home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:15:22 g00n Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 20:56:18 warmon Blogs [8] Mit AS Roma-eventy...
I dag kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I går kl. 15:14:49 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
I går kl. 07:19:18 Sunbao Omklædning... Liga historik?
I går kl. 07:18:51 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
Antal Registrerede Brugere: 23173
  0 Brugere, 595 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 848 849 [850] 851 852 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2011838 gange)
Fernando
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12735: 26 Aug 2010, 18:42 »

vil da blive en stor oplevelse for fansene når i skal møde Barca! Smiley

håber det bedste for jer

Legenden
Manager

« Svar #12736: 26 Aug 2010, 18:45 »

Jeg synes det ser godt ud. Det er lige sådan en gruppe, jeg havde håbet på! Håber vi får en "svag" modstander i sidste runde. Lige nu er jeg meget optimistisk, og jeg mener faktisk, at det er muligt at gå videre. Thumbs Up

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

U-4-E
Manager

« Svar #12737: 26 Aug 2010, 18:47 »

Gør jer selv den tjeneste at tage til Camp Nou og se jeres kamp. Det er et så fantastisk stadion, og når det så er "jeres" eget hold, er det jo en meget god mulighed for at opleve det stadion.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #12738: 26 Aug 2010, 18:48 »

Panathinakos er et hold vi sagtens kan spille op mod, Barca slagter os nok - men spændene af se den sidste modstander gerne Hapoel Tel-Aviv:)

FCK

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #12739: 26 Aug 2010, 18:55 »

Så fik I Rubin.. Spændende Smiley

Official member of Manchester United Football Club

alex_champen
Reserveholdsspiller

« Svar #12740: 26 Aug 2010, 19:00 »

Rubin var desværre et af de hold man ikke vil møde, deres resultater i CL de sidste år taler for sig selv, men bestemt ikke umuligt.
Men skønt med Barca, bliver fedt at se dem i Parken

Goikoetxea
Gæst

« Svar #12741: 26 Aug 2010, 19:01 »

Panathinaikos skal i nu heller ikke glæde jer til, de skabte store problem for Inter sidste år igen, jeg syntes faktisk det er meget svær gruppe i har fået.

Don AA
Manager

« Svar #12742: 26 Aug 2010, 19:07 »

Barcelona: Der er vi chanceløse, men fair nok der var mange gode hold i pot 1, så det er fint nok, vi får et sådan stjerne hold til København, kan måske godt frygte at vi får 2x røvfuld.

Panathinaikos: Det var det hold jeg håbede på i pot 2, så her er jeg fint tilfreds, kender godt nok ikke det store til holdet, men tror bestemt vi kan drille dem på ude og hjemme med lidt held.

Rubin Kazan: Et forholdvis nyt hold, men gjorde en god figur i sidste års CHL, hvor de blandt andet vandt i Barcelona, og fik uafgjort hjemme mod Inter, Dynamo Kiev og Barcelona. Ikke lige det hold jeg havde håbet på, men tror godt vi kan få point mod dem.

Alt i alt skulle der være mulighed for en 3 plads, og hvis vi er meget heldige så også en 2.plads, men det kan selvfølgelig ende med en 4 plads. Barcelona tager helt sikkert 1.pladsen, men der bliver kamp om de andre pladser.

Nu kan vi bare vente på kampprogrammet, bliver også spændende

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Legenden
Manager

« Svar #12743: 26 Aug 2010, 19:07 »

Panathinaikos skal i nu heller ikke glæde jer til, de skabte store problem for Inter sidste år igen, jeg syntes faktisk det er meget svær gruppe i har fået.
Jeg vil nu mene, at det er en af de bedste grupper, vi er havnet i. Vi har ikke så meget at gøre med nogen hold i 1. seedningslag, så det er fint nok med Barca. Og vil helt klart foretrække Panathinakos frem for klubber som Werder Bremen, Valencia, Real Madrid, Roma etc.

Det eneste, jeg måske gerne ville ændre, er Rubin.  Forseglede Læber

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Goikoetxea
Gæst

« Svar #12744: 26 Aug 2010, 19:09 »

Barcelona: Der er vi chanceløse, men fair nok der var mange gode hold i pot 1, så det er fint nok, vi får et sådan stjerne hold til København, kan måske godt frygte at vi får 2x røvfuld.

Panathinaikos: Det var det hold jeg håbede på i pot 2, så her er jeg fint tilfreds, kender godt nok ikke det store til holdet, men tror bestemt vi kan drille dem på ude og hjemme med lidt held.

Rubin Kazan: Et forholdvis nyt hold, men gjorde en god figur i sidste års CHL, hvor de blandt andet vandt i Barcelona, og fik uafgjort hjemme mod Inter, Dynamo Kiev og Barcelona. Ikke lige det hold jeg havde håbet på, men tror godt vi kan få point mod dem.

Alt i alt skulle der være mulighed for en 3 plads, og hvis vi er meget heldige så også en 2.plads, men det kan selvfølgelig ende med en 4 plads. Barcelona tager helt sikkert 1.pladsen, men der bliver kamp om de andre pladser.

Nu kan vi bare vente på kampprogrammet, bliver også spændende

Hvis du ikke kender til Panathinaikos, hvordan kan du så udtale dig om i kan drille dem eller ej?

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #12745: 26 Aug 2010, 19:13 »

En konsekvens af lodtrækningen er nok også, at Cleyton Silva ikke kommer til FCK, men han virker heller ikke aktuel længere Smiley

Don AA
Manager

« Svar #12746: 26 Aug 2010, 19:16 »

Hvis du ikke kender til Panathinaikos, hvordan kan du så udtale dig om i kan drille dem eller ej?
Som sagt kender jeg ikke de store til dem, men da vi mødte dem i uefa cuppens gruppe spil, spillede vi næsten lige op mod dem, vi tabte 1-0 men vi brændte også en straffespark, ja det er en del år siden, og der kan være sket meget, ligesom du henvise til resultater for 2008/2009.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #12747: 26 Aug 2010, 19:19 »

De bankede Roma i en træningskamp, hvor Roma faktisk stillede i temmelig stærkt op, så jeg tror i vil få store problemer med dem. Især når i skal til Grækenland og møde dem, hvor den grønne mur helt sikkert vil påvirke spillerne.

Don AA
Manager

« Svar #12748: 26 Aug 2010, 19:23 »

De bankede Roma i en træningskamp, hvor Roma faktisk stillede i temmelig stærkt op, så jeg tror i vil få store problemer med dem. Især når i skal til Grækenland og møde dem, hvor den grønne mur helt sikkert vil påvirke spillerne.
Træningskampe skal man i min verden ikke ligge det store i, ja de er da favoritte mod os, men et hold jeg bestemt tror vi kan få point mod især hjemme, udekampen bliver svær men ikke umulig.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #12749: 26 Aug 2010, 19:32 »

Så er det heldigt at FCK ikke skal møde Olympiakos - det var dem der slog Roma

Sider: 1 ... 848 849 [850] 851 852 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010