Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 13:09:59
ydersog
Omklædning...
Liga historik?
I dag
kl. 07:18:51
Sunbao
Omklædning...
Forøg UI hastighed
I går
kl. 20:29:51
warmon
Blogs
[6] Mit AS Roma-eventy...
01 Nov 2025, 20:20
Svartowiz
Omklædning...
Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 18:01
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
30 Okt 2025, 16:59
Fisken
Omklædning...
Hvem skal du være i di...
28 Okt 2025, 21:23
DeBuur
Omklædning...
Tips FM 26
Antal Registrerede Brugere:
23171
2 Brugere, 576 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
csteff
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
826
827
[
828
]
829
830
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 2010045 gange)
Don AA
Manager
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #12405:
23 Jul 2010, 18:32 »
Citat af: sells! 23 Jul 2010, 15:58
Tror næppe han vil være tiltænkt en startplads, men vil komme til som breddespiller, der kan komme ind, når Grænkjær har en af sine mange skader. Hjalte ser jeg også, vi finder en afløser for snart, da han ganske enkelt ikke har holdt niveau det sidste års tid. Hvem vi skulle købe til den plads ved jeg dog ikke. Man kunne eventuelt købe JP og sætte Kvist ind centralt.
Feilhaber er også, som jeg tidligere har sagt, set inde ved Parken med sin agent. Han vil kunne bidrage med noget offensiv kreativitet, som vi kommer til at mangle uden Hutch.
Så er der jo ingen grund til at hente ham, vi har jo Vingaard samt Delaney der også kan spille venste kant, så igen nej tak til Bergvold desværre.
Afløser for Hjalte? Der har vi Kvist der kan tage over, kunne også godt forestille mig at Claudemir kunne spille den plads, plus vi har Özdogan hvis det skulle går helt galt. Desuden ser jeg ingen grund til at vi skiller os af med Hjalte, synes han går det fint, problemer er at han har rolle som gør, at man måske ikke ligger så meget mærke til ham i løbet af en kamp. Ja han er blevet skiftet meget ud i løbet af kampe, i foråret havde han lidt problemer med skader, og i Søndags var det en offensiv satsning af Ståle, som heldigvis gav bonus.
Feilhaber kunne være ok, men så hellere JP eller Daniel Jensen. Det er jo heller ikke sikkert at det byder noget, at han er set med sin agent ved Parken, for er du sikker på det var ham? Så det ikke blive Rade Prica historien om igen
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
sells!
Førsteholdsspiller
«
Svar #12406:
23 Jul 2010, 18:48 »
Citat af: Don AA 23 Jul 2010, 18:32
Feilhaber kunne være ok, men så hellere JP eller Daniel Jensen. Det er jo heller ikke sikkert at det byder noget, at han er set med sin agent ved Parken, for er du sikker på det var ham? Så det ikke blive Rade Prica historien om igen
Citat
Er ikke sikker, da det ikke var mig der så ham.
Men læste at det lignte ham uanmindeligt meget. Men Feilhaber ville være mere end ok efter min mening. Han havde et godt efterår i GF, men faldt noget i niveau i foråret grundet skader. Han fik dog løftet sig op og imponerede rigtig meget under VM.
«
Seneste Redigering: 23 Jul 2010, 18:49 af sells!
»
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #12407:
23 Jul 2010, 18:52 »
Hmm, jeg vil nu hellere have en kantspiller der kan skabe noget, end ENDNU en central alibiboldflytter... Overdrivelse fremmer forståelse, men jeg kan simpelthen ikke se hvad DJ eller JP kan tilføre os lige nu. Jeg synes ikke de har noget vi ikke har, Hjalte og Kvist minder meget om dem, og jeg mener bestemt ikke vi har brug for flere af den slags spillere. JP har ikke præsteret nok i foråret, og DJ har været for meget skadet. Så egentlig ser jeg langt hellere en kant i klubben, end endnu en central midtbane, som faktisk bare minder om dem vi har...
