home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:07:19 warmon Blogs [7] Mit AS Roma-eventy...
I dag kl. 15:16:21 morfar Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I dag kl. 15:14:49 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
I dag kl. 07:19:18 Sunbao Omklædning... Liga historik?
I dag kl. 07:18:51 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 18:01 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 618 Gæster Online.

Nyeste Bruger: csteff
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 827 828 [829] 830 831 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2010219 gange)
fc-hansen
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12420: 23 Jul 2010, 23:23 »

Nu har jeg tidligere idag selv indrømmet, at jeg gerne så en fløj mere, men ikke den typiske kantspiller, som I har på tale nu.

Jeg synes faktisk ikke, at vi skal beynde, at rode rundt i Ståles meget organiseret strategi, da jeg føler det er tilfældet nu, da i snakker om en typisk kantspiller, som holder sig på linjen og kun har et løbemønster, nemlig at modtage bolden, løbe ned ved hjørneflaget og slå et indlæg ind. Det er jo ikke Københavns spillestil, så jeg kan godt lide de kanter vi har nu, med Vingaard og Grønkjær, men jeg så gerne en erstatning til den efterhånden aldrende Jesper og, som kan aflaste ham, når han har brug for hvile, som er nødvendigt og forståeligt i hans alder og hans "skaderegister".

Jeg kan godt lide din tankegang Plutonium, hvor jeg også føler at der er noget fremtidig overvejelse. Det med at Vingaard ikke er organiseret er noget sludder derimod, hvis du spørger mig. Han har ikke et enkelt løbemønster, som mange ofte forbinder med organisation, men han ligger foran en utrolig effektiv og organiseret bagkæde, hvor han faktisk forvirre og ødelægger modstanderen spil, på grund af hans utrolige løbesum. Han kan alt på en bane, hvis du spørger mig. Han kan løbe og er en arbejdshest, en god holdspiller, god til at bryde spillet for modstanderen, hurtig med og uden bold, fantastisk skudteknik, farlig i offensiven, teknisk stærk, stærk i hovedspillet og nærkampene, generalt fysisk god.

Jeg beundrer ham utrolig meget og vidste allerede inden, at han skrev kontrakt med FCK, at han var klasse. Mange af mine venner havde den der opfattelse; " Hvem er han? Hvad fanden skal vi med en jyde? Men han har udviklet sig endnu mere og tror på, at der er endnu mere fremtid foran ham.
Vingaard kan meget ja, men stærkt i kroppen, og i hovedspillet, så er det ikke den samme spiller vi har set i hvert fald, for det mener jeg på ingen måder han er, men han kan stort set alt andet ja, og skal nok blive en ekstrem vigtig spiller for os i denne sæson. Et af de bedste køb CV har lavet imo! Opstemt

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12421: 23 Jul 2010, 23:34 »

Personligt synes jeg, at han er ret god i hovedspillet og det fysiske er han også god.

Ja, han er nok et af de bedste køb.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12422: 23 Jul 2010, 23:38 »

En ekstra tilføjelse kunne være, at han også besidder et stort overblik, hvor han orienterer sig utrolig godt, inden han skal modtage bolden og står ofte enormt godt placeret. Han er virkelig en komplet spiller, af danske standarder

plutonium
Manager

« Svar #12423: 23 Jul 2010, 23:42 »

Nu har jeg tidligere idag selv indrømmet, at jeg gerne så en fløj mere, men ikke den typiske kantspiller, som I har på tale nu.

Jeg synes faktisk ikke, at vi skal beynde, at rode rundt i Ståles meget organiseret strategi, da jeg føler det er tilfældet nu, da i snakker om en typisk kantspiller, som holder sig på linjen og kun har et løbemønster, nemlig at modtage bolden, løbe ned ved hjørneflaget og slå et indlæg ind. Det er jo ikke Københavns spillestil, så jeg kan godt lide de kanter vi har nu, med Vingaard og Grønkjær, men jeg så gerne en erstatning til den efterhånden aldrende Jesper og, som kan aflaste ham, når han har brug for hvile, som er nødvendigt og forståeligt i hans alder og hans "skaderegister".

Jeg kan godt lide din tankegang Plutonium, hvor jeg også føler at der er noget fremtidig overvejelse. Det med at Vingaard ikke er organiseret er noget sludder derimod, hvis du spørger mig. Han har ikke et enkelt løbemønster, som mange ofte forbinder med organisation, men han ligger foran en utrolig effektiv og organiseret bagkæde, hvor han faktisk forvirre og ødelægger modstanderen spil, på grund af hans utrolige løbesum. Han kan alt på en bane, hvis du spørger mig. Han kan løbe og er en arbejdshest, en god holdspiller, god til at bryde spillet for modstanderen, hurtig med og uden bold, fantastisk skudteknik, farlig i offensiven, teknisk stærk, stærk i hovedspillet og nærkampene, generalt fysisk god.

