home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:07:19 warmon Blogs [7] Mit AS Roma-eventy...
I går kl. 15:16:21 morfar Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I går kl. 15:14:49 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
I går kl. 07:19:18 Sunbao Omklædning... Liga historik?
I går kl. 07:18:51 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 18:01 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23172
  1 Bruger, 946 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Georgegex
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 832 833 [834] 835 836 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2011045 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12495: 01 Aug 2010, 11:56 »

Målet de kommer foran kan diskuteres om det er en bold Wiland skal have eller ej, men jeg mener helt klart han skal have den. Han kan følge den hele vejen.

Tror det er svært at følge en bold når der står talrige spillere foran en.. Da Canal 9 viste replay fra bag målet, (god kameravinkel btw)så det ud som om Wiland først indser at den er på vej efter bolden har passeret den sidste forsvarsspiller.. Man kan derudover se at han prøver at kigge til den ene og anden side i det Bøgelund skyder..

Man kan i min verden ikke diskutere om det mål var hans.. Det var det slet ikke som jeg ser det..

Han er sgu lidt af en cirkusklovn. "Vi havde et par gode chancer til at komme på 2-0 før pausen".
De havde ikke en eneste chance i kampen Grin

Anders Due havde nu en kæmpe chance efter et hjørnespark, hvor bolden havner hos ham og han tog et træk ind i feltet.. Wiland var dog på plads med en god redning.. Schwartz var også nærgående en gang så at sige de ikke havde chancer er nu ikke sandt.. Helenius var også tæt på kort før tid Smiley
« Seneste Redigering: 01 Aug 2010, 11:59 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Don AA
Manager

« Svar #12496: 02 Aug 2010, 08:39 »

Oscar Wendt tæt på Bologna http://onside.dk/nyheder/superligaen/fck-og-bologna-enige-om-wendt han må gerne vente med at skifte til om en uge, da vi både har BATE og OB i denne uge, og hvis der er noget om snakken så håber jeg virkelig en afløser klar, ellers ser det ikke alt for godt ud, Oviedo er fin som reserve, men tvivler stærkt på, at han er klar til at gå direkte ind på holdet.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager

« Svar #12497: 03 Aug 2010, 19:57 »

Truppen mod BATE:
1. Kim Christensen
2. Zdenek Pospech
4. Hjalte Nørregaard
5. Sölvi Ottesen
6. Claudemir
8. William Kvist
10. Jesper Grønkjær
11. Cesar Santin
12. Peter Larsson
14. Dame N’Doye
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
18. Kenneth Zohore
20. Martin Vingaard
21. Johan Wiland
25. Mathias Zanka Jørgensen
27. Thomas Delaney

Lidt optakt fra uefa http://www.uefa.com/uefachampionsleague/news/newsid=1509812.html

AFC
Manager

« Svar #12498: 04 Aug 2010, 12:02 »

Bliver spændende i aften! BATE var ikke så prængende i første opgør, trods hjemmebanen og hjemme plejer vi at være aller bedst. Vi skal vinde i aften - ingen tvivl. Vi skal vise vi sagtens kan slå det hold der og så lade være med at spekulere på den dumme APOEL-kamp.

Men hvis vi går videre i dag, er vi så i gruppespillet?

Legenden
Manager

« Svar #12499: 04 Aug 2010, 12:05 »

Nej, der er endnu en kval-runde, AFC.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Don AA
Manager

« Svar #12500: 04 Aug 2010, 16:57 »

AFC: Du har ret i, at hvis vi vinder over BATE, så er vi sikker på komme i gruppespil, om det så bliver gruppespillet i CHL eller EL, ja det afgøres først i play off runden (næste runde).

Tror kampen i aften kommer til at minde lidt om weekends kamp mod AAB, hvor vi kommer til at styre spillet, mens BATE så vil satse meget på kontra, håber dog ikke på samme resultat som mod AAB, for så må vi nøjes med en kval kamp til EL. Men tror da på, at play off kampe til CHL går til os, mens kampen til EL så må går til hviderusserne.

