home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:14:27 DeBuur Omklædning... Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 22:04 DeBuur Omklædning... Forøg UI hastighed
30 Okt 2025, 18:01 g00n Blogs Minimalistic 2020
30 Okt 2025, 16:59 Fisken Omklædning... Hvem skal du være i di...
28 Okt 2025, 21:23 DeBuur Omklædning... Tips FM 26
26 Okt 2025, 22:43 Sirstaal Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
26 Okt 2025, 20:18 JG v25 Omklædning... Job-opslag: Fix det ny...
Antal Registrerede Brugere: 23172
  2 Brugere, 1195 Gæster Online.

Nyeste Bruger: csteff
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 809 810 [811] 812 813 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1995763 gange)
Andreas93
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12150: 25 Aug 2009, 15:41 »

Jeg vil nu mene det er acceptabelt at visse spillere ikke rammer dagen af og til Smiley.. specielt med Wendt der er så høj klasse normalt!

Jeg er enig.

Som du også selv nævner AFC, så var det hele holdet, der lavde dårlige afleveringer i den kamp. På trods af Wendts dårlige kamp, formåede han dog alligevel at lægge op til scoringen  Peace

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #12151: 25 Aug 2009, 15:42 »

Jeg vil nu mene det er acceptabelt at visse spillere ikke rammer dagen af og til Smiley.. specielt med Wendt der er så høj klasse normalt!
Kunne ikke være mere enig, selvom kommentaren kommer fra en fra "the darkside" Smiley Wendt har virkelig vist over en længere periode at han er en klassespiller! Han har udviklet sig rigtig godt siden hans ankomst til klubben, i starten var jeg ikke særlig vild med ham, men han er klasser bedre end Niclas Jensen..

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

fc-hansen
Manager

« Svar #12152: 25 Aug 2009, 15:45 »

jeg ville, som jeg tidligre har erklæret meget gerne se Peter Larsson, men med hans hidtidige præstationer er det nok tvivlsomt, men han har ihvf. fysikken og hovedspillet til at kunne være med. Anton er en klassestopper, og har klart niveauet, og så står vores 20 mio. indkøb fra Odense som sorteper, men i en kamp som imorgen hvor modstanderen vil spille mere fyssisk, så kunne han måske være en mulighed, han har ihvf. noget erfaring som gør at han vil kunne klare presset, og sådan som jeg så, vil de spille meget fyssisk, altså med lidt lange bolde op til deres store angriber, og så tage den derfra, og der ville ulle jo være perfekt til bare at stå og heade væk, men omvendt kan det også vise sig at være selvmord at ændre nu, men mon ikke Ståle viser Zanka tillid og spiller ham fra start imorgen Grin

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

AFC
Manager

« Svar #12153: 25 Aug 2009, 15:59 »

Ja, men stadigvæk. Det er for ringe af Wendt at han ikke kan formå at aflevere præcist, som han plejer, men ja det er måske en for stor skideballe at give ham, men det var bare et eks. Jeg er bare bekymret over for Wendt med hans afventning overfor deres spillere. Igen kan deres kantspillere ligge et indlæg næsten hver gang og Wendt erobrer den ikke.

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #12154: 25 Aug 2009, 16:04 »

Ja, men stadigvæk. Det er for ringe af Wendt at han ikke kan formå at aflevere præcist, som han plejer, men ja det er måske en for stor skideballe at give ham, men det var bare et eks. Jeg er bare bekymret over for Wendt med hans afventning overfor deres spillere. Igen kan deres kantspillere ligge et indlæg næsten hver gang og Wendt erobrer den ikke.
Så kan man jo også sige at det er for dårligt at Ailton ikke scorer som han plejede at gøre i foråret.. Synes ikke helt den holder Smiley Alle kan have en eller et par dårlige kampe i træk, men sådan som holdet spillede indtil kampen mod FCM synes jeg ikke man kan klantre Wendt for noget.. Hele holdet har ikke leveret varen indtil videre, men jeg håber at sejren mod Midtjylland er det der skal til for at vende skuden, så vi kan komme op i toppen af ligaen hvor vi hører til Smiley

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

verdenskrig
Manager

« Svar #12155: 26 Aug 2009, 13:10 »

http://onside.dk/node/40584

funny funny

Gad vide om Jesper C har været lidt for hårdhændet Wink Grin
« Seneste Redigering: 26 Aug 2009, 13:13 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Don AA
Manager

« Svar #12156: 26 Aug 2009, 13:20 »

http://onside.dk/node/40584

funny funny

Gad vide om Jesper C har været lidt for hårdhændet Wink Grin
Taler du af erfaring VK, når du tror JC har haft noget at gøre med det?  Smiley