Jeg beundrer ham utrolig meget og vidste allerede inden, at han skrev kontrakt med FCK, at han var klasse. Mange af mine venner havde den der opfattelse; " Hvem er han? Hvad fanden skal vi med en jyde? Men han har udviklet sig endnu mere og tror på, at der er endnu mere fremtid foran ham.

Jeg var også udmærket klar over hvad vi fik, da vi købte Vingaard. Jeg jublede også over dén signing. Der var du ikke alene. Men når jeg siger at han er ringe organisatorisk, så misforstår du mig fuldstændig. Han er ikke taktisk disciplineret, hvilket er skidt mod svære modstandere. Det er fin nok for en kantspiller, men en der spiller centralt skal kunne forstå og bevare et taktisk koncept. Det er ikke Vingaards stærke side. Men det er heller ikke hans opgave, for han er netop et offensivt våben, der skal skabe chance og stresse modstanderen. Men han har ikke den store taktiske forståelse, sammenlignet med vores øvrige centrale midtbanespillere.

Men ret skal være ret. Vingaard er ikke central midtbanespiller som sådan. Han kan spille pladsen, men han er jo kantspiller af natur! Nu kommenterede jeg bare på det at bruge ham som alternativ til en central plads.

Jeg er også enorm fan af Vingaard, og jeg anser ham for en af vores absolut vigtigste spillere rent offensivt. Men bare fordi jeg beundrer ham for hans offensive kvaliteter, så ændrer det ikke på at han ikke er specielt veludviklet defensivt  Wink

Derudover vil jeg sige at han er relativt svag rent fysisk. Han kan løbe solen sort, og er rimelig hurtig, men kropsstyrke har han ikke meget af. TIL GENGÆLD har han en helvedes masse momentum med sig ind i nærkampene, fordi han kommer løbende ind i dem. Derfor VIRKER han stærk. Men i en stående duel er han ikke noget særligt.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12424: 23 Jul 2010, 23:55 »

Jeg er enig med dig i langt det meste.

Defensivt er han ikke det stærkeste kort, men jeg vil ikke sige, at det er decideret en svaghed for ham, men ingen tvivl om, at hans komptancer ligger i de offensive raids, hvor hans tempo og placeringer og løb med og uden bold er fantastisk, og han kan splitte modstanderen bagkæde og giver utrolig meget plads til sig selv og sine holdkammerater, hvilket jeg har set igen og igen i Sas-Liga kampene.

Jeg forstår godt hvad du mener nu med, at han ikke er vores taktiske bedste spiller, men der vil jeg også sige, at det ikke er hans opgave (som du også selv siger), men jeg ser allerede at vores bagkæde og deciderede centrale positioner er så strategisk velfungernde, at det ikke er et større problem med Vingaard. Her er Hjalte og Kvist jo pragteksemplarer, da de er taktisk forstående og mere end organiseret. Hjalte og Kvist er ikke decideret boks til boks spillere, som jeg gerne så i truppen, men mere defensivt anlagt end begge dele, som en boks til boks er i mine øjne.

Det med Vingaard's fysik kan jeg ikke rigtig forstå, men jeg tager sikkert fejl. Synes ellers bare, at han virker utrolig balanceret og stabil i dueller, men det kan være fordi at han kommer i fart og altid er i bevægelse, at han ser stærk ud, som du også siger Plutonium. Wink

Don AA
Manager

« Svar #12425: 24 Jul 2010, 18:03 »

Startopstillingen mod Esbjerg:

Wiland
Pospech - Ottesen - Antonsson - Wendt
Claudemir - Nørregaard - Kvist - Vingaard
           Santin - N'Doye

Claudemir får altså sin officielle debut i dag, bliver spændene at se hvad han vil bidrage med.
Kampen starter kl. 19 og kan ses på Canal 9

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #12426: 24 Jul 2010, 20:24 »

Hvordan spiller vi? kan desværre ikke se kampen

Thaurat al Shabab

Don AA
Manager

« Svar #12427: 25 Jul 2010, 15:42 »

Hvordan spiller vi? kan desværre ikke se kampen
Highlights fra kampen (hvis ikke du har set dem)http://onside.dk/fodbold-video/superligaen/efb-fck-1-2
Synes vi spillede en god kamp, uden at det var super, men vi får skabt en masse chancer, og Esbjerg kommer først ind i kampen til sidst. Alt i alt en fortjent sejr, og dejligt vi er kommet så godt fra start, det er ikke altid vi gør det  Wink
Også en god debut til Claudemir, som laver en rigtigt god assist til Santin, desunden ser det ud til at vi også har fået, en mere som kan kaste lange indkast, N'Doye var i hvert tæt på at scorer, efter en langt indkast fra Claudemir.

