home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I går kl. 16:07:19 warmon Blogs [7] Mit AS Roma-eventy...
I går kl. 15:14:49 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
I går kl. 07:19:18 Sunbao Omklædning... Liga historik?
I går kl. 07:18:51 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 18:01 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23173
  2 Brugere, 667 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 843 844 [845] 846 847 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2011646 gange)
søgaard
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12660: 24 Aug 2010, 23:40 »

God nyhed for FCK og dansk fodbold!

Hvis I kommer i gruppespillet, så vil videre avancement nok være for optimistisk, men et eventyr som AaB havde sidst ville ikke være umuligt!
Altså en tredjeplads i gruppespillet og derefter over i Europa League og møde nogle af de store hold. Det ville give nogle dejlige point til dansk fodbold og skabe endnu mere fokus på Danmark end der i forvejen er i fodboldverdenen Smiley

Legenden
Manager

« Svar #12661: 25 Aug 2010, 09:06 »

Jeg glæder mig virkelig til i aften! Det ville være konge at være seeded som 3'er, så jeg regner med, at vi går videre fra gruppen, hvis vi kommer så langt Thumbs Up

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

fc-hansen
Manager

« Svar #12662: 25 Aug 2010, 09:09 »

Så er det sku iaften Rosenborg skal besejres!

Det bliver uden tvivl en fantom kamp, med mere på spil end blot CHL billeten, da det jo er en uofficiel kamp om det nordiske mesterskab Smiley

Jeg håber og tror at vi vil trække det længste strå, da vi i Parken er meget stærke og N'Doye kan forhåbentlig tage revanche for hans, knap så gode kamp, i Trondheim, og det må han gerne gøre med et par kasser, og sementerer at han pt. er nordens bedste angriber Smiley

Tror på en 3-0 sejr med N'Doye som dobbelt måscorer og med Sölvi som den sidste målscorer Wink

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

AFC
Manager

« Svar #12663: 25 Aug 2010, 10:06 »

Glæder mig også til kampen i aften!

Som sagt, så er det kampen om en plads i gruppespillet CHL. Dame N'Doye var lidt kedelig i Norge, men vi skal udnytte at Rosenborgs forsvar var meget åbent i første kamp, så forhåbenlig kan vi få lagt det pres vi skal og selvfølgelig gå efter sejren!

Tror på 1-0 til os!

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #12664: 25 Aug 2010, 10:25 »

Puha, det er en skæbneuge for FCK og dansk fodbold. For FCk er der i aften mulighed for at komme med en udmeldning, som ikke kun er af sportslig karakter. Nu glippede det sidste år, og i det hele taget som dansk fodbolds mastodont er det FCK der skal trække det tunge læs og hive de vigtige point hjem til DK. Hvis kvalifikationen glipper i aften kan holdet nemt ende i et europæisk dødvande. Selvom EL også er en stor mundfuld, så er der ingen tvivl om at CHL er the place to be. Hvis dansk fodbold skal rykke et niveau op, så er det vigtigt at der bliver skabt respekt over for klubberne ude i Europa, der har det danske hold i CHL en nøglerolle. Man begynder at kunne se konturerne af en Rosenborg( Wink )-model i den danske liga, hvor det egentlig kun er CHL der tæller. SÅ også mht. transfermarkedet er det vigtigt at komme i CHL, for spørgsmålet er om det er sjovt for en spiller med niveauet til at blive en stor profil i liagen, at vinde Superligaen suverænt, men ikke få stillet sin europæiske sult.

Nu kommer der så noget der ikke har direkte relation til FCK... Jeg håber også vanvittig meget på OB og Brøndby. Vi har før haft to hold ude i europa med AaB og FCK's successæson. Vi kan ikke kun nøjes med FCK i Europa. Både for at skrabe point sammen til den europæiske konto, men særdeles også for at vinde anseelse ude i Europa, er det vigtigt med to, gerne tre hold i Europa. Derfor er dette en skæbneuge, så lad os krydse alt hvad vi har!

Spørgsmålet er ikke om vi kommer i Europa, vi SKAL!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #12665: 25 Aug 2010, 14:30 »

Fuck hvor er jeg spændt, og fuck hvor tror jeg egentlig meget på at vi kan gøre det, især med 30.000 tændte tilskuere, inklusiv jeg selv, som virkelig er opsat. De er uden Annan, der gjorde deres ellers ringe defensiv respektabel, og manden er alt for god til Rosenborg, så en fantastisk fordel. Derudover får vi nok en stærk N'Doye at se igen, han er god på hjemmebane. Ydermere har vi Santin og Sølvi tilbage, så der er gode chancer. Når alt det så er sagt, så ved vi jo godt allesammen at det kun kan gå på én måde:

Vi starter forrygende ud og presser dem langt tilbage. N'Doye brænder to-tre kæmpe chancer, Vingaard har sparker et frispark/langskud på overliggeren, Sølvi header på stolpen på hjørne, og vi har utallige indlæg fra Pospech og Wendt, uden det fører til noget. 35-40 minutter inde i kampen kommer Rosenborg så frem til deres første chance, hvor Trond Olsen sætter et par mand, og fyrer et meget fesent spark afsted, som Steffen Iversen dog lige får rettet af, og så kommer vi lige bagud inden pausen.
I anden halvleg presser vi også på, men det går på samme måde, indtil vi får jordens tyndeste straffe, som Hjalte så banker over mål, og det slutter 0-1 til RBK.

