home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:47:58 HulkOmaniA Blogs [8] Mit AS Roma-eventy...
I dag kl. 08:18:09 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
I går kl. 21:15:22 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
04 Nov 2025, 15:14 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
04 Nov 2025, 07:19 Sunbao Omklædning... Liga historik?
04 Nov 2025, 07:18 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
Antal Registrerede Brugere: 23173
  1 Bruger, 631 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 861 862 [863] 864 865 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2012434 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12930: 01 Sep 2010, 20:39 »

Skal også ind og se alle CL kampene bliver en oplevelse som man ikke kan sige nej til synes jeg .. Wink Hehe men kan da godt mærke jeg skal ha et studiejob ved siden af SU'en Opstemt haha

Det er glimrende Ashti - jeg har også netop aktiveret mit sæsonkort på sektionen til alle tre kampe. Så skal det bare undgå at ramle sammen med mit nye arbejde! Grin

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #12931: 01 Sep 2010, 20:42 »

Har som plan at møde op foran parken kl. 19.15, for at kunne få den bedste plads Opstemt

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #12932: 02 Sep 2010, 00:17 »

Det er glimrende Ashti - jeg har også netop aktiveret mit sæsonkort på sektionen til alle tre kampe. Så skal det bare undgå at ramle sammen med mit nye arbejde! Grin

Så flotter han sig ! Opstemt hehe hvor har du fået work henne ??
Ville jo være utilgiveligt at lægge arbejde oven i CL bold Wink

Har som plan at møde op foran parken kl. 19.15, for at kunne få den bedste plads Opstemt

Cool nok så må vi jo håbe du får den bedste plads.. Wink Stemnings er B2-4 Wink Såå det er ligemeget hvad du kalder det hehe Opstemt Men fair nok tager du derind mod Silkelol? Hvem plejer du at være derinde med ?  Thumbs Up

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #12933: 02 Sep 2010, 17:20 »

Så flotter han sig ! Opstemt hehe hvor har du fået work henne ??
Ville jo være utilgiveligt at lægge arbejde oven i CL bold Wink

Cool nok så må vi jo håbe du får den bedste plads.. Wink Stemnings er B2-4 Wink Såå det er ligemeget hvad du kalder det hehe Opstemt Men fair nok tager du derind mod Silkelol? Hvem plejer du at være derinde med ?  Thumbs Up

Jeg plejer at være med klassekammerater. Men det er nok kun mig der kommer til Silke(lol) xD

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #12934: 02 Sep 2010, 17:30 »

Jeg plejer at være med klassekammerater. Men det er nok kun mig der kommer til Silke(lol) xD

Fair nok !! Så burde du tage derind med NJ, mig, Ghert og Andrew (Enged) .. Du skal kun frygte geden han har det med at gnaske i ens sko men så sparker man ham lige over "mulen" så stopper han .. Wink  crazy

Legenden
Manager

« Svar #12935: 02 Sep 2010, 17:42 »

Du skal kun frygte geden han har det med at gnaske i ens sko men så sparker man ham lige over "mulen" så stopper han .. Wink  crazy
Jeg kunne ikke skrive det bedre selv, det er sådan han skal håndteres.  funny

Men udover det, så glæder jeg mig til kampen mod SIF. Det irriterer mig, at de har valgt at spille landskamp i denne weekend  ticked off

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #12936: 02 Sep 2010, 18:30 »

Der er en som har billeter til salg på dba, han sælger billeterne til Panathinackos og Rubin kampene, for 350 Wink.
Man kan dog kun købe begge, men 350 for to CHL kampe er nu også billlig, dog er det til familietribunen Smiley

FCK

Don AA
Manager

« Svar #12937: 02 Sep 2010, 18:51 »

Ja i går kl. 23.59 lukkede det danske transfervindue, og det har bestemt ikke været et stille transfervindue i FCK.

Ud: Atiba Hutchinson (PSV Eindhoven), Ulrik Laursen (Karrierestop), Jacob Albrechtsen (Kontraktudløb), Jesper Christiansen (Elfsborg), Ailton Almeida (APOEL Nicosia)

Ind: Morten Nordstrand (Lejeretur, Groningen), Søren Frederiksen (SønderjyskE), Kenneth Zohore (egen avl), Kim Christensen (IFK Göteborg), Sölvi Ottesen (SønderjyskE), Claudemir (Vitesse), Martin Bergvold (fri transfer), Christian Bolaños (IK Start)

Målmandposten: Kom lidt bag på mig at vi hentede Kim Christensen, så med 2 stærke målmand der kæmpe om pladsen. Status: Usvækket

