home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:33:14 NAsMaR Omklædning... Hvad siger vi til det?
I går kl. 21:27:54 DeBuur Omklædning... Hvem skal du være i di...
I går kl. 21:23:42 DeBuur Omklædning... Tips FM 26
I går kl. 17:58:34 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Okt 2025, 22:43 Sirstaal Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
26 Okt 2025, 20:18 JG v25 Omklædning... Job-opslag: Fix det ny...
25 Okt 2025, 13:09 JG v25 Baren NBA
Antal Registrerede Brugere: 23172
  2 Brugere, 724 Gæster Online.

Nyeste Bruger: csteff
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 790 791 [792] 793 794 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1992579 gange)
Don AA
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #11865: 29 Jul 2009, 22:27 »

Så skal de heller ikke spille en kval. runde mere hvis de vinder, som du skriver tidligere?
Tror vi snakker forbi hinanden, så jeg prøve lige igen. Der spilles 4.kval runde til CHL, FCK var seedet til at gå direkte ind i 2.kval runde, der mødte vi jo Mogren som vi slå ud, nu spiller vi så 3.kval runde mod Stabæk, vinder vi så er der en kval. kampe mere før vi kan komme i CHL, ryger vi ud til Stabæk, så skal vi istedet for spille kval. til EL, komme vi i 4.kval runde til CHL, så er vi sikker på at komme i et gruppe spil, om det så skal være CHL eller EL er op til os selv.
Kilde: http://www.uefa.com/competitions/ucl/format/index.html

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #11866: 29 Jul 2009, 22:31 »

Tror vi snakker forbi hinanden, så jeg prøve lige igen. Der spilles 4.kval runde til CHL, FCK var seedet til at gå direkte ind i 2.kval runde, der mødte vi jo Mogren som vi slå ud, nu spiller vi så 3.kval runde mod Stabæk, vinder vi så er der en kval. kampe mere før vi kan komme i CHL, ryger vi ud til Stabæk, så skal vi istedet for spille kval. til EL, komme vi i 4.kval runde til CHL, så er vi sikker på at komme i et gruppe spil, om det så skal være CHL eller EL er op til os selv.
Kilde: http://www.uefa.com/competitions/ucl/format/index.html
Ja okay, var mig der tog fejl der. Troede kun der var 3 kval. runder, men det er åbenbart lavet om i år Smiley det må du undskylde Wink

Don AA
Manager

« Svar #11867: 29 Jul 2009, 22:32 »

Ja okay, var mig der tog fejl der. Troede kun der var 3 kval. runder, men det er åbenbart lavet om i år Smiley det må du undskylde Wink
Bare i orden  Thumbs Up

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #11868: 29 Jul 2009, 22:33 »

Godt der er en kvalrunde mere, for ingen af holdene har klassen til chl.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #11869: 29 Jul 2009, 22:37 »

Godt der er en kvalrunde mere, for ingen af holdene har klassen til chl.

Ikke som det ser ud nu nej, men ifølge koefficient er FCK jo bedre end alle de hold de kan møde i 4. runde, da de er seedede. Så tror nødvendigvis ikke du får bedre hold med. Smiley

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #11870: 29 Jul 2009, 22:41 »

Ingen FCK deltagelse i Chl = Bedre bold i tv

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #11871: 29 Jul 2009, 22:42 »

Ikke det smarteste sted at skrive det. Wink Men jeg går da udfra at du også har TV2sport, og de sender da vidst også en ganske glimrende kamp fra CL på hver kampdag, så der kan du jo bare se CL der. Smiley

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #11872: 29 Jul 2009, 23:08 »

Er der en som er sur over sit eget hold ikke kan komme ud i store europa.

AFC
Manager

« Svar #11873: 29 Jul 2009, 23:15 »

3-1 er måske tilfredsstillende hos nogen og ikke tilfredstillende hos nogen andre. Jeg synes heller ikke 3-1 er tilfredsstillende, for godt nok vinder vi kampen, men vi skulle have haft et mål mere så havde det set bedre ud og man kunne have været lidt mere rolig oppe i Norge. At vi kommer til at spille på kunstgræs oppe i Norge, tror jeg ikke kommer til at have den store betydning. Vi kan leve med uafgjort, men hvis vi lukker et mål ind og taber 1-0, så er vi jo ude, right?

