home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I går kl. 16:07:19 warmon Blogs [7] Mit AS Roma-eventy...
I går kl. 15:14:49 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
I går kl. 07:19:18 Sunbao Omklædning... Liga historik?
I går kl. 07:18:51 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 18:01 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23173
  2 Brugere, 668 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 844 845 [846] 847 848 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2011657 gange)
N17
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12675: 25 Aug 2010, 20:27 »

Sidst fald Zanka jo igennem, så fint Ottesen får chancen, vi havde især problmer da Rosenborg spillede lange bolde op til Prica og Iversen, der vandt de næsten alt, her burde Ottensen være meget bedre end Zanka.

Korrekt, at Zanka ikke var så god sidst - og det er meget naturligt, at Ottesen er med i dag. Men hvis Rosenborg, mod deres princip, skulle spille rundt om fødderne på Ottesen, så tror jeg desværre, at han kommer i problemer.

Men det er som jeg ser også FCKs eneste svaghed, at de centralt ikke har stået super godt. De to hold har vel backs på cirka sammen niveau. Spørgsmålet er om FCK stiller for OFFENSIVT op til start?

Citat
Og ja mærkelig regl fra UEFA, med at 2 gule i kval runden giver karantæne, da det er en støre ulember for de hold som skal spillere en ekstra runde, som Rosenborg jo har gjort modsat os, efter min mening kunne man godt sætte det op til 3 gule kort, men man får trods alt annulleret de kort man har fået i kval runden, når man kommer i gruppespillet.

Ja, men får du tre gule kort(hvis du som Rosenborg kun spiller én runde mere), så har du vel fået et rødt kort Wink
Men forstår ikke, at man skal straffes fordi man starter tidligere - og slet ikke, når det er et mesterhold. Det vil da give et mere retfærdigt billede, hvis alle kunne stille med stærkeste hold, bortset fra ved røde kort!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Don AA
Manager

« Svar #12676: 25 Aug 2010, 20:39 »

Ja, men får du tre gule kort(hvis du som Rosenborg kun spiller én runde mere), så har du vel fået et rødt kort Wink
Men forstår ikke, at man skal straffes fordi man starter tidligere - og slet ikke, når det er et mesterhold. Det vil da give et mere retfærdigt billede, hvis alle kunne stille med stærkeste hold, bortset fra ved røde kort!
Med fare for at huske forkert, så mener jeg også det er 3 gule kort igennem gruppespillet der giver karantæne, mens det kun er 2 i kval runden, så synes godt man kunne lave de samme regler i kval runden. Men synes det er fair nok at man straffes med karantæne efter et antal gule kort, frem for man kun kan får karantæne ved rødt kort. 

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

FredrikLeander
Gæst

« Svar #12677: 25 Aug 2010, 21:37 »

Hvad synes i om første halvleg? Smiley
Dejligt at FCK er videre lige pt, de skal bare holde knolden kold. Jeg er dog meget skuffet over Santin, han skal score på nogle af de chancer. Ottesen er virkelig kommet godt ind i kampen, Grønkjær gør det fremragende, og endnu en Claudemir! Fantastisk indkøb.

fc-hansen
Manager

« Svar #12678: 25 Aug 2010, 21:38 »

Hold kæft hvor er det ringe det her man!

Vi brænder 4-5 kæmpe chancer, og hvis vi skulle ende med at ryge ud samlet, er det ene og alene vores egen skyld, da denne kamp allerede nu, skulle være lukket!

Men derudover må man sige at vi spiller fremragende, skaber mange chancer, og har efterhånden fået styr på defensiven, som en storspillende Sölvi Ottesen styrer med hård hånd! Fremragende kamp hidtil af Vingaard, Claudemir, Grønkjær  og Kvist, som totalt dominerer midtbanen!

Nu håber jeg virkelig vi går ud og sætter dette her på plads en gang for alle, og sementerer at vi er det bedste hold i Skandinavien, for det syntes jeg klart vi ser iaften, at vi er Smiley

Forza FC!

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

N17
Manager

« Svar #12679: 25 Aug 2010, 21:43 »

Fortjent FCK føring, men gal deres midterforsvar sejler, men dog slet ikke i nærheden af Rosenborgs, selvom jeg kun har skiftet over i perioder!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Don AA
Manager

« Svar #12680: 25 Aug 2010, 21:43 »

Super 1.halvleg vi spiller rigtig godt, men men men, vi brænder alt for meget, det vil jo ikke være til at bære, hvis vi ryger ud på et eller andet dumt Rosenborg mål. Nej vi skal ud og fortsætte stilen fra 1.halvleg og lukke denne kamp.

