Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 10:35:57
Broen13
Omklædning...
Hvad siger vi til det?
I går
kl. 22:04:57
DeBuur
Omklædning...
Forøg UI hastighed
I går
kl. 18:01:48
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
I går
kl. 16:59:02
Fisken
Omklædning...
Hvem skal du være i di...
28 Okt 2025, 21:23
DeBuur
Omklædning...
Tips FM 26
26 Okt 2025, 22:43
Sirstaal
Blogs
Lutz Pfannenstiel blog...
26 Okt 2025, 20:18
JG v25
Omklædning...
Job-opslag: Fix det ny...
Antal Registrerede Brugere:
23172
0 Brugere, 634 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
csteff
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
804
805
[
806
]
807
808
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 1993220 gange)
kerzhakov
Førsteholdsspiller
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #12075:
15 Aug 2009, 22:13 »
Er ved at blive bange for at det bliver en sæson a la 07/08. Synes egentlig at vores brede trup "forsvinder" lidt. TK og Sionko er så ringe at Ståle ikke tør bruge dem og istedet foretrækker en 17-årig knægt og Grønkjær kan langt fra spille fuldt ud. Og i angrebet er det de to samme, der spiller hver gang uden at overpræstere, hvilket gør at man ikke får vildt meget ud af at have 4 gode angribere.
Det ser ikke vildt god ud forud for CL-kampen
It's gonna be legendary
GudenEricsson
Gæst
«
Svar #12076:
15 Aug 2009, 23:04 »
Citat af: AFC 15 Aug 2009, 21:57
Men jeg tror snart jeg kender grunden til vores nedadgående form. Jeg tror det har noget at gøre med at de forskellige hold har mistimet sin form op til starten af sæsonen og der er vi uheldigvis blevet ramt. Vi ser AGF som et eksempel nu og det er ikke fordi jeg er en dårlig taber, men vi har før set hold som AGF, OB osv toppe i starten, men når der så går et stykke tid, går de ned og de mister hurtigt formen. Derved tror jeg af AGF har timet deres form til at være fuldt op gående i starten her og så spille forsigtigt til sidst, mens vi har timet den helt hen i vejret ved at ligge stille og roligt ud og så gemme det hele til aller sidst. Ligesom de foregående sæsoner faktisk.
Tror ikke jeres form, har noget at gøre med de andre holds forme. Men er enig i, at hold som Randers, AGF, Esbjerg osv. ikke holder i toppen. Tror ikke det er pga. deres form, de er bare ikke gode nok til at præsterer over en hel sæson.
Hutchinton spiller godt i dag, men når han kommer op omkring modstanderens felt, går han i baglås. Sgu utroligt at manden ikke afslutter for han kan jo godt. Det er også jeres problem - at i skal spille bolden ind over stregen. Et dumt problem som jeg også synes vi har i Brøndby. Det kan blive virkelig frustrerende som fan, at se ens hold ikke turde at afslutte udefra.
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #12077:
15 Aug 2009, 23:37 »
Endnu et eksempel på hvorfor det minder meget om 2007/2008-sæsonen. Vi har svært ved at score i suppen. Vi spiller for meget ud og ind og til siden og frem og tilbage, og der er for lidt konsekvens i vores angrebsspil.
AFC
Manager
«
Svar #12078:
16 Aug 2009, 13:10 »
Ja, hvorfor prøver vi ikke fra distancen af? Vingaard er vel snart den eneste spiller som har turde at tage chancen ude fra og det har lykkedes nogle gange hvor han har scoret også. Det beviser bare at han vel snart er den eneste der kan skyde udefra. Det er fint nok vi prøver at spille os ind over stregen, men så skal der altså også blive kasser ud af det!