Men det var en fin kamp fra vores side af, men der var stadigvæk nogen svipsere og nogle gode auktioner fra nogle af vores spillere idag, og jeg vil gerne smide nogen af dem frem her.
Lad os starte med dem jeg var lidt utilfredse med.

Bagkæden: Vores bagkæde idag, var under al kritik igen igen. De seneste kampe har vores bagerste kæde, altså været rent lort rent ud sagt og vi skal altså snart forbedre det. Oscae Wendt var meget tøvende idag og han venter for længe med at gå ind og takle modstanderen. Det er som om han glor fodbold nogen gange og han er afventende og det gik ikke idag. Jeg vil mene han er indblandt i Stabæks mål, eller ihvf. har en hovedrolle så. Men vores bagkæde skal godt nok rustes op, hvis vi skal have nogen forhåbninger om at genvinde guldet og klare os godt i gruppespillet af Champions League, hvis vi altså når der til, men det tror jeg nu vi gør.

Atiba Hutchinson: Godt nok er han en af vores bedste arbejdere på banen, hvis han ikke er den bedste, men det der irriterer mig igen idag og det har det gjort mig længe, men det irriterer mig at han ikke sender nogen skud afsted. Mange af hans situationer kommer han altså frem til en åben skudchance og alligevel vælger han at lægge bolden videre og så går det mange gange galt. Idag så jeg nogle eksempler hvor Atiba har mulighed for skud, men vælger at lægge bolden videre og så dør vores opspil og et angreb går tabt. Jeg kunne godt tænke mig en mere offensiv side fra Atiba. Jeg tror altså det vil løfte vores angreb en del mere og hvis vi først har en arbejdsstærk og driblestærk midtbanespiller som ham, så vil han jo kunne lægge en masse gode skud afsted og være farlig mens vi angriber. Jeg håber han snart vil prøve sig af, fra distancen.

William Kvist, Jesper Grønkjær og Cesar Santin:
Alle 3 gjorde det godt idag. William Kvist arbejdede rigtig godt og fik vundet de fleste dueller han havde med spillerne, men der var mange af hans afleveringer som røg lige ud til en Stabæk spiller og så kunne de drible ned og få en chance ud af det. Den går bare ikke, for jeg har set William bedre i andre kampe og at han så i dag tager en svipser med de afleveringer, må bare ikke ske mod Stabæk ihvf, for de har et super farligt angreb. Jesper Grønkjær viser igen hvor vigtig han er i opspillet. Hans gode vendinger ude på kanten og speed er en vigtig faktor og han manglede dog lige det sidste idag med sine indlæg. Mange af dem lå alt for bløde og lave og han plejer at kunne ligge nogen gode af slagsen, men idag missede han nogen af dem. Vores dobbelte-målscorer Cesar Santin viste idag gode takter. Forhåbenlig giver det ham præstationer som denne i ligaen og fremover. Han arbejder godt når han løber oppe i angrebet, end han plejede for nogle kampe siden hvor han ikke var synlig i næsten 60 minutter i flere kampe. Jeg håber han kan varer ved med sin nuværende form.

Ellers kan vi se os tilfreds med kampen idag synes jeg, bortset fra bagkæden. Jeg tror vi går videre til 4. kvali runde og jeg tror vi slår Stabæk 0-2 oppe i Norge.

Don AA
Manager

« Svar #11874: 29 Jul 2009, 23:16 »

Synes Ståle ramme det meget godt http://www.sporten.dk/fodbold/godt-fremad-skidt-bagi vores forsvar er ikke helt på plads, men vi ser rigtig gode ud frem af banen, og tror da også vi kan lave mindst et mål i Stabæk, så må vi jo bare håbe det er nok.