Don AA
Manager

« Svar #12428: 26 Jul 2010, 13:17 »

http://www.sporten.dk/superligaen/hemmelig-retssag-kan-forgylde-parken Mulighed for lidt ekstra penge i kassen, får vi medhold betyder det også, at andre klubber får penge tilbage, for hvilket sikkert vil glæder alle klubber, især i disse tider.

Skulle det også lykkes os at komme i CHL, så skulle da være mulighed for en indtægt på ca. 200 mio. kr. (penge tilbage for beskatning ved salg af spillere + CHL indtægter) hvilket vores moderselskab (Parken Sport & Entertainment) sikkert vil være glad for, når man tænker på gælden på godt 1,5 mia. 

Legenden
Manager

« Svar #12429: 27 Jul 2010, 00:40 »

Ailton enig med Apoel!

Så smuttede Ailton til Apoel. Synes jeg læste et sted, at de betalte omkring 7-8 mio. kr. for ham. Personligt er jeg egentlig tilfreds, da jeg syntes han holdt for meget i bolden og tog for mange træk, som normalt endte i et boldtab. Smiley
« Seneste Redigering: 27 Jul 2010, 00:47 af NicklasJakobsen » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Don AA
Manager

« Svar #12430: 27 Jul 2010, 00:46 »

http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=10425

Så smuttede Ailton til Apoel. Synes jeg læste et sted, at de betalte omkring 7-8 mio. kr. for ham. Personligt er jeg egentlig tilfreds, da jeg syntes han holdt for meget i bolden og tog for mange træk, som normalt endte i et boldtab. Smiley
Nu skal de lige blive enig om de personlige vilkår, men mon ikke de bliver det. 7-8 mio. kr ganske fint, når man tænker på hans kontrakt udløber til sommer. En skam han aldrig rigtigt slog til, for han har vist han godt kan, men han er bare ikke stabil nok.
Så må Nord godt blive klar igen, da vi ellers ser tynd ud i angrebet.

derbystar
Lilleputspiller
*

« Svar #12431: 27 Jul 2010, 00:48 »

Er egentlig fint tilfreds med det, da vi stadig har 3 gode angribere Smiley

plutonium
Manager

« Svar #12432: 27 Jul 2010, 01:07 »

Ailton ud? Fint nok. Han har afgjort ikke været 22 mio værd. Men han havde/har omvendt helt klart potentialet til at blive en god spiller. Men om det er fordi han ikke passede ind i FCK, eller om han ganske enkelt bare ikke formår at leve op til sit store talent er svært at sige. Troede det ville være muligt at få 10-12 mio for ham, men vi må vel bare se os tilfredse med det vi kan få. Han har trods alt kun haft én halvsæson hvor han virkelig levede op til sit dyre prisskilt.

Nu ser jeg så gerne at vi køber en stabil europæisk målmager. En spiller der har et højt bundniveau, da vi sjældent har haft angribere der har holdt niveau over en hel sæson. Nordstrand kan det, N'Doye viser det mere og mere (dog stadig med grimme udfald) mens Santin er humørspiller grande.

Jeg tror Zohore kan blive vanvittigt god, og jeg håber at han får mere spilletid i denne sæson, men jeg ville ikke turde hænge min hat på ham og Santin, hvis vi forestiller os Nordstrand og N'Doye skulle blive ukampdygtige. Vi er i mine øjne en anelse tyndt besat i angrebet, så vil gerne se en erstatning for Ailton.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #12433: 27 Jul 2010, 01:19 »

I er jo klar til at købe Nickie Bille ...

Vi skal alle være her.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #12434: 27 Jul 2010, 01:58 »

Aílton var begyndt at gå mig på nerverne, så dejligt med et salg af ham. Som Carsten V. også påpeger var Aílton virkelig loyal og jeg ved, at han har gjort sit ypperste for at få alle vores brassere til at falde godt til. Tror virkelig at Claudemir og især Cesár kommer til at savde ham, idet han var holdets lille festabe. hehe

Men Aílton, tak for nogle vidunderlige år jeg har faktisk altid haft et godt øje til dig selvom du en gang imellem har truffet nogle helt igennem vanvittige beslutninger. Held og lykke i varmen.

Carsten V. giv os Bajram og Nicki JA TAK!

Thaurat al Shabab

Sider: 1 ... 827 828 [829] 830 831 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010