Enged
Gæst
«
Svar #12079:
16 Aug 2009, 13:24 »
Citat af: AFC 16 Aug 2009, 13:10
Ja, hvorfor prøver vi ikke fra distancen af? Vingaard er vel snart den eneste spiller som har turde at tage chancen ude fra og det har lykkedes nogle gange hvor han har scoret også. Det beviser bare at han vel snart er den eneste der kan skyde udefra. Det er fint nok vi prøver at spille os ind over stregen, men så skal der altså også blive kasser ud af det!
Vingaard har altså kun scoret to gange i ligaen for os i 17 kampen, så det er jo ikke fordi han banker mål ind
Som der blev skrevet tidligere er det som om vi skal spille bolden over stregen, og det modsatte er jo selvfølgelig at vi scorer mål fra 20+ meters afstand, men der er jo også en mellemting.
Man kan jo godt afslutte når man ikke er helt inde i det lille felt, uden at det gør det til et langskud.
Vores problem er bare at der ikke er nogen som afslutter, de fleste afslutninger vi har, eller nærmere prøver at spille os frem til, er den slags som Santin lavede en af igår. Altså hvor vi prøver at komme ned bag deres forsvar, nærmest på baglinjen, også aflevere på tværs til hvem der nu end står der. Det vi mangler er kreativitet og kynisme, så vi også kan afslutte andre steder fra, og i det hele taget kommer til chancer på andre måder.
Don AA
Manager
«
Svar #12080:
16 Aug 2009, 16:45 »
Det er det der bekymrer mig mest er vore pointhøst trods et ”nemt” startprogram, synes stort altid vi altid ligger noget usikkert ud rent spillemæssigt, hvorefter vi bliver bedre og bedre som sæsonen skrider frem. Vi må op på hesten igen, hvilket vi jo får muligheden for på tirsdag, hvor det gælder den sidste kval. kamp til CHL mod APOEL. Trods den lidt skuffende start, mener jeg stadig vi er store favoritter, og vil stadig vurderer vores chancer mod APOEL til at være 70-30 i vores favør selvfølgelig
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #12081:
16 Aug 2009, 16:53 »
Det har ikke været en "lidt skuffende" start, det har været en rigtig dårlig start! Vi har haft et forholdsvis let program, og vi burde som minimum gå ubesejret igennem, især når man ser på hvordan vi har præsteret mod lignende hold tidligere.
FCN ude: Svær kamp, men den skal vindes. Uafgjort er egentlig også ok hvis det endelig er.
HB Køge hjemme: Skal vindes, og det blev den.
Silkeborg hjemme: Igen skal den vindes, uafgjort er en kæmpe skuffelse.
SønderjyskE ude: Vundet som den skulle.
AGF hjemme: Med AGFs form in mente, så ville et uafgjort ikke være så dårligt, så det ville vi kunne leve med. Men igen, det er hjemme, og vi skal vinde alle kampe i Parken. Et nederlag er dog rigtig sørgeligt.
Altså havde jeg nu nok forventet at vi skulle stå med 11-13-15 point, men vi står med 7. Vi har haft et let kampprogram, og derfor er det meget dårligt at vi står med 2 nederlag allerede! Men vi har før set at FCK ligepludselig går hen og vinder 5-6 i streg eller 10 ubesejrede, og pludselig ligger nummer 1 igen, og det sætter jeg min lid til.
Don AA
Manager
«
Svar #12082:
16 Aug 2009, 17:10 »
Ok var måske for flink, da jeg brugte ordet lidt skuffende start, vi har fået en dårligt start. Jeg havde forventet at vi havde midst 11 point efter de første 5 kampe, så 7 point er ikke godt nok, ved ikke om de her afgørende kval. i europa har en lille indflydelse, så håber det så minumun bliver bedre når vi har fået vores europæiske gruppespil på plads, gerne før da vi jo har en kamp ude mod FCM, før det er på plads.