(beklager billedets kvalitet) Smiley

DeBuur
Manager

« Svar #12501: 04 Aug 2010, 20:19 »

Pinligt FCK.... føre 2-0 mod en overkommelig modstander... også smide en sådan føring væk på 5 min lige før halvleg....  ticked off

YNWA

Don AA
Manager

« Svar #12502: 04 Aug 2010, 21:02 »

Pinligt FCK.... føre 2-0 mod en overkommelig modstander... også smide en sådan føring væk på 5 min lige før halvleg....  ticked off
Ja 2-0 er jo en farlig føring  Wink det var 3-2 så heldigvis ikke men ingen grund til at det skulle blive så spændende.

fc-hansen
Manager

« Svar #12503: 04 Aug 2010, 21:15 »

Det var simpelthen ikke godt nok rent defensivt idag, det må vi jo bare konstanterer!

Men ikke desto mindre gik vi samlet videre, og glæder mig ekstremt til Fredag, hvor der vil blive trukket lod til Play Off kampen, hvor jeg gerne så et møde med Rosenborg Smiley

btw. En fantastisk kamp af N'Doye imo, på trods af hans afbrænder her til sidst, spiller han jo fremragende, og bruger sin fysiske styrke kanon godt. Nu skal vi bare have en angriber som kan blive spilleberetiget til CHL play off'en, og så skal vi nok klare den samlet, er jeg ikke i tvivl om, selvom at vi jo så sidste år hvor galt det kan gå Wink

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Don AA
Manager

« Svar #12504: 04 Aug 2010, 21:20 »

Det var simpelthen ikke godt nok rent defensivt idag, det må vi jo bare konstanterer!

Men ikke desto mindre gik vi samlet videre, og glæder mig ekstremt til Fredag, hvor der vil blive trukket lod til Play Off kampen, hvor jeg gerne så et møde med Rosenborg Smiley

btw. En fantastisk kamp af N'Doye imo, på trods af hans afbrænder her til sidst, spiller han jo fremragende, og bruger sin fysiske styrke kanon godt. Nu skal vi bare have en angriber som kan blive spilleberetiget til CHL play off'en, og så skal vi nok klare den samlet, er jeg ikke i tvivl om, selvom at vi jo så sidste år hvor galt det kan gå Wink
Ja vi var sku alt for usikker i defensive i dag, ja det bliver spændene hvem vi møder på fredag, er næsten lige glad hvem vi møder, bare det ikke bliver Salzburg, men det vil jeg komme ind på senere, når aftenens kampe er slut, så vi ved hvem vi kan møde.
Og så skal vi meget gerne have en ny angriber ind, mener sidste chance er den 9/8 hvis en evt. ny spiller skal være med i næste runde, men er ikke helt sikker.   

fc-hansen
Manager

« Svar #12505: 04 Aug 2010, 21:33 »

Ja vi var sku alt for usikker i defensive i dag, ja det bliver spændene hvem vi møder på fredag, er næsten lige glad hvem vi møder, bare det ikke bliver Salzburg, men det vil jeg komme ind på senere, når aftenens kampe er slut, så vi ved hvem vi kan møde.
Og så skal vi meget gerne have en ny angriber ind, mener sidste chance er den 9/8 hvis en evt. ny spiller skal være med i næste runde, men er ikke helt sikker.   
Jeg håber meget at vi får en striker mere ind, og eftersom at Ståle udtalte at de søgte en ny, men at det ikke blev før Onsdag, kunne jo godt tyde på at der var noget under opsejling Wink Håber det ihvertfald, for vi er pt. simpelthen for tyndt besat deroppe Wink

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Don AA
Manager

« Svar #12506: 04 Aug 2010, 21:44 »

Håber der sker noget på fredag, efter en forhåbentlig god lodtrækning f.eks. ligner MSK Zilina fra Slovakiet en drømme lodtrækning, altid god med gode nyheder op til weekenden  Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #12507: 04 Aug 2010, 21:58 »

