store, det gjorde vi så heller ikke, så uafgjort havde nok været det ”rigtige” resultat i kampen, men heldigvis så tog vi alle 3 point sådan drenge sådan N'doye  Opstemt Opstemt

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #12999: 14 Sep 2010, 23:30 »

Jeg har aldrig haft det så godt på B2 Opstemt

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #13000: 14 Sep 2010, 23:37 »

Åh hvor var det lækkert med en god start, men nøj hvor var jeg nervøs i starten da de pressede, men kæmpe chancer havde de jo faktisk ikke og alle de ufarlige langskud var jo heller ikke farlige !

Grønkjør vs Bolanos
Jeg kom med en kontroversiel mening før kampen, nogle af jer var uenige, føler ikke kampen mellem dem blev afgjort idag, ingen var specielt afgørende at have på holdet, så den dyst fortsætter, jeg holder stadigvæk mest på Bolanos Smiley - Men hver mand sin smag, hehe.

Lækkert med et måske ufortjent sejr, men uafgjort havde vi ihvertfald fortjent !

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Legenden
Manager

« Svar #13001: 15 Sep 2010, 10:23 »

Lækker aften i går, det var så utrolig vigtigt med en sejr i første kamp. En andenplads i puljen, nu må vi da snart være favoritter til af gå videre. Wink

http://www.bold.dk/nyt/Antonsson-Forlader-nok-FCK
Håber bare at han kommer med denne udtalelse for at komme i gang med kontraktforlængelse n, håber ikke han skifter!

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

plutonium
Manager

« Svar #13002: 15 Sep 2010, 10:46 »

http://www.bold.dk/nyt/Antonsson-Forlader-nok-FCK
Håber bare at han kommer med denne udtalelse for at komme i gang med kontraktforlængelse n, håber ikke han skifter!

Fordi vi ikke har bedre alternativer lige nu - ja, så er jeg enig.

Men jeg synes godt vi kunne få os nogle bedre centrale forsvarsspillere.

Zanka laver mange børnefejl. Man kan ikke se på ham, at han allerede har spillet 2-3 sæsoner på højt niveau. Ingen tvivl om at talentet er der, men hvor Simon Kjær jo har bevist at han kan på højeste niveau, så synes jeg VIRKELIG Zanka har langt igen. Kunne ikke se Zanka for mig som fast mand på det danske landshold som det er lige nu.

Larsson gjorde det godt i en måned for klubben, fik en skade, og nu er der sgu ikke noget at råbe hurra for. Ved ikke hvad det er der er sket for ham, men han er ikke god nok til FCK mere. Piner mig at sige, for som type synes jeg han er fed at have på grund af sin brændende vilje til sejr.

Antonsson er den bedste i klubben hvad angår stabilitet og defensiv påpasselighed. Men på trods af dette er jeg ikke ligefrem imponeret af hans niveau. Den betydning Gravgaard og Hangeland havde på holdet ser jeg på ingen måde til stede i Antonsson, og han er langt fra hvad jeg ville kalde en af vores bedste spillere. Jeg ved godt at vores spil dengang lagde meget mere op til en stærk defensiv, men så meget desto vigtigere at vi har gode forsvarsspillere I DAG, der kan forpurre nogle kontraforsøg. Jeg føler mig ikke helt tryg og sikker med vores nuværende centrale forsvar.

Sölvi tror jeg vil blive super for os. Han har haft nogle tilpasningsprobleme r, det er tydeligt, men jeg tror virkelig han kan blive god for klubben. Jeg håber at han bliver en ny Gravgaard for os, og at han en dag kan blive døbt CAF2. Men det kræver naturligvis at niveauet bliver hævet MÆRKBART.

Så for mig at se har vi et talent der skal tage sig sammen, en spiller under niveau, en stadig 'ikke-indspillet' islænding og en svensker der om ikke andet er stabil på et fint niveau.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #13003: 15 Sep 2010, 11:26 »

Hold kæft, hvor er jeg træt af danske fodboldfans!

Brokker sig over, at FCK var pivheldige i gårsdagens kamp, og at det var så åh uretfærdigt og brok, brok, brok! Jeg kan virkelig ikke forstå dem. Glæd jer da på dansk fodbolds vejne, det vil også gavne jer, når i engang bliver så gode, at i kan deltage i CL. Især Brøndbyfansene går mig på nerverne. At heppe på Rubin Kazan i går er jo fuldstændig hjernedødt. FCK skal da ud og skaffe en masse point til dansk fodbold, så vinderen af Superligaen anno 10/11 kan gå direkte ind i Champions League. Hvad bliver det næste? At jer BIF, FCM og OB fans møder op i Parken på udebaneholdets fanafsnit for at heppe på et hold, i ikke føler noget for, bare for at håbe et, at FCK får et dårligt resultat? Jeg væmmes ved det!

Det skal siges, at alle jer, der heppede på FCK i går selvfølgelig ikke skal lytte til denne kritik, og at kritikken ikke kun er møntet på BIF fans, der er bare flest af dem. Jeg er selv SønderjyskE fan og jublede som en gal, da Dame N'Doye i går headede 3 point hjem til hovedstadsklubben.   

plutonium
Manager

« Svar #13004: 15 Sep 2010, 11:33 »

Hold kæft, hvor er jeg træt af danske fodboldfans!

Brokker sig over, at FCK var pivheldige i gårsdagens kamp, og at det var så åh uretfærdigt og brok, brok, brok! Jeg kan virkelig ikke forstå dem. Glæd jer da på dansk fodbolds vejne, det vil også gavne jer, når i engang bliver så gode, at i kan deltage i CL. Især Brøndbyfansene går mig på nerverne. At heppe på Rubin Kazan i går er jo fuldstændig hjernedødt. FCK skal da ud og skaffe en masse point til dansk fodbold, så vinderen af Superligaen anno 10/11 kan gå direkte ind i Champions League. Hvad bliver det næste? At jer BIF, FCM og OB fans møder op i Parken på udebaneholdets fanafsnit for at heppe på et hold, i ikke føler noget for, bare for at håbe et, at FCK får et dårligt resultat? Jeg væmmes ved det!

Det skal siges, at alle jer, der heppede på FCK i går selvfølgelig ikke skal lytte til denne kritik, og at kritikken ikke kun er møntet på BIF fans, der er bare flest af dem. Jeg er selv SønderjyskE fan og jublede som en gal, da Dame N'Doye i går headede 3 point hjem til hovedstadsklubben.   

Selvom jeg er 100 % enig, så har erfaring lært mig at sådan er det bare  Tunge

Desværre går den begge veje, for der er jo også FCK-fans der hepper på Brøndbys modstandere i Europa (selvom der er langt imellem dem her på siden). Det er så dybt til grin.

Desværre virker indlæg som det du skrev ikke efter hensigten, for de bliver jo bare ved. Umodent? Meget hvis du spørger mig. Snævertsynet? SÅ ABSOLUT! Men de synes jo bare det er sjovt, så dit indlæg er bare benzin til det bål de nyder at starte hver gang (især) FCK spiller europæisk.

Den bedste løsning er faktisk at lade være med at bruge FmF når man er glad for et resultat i europæisk fodbold! Så skal man ikke se på alt det crap der bliver lukket ud i fx chatskakten.

(ja, jeg whiner med de sidste linier, men sådan er det nu engang crazy)

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 865 866 [867] 868 869 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010