Kom så drenge  Opstemt Opstemt Opstemt

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Fernando
Gæst

« Svar #12681: 25 Aug 2010, 21:44 »

Men Grønkjærs chance skulle ha ligget inde i netmaskerne, men er dog optimistik og tror på en 2-0 sejr og sikker videre til gruppespillet - selvom jeg dog ikke er fan af FCK, men jo flere danske hold der spiller i de Europæiske turniringer jo bedre! Thumbs Up

Sölvi Ottesen (L)

FredrikLeander
Gæst

« Svar #12682: 25 Aug 2010, 22:02 »

Kom nu Santin...

DeBuur
Manager

« Svar #12683: 25 Aug 2010, 22:05 »

Peace bare et lille mål mere...men sidder med en grim fornemmelse af at Rosenborg henter uafgjort.... og det vil sgu være bittert

YNWA

Fernando
Gæst

« Svar #12684: 25 Aug 2010, 22:07 »

Peace bare et lille mål mere...men sidder med en grim fornemmelse af at Rosenborg henter uafgjort.... og det vil sgu være bittert

argh de skal nok klare det Peace Har i øvrigt lagt mærke til en lidt sjov detalje du laver altid en smiley inden du skriver et indlæg Grin

fc-hansen
Manager

« Svar #12685: 25 Aug 2010, 22:40 »

CHL here we come <3<3<3<3<3<3

Fantastisk vigtigt det her for klubben, specielt økonomisk set, da dette vil give et boost, også for spillerne, som jeg virkelig under denne her oplevelse!

Claudemir er jo vanvittig god. Hvem sagde Hutchinson, han er jo en fuldgod erstatning, som i den grad har sin store andel i denne succes her, intet mindre end fantastisk!

Grønkjær, Vingaard, Ottesen, Wiland og Kvist var også fantastiske idag, og imo er vi klart på CHL niveau, som vi spiller idag, intet mindre end fantastisk Wink

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

U-4-E
Manager

« Svar #12686: 25 Aug 2010, 22:42 »

Modsat mange andre Brøndby fans herinde, holdte jeg 100% med FCK/Danmark i dag, så vil da lige ønske tillykke med kvalifikationen. Skønt at Danmark endnu en gang har et hold med i CL Smiley

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #12687: 25 Aug 2010, 22:43 »

Claudemir kan blive den største profil i sas-ligaen nogensinde, jeg er ikke i tvivl

Lights_out
Ynglingespiller

« Svar #12688: 25 Aug 2010, 22:43 »

JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ER OVER LYKKELIG LIGE NU!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAR INGEN NEGLE TILBAGE PÅ MINE FINGRER!

N17
Manager

« Svar #12689: 25 Aug 2010, 22:46 »

Fuldt fortjent, at FCK er kommet i CL, de var Rosenborg langt langt overlegne på alle punkter i dag! Det økonomiske boost udebliver vel eftersom det siges, at Nordea tager de 80 millioner.

Jeg tror dog ikke, at FCK har så meget at gøre i CL, da jeg synes deres midterforsvar er rystende ringe. Tror virkelig de vil komme i problemer. Det er faktisk det eneste sted, hvor jeg synes, at FCK er svage! Derudover mangler de vel en ordentlig reserve for Grønkjær. Ja han var forrygende god i dag, men han holder jo ikke til programmet 100% Smiley

Også derfor jeg håbede lidt på en 3-2 sejr til FCK, så de kunne komme i EL, hvor jeg tror de kunne samle flere point til DK. Ved dog ikke hvor meget ekstra det giver, at de er kommet i CL!

Claudemir kan blive den største profil i sas-ligaen nogensinde, jeg er ikke i tvivl

Han er god ja, men så god er han da heller ikke... Jeg synes ikke, at han er den topklasse, som han gøres til?! Jo i danske forhold er han da god, men den største profil. Nej vel? Seriøst, han kommer da ikke i nærheden af Jakobsson, Zuma, Elmander, Linderoth, Djemba-Djemba efter min mening. Men sådan er der jo så meget Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Sider: 1 ... 844 845 [846] 847 848 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010