Man kan se pressemødet her http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=9528 ved ikke helt hvad der sker, men det går i sort fra 03.20-08.43.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

verdenskrig
Manager

« Svar #12157: 26 Aug 2009, 13:24 »

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Don AA
Manager

« Svar #12158: 26 Aug 2009, 13:27 »

Fair nok, man kunne jo aldrig vide  Smiley

AFC
Manager

« Svar #12159: 26 Aug 2009, 13:36 »

Så er det i aften, vi forhåbenligt ryger videre til gruppespillet i Champions League. Jeg glæder mig meget til kampen. Cesar Santin er ikke med, så jeg håber vi får Dame N'Doye og Ailton Almeida fra start af. Sidst nævnte har måske været lidt for svingende på det seneste med hensyn til mål, men jeg tror virkelig Ailton vil blomstre op i aften og score en kasse eller to. Jeg håber også vi kan få styr på vores afleveringer, end i PARKEN hvor vi spillede imod dem. Der var de forfærdelige og de var bedre i Herning i lørdags, men jeg håber meget at vi får styr på dem. De har hjemmebanen.

Jeg tror vi vinder 0-2.
0-1 Ailton
0-2 N'Doye
« Seneste Redigering: 26 Aug 2009, 13:46 af AFC » Logged

fc-hansen
Manager

« Svar #12160: 26 Aug 2009, 14:27 »

så går det løs iaften, hvor vi vil møde et hold som kommer til at stå langt fremme på banen, og det vil give meget plads den anden vej, og vi skal nok få vores chancer, og som udgangspunkt burde et enkelt mål fra vores side være nok til at slå cyprioterne ud, men det er meget svært at vurderer hvor stærke de er, da der altid vil være stor forskel på spillet hjemme og ude. Men hvad jeg så i Parken, er dette et hold, som vi skal slå, om vi gør det, vil tiden vise, men lur mig om ikke vi gør det Wink

Et bud på startopstillingen:

JC
Pospech-Anton-Zanka-Wendt
Kvist-Hjalte-Hutch-Vingaard
Ailton-Grønkjær

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Don AA
Manager

« Svar #12161: 26 Aug 2009, 15:50 »

Er ikke så nervøs til kampen i aften, det kan jeg dog blive under kampen, men det håber jeg nu ikke sker, APOEL viste jo stort set intet frem af banen Parken. Deres træner har været fremme og sige, de normalt ikke spiller så defensivt, så det bliver spændene at se hvad de virkerlig kan. Vi har før vist vi kan klare os videre på svære udebaner, f.eks. mod hold som Beitar, Brügge og seneste Stabæk, et mål til os vil betyde at APOEL skal lave 3 mål, hvilket jeg tror de får svært ved, så er spørgsmålet om vi kan scorer, hvilket jeg selvfølgelig tror, da de skal frem hvilket giver gode muligheder den anden vej.

Tror vi stiller op som mod FCM altså:

Christiansen
Pospech - Zanka - Antonsson - Wendt
Kvist - Nørregaard - Hutchinson - Vingaard
              Ailton - N'Doye

Synes vu har fået styr på det defensive på det sidste, og mod FCM kom den offensive del også godt igen, så lad og håbe vi er igang igen. Håber Ailton kan få gang i målene, som er det eneste han har manglet, han har arbejdet rigtigt godt de sidste par kampe, samt lavet mange gode detaljer, så det er kun målene der mangler, han har også været uheldig med at ramme stolpen de sidste 2 kampe.
Gider ikke komme med et bud på resultatet, bare vi går videre, så er jeg ligeglad om det har været kønt eller ej. 

Virenque
Ynglingespiller

« Svar #12162: 26 Aug 2009, 15:54 »

Jeg vil nødigt være mood killer, men tror ikke på en FCK sejr i aften. I er velkomne til at hagle mig ned når det sker, men et umiddelbart gæt er 1-1.

MAN UNITED!!!

"As satan was flyin' over Clayton for hell,
He turned over Bankton and was caught by the smell,
Quote he: I'm not sure in which country i roam,
But I'm sure by the smell that I'm not far from home"

Don AA
Manager

« Svar #12163: 26 Aug 2009, 15:56 »

Jeg vil nødigt være mood killer, men tror ikke på en FCK sejr i aften. I er velkomne til at hagle mig ned når det sker, men et umiddelbart gæt er 1-1.
Hvilket giver os en samlet 2-1 sejr  Thumbs Up, så ingen grund til at hagle dig ned  Smiley

andersfa123
Gæst

« Svar #12164: 26 Aug 2009, 15:56 »

Tror virkelig heller ikke vi vinder i aften. Dog skal vi nok gå videre Peace

Sider: 1 ... 809 810 [811] 812 813 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010