home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:07:19 warmon Blogs [7] Mit AS Roma-eventy...
I dag kl. 15:16:21 morfar Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I dag kl. 15:14:49 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
I dag kl. 07:19:18 Sunbao Omklædning... Liga historik?
I dag kl. 07:18:51 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 18:01 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 621 Gæster Online.

Nyeste Bruger: csteff
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 828 829 [830] 831 832 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2010216 gange)
fc-hansen
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12435: 27 Jul 2010, 08:04 »

Jeg var personligt en kæmpe fan af Ailton når han var bedst, men vi må jo også bare være ærlige og erkende, at der har været for langt mellem snapsene, men han har været en meget spektakulær spiller, der virkelig bød ind med det vi alle sammen elsker, nemlig de her detaljer som får publikum op  ad sæderne. Men ja, AA tak for et par super gode år, kommer sgu til at savne dig og din unikke teknik, men omvendt håber jeg så også at det vil give mere plads til Nord og Zohore, specielt sidstnævnte, så han kan udvikle sig til at blive en konge af KBH, og så vi forhåbentligt kan sælge ham som den dyreste fra suppen en dag Wink

Tror ikke vi skal forvente at se en afløser, da vi som sagt er godt dækket ind, men Bille syntes jeg kunne være enormt spændende da han jo også er en meget spektakulær type Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

plutonium
Manager

« Svar #12436: 27 Jul 2010, 08:14 »

Jeg er sgu lidt ligeglad med Bille. Jeg tror han er en humørspiller ligesom Ailton og Santin er det, og jeg vil hellere have en spiller der er bundsolid. Jeg er træt af at vores angreb virker svingende i dets præstationer. Nordstrand og N'Doye er begge rimelig stabile (mest førstnævnte), og jeg ser hellere vi henter en der kan komplimentere dem yderligere, så vi måske får et knapt så flamboyant angreb, men til gengæld får et vi kan have reelle forventninger til!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager

« Svar #12437: 27 Jul 2010, 08:51 »

Det er også en lidt dårligt tidspunkt vi mister Ailton, men fair nok hvis APOEL, også skal kunne bruge ham i Europa, så skal de vel have ham, inden vi bruger ham i europa. Problemer er så, at Nord ikke er klar endnu, mener jeg hørte i sidste uge, at han skulle opereres, og ville være ude i midst 4 uger. Så står vi med Santin, N'Doye og Zohore, og sidstnævnte er stadig meget ung (16 år), det er alt for tidligt at håbe på ham.
Forhåbentlig klare vi BATE, men håber da meget vi hentet en spiller eller 2, til kampene i europa efter BATE.

Nikki Bille nej tak, synes han er meget overvurderet, hvad har han vist? Han havde et ok forår, så en god sommerturnering (har ikke lige styr på hvad det var for en turnering) med U21 landsholdet, så der skal mere til i min verden.

Men håber da Ailton får succes med APOEL, synes altid han har været en sympatisk person, og en skam han aldrig slog til hos os. 22 mio. kr. var han bestemt ikke værd, så ca. 8 mio. kr. er vel fint, for en person som har et år tilbage af sin kontrakt, og som aldrig har slået igennem.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

N17
Manager

« Svar #12438: 27 Jul 2010, 09:24 »

Nu har jeg ikke set SÅ meget til Zohore, men for mig virker det som alt for tidligt, at han er hevet i 1. holdstruppen. Når han kommer på banen, selv i slutminutterne, så virker han gumpetung og med elendig teknik. Det går bare alt for stærkt for ham og han virker for langsom i både tanke og handling. Ved ikke om det kun er mig der ser ham sådan?? Ikke dermed sagt, at han ikke kan udvikle sig til noget stort, men synes det er alt for tidligt, at han er hevet ind i denne sammenhæng

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

AFC
Manager

« Svar #12439: 27 Jul 2010, 11:21 »

Trist med salget af Ailton. Jeg har sgu været fan af ham, i de tider det kørte for ham. Hans teknik kom frem og den var rigtig flot og veludført i visse tilfælde. Desværre var han knap så god i andre kampe og Santin og N'Doye fik langsomt overtaget pladsen fra ham af.