Don AA
Manager
«
Svar #12083:
17 Aug 2009, 14:42 »
Weekendens Sas ligakamp var jo ikke for god, men heldigvis får vi hurtigt muligheden for at ryste skuffelse af os, for allerede i morgen står den jo på kamp igen, denne gang gælder det den afgørende play-off runde til CHL, hvor vi møder APOEL Nicosia.
Jeg har forsøgt at finde lidt ud af hvem disse APOEL er, og vil da lige dele det med jer andre, som en lille optakt til kampen i morgen.
APOEL er bestemt ikke noget lille hold på Cypern, da de er det mest vindende hold på Cypern, med 20 mesterskaber derudover har de vunder den cypriotiske pokalturnering 19 gange. APOEL vandt jo mesterskabet sidste sæson, og hver at bemærke til det er, at de på hjemmebane ikke satte point, hvilket jo viser de er et meget stærkt hjemmehold, som også den flotte 2-0 hjemmesejren over Partizan i sidste kval. runde er med til at bevise.
APOEL spillede i sidste sæson med i Uefa cuppen, hvor de de staretede med at slå den makedonske klub FK Pelister Bitola ud med samlet 1-0, efter 0-0 ude vandt de 1-0 hjemme. I næste runde var modstanderen Røde Stjerne Beograd, som de slog ud på reglen om udebanemål, efter først at have spille 2-2 hjemme fik de 3-3 i returkampen. Dermed var de klar til sidste runde inden gruppespillet, her måtte de dog se sig slå ud af Schalke 04 med samlet 5-2, hvor de tabte den første kamp 4-1 hjemme, og derefter fik de 1-1 i Schalke.
I år er de som bekendt med i kval. til CHL, og her slog de i 2.kval runde færøske EB/Streymur ud med samlet 5-0, hvor de startede med at vinde 2-0 ude og sluttede af med en 3-0 sejr hjemme. I 3. runde slog de Partizan Beograd ud med samlet 2-1, som tidligere nævnt vandt de den første kamp hjemme med 2-0, og da Partizan ”kun” scorede en gang, var APOEL overraskende videre til den sidste play off runde, hvor de jo skal møde os.
I BT har der været 2 artikler om APOEL, den første var inder der blev trukket lod til sidste runde, og her blev følgende profiler femhævet: Cyperns landsholdsmålmand Michalis Morfis, Cypern tabte dog her forleden hele 6-1 ude til Albanien, så man kan jo håbe det er gået ud over hans selvtidlig, hvis han da stod på mål i den kamp. Derudover er der forsvarsspilleren Marios Elia, midtbanespillerne Chrysis Michael og Nektarios Alexandrou. BT har i dag en ny artikel hvor de har snakket med FIFA-agenten Costas Christodoulides som fremhæver Nenad Mirosavlevic som var deres topscorer sidste sæson med 8 mål, Costas Charalambides og Nuno Morais som har en fortid i Chelsea, dog med meget begrænset spilletid der.
En stor fordel til os er at deres liga ikke er startet endnu, og hvor de først spiller den første kamp den 30/8, altså efter de to opgør mod os. Dog har de spillet en kamp inden mødet med os, nemlig den cypriotiske super cup som de vandt med en 2-1 sejr over APOP Kiniras Pegelas. Så vi burde være i bedre kampform end dem, hvilket jeg ser som et stort plus.
AFC
Manager
«
Svar #12084:
17 Aug 2009, 17:42 »
Citat af: Enged 16 Aug 2009, 13:24
Vingaard har altså kun scoret to gange i ligaen for os i 17 kampen, så det er jo ikke fordi han banker mål ind
Som der blev skrevet tidligere er det som om vi skal spille bolden over stregen, og det modsatte er jo selvfølgelig at vi scorer mål fra 20+ meters afstand, men der er jo også en mellemting.
Man kan jo godt afslutte når man ikke er helt inde i det lille felt, uden at det gør det til et langskud.