Man skulle jo nødig jinxe.

Don AA
Manager

« Svar #12666: 25 Aug 2010, 19:01 »

Ja så er der ikke længe til kampen starter, for pokker man er ved at være spændt. Med hensyn til kampen har jeg en god følelse i kroppen, synes vi spillede en ok kamp i Rosenborg, bare ikke i de første 30 min, ellers var resten af kampen godkendt, og dejligt at se, at vi fysisk var meget bedre end Rosenborg, som så meget trætte ud den sidste del kampen, selvom de er langt henne i sæsonen, mens vi kun er i starten af vores.

Så jeg er meget optimistisk inden kampen, det bliver sku til Champions League i år  Opstemt Opstemt 

God kamp til alle

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

DeBuur
Manager

« Svar #12667: 25 Aug 2010, 19:35 »

Thumbs Up håber det bedste for FCK.... selvom jeg bestemt ikke kan siges at være Fan... jeg er dog en smule pessimist - det virker som om Ståle og hans træner team har svært ved at sætte holdet op til disse "store" kampe hvor der er meget mere på spil end ellers.... men ok nu er det nævnt og det vil ikke ske igen hvis ellers FCK går ud og beviser at de har "nosser" nok til at bide skeer med de store.... komså FCK... i aften vil i få min fulde support

YNWA

Don AA
Manager

« Svar #12668: 25 Aug 2010, 20:02 »

Startopstillingen mod Rosenborg:

Wiland
Pospech - Ottesen - Antonsson - Wendt
Vingaard - Claudemir - Kvist - Grønkjær
               Santin - N'Doye

Meget offensiv må man sige, og vi har heller ikke flere offensive kort på bænken, men det havde vi jo heller ikke i Rosenborg.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #12669: 25 Aug 2010, 20:04 »

FCK skal i dag vise at de også er i stand til at gå videre til CL, når de er favoritter, istedet for kun når de er klare underdogs. Jeg forventer at FCK slår Rosenborg ud, fysisk var de meget bedre end Rosenborg i specielt de sidste 15 min.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

N17
Manager

« Svar #12670: 25 Aug 2010, 20:04 »

Jeg er bange for, at Ottesen falder totalt igennem i dag i kampen mod Prica og Iversen.. Rosenborg skal vælge at spille rundt om fødderne på Ottesen.. Det er dog en KÆMPE fordel for FCK, at Annan ikke kan være med pga. den meget underlige regel som UEFA har. Jeg synes det er noget mærkeligt noget, at man ikke annullerer de gule kort fra kval-runde til kval-runde, men det er bare mig!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hamza_BIF
Manager

« Svar #12671: 25 Aug 2010, 20:08 »

Held og lykke i aften. Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg ikke er den største fck-fan og at jeg ikke håber i går videre. Dog ser jeg frem til en god fodboldkamp på højt niveau. Jeg lover jer at i går videre. Bare vent. Hvis ikke så må i kalde mig lige hvad i vil Tunge

Tror i vinder 3-0.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #12672: 25 Aug 2010, 20:13 »

Er også Brøndby fan til fingerspidserne men når det er internationale kampe tænker jeg normalt ikke at det er FCK men et hold der representere Danmark og er med til at den danske liga kan blive bedre.

Chamberlain15
Manager

« Svar #12673: 25 Aug 2010, 20:16 »

Er også Brøndby fan til fingerspidserne men når det er internationale kampe tænker jeg normalt ikke at det er FCK men et hold der representere Danmark og er med til at den danske liga kan blive bedre.

Samme her. Er dog kæmpe Randers FC fan og FCK er egentlig en af "hade klubberne". Men jeg ser det mere som at FCK repræsentere Danmark og det er jo bare godt for Dansk fodbold hvis de går videre.

Tror at i vinder 3-1. Håber også at Sölvi Ottesen spiller godt idag! Smiley

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Don AA
Manager

« Svar #12674: 25 Aug 2010, 20:16 »

Jeg er bange for, at Ottesen falder totalt igennem i dag i kampen mod Prica og Iversen.. Rosenborg skal vælge at spille rundt om fødderne på Ottesen.. Det er dog en KÆMPE fordel for FCK, at Annan ikke kan være med pga. den meget underlige regel som UEFA har. Jeg synes det er noget mærkeligt noget, at man ikke annullerer de gule kort fra kval-runde til kval-runde, men det er bare mig!
Sidst fald Zanka jo igennem, så fint Ottesen får chancen, vi havde især problmer da Rosenborg spillede lange bolde op til Prica og Iversen, der vandt de næsten alt, her burde Ottensen være meget bedre end Zanka.

Og ja mærkelig regl fra UEFA, med at 2 gule i kval runden giver karantæne, da det er en støre ulember for de hold som skal spillere en ekstra runde, som Rosenborg jo har gjort modsat os, efter min mening kunne man godt sætte det op til 3 gule kort, men man får trods alt annulleret de kort man har fået i kval runden, når man kommer i gruppespillet.

Sider: 1 ... 843 844 [845] 846 847 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010