Men jeg ønsker ham held og lykke i APOEL.

- MESSI -
Gæst

« Svar #12440: 27 Jul 2010, 12:10 »

Fint med salget af Ailton. Det kommer ikke som den store overraskelse, jeg syntes bare han er solgt for billigt. Som en af jer andre nævner, burde man kunne forlange i omegnen af 10-15 millioner for ham, trods det at hans kontrakt udløb næste sommer.

Ærlig talt så har jeg ikke den store tiltro til ledelsen, hvad angår salg af vores spillere - bedste eksempel er Atiba. Skidt købmandskab - især i den nuværende økonomisk krise klubben befinder sig i.

Nicki Bille - nej tak. Han er uden tvivl en rigtig god ung spiller, men vi mangler en med samme klasse som N'Doye - som jeg syntes overstråler alle vor andre angribere. Sælg også gerne Nordstrand - og hent eksempelvis en Djibi Fall som kan hjælpe os i vore bestræbelser på at komme i CL.

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #12441: 27 Jul 2010, 12:33 »

Fint med salget af Ailton. Det kommer ikke som den store overraskelse, jeg syntes bare han er solgt for billigt. Som en af jer andre nævner, burde man kunne forlange i omegnen af 10-15 millioner for ham, trods det at hans kontrakt udløb næste sommer.

Ærlig talt så har jeg ikke den store tiltro til ledelsen, hvad angår salg af vores spillere - bedste eksempel er Atiba. Skidt købmandskab - især i den nuværende økonomisk krise klubben befinder sig i.

Nicki Bille - nej tak. Han er uden tvivl en rigtig god ung spiller, men vi mangler en med samme klasse som N'Doye - som jeg syntes overstråler alle vor andre angribere. Sælg også gerne Nordstrand - og hent eksempelvis en Djibi Fall som kan hjælpe os i vore bestræbelser på at komme i CL.
Hvad skal vi med 2 spillere som ligner hinanden? så ville hellere ha en spiller som minder om ailton bare mere stabil men ham ved jeg ikke rigtig hvor vi skal finde.. Måske en El Kabir som bif har kigget på efter hvad jeg har læst og set har masser af speed og mål i støvlerne.. han har spillet 12 kampe og scoret 10 kasser..

Edit: jeg bryder mig heller om fall jeg har aldrig kunne lide ham.. 
« Seneste Redigering: 27 Jul 2010, 12:42 af Anders-G » Logged

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

- MESSI -
Gæst

« Svar #12442: 27 Jul 2010, 12:42 »

Som skrevet var det et eksempel.

Men jeg vil da meget gerne forklare, hvorfor jeg lige faldt over ham som supplement. Skal vi gøre det godt i CL, hjælper det ikke meget at have teknisk stærke spillere som gerne vil drible, hvis holdet er under så meget pres at han kommer til at ligne en ynglinge spiller i en kamp mod Barcelona.

Desværre er truppen ikke så stærk, i forhold til at spille i Europa, at vi vil dominere de kampe vi spiller. Oftest stiller vi op med kun én spiller på toppen med en god fysik - N'Doye. Dette er fint hvis man vil lukke af bag til, men hvis du vil frem og score mangler der lidt i min optik. Dette ville en Fall kunne bidrage med, samt at han kunne være en fin erstatning for N'Doye - skulle denne gå i stykker.

Så kan de skiftes til at spille på toppen med eksempelvis Santin i Superligaen, og samtidig aflastes til de forhåbentlig mange kampe i CL.

Edit: Så fordi du ikke personligt kan lide ham, vælger du så at være så objektiv at kommentere på mit indlæg, fordi jeg tilfældigvis nævner ham?

Jeg kan heller ikke rigtig lide Hjalte personligt, men jeg respekterer da hans evner på banen og det kæmpe arbejde han gør for FCK.
« Seneste Redigering: 27 Jul 2010, 12:46 af - Messi - » Logged

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #12443: 27 Jul 2010, 12:58 »

Som skrevet var det et eksempel.