Puha, det blev alt for spændende! Vi spiller jo fantastisk de første 20-25 minutter, hvor vi kreerer mange chancer, og fortjent får lavet to scoringer. Efter 2-0 målet tænkte jeg det ville blive en afklapsning, for hviderusserne rendte jo rundt som små forvirrede høns, mens de blev presset i bund af vores spillere, og os fans på tribunen. Men så gør vi det utilgiveligt dumme og slapper fuldstændig af, slipper håndbremsen, og presser og tackler på ingen møde hviderusserne mere, og sådan en håndsrækning skal man bare ikke give et hviderussisk hold, der er de altså kyniske. Utilgiveligt passivt forsvarsspil ved deres to mål! Men vi fik sgu fortjent hevet sejren hjem, og jeg mener også at vi i dag viste at vi er et bedre fodboldhold.

Og så skal vi igen efter en hjemmekamp hive N'Doye frem, for der er så meget at tale om, omkring den mand. Først og fremmest - JA - hold kæft hvor er han dog uskarp, og det er samme problem HVER gang. Han sparker simpelthen over hele tiden, så jeg tror at hvis han lærer at læne kroppen over bolden, så bliver han farlig, for når alt det så er sagt, så skal han fandme også have sin ros. Først og fremmest er han igen, igen manden med de afgørende og vigtige mål i de store kampe. Derudover er han en helt fantastisk fodboldspiller, han er stærk, hurtig, og har en god teknik. Man kan til tider godt se at han også har spillet på den offensive midtbane før. For pokker hvor er han vigtig for vores angrebsspil. Jeg tror faktisk han og Nordstrand kunne være giftige sammen, Nordstrand har aldrig brændt en chance (overdrivelse fremmer forståelse), og N'Doye er utroligt god til at skabe muligheder.

Vi er videre og det er herligt! Der var sgu forholdsvist meget knald på på Sektionen i dag, og holdet fik god opbakning efter Bates scoringer, og selvfølgelig var der ekstra meget smadder på, når vi selv havde ramt netmaskerne. Alt i alt en fed dag på tribunen, hvor vi fik det vi kom efter, men vi kunne, med noget mere koncentration, godt ha' kørt dem over, eller i hvert fald bare sikkert hjem. Men set i bakspejlet var det rigtig fedt at kampen vendte så meget, for så kom der mere kog på. Wink

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #12508: 04 Aug 2010, 22:09 »

Dejlig og (for) spændende kamp. Er godt nok imponeret over Claudemir, kan ikke huske et eneste boldtab fra hans side igennem hele kampen, han virker som lidt af et scoop. Dame N'doye er også lækker at have, kan godt være han brænder mange chancer, men forsvarerne virker til tider komplet hjælpeløse over for ham, grundet hans fysik og evner, tror det er svært at overvurdere hans betydning for FCK's chancer i Europa. Derudover var det jo dejligt at se en Santin i hopla i den første periode.

Håber virkelig FCK får en rimelig lodtrækning i næste runde, ville hade at vi igen ikke har noget dansk hold i CL. Hvis vi så oven i købet kunne få et eller med en stor portion held, 2 hold i EL, ville det jo blive fantastisk spændende at følge de danske hold i Europa i år.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #12509: 04 Aug 2010, 22:12 »

Dejlig og (for) spændende kamp. Er godt nok imponeret over Claudemir, kan ikke huske et eneste boldtab fra hans side igennem hele kampen, han virker som lidt af et scoop. Dame N'doye er også lækker at have, kan godt være han brænder mange chancer, men forsvarerne virker til tider komplet hjælpeløse over for ham, grundet hans fysik og evner, tror det er svært at overvurdere hans betydning for FCK's chancer i Europa. Derudover var det jo dejligt at se en Santin i hopla i den første periode.

Håber virkelig FCK får en rimelig lodtrækning i næste runde, ville hade at vi igen ikke har noget dansk hold i CL. Hvis vi så oven i købet kunne få et eller med en stor portion held, 2 hold i EL, ville det jo blive fantastisk spændende at følge de danske hold i Europa i år.

undskyld men er du usikker på at der går kun går 1 hold videre i EL fra Danmark ? tror du ikke BIF og OB går videre ?

Vi skal alle være her.

Sider: 1 ... 832 833 [834] 835 836 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010