home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:41:54 ydersog Omklædning... Hvad siger vi til det?
I dag kl. 08:19:13 Broen13 Omklædning... Forøg UI hastighed
I dag kl. 08:14:11 Christoffer Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 19:31:16 Broen13 Omklædning... Hvem skal du være i di...
28 Okt 2025, 21:23 DeBuur Omklædning... Tips FM 26
26 Okt 2025, 22:43 Sirstaal Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
26 Okt 2025, 20:18 JG v25 Omklædning... Job-opslag: Fix det ny...
Antal Registrerede Brugere: 23172
  0 Brugere, 595 Gæster Online.

Nyeste Bruger: csteff
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 794 795 [796] 797 798 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1992929 gange)
FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #11925: 01 Aug 2009, 15:51 »

Jeg er enig, I har DKs og Skandinaviens bedste hold og trup, men de store talenter mangler I, i alle andre storklubber United, Barca, Arsenal osv osv. har mange unge talenter, som får en del chancer, I skal til at bruge flere talenter, så I sikrer jer de nye Bendtnere og Poulsener. I må være mere obs omkring ungdomsfodbolden!

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #11926: 01 Aug 2009, 15:57 »

Jeg er enig, I har DKs og Skandinaviens bedste hold og trup, men de store talenter mangler I, i alle andre storklubber United, Barca, Arsenal osv osv. har mange unge talenter, som får en del chancer, I skal til at bruge flere talenter, så I sikrer jer de nye Bendtnere og Poulsener. I må være mere obs omkring ungdomsfodbolden!

vi har da både zanka, delaney og özdogan som er spået store fremtider?
jacob albrechtsen muligivis også.

OB's ungdoms arbejde ville jo ikke være en skid uden Oure efterskole, det er jo derfra de får næsten samtlige spillere til deres junior og ynglinge hold, indtil de så bliver i ob efter et år på efterskole.

plutonium
Manager

« Svar #11927: 01 Aug 2009, 16:04 »

FC-Sjælland: VI kan ikke være mere obs på ungdomsfodbolden. Jeg tror jeg taler på alle FCK-fans' vegne, når jeg siger at vi gerne ville se klubben satse noget mere på ungdommen i de 'nemme' kampe. Symptomatisk nok burde dagens kamp være sådan en, men det ser da skidt ud lige nu...

Derudover forstår jeg godt hvad du mener. Selvom vi faktisk har haft mange navne i vores trup, der er blevet spået en god fremtid, så er mange af dem blevet fusere, fordi de ikke har haft ordentlig kamptræning fra de var 19 til de blev 22. 2. division modner altså bare ikke nok til at man kan blive landsholdsspiller Wink

Så jeg håber da i den grad, at Delaney, Saban og Albrechtsen får noget spilletid, for det ville sgu være synd med endnu et kuld talenter der skal gå til spilde! Kvist og Nørregaard er pt de eneste der er kommet fra egne rækker, og som faktisk er slået igennem på førsteholdet. Ellers er det ret begrænset hvem man kan nævne. Selv en som Christian Poulsen mener jeg vi købte os til og videreudviklede. Sågar Zanka er jo ikke egen avl, men et tilkøb.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #11928: 01 Aug 2009, 16:05 »

som jeg skrev til AFC på msn for lidt siden.. I får enten et straffe eller et hjørne og udligner der..

Gal jeg er den fødte spåmand Rullende Øjne

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager

« Svar #11929: 01 Aug 2009, 16:06 »

Nice nok af Nord Grin

Kan ikke se kampen, så jeg må gå ud fra at vi fik straffe?

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #11930: 01 Aug 2009, 16:07 »

synes bare fck er = FC Straffe ..  de vælter sig i straffespark ...

Vi skal alle være her.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #11931: 01 Aug 2009, 16:08 »

Hvad sker der for fck og straffespark. De får jo 7 straffespark i snit per kamp Shockeret

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #11932: 01 Aug 2009, 16:09 »

Desværre er det bare sjældent der er noget at sige til kendelserne..

Vuelve la ilusión

plutonium
Manager

« Svar #11933: 01 Aug 2009, 16:09 »

synes bare fck er = FC Straffe ..  de vælter sig i straffespark ...

Er det ikke meget naturligt at et hold der befinder sig meget i straffesparksfeltet får flere straffespark end et hold der holder sig på egen banehalvdel Rullende Øjne

Nu så jeg ikke straffesparket, men hvis der ikke er tvivl om kendelsen, så kan jeg virkelig ikke se problemet Peace

Hvis vi taler at FCK fik mange tvivlsomme af slagsen, så kan vi tage diskussionen. For ellers synes jeg det er noget bræk at fyre af Wink

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #11934: 01 Aug 2009, 16:15 »

Jamen I kunne sagtens få andre store talenter, hvis I gav dem chancen og bedre faciliteter i ungdomsafdelingen.
FC-Sjælland: VI kan ikke være mere obs på ungdomsfodbolden. Jeg tror jeg taler på alle FCK-fans' vegne, når jeg siger at vi gerne ville se klubben satse noget mere på ungdommen i de 'nemme' kampe. Symptomatisk nok burde dagens kamp være sådan en, men det ser da skidt ud lige nu...