Men jeg vil da meget gerne forklare, hvorfor jeg lige faldt over ham som supplement. Skal vi gøre det godt i CL, hjælper det ikke meget at have teknisk stærke spillere som gerne vil drible, hvis holdet er under så meget pres at han kommer til at lige en ynglinge spiller i en kamp mod Barcelona.

Desværre er truppen ikke så stærk, i forhold til at spille i Europa, at vi vil dominere de kampe vi spiller. Oftest stiller vi op med kun én spiller på toppen med en god fysik - N'Doye. Dette er fint hvis man vil lukke af bag til, men hvis du vil frem og score mangler der lidt i min optik. Dette ville en Fall kunne bidrage med, samt at han kunne være en fin erstatning for N'Doye - skulle denne gå i stykker.

Så kan de skiftes til at spille på toppen med eksempelvis Santin i Superligaen, og samtidig aflastes til de forhåbentlig mange kampe i CL.

Edit: Så fordi du ikke personligt kan lide ham, vælger du så at være så objektiv at kommentere på mit indlæg, fordi jeg tilfældigvis nævner ham?

Jeg kan heller ikke rigtig lide Hjalte personligt, men jeg respekterer da hans evner på banen og det kæmpe arbejde han gør for FCK.
jeg synes vi skal spille mere offensivt i europa men så længe vi har ståle ved roret ved jeg godt det ikke sker.. Jeg synes vi skaber for lidt når vi spiller mod de større hold og der mangler vi altså en drible stærk spiller som kan lave et eller andet.. jeg synes tit at kampene i europa bliver for kedelige at se på..

Det er heller ikke kun på grund af jeg ikke kan lide ham.. jeg synes bare ikke han passer ind i fck.. han holder for meget på bolden og så synes jeg heller ikke han er god holdspiller fordi han hellere selv vil afslutte end at spille bolde videre til en som står i en bedre scorings position..

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

- MESSI -
Gæst

« Svar #12444: 27 Jul 2010, 13:34 »

Jeg tror desværre at vores holds formåen i CL, er grundlag for den måde vi spiller på. Vi er simpelthen bare ikke bedre, hvor kynisk det end må lyde.

Jeg misforstod åbenbart din kommentar omkring Fall, så det tager jeg i mig igen.

Men jeg kan dog godt lide ham at netop de samme grunde du ikke kan. Jeg vil sgu gerne have én der er lidt selvisk og kynisk - hvis det betyder han scorer en masse mål, er det næsten uden betydning. Man kan også forvente at holdet skaber flere chancer, så selvom han skulle brænde en masse chancer, vil han også have mulighed for at score en masse mål af samme grund.

Han er en type vi mangler, hvornår har vi sidst haft en rigtig topscorer der sætter alle de andre til vægs? Jeg kan ikke huske det.

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #12445: 27 Jul 2010, 13:45 »

Jeg tror desværre at vores holds formåen i CL, er grundlag for den måde vi spiller på. Vi er simpelthen bare ikke bedre, hvor kynisk det end må lyde.

Jeg misforstod åbenbart din kommentar omkring Fall, så det tager jeg i mig igen.

Men jeg kan dog godt lide ham at netop de samme grunde du ikke kan. Jeg vil sgu gerne have én der er lidt selvisk og kynisk - hvis det betyder han scorer en masse mål, er det næsten uden betydning. Man kan også forvente at holdet skaber flere chancer, så selvom han skulle brænde en masse chancer, vil han også have mulighed for at score en masse mål af samme grund.

Han er en type vi mangler, hvornår har vi sidst haft en rigtig topscorer der sætter alle de andre til vægs? Jeg kan ikke huske det.
nej det gør nok ikke..

jeg tror bare det mig der ikke fik udtrykt mig ordenligt så den tager jeg på min kappe..

Ja vi mangler en der score en masse mål.. men tilgengæld synes generelt at suppen mangler en målmaskine.. jeg kan ikke mindes en angriber som har scoret 25+ i superligaen..

- MESSI -
Gæst

« Svar #12446: 27 Jul 2010, 14:10 »

Nej, det kan jeg sgu heller ikke.

Jeg syntes ikke rigtig jeg kan huske en rigtig målsluger siden en spiller som Ebbe Sand. Hvor trist det end må være at skrive om en BIF spiller i denne ellers fine tråd. Det siger vel heller ikke så lidt, når de seneste dyre spillere der er kommet ud af landet er to centrale forsvarsspillere.