Vores problem er bare at der ikke er nogen som afslutter, de fleste afslutninger vi har, eller nærmere prøver at spille os frem til, er den slags som Santin lavede en af igår. Altså hvor vi prøver at komme ned bag deres forsvar, nærmest på baglinjen, også aflevere på tværs til hvem der nu end står der. Det vi mangler er kreativitet og kynisme, så vi også kan afslutte andre steder fra, og i det hele taget kommer til chancer på andre måder.
Vingaard er bare et bud, men ja, det er irriterende vi skal spille den over stregen. Hvorfor ikke prøve fra distancen? Vi har jo spillerne til det faktisk.
AFC
Manager
«
Svar #12085:
18 Aug 2009, 16:39 »
Så er det i aften vi lige skal få et godt udgangspunkt imod APOEL FC. De er Cyperns forsvarende mestre og de kan godt være en hård nød at knække tror jeg, men vi er stærke i PARKEN og vi burde vinde med en 2 eller 3 mål. Bare vi holder nullet, er det vigtigste syntes jeg. Jesper Christiansen har jo ikke været for god på det seneste og det kan godt virke bekymrende om han kan holde nullet i aften.
Men lad os se. Jeg tror vi vinder 2-0.
1-0 Ailton
2-0 Santin
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #12086:
18 Aug 2009, 16:45 »
Vil gerne lige ønske jer held og lykke til i aften
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #12087:
18 Aug 2009, 16:45 »
Puha, jeg er ret nervøs forud for dagens kamp. Glæder mig til at se hvad spillerne kommer med, efter en ret skidt periode. Tror ikke på at de to brassere scorer, det jeg har set på det sidste har ganske enkelt bare været for tyndt til jeg kan forestille mig det. Det er satme svært at gætte på noget, men mit umiddelbare gæt må være ganske pessimistisk(som altid vil nogen mene
). Er bange for en AGF-lignende kamp, og derfor tror jeg på samme resultat.
0-1 1landen fra deres hold
Men vi var trods alt gode til at lave mål sidst vi spillede i europa inde i Parken, 3-1 mod Stabæk, så det kan vi jo håbe på igen.
Don AA
Manager
«
Svar #12088:
18 Aug 2009, 16:46 »
Lidt optakt til kamper her
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/champions-league/optakt-fck-apoel
, enig i deres bud på vores startopstilling.
Citat af: AFC 18 Aug 2009, 16:39
Så er det i aften vi lige skal få et godt udgangspunkt imod APOEL FC. De er Cyperns forsvarende mestre og de kan godt være en hård nød at knække tror jeg, men vi er stærke i PARKEN og vi burde vinde med en 2 eller 3 mål. Bare vi holder nullet, er det vigtigste syntes jeg. Jesper Christiansen har jo ikke været for god på det seneste og det kan godt virke bekymrende om han kan holde nullet i aften.
Men lad os se. Jeg tror vi vinder 2-0.
1-0 Ailton
2-0 Santin
Ja kan vi scorer 2-3 mål og holde dem fra at scorer så ser det super ud, forstår dog ikke din kritik af JC, synes han har gjort det godt, der er vel kun målet i Parken mod Stabæk, hvor man kan give ham skylden, ellers synes jeg ikke der har været noget.
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #12089:
18 Aug 2009, 16:48 »
Citat af: Don AA 18 Aug 2009, 16:46
Lidt optakt til kamper her
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/champions-league/optakt-fck-apoel
, enig i deres bud på vores startopstilling.Ja kan vi scorer 2-3 mål og holde dem fra at scorer så ser det super ud, forstår dog ikke din kritik af JC, synes han har gjort det godt, der er vel kun målet i Parken mod Stabæk, hvor man kan give ham skylden, ellers synes jeg ikke der har været noget.
Han så også meget, meget sløj ud ved AGFs mål. Den skal han tage, ingen undskyldninger. Forstår godt AFCs bekymringer.
Sider:
1
...
804
805
[
806
]
807
808
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »