home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I går kl. 16:07:19 warmon Blogs [7] Mit AS Roma-eventy...
I går kl. 15:14:49 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
I går kl. 07:19:18 Sunbao Omklædning... Liga historik?
I går kl. 07:18:51 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 18:01 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23173
  2 Brugere, 604 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 841 842 [843] 844 845 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2011589 gange)
kerzhakov
Førsteholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12630: 14 Aug 2010, 18:23 »

Jeg undskylde hvis jeg tager fejl. Sidder på et livestream med dårlig kval, så ser nok forkert på hvilke spillere der blive skiftet ud. Men Pospech og Zohore blev taget ud, hvem var den sidste så?

Vingaard blev taget ud, så du havde listet en mand for meget med.

It's gonna be legendary

AFC
Manager

« Svar #12631: 15 Aug 2010, 11:25 »

Jeg forventer en sejr i dag, som I andre også gør. FCN er svækket med Bille og vi er svækket med Santin og Sölvi, men det er nok for at spare inderst inde til Rosenborg kampen. Dog er vi stadigvæk bedre end FCN og der skulle meget gerne komme en sejr til os.

2-0 til os!
Wink

Selvfølgelig dejligt med en sejr, især over FCN som ellers har fået en okay start på sæsonen her. Man må derfor sige at vi får en rimelig god optakt hen til Rosenborg kampen. Dame scorede to mål og det er vigtigt for ham nu, at han forsøger at holde ved med sine scoringer. Vi kan håbe han er endnu mere effektiv imod Rosenborg på tirsdag. Smiley

Don AA
Manager

« Svar #12632: 15 Aug 2010, 11:51 »

Fantastisk kamp i går, vi spiller stort set FCN ud af banen, vi er nok lidt sent om at lukke kampen, hvilket jo kunne havde givet FCN muligheden for at stjæle point, men det skete heldigvis ikke.

Dejlig start på sæsonen, og vi kan nu for alvor begynder at glæde os til på tirsdag, hvor vi jo skal til Norge og spille i mod Rosenborg. Rosenborg vandt i øvrigt i går med 4-3 over Start, i en kamp for de deres forsvar ikke skulle have set for godt ud, hvilket man måske også kan se ud fra resultatet.

Dame N'Doye, ja ved næste ikke hvor jeg skal begynde, for pokker hvor har han udviklet sig til en klasse spiller. Han har fortsat stilen fra foråret, måske endda bedre rent spillemæssigt, det er svært at finde noget negativt at sige om ham, det skulle da lige være at han brænder for mange chancer. Med fare for at have de farvet briller på, så synes jeg han er KLART den bedste angriber i superligaen, holder han den form, så skal vi være glade hvis vi har ham til næste sæson.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

fc-hansen
Manager

« Svar #12633: 15 Aug 2010, 11:59 »

Fantastisk kamp i går, vi spiller stort set FCN ud af banen, vi er nok lidt sent om at lukke kampen, hvilket jo kunne havde givet FCN muligheden for at stjæle point, men det skete heldigvis ikke.

Dejlig start på sæsonen, og vi kan nu for alvor begynder at glæde os til på tirsdag, hvor vi jo skal til Norge og spille i mod Rosenborg. Rosenborg vandt i øvrigt i går med 4-3 over Start, i en kamp for de deres forsvar ikke skulle have set for godt ud, hvilket man måske også kan se ud fra resultatet.

Dame N'Doye, ja ved næste ikke hvor jeg skal begynde, for pokker hvor har han udviklet sig til en klasse spiller. Han har fortsat stilen fra foråret, måske endda bedre rent spillemæssigt, det er svært at finde noget negativt at sige om ham, det skulle da lige være at han brænder for mange chancer. Med fare for at have de farvet briller på, så synes jeg han er KLART den bedste angriber i superligaen, holder han den form, så skal vi være glade hvis vi har ham til næste sæson.
N'Doye bliver topscorer i Superligaen, det er jeg ikke et sekund i tvivl om, men der hvor jeg er lidt skeptisk, det er altså alle de chancer han brænder. Ja, han lavede to, men skulle vel egentlig have lavet fire? Smiley

Det går an i Suppen, hvor vi altid vil skabe mange chancer, men i Europa, der skal han altså være skarpere, for der vil han ikke få 4 chancer, men måske kun 1 1/2, og så er det altså vigtigt at vi sætter dem ind. Vi vil allerede på Tirsdag se en kamp, hvor Rosenborg nok vil have spilovertaget, og hvor vi skal satse på at stå godt på banen og være giftige i omstillingerne med Grønkjær og N'Doye oppe foran.

