home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:52:36 Sirstaal Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I går kl. 12:34:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 08:50:16 Broen13 Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
22 Okt 2025, 20:38 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
16 Okt 2025, 15:24 Christoffer Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
Antal Registrerede Brugere: 23171
  5 Brugere, 663 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 769 770 [771] 772 773 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1990121 gange)
Dr_Weis
Lilleputspiller
*

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #11550: 13 Jul 2009, 17:13 »

Jeg er meget nervøs for banen på onsdag! Var lige et smut forbi PARKEN idag og der var ikke lagt græs på. Der var kun jord. Hvis vi skal vinde skal vi helst have en ordenlig bane Wink
haha! Det nok noget af det bedste jeg har set fra ham! Grin

Dr_Weis
Lilleputspiller
*

« Svar #11551: 13 Jul 2009, 17:17 »

Personligt, mener jeg helt klart fck, brude invisterer i en midter forsvar.  Indtil videre synes jeg kun det Antonsson der har vist nogenlunde klasse. Zanka, Larsson + Lauersen holder ikke i længden, de har slet ikke det niveau, til at spille CL. det ville være rigtig klogt, efter min mening!

Don AA
Manager

« Svar #11552: 14 Jul 2009, 11:18 »

Jeg synes helt klart Ståle, mere skulle overveje, at have Sionko i brug. Både i Sas ligaen, i CL. Jeg mener trods alt, at Sionko har meget mere intanational efaring, end Kvist & Vingaard. Da Sionko nu har meget fået en rolle som bænkevarmer, så da han kommer ind, har jeg hver gang set klasse fra ham. Og når han er i top fomr, er han en af de bedste spillere fra FCK. Håber ståle vil bruge ham!
Kan godt være Sionko har mere international erfaring, end Kvist og Vingaard, men hvad hjælpe det, når han ikke viser han har det, synes bestem ikke Sionko var god sidste sæson, og at du siger han har været klasse hver gang han er kommet ind, kan jeg selt ikke genkende. Nu var Sionko også hårdt ramt af skader og sygdom i sidste sæson, hvilket selvfølgelig kan være med til at forklare, hans dårlige form, samt manglende spilletid, for ingen tvivl om at Sionko er en god spiller, det har vi set, og jeg håber da han finde tilbage det sit gamle niveau, men jeg vil ikke have nogle problemer med Kvist eller Vingaard på højre kanten.
Personligt, mener jeg helt klart fck, brude invisterer i en midter forsvar. Indtil videre synes jeg kun det Antonsson der har vist nogenlunde klasse. Zanka, Larsson + Lauersen holder ikke i længden, de har slet ikke det niveau, til at spille CL. det ville være rigtig klogt, efter min mening!
Slet ikke enig, synes vi har 4 rigtige gode midterforsvar efter danske forhold. Zanka ungt talent, som sikkert har en stor fremtid foran sig, og har vist han kan spille på et højt niveau. Laursen har nok max 1-1½ år tilbage i FCK, i kræft af hans alder, men har også vist han stadig kan være med. Larsson var meget skadet sidste sæson, men i de kampe han fik i starter hos os, synes jeg vi så gode ting, han havde så ikke et godt forår i de få kampe han fik, men jeg tror trods alt vi har fået en god forsvar spiller i ham, og det finder vi nok hurtig ud af, da det virker til at ham og Antonsson er førstevalg lige pt. Dog vil jeg give da ret i at Antonsson lige nu er klart vores bedste forsvarspiller, men man skal ikke langt tilbage før han blev kaldt et flop, især efter en hvis kamp i Scotland, hvilket bare er med til at bevise, at Larsson også skal have chancen.
Med andre ord, synes jeg vi har 4 gode forsvarspiller, som er klar til at overtage for hinanden, hvis der opstår skader, karantæne eller formdyk.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager

« Svar #11553: 14 Jul 2009, 12:39 »

Jeg er dybt  uenig i, at vi skal have en centerforsvarer mere. Antonsson var jeg meget skeptisk over i starten af hans tid i FCK, da jeg synes han virkede som en kryster i dueller. Men i sidste sæson har han altså vist, at han har et topniveau der berettiger ham til at være førstevalg i centerforsvaret. Han har været rigtig god, synes jeg.

Larsson viste i sine første par kampe for FCK at han virkelig har niveauet. Han spillede rigtig godt, men løb så ind i en række skader, og har så haft svært ved at ramme niveauet igen. Logisk nok, da han totalt har manglet kontinuitet i sit spil. Han er en god gammeldags fighter, der tager samtlige kampe han måtte komme i nærheden af. En som angriberen vil være bange for. Det vil nok koste en del gule kort til ham, men ham ser jeg alligevel en stor fremtid i hos FCK.

Laursen har niveauet. Det er der ingen tvivl om, men alderen gør at hans stabilitet er lidt svingene. Når han rammer dagen er han en super dygtig forsvarsspiller, der kompenserer for manglende hurtighed med god opdækning. Men på dage hvor han ikke rammer topniveauet er han desværre ikke meget værd i mine øjne. Han er 4. valg i centerforsvaret i min bog, men ikke desto mindre er han ikke en spiller jeg ville frygte for at bruge!