Don AA
Manager

« Svar #11875: 29 Jul 2009, 23:19 »

men hvis vi lukker et mål ind og taber 1-0, så er vi jo ude, right?
Nu har jeg lige fundet kuglerammen frem  Smiley og hvis vi taber 1-0 så står den samlet 3-2 til os, hvilket betyder vi er videre  Smiley Opstemt

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #11876: 29 Jul 2009, 23:22 »

3-1 er måske tilfredsstillende hos nogen og ikke tilfredstillende hos nogen andre. Jeg synes heller ikke 3-1 er tilfredsstillende, for godt nok vinder vi kampen, men vi skulle have haft et mål mere så havde det set bedre ud og man kunne have været lidt mere rolig oppe i Norge. At vi kommer til at spille på kunstgræs oppe i Norge, tror jeg ikke kommer til at have den store betydning. Vi kan leve med uafgjort, men hvis vi lukker et mål ind og taber 1-0, så er vi jo ude, right?

William Kvist, Jesper Grønkjær og Cesar Santin:
Alle 3 gjorde det godt idag.

Ellers kan vi se os tilfreds med kampen idag synes jeg, bortset fra bagkæden. Jeg tror vi går videre til 4. kvali runde og jeg tror vi slår Stabæk 0-2 oppe i Norge.

1. Markerede ting:
Nej, vi kan sagtens tabe med en enkelt deroppe og så gå videre. Vi vandt med 2 hjemme, derfor er der ingen fornuft i reglerne hvis vi kunne ryge ud på at tabe med en. Bare tænk dig om. Wink

2. Markerede ting:
Det kan du ikke mene?! William Kvist og Grønkjær var vores 2 dårligste spillere offensivt i dag, de formår ganske enkelt at smadre hvert eneste angreb. At du kan sætte de to i samme kategori som Cesar Santin er helt vanvittigt efter min bedste overbevisning! Og ydermere så vælger du at starte med at sige at William Kvist gjorde det godt og var blandt vores bedste, og så bagefter påpeger du hans enorme fejl. Det giver bare ingen mening, jeg synes du skal bestemme dig for hvad du mener. Peace

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #11877: 29 Jul 2009, 23:23 »

Er der en som er sur over sit eget hold ikke kan komme ud i store europa.

Tror jeg ikke. Jeg er Real Madrid-fan og i dk er jeg FCK-fan. Jeg er også i parken en gang imellem. Men de er da gode hvis vi sammenligner dem med et hold fra dk men ellers så er jeg da ik specielt imponeret. Og specielt k over træner Ståle.

AFC
Manager

« Svar #11878: 29 Jul 2009, 23:33 »

Jeg synes nu ikke Grønkjær og Kvist ødelagde så meget endda. De fik da kommet med frem i angrebene og fik da også lagt bolden videre til nogle gode chancer.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #11879: 29 Jul 2009, 23:39 »

Jeg synes nu ikke Grønkjær og Kvist ødelagde så meget endda. De fik da kommet med frem i angrebene og fik da også lagt bolden videre til nogle gode chancer.

Ja Grønkjær kom en gang imellem frem til noget, men det formåede han at ødelægge, ved enten et ringe indlæg, en ringe afslutning, eller en skidt pasning. Godt nok scorer han, men det var på en dødbold, og har intet med normalt opspil og gøre. Kvist var slet ikke god nok i dag, og jo, jeg synes godt nok han smed meget væk, det var sjældent han ramte en hvid. Og når han endelig gjorde, var det fordi det var en nem spilning tilbage, og hvor svært er det, og hvor produktivt er det? Ja det er fint at spille tilbage hvis du ikke har andre muligheder, men det var bare de eneste afleveringer han formåede at slå rigtigt. crazy Men det er jo ikke kun hans skyld, der var ikke nok bevægelse, og synes hele holdet spiller under middel. At vi så vinder 3-1 skal vi i virkeligheden være glade for, for kampen var mere lige end resultatet afspejler, og vores forsvar sejlede også så meget at et mål måske var i underkanten. Tunge

Sider: 1 ... 790 791 [792] 793 794 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010