Don AA
Manager
«
Svar #12408:
23 Jul 2010, 19:23 »
Citat af: sells! 23 Jul 2010, 18:48
Citat
Er ikke sikker, da det ikke var mig der så ham.
Men læste at det lignte ham uanmindeligt meget. Men Feilhaber ville være mere end ok efter min mening. Han havde et godt efterår i GF, men faldt noget i niveau i foråret grundet skader. Han fik dog løftet sig op og imponerede rigtig meget under VM.
Imponerede rigtigt meget? Hvis jeg huske rigtigt blev han skiftet ind 3 gange (ret mig hvis jeg huske forkert), hvis han gjorde det så godt, hvorfor startede han så ikke inde. Nej jeg siger ikke han er dårlig, lagde bare ikke så meget mærke til ham, men som sagt så ville han være ok.
Citat af: Ghertesteas 23 Jul 2010, 18:52
Hmm, jeg vil nu hellere have en kantspiller der kan skabe noget, end ENDNU en central alibiboldflytter... Overdrivelse fremmer forståelse, men jeg kan simpelthen ikke se hvad DJ eller JP kan tilføre os lige nu. Jeg synes ikke de har noget vi ikke har, Hjalte og Kvist minder meget om dem, og jeg mener bestemt ikke vi har brug for flere af den slags spillere. JP har ikke præsteret nok i foråret, og DJ har været for meget skadet. Så egentlig ser jeg langt hellere en kant i klubben, end endnu en central midtbane, som faktisk bare minder om dem vi har...
Vil nu mene at JP eller DJ kan bidrage mere offensivt end Hjalte og Kvist, jeg synes vores midtbane mangler en som bidrage mere til det offensive, det behøver ikke være JP eller DJ, men vi skal sku have flere offensive kræftet til den centrale del. Ja måske kan Claudemir være ham, og tror da også han vil få kampe der, samt kampe på højre kanten, derfor mener jeg ikke vi skal have en kantspiller.
Så min midtbane ser sådan ud: Kvist/Claudemir - Hjalte/Kvist - Ny spiler/Claudemir - Grønkjær/Vingaard. Vingaard og Grønkjær kan selvfølgelig også være på banen samtidig
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #12409:
23 Jul 2010, 19:43 »
Citat af: Don AA 23 Jul 2010, 19:23
Vil nu mene at JP eller DJ kan bidrage mere offensivt end Hjalte og Kvist, jeg synes vores midtbane mangler en som bidrage mere til det offensive, det behøver ikke være JP eller DJ, men vi skal sku have flere offensive kræftet til den centrale del. Ja måske kan Claudemir være ham, og tror da også han vil få kampe der, samt kampe på højre kanten, derfor mener jeg ikke vi skal have en kantspiller.
Jamen jeg er da helt enig i at vi godt kunne bruge en offensiv kraft til den centrale midtbane, og det var faktisk det punkt jeg havde glemt at skrive. Hvis vi skal have en spillere mere til den centrale midtbane, skal det i mine øjne være en type som vi IKKE allerede har, og det er er altså enten: 1: et møgsvin, eller 2: en offensiv kreatør. Ikke JP eller DJ, som jeg bestemt ikke mener er særlig meget anderledes end dem vi allerede har. Hvis det skal være en offensiv kraft, så skal det være mere end bare DJ eller JP, som du siger kan bidrage med mere offensivt end Hjalte og Kvist. Bevares, det er ikke nogen præstation, og jeg er slet ikke sikker på at jeg er enig i at de kan byde ind med mere offensivt...
Du skal ikke regne med det bliver Claudemir. Jeg har læst i en artikel i Tipsbladet, hvor blandt andet en hollandsk journalist, Kenneth Perez, Mads Junker og CV udtaler, at han mere er en boks-til-boks-spiller, som ikke disker op med mange oplæg og scoringer. Tilgengæld er han nok væsentlig mere dynamisk end dem vi har nu.
