home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:33:10 NAsMaR Omklædning... Hvad siger vi til det?
I går kl. 22:04:57 DeBuur Omklædning... Forøg UI hastighed
I går kl. 18:01:48 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 16:59:02 Fisken Omklædning... Hvem skal du være i di...
28 Okt 2025, 21:23 DeBuur Omklædning... Tips FM 26
26 Okt 2025, 22:43 Sirstaal Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
26 Okt 2025, 20:18 JG v25 Omklædning... Job-opslag: Fix det ny...
Antal Registrerede Brugere: 23172
  0 Brugere, 612 Gæster Online.

Nyeste Bruger: csteff
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 805 806 [807] 808 809 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1993371 gange)
Don AA
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12090: 18 Aug 2009, 16:52 »

Han så også meget, meget sløj ud ved AGFs mål. Den skal han tage, ingen undskyldninger. Forstår godt AFCs bekymringer. Wink
Der er vi så uenig, synes ikke der er meget at gøre der, godt sparket ind af Graulund efter min mening.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Manager

« Svar #12091: 18 Aug 2009, 16:59 »

Det er sgu sløjt af JC, fordi han dækker ikke hjørnet af godt nok og han burde kunne tage den så langt ude fra, og følge den. Der er ingen tvivl om at det er godt sparket ind af Graulund, men han burde kunne tage den. I hvf. af JC's kaliber.

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #12092: 18 Aug 2009, 17:01 »

Han så også meget, meget sløj ud ved AGFs mål. Den skal han tage, ingen undskyldninger. Forstår godt AFCs bekymringer. Wink
Jeg er enig med dig...
Jeg syns generelt han har været meget svingende de sidste på år..
Men jeg syns nu også at forsvaret har sejlet siden foråret og jeg syns der mangler noget speed i centerforsvaret og jeg kan ikke forstå SS ikke kan se det.    

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

AFC
Manager

« Svar #12093: 18 Aug 2009, 17:04 »

Jeg er enig med dig...
Jeg syns generelt han har været meget svingende de sidste på år..
Men jeg syns nu også at forsvaret har sejlet siden foråret og jeg syns der mangler noget speed i centerforsvaret og jeg kan ikke forstå SS ikke kan se det.    
Arr, han har ikke svinget i sine præstationer de seneste år, men de seneste kampe syntes jeg. Jesper havde en god sæson sidste år og også sæsonen 2007/2008 hvor det dog desværre ikke blev til guld, men han har været svingende på det seneste, ja. Smiley

Don AA
Manager

« Svar #12094: 18 Aug 2009, 17:06 »

Det er sgu sløjt af JC, fordi han dækker ikke hjørnet af godt nok og han burde kunne tage den så langt ude fra, og følge den. Der er ingen tvivl om at det er godt sparket ind af Graulund, men han burde kunne tage den. I hvf. af JC's kaliber.
Synes ikke der var så meget at gøre der, så det bliver vi nok aldrig enig om, men vi kan jo gå lidt tilbage og skælde vores forsvar ud, da offside fælden jo kikser, kan ikke huske om det var Zanka eller Pospech der stod forkert i den situation som gav Graulund muligheden.

Andreas93
Gæst

« Svar #12095: 18 Aug 2009, 17:11 »

Det blir sgu spændende i aften. Spillet har ikke været, for godt på det seneste og vi har været meget uskarpe. Jeg kan ikke rigtig kommentere på APOEL, da jeg ikke rigtigt kender dem, udover at de er stærke defensivt og har en del rutinerede spillere. Nøgle spillerne i aften, vil jeg mene er vores to brasser og så Grønkjær. De skal være udfordrene, over for det Cypriotiske forsvar og være skarpe når chancen tilbyder sig. Jeg vil ikke komme med noget bud på resultatet, men jeg håber på at vi holder nullet og scorer minimum 2 mål.

Forza Fc !

Don AA
Manager

« Svar #12096: 18 Aug 2009, 19:50 »

sells!
Førsteholdsspiller

« Svar #12097: 18 Aug 2009, 20:11 »

synes du er helt væk her AFC! Graulund er midt inde i feltet, og sparker bolden helt nede i det lange hjørne. Vil næsten vædde på, at Casillas ikke havde pillet den!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #12098: 18 Aug 2009, 20:13 »

synes du er helt væk her AFC! Graulund er midt inde i feltet, og sparker bolden helt nede i det lange hjørne. Vil næsten vædde på, at Casillas ikke havde pillet den!