Men efter Superliga standard er han fantastisk god, men mangler stadig lidt Europæisk i at omsætte chancerne til mål, selvom han faktisk har en ret god Europæisk statistik, og har den store fordel i forhold til mange andre Superliga spillere, at han har et Internationalt snit hvad angår fysik, og det vil han kunne udnytte tror jeg.

Så lad os håbe at han gemte de sidste to mål til Tirsdag Wink

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Don AA
Manager

« Svar #12634: 15 Aug 2010, 16:13 »

N'Doye bliver topscorer i Superligaen, det er jeg ikke et sekund i tvivl om, men der hvor jeg er lidt skeptisk, det er altså alle de chancer han brænder. Ja, han lavede to, men skulle vel egentlig have lavet fire? Smiley

Det går an i Suppen, hvor vi altid vil skabe mange chancer, men i Europa, der skal han altså være skarpere, for der vil han ikke få 4 chancer, men måske kun 1 1/2, og så er det altså vigtigt at vi sætter dem ind. Vi vil allerede på Tirsdag se en kamp, hvor Rosenborg nok vil have spilovertaget, og hvor vi skal satse på at stå godt på banen og være giftige i omstillingerne med Grønkjær og N'Doye oppe foran.

Men efter Superliga standard er han fantastisk god, men mangler stadig lidt Europæisk i at omsætte chancerne til mål, selvom han faktisk har en ret god Europæisk statistik, og har den store fordel i forhold til mange andre Superliga spillere, at han har et Internationalt snit hvad angår fysik, og det vil han kunne udnytte tror jeg.

Så lad os håbe at han gemte de sidste to mål til Tirsdag Wink
Tror vi er meget enig ang. N'Doye fc-hansen, ja han brænder mange chancer, men man kan ikke scorer på alle sine chancen, man ser også Wayne Rooney og David Villa og mange andre top angribere brænde masser af chancer, sådan er fodbold, målmanden har jo også noget at skulle have sagt  Smiley

Men jeg er da enig i, at når vi er ude i Europa, og møder hold som presser så mere end man ser i superligaen, så gælder det om at være skarp i front, i det man jo nok ikke får så mange chancer som i superligaen.   
Men jeg ser frem til at følge N'Doye i vores Europa kampe, for synes han er blevet en hel del bedre end sidst.

Om han bliver topscorer i superligaen er jeg endeligt ligeglad med, bare vi vinder guld, så må en evt. topscorer pris være en bonus  Smiley

AFC
Manager

« Svar #12635: 15 Aug 2010, 20:12 »

Truppen mod Rosenborg BK:

Såvel Sölvi Ottesen og Cesar Santin er med igen efter de sad over med småskavanker mod FC Nordsjælland.

1. Kim Christensen
2. Zdenek Pospech
4. Hjalte Nørregaard
5. Sölvi Ottesen
6. Claudemir
7. Martin Bergvold
8. William Kvist
10. Jesper Grønkjær
11. Cesar Santin
12. Peter Larsson
14. Dame N’Doye
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
18. Kenneth Zohore
19. Bryan Oviedo
20. Martin Vingaard
21. Johan Wiland
25. Mathias Zanka Jørgensen
27. Thomas Delaney

fc-hansen
Manager

« Svar #12636: 16 Aug 2010, 15:10 »

Tror vi er meget enig ang. N'Doye fc-hansen, ja han brænder mange chancer, men man kan ikke scorer på alle sine chancen, man ser også Wayne Rooney og David Villa og mange andre top angribere brænde masser af chancer, sådan er fodbold, målmanden har jo også noget at skulle have sagt  Smiley

Men jeg er da enig i, at når vi er ude i Europa, og møder hold som presser så mere end man ser i superligaen, så gælder det om at være skarp i front, i det man jo nok ikke får så mange chancer som i superligaen.   
Men jeg ser frem til at følge N'Doye i vores Europa kampe, for synes han er blevet en hel del bedre end sidst.