Jeg mener nu en kant ville være godt, Grønkjær holder ikke for evigt, og er oftere og oftere skadet, og så har vi ikke rigtig andre end Vingaard, og Saban Özdogan, og evt Claudemir som du selv nævner. Så jo tak til en kant herfra...
EDIT: Santin kan også spille kant, men så er det bare endnu en halv løsning, og det synes jeg ikke rigtig er holdbart..
mfsjovhat
Landsholdsspiller
«
Svar #12410:
23 Jul 2010, 20:08 »
Hvad i alverden skal vi med Daniel Jensen? Han er afdansket og så er han ovenikøbet skadet 95% af sæsonens kampe. Han er vidst også lige blevet opereret her efter Vm.
Thaurat al Shabab
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #12411:
23 Jul 2010, 20:21 »
Kunne egentlig også gerne se en fløjspiller til, da jeg også er af den holdning, at "skrøbelige" Grønkjær nok ikke holder meget længere, i hvert fald ikke på dette niveau, og slet ikke med alle de pokkers skader han døjer så ofte med. Ærgeligt, da han på rigtig mange måder er en fantastisk spiller, som også har givet FCK noget flair og har jo også i de tidligere dage, spillet på et ekstremt højt niveau. Så en ny fløj må gerne komme i FCK's trup efter min mening.
Nyindkøbet Claudemir, har helt sikkert en masse i sig, hvor jeg også tror på, at han nok skal få succes i FCK. Jeg ved egentlig ikke super meget om ham, men har hørt at han skulle være en løbestærk mand, som altid knokler på, både i offensiven, sågar i defensiven.
Boks til boks spiller er egentlig også en af de ting vi mangler i FCK, i mine øjne. Claudemir skulle som sagt være meget arbejdsom og have kvaliteter og egenskaber i mange situationer og steder på banen, så jeg tror på ham, især i København.
EDIT: Kan heller ikke lige se hvad vi skal med gamle Jensen? Han er ofte skadet, og er slet ikke på det niveau man har set før.
Don AA
Manager
«
Svar #12412:
23 Jul 2010, 20:51 »
Synes nu ikke Grønkjær er så skadet som I (Ghert og Daniel) gør ham til, ja hans knæ er ikke så holdbart som tidligere, og han vil nok have problmer med fuld spilletid, når vi har 2 kampe om ugen, men så må han jo bare nøjes med 90 + 45 min. det kan han nu godt holde til.
En kant spiller til vil da være rart, men det største problem (i min verden) er, at vi mangler en offensiv kreatør på den central plads. Synes nu at JP kan bidrage lidt til det, men ja der findes helt sikkert bedre alternativer. Med giver gerne at DJ, ikke er det bedste bud, især da han er meget skadet og åbenbart stadig er det, men kan vi få ham i form, så vil han være en ok midlertidig afløser, da han jo er oppe i årene, men igen der findes helt sikkert bedre alternativer.
plutonium
Manager
«
Svar #12413:
23 Jul 2010, 21:29 »
Jeg synes vi har masser at give af centralt på banen. Kvist/Nørregaard centralt har vi før set, faktisk fungerer rigtig godt, selvom ingen af dem er offensive spillere. Vi har Claudemir, som jeg gerne vil se i aktion før jeg dømmer ham som værende middelmådig (hvilket jeg synes mange gør). Derudover taler mange om at de gerne vil se Delaney få mere spilletid. Da han er central midt af natur, så vil det da være dumt at købe en spiller mere dér, hvis vi gerne vil have ham udviklet yderligere! Özdogan forventer jeg mig også meget af, så han må da også gerne få nogle minutter her og der! TK har spillet én god halvsæson i klubben, og kunne han finde det gamle niveau frem igen, så vil jeg mene at han er rigeligt dygtig offensivt. Men okay, der er langt op til det niveau han havde engang
Derudover KAN Vingaard faktisk godt spille centralt. Han er ikke meget værd organisatorisk, men han slider løs, og har den fandenivoldskhed der kan rive et forsvar rundt.