Nej, det er du. Wink
Graulund er i en MEGET skarp vinkel, og kaster Jesper sig, så tager han den. Det kan der slet ikke være tvivl om!

sells!
Førsteholdsspiller

« Svar #12099: 18 Aug 2009, 20:17 »

nogle der har en video med målet?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #12100: 18 Aug 2009, 20:20 »

nogle der har en video med målet?

http://www.youtube.com/v/PSfSMOr8_j8
Hvis det er midten af feltet, så ved jeg snart ikke. Rullende Øjne

sells!
Førsteholdsspiller

« Svar #12101: 18 Aug 2009, 20:23 »

ja, kan godt være, men han hopper da. Det er ganske vist ikke så meget, men hvis han troede, han havde chancen, for at redde bolden, så ville han nok have prøvet lidt mere helhjertet.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #12102: 18 Aug 2009, 20:26 »

ja, kan godt være, men han hopper da. Det er ganske vist ikke så meget, men hvis han troede, han havde chancen, for at redde bolden, så ville han nok have prøvet lidt mere helhjertet.

Ej nu stopper du! han gør bare ikke nok, og havde han rent faktisk prøvet, så havde han reddet den. Det er en skarp vinkel, og ja, det er godt sparket, men han skal redde den. At der så skulle komme en returbold er acceptabelt, for det er hårdt sparket!

Don AA
Manager

« Svar #12103: 18 Aug 2009, 23:17 »

Ja 1-0 er vel ok, at tage til APOEL med, kampen var ikke det store, vi havde store problemer med at komme igennem deres forsvar mur, så stor ros til APOEL for de var super godt organiseret, og vi kom aldrig op i det tempo som der skal til for at bryde sådan en organisation. Men når det er sagt så synes jeg heller ikke at APOEL havde det store at byde på frem af banen, så blive spændende at se hvad de kan på hjemmebanen, hvor i sidste sæson vandt alle deres hjemmekampe i ligaen. Derudover også positivt at de ikke får scorer, da udebane mål betyder meget i disse kampe.
Vi er stadig favoritter og jeg holder stadig på min 70-30 vudering, efter dagens kamp.

AFC
Manager

« Svar #12104: 19 Aug 2009, 13:31 »

Det var godt nok kummerligt og særdeles ringe igår. Hvad sker der for vores afleveringer? De lå jo ad helvedes til og vi ramte ikke hinanden på mange af dem. Oscar Wendt var værst til det i starten, men fik nogenlunde reddet den med en assist, men altså. Det går bare ikke og især ikke i Champions League. Jeg tør næsten ikke tænke på hvad der kommer til at vente os, hvis det er vi går videre. Så skal afleveringerne sgu være bedre for vi har set hvordan vores presspil og pasningsspil har været og det har været meget bedre, end det igår. Lad os få rettet op på det, tak!

Men det var ikke en køn kamp. Tempoet faldt meget ud og det var lidt kedeligt med de få chancer i første halvleg. I anden halvleg gik det lidt bedre og tempoet kom op og vi fik heldigvis scoret, men vi kunne have scoret til 2 eller 3-0 og det beviser igen at vi ikke er sikre nok foran mål. Ailtons på stolpen kan måske diskuteres om den skal ind, men den tæller som en chance ihvf. Jeg vil dog rose APOEL FC's forsvar, for de stod godt nok kompakt og vores angribere havde virkelig svært ved at komme til det deroppe. De stod meget dybt, men alligevel kunne vi få spillet os om bag ved, hvilket er flot, men det udløste ikke rigtig nogen farlige chancer desværre. Jo, måske Ailtons, men så ikke flere.

Alt i alt, kan vi ikke se os tilfredse på det, men mere utilfredse, eftersom vi kunne have vundet mere og vi skal til Cypern med kun 1-0 i bagagen og det er ikke nok i mine øjne. Kvist, Grønkjær, Ailton og Hutchinson var vores bedste synes jeg. De arbejdede bedst og var i fokus tit synes jeg i flere dele af kampen.

Sider: 1 ... 805 806 [807] 808 809 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010