home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:42:46 Broen13 Blogs [8] Mit AS Roma-eventy...
I dag kl. 08:18:09 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
I går kl. 21:15:22 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
04 Nov 2025, 15:14 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
04 Nov 2025, 07:19 Sunbao Omklædning... Liga historik?
04 Nov 2025, 07:18 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
Antal Registrerede Brugere: 23173
  1 Bruger, 609 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 864 865 [866] 867 868 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2012590 gange)
kerzhakov
Førsteholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12975: 13 Sep 2010, 22:43 »

Gløder mig sku også, tror dog kun vi har holdet til et x, enten 1-1 eller 0-0.

Med det forsvar vi har for tiden så skal vi jo nok lade et mål gå ind, så må vi bare håbe angrebet er giftigt - Hvorfor er Gronks med Huh - Han er jo ikke længere den bedste, Bolanos er jo meget bedre så håber Grønkjær starter ude!

Begge hold vll nok være fint tilfredse med 0-0 og som udgangspunkt er det, det mest sandsynlige. A la kampen mod Benfica sidst. Der vil selvfølgelig komme et par chancer til hvert hold, men jeg tror nu at Sölvi og Anton igen løfter sig og spiller en flot kamp. Vi skal nok også få et par fine chancer, men desværre er vi ikke så skarpe for tiden. Santin sklder efterhånden et mål. Det kunne passende være i morgen.

Den sidste linie må være ironi?  Rullende Øjne

It's gonna be legendary

Enged
Gæst

« Svar #12976: 13 Sep 2010, 22:52 »

Jeg vil næsten garantere at Santin ikke starter inde.
Jeg tror at vi stiller op

Wiland
Pospech - Sölvi - Antonson - Wendt
Claudemir - TK/Hjalte - Kvist - Vingaard
                    Grønkjær
                    N'Doye

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #12977: 13 Sep 2010, 23:18 »

Rubin Kazan vil ikke være fint tilfredse med et X .. De går efter at vinde vil jeg gerne garantere ;-)
Et hold der har spenderet 375 mio kr (mener jeg det er) på spillerindkøb kan ik være tilfredse med ikke at slå FCK.. Vi skal passe på Carlos Eduardo han har de vilde frispark og hvis vores forsvar laver et foran feltet så hakker han den ind.. Er jeg ik et sek i tvivl om .. Vi er heldige at Obafemi Martins generelt er mega uskarp fordi han ku godt volde vores forsvar problemer da Sølvi og Antonsson ik ligefrem er hurtige :/ .. Håber Grønkjær, N'doye og Claudemir ka lavet det uventede oppe foran Smiley Vi har før været undertippet og alligevel gået hjem med en sejr fra Parken af og jeg tror og håber inderligt på vi gør det igen imorgen !!

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #12978: 14 Sep 2010, 08:54 »

Det er helt sikkert, at det bliver en svær kamp i parken. Jeg ser utrolig meget frem til at se, om den selvtillid de har udvist, kan sætte dem så godt op til kampen, at det kan ende med en sejr.

Lad os nu få mindst 1 point i aften. Dog ser jeg ikke 3 point som umuligt. Smiley

Legenden
Manager

« Svar #12979: 14 Sep 2010, 09:18 »

Damn, jeg glæder mig til i aften! Min første officielle kamp på stadion. Regner med at de medrejsende russer giver kamp på tribunen. Læste et sted, at der kom omkring 12 på udebaneafsnittet Opstemt

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #12980: 14 Sep 2010, 09:59 »

Ehm så vidt jeg ved har du da været inde og se en del officielle kampe på stadion ? Haha mener du ikke officiel cl kamp ?

Jeg glæder mig også for sygt.

Legenden
Manager

« Svar #12981: 14 Sep 2010, 10:02 »

Du er så sjovt, Ashti. Wink

Mente selvfølgelig Champions League kamp. Tunge

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #12982: 14 Sep 2010, 14:53 »

NJ: lad os lige få en ting på det rene..
Både du og jeg ved jo at du synes jeg er sjov !!? Opstemt So don't pretend otherwise baby!

Don AA
Manager

« Svar #12983: 14 Sep 2010, 16:49 »

For satan hvor jeg glæder mig til i aften, CHL bold med FCK så bliver det næsten ikke bedre  Opstemt Opstemt

Rubin Kazan var en af de værste vi kunne trække fra 4.seedinglag, hvis ikke den værste, og de har da også brugt mange penge på at forstærke holdet. Men når det er sagt så tror jeg godt vi kan drille dem, især i Parken hvor jeg ser kampen som 50/50.

Ståle virker også til at have godt styr på deres hold http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=10633, han siger blandt andet, at vi specielt skal undgå at lave frispark uden foran eget straffesparksfelt, for der er de en farlig mand i Carlos Eduardo, som PrinceAshti også nævner.

Jeg tror sku på point i aften 2-1 til os  Opstemt Opstemt

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Manager

« Svar #12984: 14 Sep 2010, 18:23 »

Glæder mig også til i aften. Det bliver dejligt at se FCK i Champions League igen. Det giver et lille boost i en.

Jeg ser bestemt muligheder i kampen i aften. Rubin vil uden tvivl gå efter 3 point, men når vi har hjemmebanen og nok en fuld PARKEN så tror jeg bestemt vi kan blive gearet op via fansene. Kan vi få lukket ned for Martins og Carlos Eduardo skal det nok gå.
Håber i hvert fald vi spiller lidt bedre end mod Silkeborg. Ser gerne en Rosenborg kamp om igen Wink

1-0 til os!

alex_champen
Reserveholdsspiller

« Svar #12985: 14 Sep 2010, 18:31 »

Håber virkelig at FCK kan rejse sig i aften, vi spiller dårligt mod Silkeborg men når det er CL skal spillerne bare være klar.
Når Grønkjær så banker et par mål ind så ser det godt ud Smiley
Tror på en sejr i aften Thumbs Up

AFC
Manager

« Svar #12986: 14 Sep 2010, 18:37 »

Og jeg vil også være ganske tilfreds med uafgjort. Bare vi får point, det er det vigtigste. Det er en god mulighed vi har her i aften.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #12987: 14 Sep 2010, 19:07 »

Glæder mig også til i aften. Det bliver dejligt at se FCK i Champions League igen. Det giver et lille boost i en.

Jeg ser bestemt muligheder i kampen i aften. Rubin vil uden tvivl gå efter 3 point, men når vi har hjemmebanen og nok en fuld PARKEN så tror jeg bestemt vi kan blive gearet op via fansene. Kan vi få lukket ned for Martins og Carlos Eduardo skal det nok gå.
Håber i hvert fald vi spiller lidt bedre end mod Silkeborg. Ser gerne en Rosenborg kamp om igen Wink

1-0 til os!

"Vi" skal vinde. AFC som første målscorer og en 3-2-sejr! Rullende Øjne

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #12988: 14 Sep 2010, 19:16 »

Jeg er selv ikke normalt at finde på estadio PARKEN. Men i aften vil jeg være til stede3 og kan maks 20 % af sangene. Så derfor vil jeg høre om det var s¨dan at der var en hjemmeside, hvor man kan se sangene?

asj89
Gæst

« Svar #12989: 14 Sep 2010, 19:18 »

Og jeg vil også være ganske tilfreds med uafgjort. Bare vi får point, det er det vigtigste. Det er en god mulighed vi har her i aften.
Jeg vil mene at vi helst skal vinde hvis vi skal have en chance i CL. Smiley

Sider: 1 ... 864 865 [866] 867 868 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010