Jeg ser derimod et problem i, at vi kun har én reel fløjspiller i klubben. Det er Grønkjær. Vingaard er god på kanterne, men han er i mine øjne mere en midtbanespiller, der kan spille bredt, end en fløjspiller der sætter en mand og slår et indlæg. Jeg så utroligt gerne to nye kanter i klubben. Én der skal være førstevalg på højrekant, og så en breddespiller der kan spille på begge fløje, ligesom Grønkjær og Vingaard kan det. Grønkjær vil langsomt blive trappet ned fra nu af og resten af hans karriere, så det vil ikke skade at få en spiller, der kan supplere lidt på begge kanter, når Vingaard og min ønskede nye højrekant bliver vores endegyldige førstevalg på pladserne. 3 spillere på 2 pladser har aldrig været særlig betryggende i min verden.
Derudover vil jeg som altid gerne have en højreback mere i klubben, der kan tage overfor Zdenek en gang. Det lader ikke til at man vil satse på Danni Jensen, så vi må for min skyld gerne købe et talent ind, der om 1-3 år kan overtage for Zdenek.
Ønskeliste:
1 Højre back (talent)
1 Højre kant (etableret spiller)
1 Højre/venstre kant (gerne talent)
1 Angriber (der kan slås med Nordstrand og N'Doye)
Sidste ønske kræver at vi sælger den ene eller begge vores angriberbrassere.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #12414:
23 Jul 2010, 21:34 »
Citat af: plutonium 23 Jul 2010, 21:29
Kvist/Nørregaard centralt har vi før set, faktisk fungerer rigtig godt, selvom ingen af dem er offensive spillere.
Her er jeg meget, meget uenig! Jeg synes gang på gang at det bliver bevist at den centrale midtbanekombination simpelthen er tæt på at være rigtig dårlig. De to minder alt for meget om hindanden, og der kommer ikke meget produktivt ud af den. Jeg har ofte lagt mærke til at vi har spillet virkelig fantasiløst når vi har startet med de to, og så har Ståle ofte i pausen eller inde i anden halvleg sat Atiba ind i midten istedet for, og så kom der meget mere gang i vores spil. Det er jo også derfor at en diamant på midtbanen er blevet så populær efterhånden, da man ofte ser at en centrale akse(eller et angreb for den sags skyld, bare se hvor tandløst Ailton-Santin er, i forhold til Ailton/Santin-Doye) er alt for monoton med to ens spillere.
Ellers er jeg rørende enig i alt det andet du skriver, synes det er lige i øjet
Men lige i det var jeg uenig
plutonium
Manager
«
Svar #12415:
23 Jul 2010, 21:38 »
I Europa spillede vi faktisk ofte med de to centralt! De lukkede effektivt ned for modstanderen, og fik sprayet bolden ud på kanterne, hvor vi fik sat gang i det spil vi nu gjorde! Jeg synes personligt det fungerede fint i praksis, selvom jeg er enig i, at det i teorien virker helt skævt
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #12416:
23 Jul 2010, 21:41 »
Citat af: plutonium 23 Jul 2010, 21:38
I Europa spillede vi faktisk ofte med de to centralt! De lukkede effektivt ned for modstanderen, og fik sprayet bolden ud på kanterne, hvor vi fik sat gang i det spil vi nu gjorde! Jeg synes personligt det fungerede fint i praksis, selvom jeg er enig i, at det i teorien virker helt skævt
Hehe ja, det har du ret i. Men det er nok også fordi at vi i europa ikke er så store favoritter og skal skabe spillet så meget, som vi jo skal, og som vi fans forventer, i superligaen. I europa er vores taktik jo ofte at holde nullet, vores kampe er ofte mindre spændende, men tilgengæld holder vi godt til bagude, og der er det klart at Kvist og Hjalte ikke spiller med lige så stor risiko, og da de begge er gode boldflyttere, så virker de faktisk godt i de kampe.