Forsvaret: Var meget glad da vi købte Sölvi Ottesen, som erstatning for den til tide udskældte Ulrik Laursen, og han har da også fået en godkendt start, som måske startede lidt usikkert, men har spillede et par gode kampe på det sidste, hvor han også har scoret 2 mål, i de sidste 2 kampe. Status: Usvækket

Midtbanen: Her var jeg meget nervøs over ”tabet” af Atiba, men Claudemir har vist sig at være et super køb, og der har overhovet ikke været snakket om vi ”savner” Atiba.  Derudover har vi også hentet en gamle kending i form af Martin Bergvold, han er desværre blevet skadet, og kommer nok ikke i aktion i år. Til sidst er Christian Bolaños kommet ind, en spiller jeg ser meget frem til, og er nok en erstatning for Sionko, hvis kontrakt blev ophævet i januar 2010, og på sigt en erstatning for Grønkjær, så nok stopper efter denne sæson. Status: Styrket

Angrebet: Ailton blev solgt, nok ikke den store overraskelse, mens Nord er kommet tilbage, efter han var udlejet til Groningen, men han er desværre blevet skadet og regnes også for ude resten af året. Søren Frederiksen blev først hentet i SønderjyskE og udlejet til dem igen, men i manglen på bredde i angrebet er han hentet tilbage igen. Status: Hvis ikke Nord var skadet vil vi være usvækket, men i står vi svækket til CHL kampene især hvis Dame N'doye bliver skadet.

Alt i alt et rigtigt godt transfervindue, og godt arbejde af CV, han får karakteren 10 af mig.

Derudover har vi også spiller med kontraktudløb, som sportslige sektor skal tage stilling til:
Hjalte Nørregaard – Kontrakt udløber ved årsskiftet. Tror stadig man har tiltror til ham, og der bliver sikkert arbejdet for en forlænges, hvilket også vil være fint med mig.

Jesper Grønkjær: Kontrakt udløb efter denne sæson. Føler mig sikker på han stopper efter denne sæson, han har lige fået VM med og nu CHL, plus han har problemer med knæet.

Oscar Wendt: Kontrakt udløb efter denne sæson. Han vil helt sikkert videre i karrieren, og regner med han forlader os på en fri transfer, muligheden for han bliver solgt for småpenge til januar.

Mikael Antonsson: Kontrakt udløb efter denne sæson. Har vist sig at være en meget stabil midterforsvar, og ser gerne vi forlænger med ham.

Zdenek Pospech: Kontrakt udløb efter denne sæson. Super højre back, svært at se han snart bliver 32, ser gerne en forlængelse, men vi skal nok også snart til at se os om efter en ny højre back, i kraft af Pospech alder, og måske han gerne vil slutte af i Tjekkiet efter denne sæson. 

Hvis jeg har glemt en eller flere, så sig lige til  Wink

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #12938: 03 Sep 2010, 13:46 »

FCK

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #12939: 03 Sep 2010, 20:15 »

Jaa synes det er en god måde de har gjort det på i FCK !!
Det er lidt som om folk bare brokkede sig for at brokke sig .. Lidt lamt faktisk men efterspørgslen er der jo ! Såå Wink

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #12940: 03 Sep 2010, 20:19 »

Hvis nu man får besked om at man har erhvervet sig denne CL-pakke, hvilke tribuner kan man så få billetter til?

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #12941: 03 Sep 2010, 20:26 »

Er B1, B10, B11, B5, B7 eller B8 nogle af de nedre sektioner og er en af dem sågar stemningstribunen?

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #12942: 03 Sep 2010, 20:27 »

Er B1, B10, B11, B5, B7 eller B8 nogle af de nedre sektioner og er en af dem sågar stemningstribunen?

Mener det er til alle de øvre sektioner, hvis du er heldig nedre C og rigtigt heldig så er det stemnings ;-)
Der er mange sæsonkortholdere på nedre C og s12

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #12943: 03 Sep 2010, 20:32 »

Det er bare fordi jeg har fået en af de der pakkeløsninger, men nu er jeg i tvivl om jeg bil bruge 1145 på at sidde på en af de øvre tribuner bag ved målet og se bold.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #12944: 03 Sep 2010, 21:16 »

Spørg dog hvor den er til?? har du ikke fået info om hvilken tribune det er til?? Der er kun en øvre tribune bag målet du ka få billetter til og det er øvre B Wink

Sider: 1 ... 861 862 [863] 864 865 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010