Vi mangler sgu lidt på toppen, hvilket vist også var ret tydeligt ved VM - Puha, det var skidt offensivt.

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #12447: 27 Jul 2010, 14:18 »

Nej, det kan jeg sgu heller ikke.

Jeg syntes ikke rigtig jeg kan huske en rigtig målsluger siden en spiller som Ebbe Sand. Hvor trist det end må være at skrive om en BIF spiller i denne ellers fine tråd. Det siger vel heller ikke så lidt, når de seneste dyre spillere der er kommet ud af landet er to centrale forsvarsspillere.

Vi mangler sgu lidt på toppen, hvilket vist også var ret tydeligt ved VM - Puha, det var skidt offensivt.
Ja det er trist lad os ikke snakke om bundby  funny..
Ja det er helt til grin at vi kan udvikle nogle offensive spillere..

jeg kan stadig ikke forstå man ikke havde taget en mads junker med som score 23 mål den hollandske liga.. Jeg synes også det er pinligt at romme var den bedste danske spiller til vm..

Jeg synes vi skulle prøve at kigge på El Kabir som bif (nu fik de alligevel noget omtale igen Skuffet) også havde i kikkerten.. Han har spillet 12 kampe for Mjällby if og scoret 10 mål.. han er hurtig, har en god teknik og sidst men ikke mindst et godt spark udefra feltet.. der har vi jo kun en vingaard som sparke udefra det ville jo være godt med 2 som kan være en skud trussel og især i europa..
« Seneste Redigering: 27 Jul 2010, 14:20 af Anders-G » Logged

- MESSI -
Gæst

« Svar #12448: 27 Jul 2010, 14:49 »

Sad lige og kiggede de forskellige fodbold sites igennem - og kan konkludere - som du også siger - at Junker bare bankede kasser ind i sidste sæson, og at han efter alt at dømme er på vej væk fra klubben.

Jeg kan dårligt huske hans profil som spiller, men han ville da kunne bidrage med noget erfaring samt en masse mål i støvlerne. Til hans fordel, kunne skiftet betyde at han ville komme til at spille i CL - samt at han ville gøre mere opmærksom på sig selv i forhold til landsholdet.

F..k jeg bliver helt dårlig når jeg tænker på at Rommedahl var vores bedste offensive kort ved VM. Det er intet mindre end en skandale. Flovt!

Jeg kender absolut intet til ham du nævner - må indrømme at min viden om fodbold ikke rigtig inkludere Scandinavien, der er der simpelthen for lidt talent til at jeg gider beskæftige mig med det.

Don AA
Manager

« Svar #12449: 27 Jul 2010, 15:52 »

Dårligt købmandskab, hvis man kun ser hvad man har fået for spilleren, ja så er det jo til grin. Men man kan også vælge, at se på hvad spilleren har bidraget til klubben. Atiba har i den grad hjulpet os til mesterskabet og europæiske gruppespil, hvilket helt sikkert har givet gode penge til klubben. Selvfølgelig vil det være rart, hvis man kan sælge spillere til store summer, og der var da også bud efter Atiba i sidste sæson, men vi valgte at sige nej, da budet ikke var godt nok, der var heller ikke en afløser klar, og hvem ved, måske havde vi tabt mesterskabet uden Atiba, og dermed ikke fået chancen for at kommer i Chl, hvor der jo er gode penge at hente. Så jeg er ikke helt enig i, at vores ledelse har dårligt købmandskab.

Men jeg er helt enig i at N'Doye er klasse, han sluttede rigtigt godt af sidste efterårssæson, efterfulgt af en god forårssæson, og han er da også startet godt i vores 2 første kampe, han har godt nok ikke lavet mål, men for pokker han arbejder godt for holdet, og han har næsten altid en fod med i vores mål, det er en fornøjelse at se på.

Ståle vil også have en ny spiller http://spn.dk/fodbold/superliga/article2134795.ece spændende hvem det bliver.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Sider: 1 ... 828 829 [830] 831 832 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010