Men i kampe hvor vi skal bryde 11 mand bag bolden op, så er det helt håbløst, og alt for let at læse.
plutonium
Manager
«
Svar #12417:
23 Jul 2010, 21:44 »
Sandt nok, men de par gange vi har set det i den hjemlige liga, synes jeg nu også det har fungeret godt. Men det er svært at komme med konkrete eksempler fra suppen xD
Det er hukommelsen ikke god nok til
Don AA
Manager
«
Svar #12418:
23 Jul 2010, 22:20 »
Ståle brugte faktisk mange gange Atiba/Hjalte på midte i sidste sæson også i Europa, Kvis/Hjalte blev da også hvis ”kun” 2-3 i Europa i sidste sæson, sasligaen det kan hukommelsen ikke klare
Men Ståle er også blevet spurt om det før, kan ikke lige huske svaret, ellers også forstod jeg ikke hvad han sagde
men kort og godt, så er det noget med hvilket typer modstanderen har.
Som Ghert siger så bliver det for nemt at læse, med Hjalte/Kvist når vi møder hold med 11 mand bag bolden, så der skal vi have en offensive kreatør central.
Også en udmærket ønskeliste du har der pluto, især hvis man ser fremadrettet, jeg vil gerne have den offensive kreatør til den centrale del (har jeg hvis sagt en del gange i dag) og så droppe højre/venstre kant (talent) og i stedet gå efter højre/venstre kant (etableret spiller).
Så min liste vil se sådan ud:
Offensive kreatør (central)
Højre back (talent)
Højre/venstre kant (etableret spiller)
Venstre back (Wendt er væk seneste til sommer, og er ikke sikker på at Oviedo, er klar til at tage over)
Angriber (bare nyt blod til angrebet, da der bliver skiftet ud til sommer)
Selvfølgelig ikke alle vi skal købe her og nu
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #12419:
23 Jul 2010, 23:17 »
Nu har jeg tidligere idag selv indrømmet, at jeg gerne så en fløj mere, men ikke den typiske kantspiller, som I har på tale nu.
Jeg synes faktisk ikke, at vi skal beynde, at rode rundt i Ståles meget organiseret strategi, da jeg føler det er tilfældet nu, da i snakker om en typisk kantspiller, som holder sig på linjen og kun har et løbemønster, nemlig at modtage bolden, løbe ned ved hjørneflaget og slå et indlæg ind. Det er jo ikke Københavns spillestil, så jeg kan godt lide de kanter vi har nu, med Vingaard og Grønkjær, men jeg så gerne en erstatning til den efterhånden aldrende Jesper og, som kan aflaste ham, når han har brug for hvile, som er nødvendigt og forståeligt i hans alder og hans "skaderegister".
Jeg kan godt lide din tankegang Plutonium, hvor jeg også føler at der er noget fremtidig overvejelse. Det med at Vingaard ikke er organiseret er noget sludder derimod, hvis du spørger mig. Han har ikke et enkelt løbemønster, som mange ofte forbinder med organisation, men han ligger foran en utrolig effektiv og organiseret bagkæde, hvor han faktisk forvirre og ødelægger modstanderen spil, på grund af hans utrolige løbesum. Han kan alt på en bane, hvis du spørger mig. Han kan løbe og er en arbejdshest, en god holdspiller, god til at bryde spillet for modstanderen, hurtig med og uden bold, fantastisk skudteknik, farlig i offensiven, teknisk stærk, stærk i hovedspillet og nærkampene, generalt fysisk god.
Jeg beundrer ham utrolig meget og vidste allerede inden, at han skrev kontrakt med FCK, at han var klasse. Mange af mine venner havde den der opfattelse; " Hvem er han? Hvad fanden skal vi med en jyde? Men han har udviklet sig endnu mere og tror på, at der er endnu mere fremtid foran ham.
Sider:
1
...
826
827
[
828
]
829
830
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »