home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:15:22 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 20:56:18 warmon Blogs [8] Mit AS Roma-eventy...
I går kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
04 Nov 2025, 15:14 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
04 Nov 2025, 07:19 Sunbao Omklædning... Liga historik?
04 Nov 2025, 07:18 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
Antal Registrerede Brugere: 23173
  2 Brugere, 481 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 853 854 [855] 856 857 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2012089 gange)
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12810: 29 Aug 2010, 22:32 »

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/bolanos-til-fc-koebenhavn-3277023.html

Tillykke med Bola. Ærgerlig over at han skal spille for en konkurrent. Skuffet

Nu er mit norsk ikke helt optimalt, men der står jo bare af der er kommet et bud Smiley

FCK

risto92
Reserveholdsspiller

« Svar #12811: 29 Aug 2010, 22:45 »

Bola er så godt som signert, ta vare på han Smiley Norges beste ving når han er i form

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #12812: 29 Aug 2010, 22:48 »

ehm, er der en tolk tilstede? - ej, nice af der er en nordmand på sitet Wink

FCK

Legenden
Manager

« Svar #12813: 30 Aug 2010, 10:34 »

http://www.bold.dk/nyt/Start-og-FCK-enige-om-Bolanos-handel
http://www.bold.dk/nyt/Bolanos-Nye-udfordringer-i-FCK

Så er det vist så officielt, som det kan være. HAn skulle eftersigende gå gennem lægetjekket i dag. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

fc-hansen
Manager

« Svar #12814: 30 Aug 2010, 10:42 »

Kan godt lide at jeg, rent faktisk inden han var rygtet til os, anbefalede at vi hentede ham, da jeg mente at han kunne de ting vores offensiv manglede, så man må sige at jeg ramte den meget godt Wink

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Legenden
Manager

« Svar #12815: 30 Aug 2010, 10:49 »

Jeg vil faktisk sige, at jeg er glad for denne handel. Synes han var spændende i OB, men han havde et lavt bundniveau. Han har været en af de bedste kanter i Norge, så vid tjeg kan forstå. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #12816: 30 Aug 2010, 11:36 »

Kan godt lide at jeg, rent faktisk inden han var rygtet til os, anbefalede at vi hentede ham, da jeg mente at han kunne de ting vores offensiv manglede, så man må sige at jeg ramte den meget godt Wink

du er en sand mester. Faktisk tror jeg også at han vil blive en succes, hvis han vil få den mere frie rolle til at løbe i dybden modtage bolden sparke mål/ligge den af/ligge et indlæg. Oviedo har lidt af det samme. Han har nogle vildt hurtige ryk i dybden, som jeg også tror Bolanos besidder.

Thaurat al Shabab

fc-hansen
Manager

« Svar #12817: 30 Aug 2010, 11:45 »

du er en sand mester. Faktisk tror jeg også at han vil blive en succes, hvis han vil få den mere frie rolle til at løbe i dybden modtage bolden sparke mål/ligge den af/ligge et indlæg. Oviedo har lidt af det samme. Han har nogle vildt hurtige ryk i dybden, som jeg også tror Bolanos besidder.
Bolanos er en helt fantastisk teknikker, som besidder nogle unikke dribleegenskaber, samt et kanon godt spark. Han kan, på egen hånd afgøre kampe, og han er en klar forstærkning af os imo. Defensivt er han ingenting og derfor skal han også have lidt frihed til bare at gøre hvad han er god til, så skal han nok blive en kæmpe gevinst, det er jeg 100% sikker på! Smiley

Men jeg mener langt fra at vi er færdige med at handle endnu, for vi mangler imo stadig en ny angriber. Jeg så gerne Bille i FCN, men andre kan også gøre det, vi skal bare have en ind, som har den fornødne kvalitet til at supplerer de andre angribere i truppen Wink
« Seneste Redigering: 30 Aug 2010, 11:48 af fc-hansen » Logged

hay que joder?

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #12818: 30 Aug 2010, 11:48 »

http://www.youtube.com/v/Z2-AJoFA68w
Start-Rosenborg igår.... Mon ikke han var købt i forvejen, men i kampen her viser han sig som den forreste angriber i nogle tilfælde og godt hovedspil.

Thaurat al Shabab

fc-hansen
Manager

« Svar #12819: 30 Aug 2010, 11:57 »

http://www.youtube.com/v/hthrSuUpvxU Her er også lidt klip med ham, hvor du kan se hvilken fantastisk boldspiller han er, læg specielt mærke til hans evne til at sparke ligegodt med begge ben Wink

hay que joder?

alex_champen
Reserveholdsspiller

« Svar #12820: 30 Aug 2010, 12:51 »

Det bliver fedt at se Bolaños igen i dansk fodbold, syntes at han var en spændende spiller i OB, men han fik slet ikke nok frihed, eller tid til at vise sine evner i dansk fodbold.
Bliver fedt at se ham nu hvor han er modnet lidt i Norge, tror det kan vise sig som en rigtig god handel for FCK Smiley

risto92
Reserveholdsspiller

« Svar #12821: 30 Aug 2010, 13:00 »

Gled dere til magien som kommer til Parken Wink

fc-hansen
Manager

« Svar #12822: 30 Aug 2010, 13:42 »

Gled dere til magien som kommer til Parken Wink
Det glæder vi os til Grin

hay que joder?

Don AA
Manager

« Svar #12823: 30 Aug 2010, 14:01 »

Bolanos er en helt fantastisk teknikker, som besidder nogle unikke dribleegenskaber, samt et kanon godt spark. Han kan, på egen hånd afgøre kampe, og han er en klar forstærkning af os imo. Defensivt er han ingenting og derfor skal han også have lidt frihed til bare at gøre hvad han er god til, så skal han nok blive en kæmpe gevinst, det er jeg 100% sikker på! Smiley

Men jeg mener langt fra at vi er færdige med at handle endnu, for vi mangler imo stadig en ny angriber. Jeg så gerne Bille i FCN, men andre kan også gøre det, vi skal bare have en ind, som har den fornødne kvalitet til at supplerer de andre angribere i truppen Wink
Meget enig i det du skriver. Om han er ingenting rent defensivt skal jeg ikke kunne sige, men mon ikke han mangler noget, det gjorde både Sionko, Vingaard og Grønkjær også, men det blev/er alle blevet bedre i den del af spillet. Det kommer også til at betyde at Claudemir helt sikkert til at spille mere centralt, hvor han efter min mening passer bedre. 
Derudover får vi med Bolanos en ordenligt afløser for Grønkjær, som med 99% sikkerhed stopper efter denne sæson, i det han får lov til afslutte med CHL, samt han dårlig ben nok ikke holder til så meget mere  Wink

Men ja vi skal også have en angriber, Bille det har vi snakket om før, jeg mener ikke han har bevidst nok endnu, så ingen grund til at vi starter den diskussion igen  Smiley
Har lige læst at Kim Aabech er i dialog med en superliga klub, Ståle har for ikke så lang tid siden sagt, at han er imponeret over ham, så hvem ved? Men synes nu det skulle være mulighed for at finde noget bedre, men indrømmer gerne, at jeg ikke har hold så meget øje med ham i denne sæson.   

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Enged
Gæst

« Svar #12824: 30 Aug 2010, 14:09 »

Vi skal ikke have Kim Aabech! Manden er simpelthen for sløv til en topklub. Det er jo ikke uden grund at han i hans alder spillede 1. division sidste år. Som jeg ser Kim Aabech, så er han bare en dårligere, et-benet og ustabil udgave af Martin Vingaard.

Sider: 1 ... 853 854 [855] 856 857 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010