Zanka har trods sin alder vist sig som en fuldgod forsvarsspiller i klubben. Han kan tilmed føre bolden med frem, da han faktisk ikke er dårlig på fødderne. Derudover har han også vist, at han kan være en trussel for modstanderen på dødbolde. Han er ung, men falder på ingen måde igennem i klubben i mine øjne. Han skal slås om den anden plads i duoen, hvor Larsson er hans direkte konkurrent. Som sagt ser jeg Antonsson som ubestridt førstevalg.

Så har vi så vores andet talent, Jacob Albrechtsen, lillebror til Martin Albrechtsen. Han har ikke fået meget spilletid, men den smule han har fået, synes jeg faktisk har vist gode elementer. Han er påpasselig, og spiller på ingen måde stresset. Han virker uimponeret over sin modstander, og derfor bliver han spændende at følge i fremtiden!

Angående Sionko, så er han super i mine øjne. Højre kant burde være hans, selvom Kvist faktisk har spillet rigtig godt dér. Kvist laver mere end man umiddelbart ser, fordi han ikke dribler eller laver vovede afleveringer. Ikke desto mindre leverer han en del assists, og laver nogle rygtige gode afleveringer, der forvirrer forsvaret. Men som sagt, uden at risikere at smide bolden væk. Desuden kan man sige om ham, at han faktisk har en ret så høj scoringsprocent. Han skyder ikke så ofte på mål, men når han gør det, så er det stort set altid en bold, der volder problemer for keeperen. Kvist er i mine øjne bedre som en oprydder ala Nørregaard, der så lægger nogle velovervejede afleveringer frem i banen. Men da Nørregaard er den bedste af de to centralt, så er jeg faktisk rimelig tryg ved at have ham på kanten. Dog mener jeg stadig at han er bedst som en central midtbanespiller, men vi behøver næppe to opryddere crazy

En kombination jeg imidlertid godt kunne tænke mig at se, var Grønkjær på højre kant og Vingaard på venstre kant. Det ville simpelthen være tornadoer for forsvaret, da de begge er her, der og alle vegne. Det ville tage super meget fokus fra centerforsvaret, da de naturligvis vil forsøge at støtte deres back-kolleger, hvorved måske Nordstrand kunne få nogle muligheder, da han så endnu lettere vil kunne 'forsvinde' i feltet. Det ville så desværre skubbe Kvist ud af startopstillingen, hvad jeg ville være ked af, men jeg tror faktisk vores offensiv ville blive sindsygt stærk!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fc-hansen
Manager

« Svar #11554: 14 Jul 2009, 21:43 »

Peter Larsson desværre uden imorgen pga. halsbetændelse Skuffet

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

plutonium
Manager

« Svar #11555: 14 Jul 2009, 21:48 »

Så må Zanka eller Laursen jo bare bevise, at min vurdering holder stik Opstemt

Selvom det er surt for vores fightende svensker Skuffet Han har sgu svært ved at få vist sit værd med så mange skader!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mikkellas
Gæst

« Svar #11556: 14 Jul 2009, 21:54 »

Det kunne være godt at se ham i kampen i morgen, men det er jo også bedre, at han står over i dag, end kampen mod FC Nordsjælland, hvor han formentlig også skal starte alligevel.

Ærgerligt er det dog med den sygdom lige nu!

Andreas93
Gæst

« Svar #11557: 14 Jul 2009, 22:04 »

Arrrrggggghhhhh hvor er det dog nedern med den Canal 9 Skuffet

Nu er der en masse fck kampe jeg ikke kommer til at se Skuffet

Men nedern med Peter Larsson. Jeg havde glædet mig til at se ham i aktion. Men han er vel klar til på lørdag Wink

Don AA
Manager

« Svar #11558: 14 Jul 2009, 22:13 »

Ja en skam med Larsson, men så må Laursen eller Zanka jo bare vise, at det er dem som skal være førstevalg, Sionko er heller ikke blevet klar, og Atiba spiller Gold Cup, men vi er godt dækket ind, og vi skal nok stille med en stærk startopstillingen.
Arrrrggggghhhhh hvor er det dog nedern med den Canal 9 Skuffet

Nu er der en masse fck kampe jeg ikke kommer til at se Skuffet

Men nedern med Peter Larsson. Jeg havde glædet mig til at se ham i aktion. Men han er vel klar til på lørdag Wink
Ja har heller ikke Canal 9  Skuffet men mon ikke man kan se kampene over nettet.

Andreas93
Gæst

« Svar #11559: 14 Jul 2009, 22:18 »

Ja har heller ikke Canal 9  Skuffet men mon ikke man kan se kampene over nettet.

Ja det er også hvad jeg håber på  Smiley

AFC
Manager

« Svar #11560: 15 Jul 2009, 10:57 »

Så er det idag vi skal have et godt udgangspunkt imod FK Mogren. De er Montenegros bedste hold med Randonjic på holdet, men det burde ikke gøre nogen gavn for dem. Jeg tror vi vinder 4-0 på mål af Ailton, Kristensen, N'Doye og Antonsson.

Don AA
Manager

« Svar #11561: 15 Jul 2009, 18:04 »

Med mindre der skulle komme en skade uden opvarmningen, så skulle vores startopstillingen ser sådan ud:

Christiansen
Pospech - Zanka - Antonsson - Wendt
Kvist - TK- Nørregaard - Vingaard
            Ailton - Santin

Jeg forventer ikke nogen storsejr i aften, men en 2 eller 3-0 sejr, vil være fint nok for mig. 

Caspper
Manager

« Svar #11562: 15 Jul 2009, 19:34 »

Så er det om 30 min at de der ting fra montenegro skal gøres til grin Thumbs Up

Ani-Kid
Reserveholdsspiller

« Svar #11563: 15 Jul 2009, 19:46 »

Jeg er dybt  uenig i, at vi skal have en centerforsvarer mere. Antonsson var jeg meget skeptisk over i starten af hans tid i FCK, da jeg synes han virkede som en kryster i dueller. Men i sidste sæson har han altså vist, at han har et topniveau der berettiger ham til at være førstevalg i centerforsvaret. Han har været rigtig god, synes jeg.

Larsson viste i sine første par kampe for FCK at han virkelig har niveauet. Han spillede rigtig godt, men løb så ind i en række skader, og har så haft svært ved at ramme niveauet igen. Logisk nok, da han totalt har manglet kontinuitet i sit spil. Han er en god gammeldags fighter, der tager samtlige kampe han måtte komme i nærheden af. En som angriberen vil være bange for. Det vil nok koste en del gule kort til ham, men ham ser jeg alligevel en stor fremtid i hos FCK.

Laursen har niveauet. Det er der ingen tvivl om, men alderen gør at hans stabilitet er lidt svingene. Når han rammer dagen er han en super dygtig forsvarsspiller, der kompenserer for manglende hurtighed med god opdækning. Men på dage hvor han ikke rammer topniveauet er han desværre ikke meget værd i mine øjne. Han er 4. valg i centerforsvaret i min bog, men ikke desto mindre er han ikke en spiller jeg ville frygte for at bruge!

Zanka har trods sin alder vist sig som en fuldgod forsvarsspiller i klubben. Han kan tilmed føre bolden med frem, da han faktisk ikke er dårlig på fødderne. Derudover har han også vist, at han kan være en trussel for modstanderen på dødbolde. Han er ung, men falder på ingen måde igennem i klubben i mine øjne. Han skal slås om den anden plads i duoen, hvor Larsson er hans direkte konkurrent. Som sagt ser jeg Antonsson som ubestridt førstevalg.

Så har vi så vores andet talent, Jacob Albrechtsen, lillebror til Martin Albrechtsen. Han har ikke fået meget spilletid, men den smule han har fået, synes jeg faktisk har vist gode elementer. Han er påpasselig, og spiller på ingen måde stresset. Han virker uimponeret over sin modstander, og derfor bliver han spændende at følge i fremtiden!

Angående Sionko, så er han super i mine øjne. Højre kant burde være hans, selvom Kvist faktisk har spillet rigtig godt dér. Kvist laver mere end man umiddelbart ser, fordi han ikke dribler eller laver vovede afleveringer. Ikke desto mindre leverer han en del assists, og laver nogle rygtige gode afleveringer, der forvirrer forsvaret. Men som sagt, uden at risikere at smide bolden væk. Desuden kan man sige om ham, at han faktisk har en ret så høj scoringsprocent. Han skyder ikke så ofte på mål, men når han gør det, så er det stort set altid en bold, der volder problemer for keeperen. Kvist er i mine øjne bedre som en oprydder ala Nørregaard, der så lægger nogle velovervejede afleveringer frem i banen. Men da Nørregaard er den bedste af de to centralt, så er jeg faktisk rimelig tryg ved at have ham på kanten. Dog mener jeg stadig at han er bedst som en central midtbanespiller, men vi behøver næppe to opryddere crazy

En kombination jeg imidlertid godt kunne tænke mig at se, var Grønkjær på højre kant og Vingaard på venstre kant. Det ville simpelthen være tornadoer for forsvaret, da de begge er her, der og alle vegne. Det ville tage super meget fokus fra centerforsvaret, da de naturligvis vil forsøge at støtte deres back-kolleger, hvorved måske Nordstrand kunne få nogle muligheder, da han så endnu lettere vil kunne 'forsvinde' i feltet. Det ville så desværre skubbe Kvist ud af startopstillingen, hvad jeg ville være ked af, men jeg tror faktisk vores offensiv ville blive sindsygt stærk!

Jacob Albrechtsen er endnu en Smørum dreng, og han skal sku nok blive god Wink

I er heldige at have ham.

Brøndby til jeg dør !

Altid FCK
Manager

« Svar #11564: 15 Jul 2009, 20:47 »

Hold kæft vi udraderer dem Opstemt

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Sider: 1 ... 769 770 [771] 772 773 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010