Derudover forstår jeg godt hvad du mener. Selvom vi faktisk har haft mange navne i vores trup, der er blevet spået en god fremtid, så er mange af dem blevet fusere, fordi de ikke har haft ordentlig kamptræning fra de var 19 til de blev 22. 2. division modner altså bare ikke nok til at man kan blive landsholdsspiller Wink

Så jeg håber da i den grad, at Delaney, Saban og Albrechtsen får noget spilletid, for det ville sgu være synd med endnu et kuld talenter der skal gå til spilde! Kvist og Nørregaard er pt de eneste der er kommet fra egne rækker, og som faktisk er slået igennem på førsteholdet. Ellers er det ret begrænset hvem man kan nævne. Selv en som Christian Poulsen mener jeg vi købte os til og videreudviklede. Sågar Zanka er jo ikke egen avl, men et tilkøb.

Christian P kom fra Holbæk, som 15 årig så vidt jeg husker, disse tilkøb er også fine, hvis det er danske spillere og i udvikler dem til store spillere.

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

plutonium
Manager

« Svar #11935: 01 Aug 2009, 16:20 »

Jamen I kunne sagtens få andre store talenter, hvis I gav dem chancen og bedre faciliteter i ungdomsafdelingen.
Christian P kom fra Holbæk, som 15 årig så vidt jeg husker, disse tilkøb er også fine, hvis det er danske spillere og i udvikler dem til store spillere.

Jeg er helt enig, men klubben lytter ikke til fansene, når der råbes på at talenterne skal testes Peace

Jeg ser gerne at flere unge spillere får en enkelt kamp som 18-årig, og måske så aldrig bliver til mere, men bare det at de bliver testet vil gøre, at nogen får blod på tanden. På den måde kan man også få skilt bukkene fra fårene. Jeg vil gerne se flere spillere som Kvist, der faktisk slår igennem på 1.-holdet. Noget tyder på at Ståle ser noget i Delaney, så forhåbentlig får han chancen. Saban ser jeg (og tilsyneladende også mange FCK-fans) et lys i, og jeg beder til, at han får chancen en gang imellem Peace

Mikkellas
Gæst

« Svar #11936: 01 Aug 2009, 17:21 »

Nej, nej, nej, nej! Hvordan kan vi igen skuffe? 1-1 mod Silkeborg kan bare ikke accepteres, og det er utilgiveligt, at vi igen lukker et mål ind efter få minutters spil. Der må være et eller andet galt med organisationen bagved, og så er det mig også en gåde, at Laursen lige pludselig er med? Santin på bænken, Nordstrand og Ailton i front forstår jeg heller ikke noget af. Mærkelige dispositioner og det koster også.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #11937: 01 Aug 2009, 17:42 »

Hvad sker der for fck og straffespark. De får jo 7 straffespark i snit per kamp Shockeret

Je håber du kan se hvor meget du udstiller dig selv her. Wink

Hold kæft hvor er det skidt i dag. For mit eget vedkommende blev jeg stoppet på min vej til Parken på cykel, fordi Gayparade havde valgt at deres optog skulle skære direkte igennem min rute, og derfor kom jeg ind til stillingen 0-1 til Silkeborg. crazy Resten af kampen synes jeg vi viser at det ikke kører optimalt endnu. Vi har bolden hele tiden, men jeg synes ikke helt vi skaber de nødvendige store chancer, kun et par småmuligheder. Og når vi så endelig får dem, formår vi på bedste vis at brænde dem. Der skulle et straffe til at vi skulle score, og fra min position så det ganske klart ud. Hvor er det skuffende at se os smuldre sådan, og jeg bliver bange for kampen i Norge nu.

AFC
Manager

« Svar #11938: 01 Aug 2009, 18:24 »

Hvor er det skuffende! Jeg hørte kampen i radioen og de sagde at vi virkelig brændte på til aller sidst, og det er simpelthen bare for ringe vi ikke får scoret til 2, 3 og 4-1 eller mere. Vi havde chancerne igen. Igen er vi uskarpe foran mål. Det må bare ikke ske mere, fordi det er også helt grotesk at vi skal komme bagud efter bare 6 minutter ligesom mod HB Køge og så får vi først udlignet i anden halvleg eller noget. Vi kunne have vundet 4-5 6-1 og så står vi kun 1-1. Føj, det er ringe.

Men jeg håber virkelig vi tager os sammen i Norge. Hvis vi spiller som vi gjorde idag og stadig er så ueffektive foran mål, så tør jeg næsten ikke tænke på hvor galt det kan gå. Hvem ved om vi kommer bagud igen?

Men hvorfor var Mikael Antonsson lige pludselig med idag? Var han ikke skadet?
« Seneste Redigering: 02 Aug 2009, 00:18 af AFC » Logged

Pepe
Gæst

« Svar #11939: 01 Aug 2009, 18:28 »

Igen er vi uskarpe foran mål og det er ved at blive et selvfølge.

Er det ved at blive en selvfølge, at I er uskarpe foran mål? Mig bekendt har I allerede nu vundet 3-1, 7-1, 6-0, 6-0 og så videre. Det vil jeg ikke kalde uskarphed Wink

Sider: 1 ... 794 795 [796] 797 798 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010