Om han bliver topscorer i superligaen er jeg endeligt ligeglad med, bare vi vinder guld, så må en evt. topscorer pris være en bonus  Smiley
Ja alle kan brænde chancer, men du kan slet ikke sammenligne Villa og Rooney med N'Doye, da det er på langt højere niveau mod langt bedre målmænd de brænder. Ja, det kan også brænde, men er nu ikke sikker på at de misser lige så mange som N'Doye, men okay der skal self. også være en forskel på disse spillere ellers så kunne N'Doye jo ligeså godt spille for Man Utd og Barca, så ja forskellen er imo klar, og den skal også klart være der Wink

Men bare N'Doye laver 2 igen Tirsdag, så er jeg tilfreds Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Don AA
Manager

« Svar #12637: 16 Aug 2010, 19:31 »

Ja alle kan brænde chancer, men du kan slet ikke sammenligne Villa og Rooney med N'Doye, da det er på langt højere niveau mod langt bedre målmænd de brænder. Ja, det kan også brænde, men er nu ikke sikker på at de misser lige så mange som N'Doye, men okay der skal self. også være en forskel på disse spillere ellers så kunne N'Doye jo ligeså godt spille for Man Utd og Barca, så ja forskellen er imo klar, og den skal også klart være der Wink

Men bare N'Doye laver 2 igen Tirsdag, så er jeg tilfreds Smiley
Det var nu heller ikke min mening, at de skulle sammenlignes, min pointe er bare at alle brænder chancer selv klasser angribere, men tror nu ikke, at der er den store forskel på en evt. scoringsprocenten.

Ja det ville ikke være så ringe, hvis han kan lave 2 i morgen  Smiley
Rosenborgs forsvar er heller ikke helt på toppen for tiden, de har i de sidste 2 hjemmekampe lukket 6 mål ind, hvilket de også snakket om derover http://fotball.aftenposten.no/mesterligaen/article177206.ece

Sidste nye er, at vi også jagter Bolaños http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article177236.ece som ellers har været sat i forbindelse med Rosenborg i et stykke tid.

Don AA
Manager

« Svar #12638: 16 Aug 2010, 22:17 »

Men da også lige kommenterer rygter vedr. Bolaños, synes han er en meget spændende spiller, som næsten har taget Tippeligaen med storm, efter en mislykket ophold hos OB. Men synes vi har midtbane spillere nok, så skal der en væk, og så kan vi også gøre Claudemir til en central del af midtbanen.
Hvem skal hvis vi henter Bolaños? Jeg kan kun se 2 TK eller Hjalte. TK har længe været langt fra holdet, men har fået chancen i denne sæson, og har da også fået en godkendt start. Hjalte virker ikke helt i gear, og mener hans kontrakt udløber ved årsskiftet (ret mig hvis jeg husker galt).
Jeg ser nok helst vi beholder Hjalte, tror alligevel mere på ham frem for TK på den længe bane.

Men det kan jo også været at rygtet vedr. Bolaños bare er en and, og mere noget ekstra lir i forbindelse med kampen mod Rosenborg, i det de jo har været sat i forbindelse med ham et stykke tid.

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #12639: 16 Aug 2010, 22:37 »

Men da også lige kommenterer rygter vedr. Bolaños, synes han er en meget spændende spiller, som næsten har taget Tippeligaen med storm, efter en mislykket ophold hos OB. Men synes vi har midtbane spillere nok, så skal der en væk, og så kan vi også gøre Claudemir til en central del af midtbanen.
Hvem skal hvis vi henter Bolaños? Jeg kan kun se 2 TK eller Hjalte. TK har længe været langt fra holdet, men har fået chancen i denne sæson, og har da også fået en godkendt start. Hjalte virker ikke helt i gear, og mener hans kontrakt udløber ved årsskiftet (ret mig hvis jeg husker galt).
Jeg ser nok helst vi beholder Hjalte, tror alligevel mere på ham frem for TK på den længe bane.

Men det kan jo også været at rygtet vedr. Bolaños bare er en and, og mere noget ekstra lir i forbindelse med kampen mod Rosenborg, i det de jo har været sat i forbindelse med ham et stykke tid.

Tror slet heller ikke at der er noget i den historie. Med al respekt for at han gør det godt nu i NOrge, så tror jeg heller ikke man ønsker at prøve lykken med en mand, der faldt igennem på et OB-hold, der ikke engang var så stærke som nu. Ligesom i OB, tror jeg han ville få svært ved at passe ind på vores hold. Han er for offensiv og flagrende som jeg husker ham og Ståle forlanger trods alt en vis disciplin og arbejdsvilje defensivt. Desuden har vi lige hentet Martin Bergvold, så tror vi har rigeligt midtbanespillere og Ståle vil rigtig gerne lade Delaney få chancen, hvilket bliver sværere hvis vi henter endnu en mand.

It's gonna be legendary

Don AA
Manager

« Svar #12640: 17 Aug 2010, 18:37 »

Så er der ikke længe til den første af 2 kampe mod Rosenborg, for pokker jeg glæder mig, og ser da også frem til optakten her kl. 19.00 på 3+.

Der er ikke bare ære om, hvem der kan kaldes sig for Skandinaviens pt. Bedste hold, men der er også en masse penge på spil, i det der jo er stor forskel på, om man går i CHL eller EL rent pengemæssigt.

Kom så FCK, Ståle fortjener sku en CHL plads mere, her i hans foreløbig sidste sæson for FCK  Opstemt Opstemt

Et godt udgangspunkt vil være et uafgjort, hvor vi får et udebane mål eller flere, men en sejr vil selvfølgelig være det bedste udgangspunkt, inden returkampen i Parken  Smiley

AFC
Manager

« Svar #12641: 17 Aug 2010, 18:49 »

Jeg er glad, hvis bare vi får minimum uafgjort Wink

Glæder mig også selv, og håber da vi kommer bedst ud af det, da det er vigtigt af få et godt udgangspunkt. Det bliver svært, da Rosenborg er stærke, men man kan håbe N'Doye får scoret et mål. Det er jeg sikker på sker fra ham af. Smiley

0-1 til os Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #12642: 17 Aug 2010, 19:12 »

Nu har jeg i så lang tid jeg kan huske fulgt med i norsk fodbold da jeg har meget familie der og været der en 50-55 gange tror jeg og kan flydende norsk (bonusinfo xD)

Og synes at i er bedre end Rosenborg. Rosenborg er et meget sammenspillet hold og har en masse store stjerner. De har dog et niveau lige pt. der ikke er i nærheden af jeres når man kigger på de seneste kampe. I vinder 0-2, tror jeg Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #12643: 17 Aug 2010, 19:24 »

Jeg glæder mig også meget til kampen. Disse kampe er så belejlige, idet man jo kan tage pulsen på toppen af dansk fodbold og dermed hele superligaens niveau.

Særligt de profiler som løfter superligaen glæder jeg mig til at se. Det her må være året hvor dansk fodbold får det endelige gennembrud i internationl fodbold, så vi kan trække profiler til som de gør i Ukraine, Grækenland, Belgien, Holland osv.

Jeg tror på 2-2, 2-1 eller 1-2 i aften

Don AA
Manager

« Svar #12644: 17 Aug 2010, 19:46 »

Startopstillingen mod Rosenborg:

Wiland
Pospech - Zanka - Antonsson - Wendt
Claudemir - Kvist - TK - Vingaard
                Grønkjær
                        N'Doye

Sider: 1 ... 841 842 [843] 844 845 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010