home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:31:57 ydersog Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I dag kl. 12:34:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 08:50:16 Broen13 Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
I går kl. 20:38:48 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
16 Okt 2025, 15:24 Christoffer Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 709 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 763 764 [765] 766 767 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1989968 gange)
fc-hansen
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #11460: 01 Jul 2009, 13:08 »

Wurtz skal ikke være vores afløser for Atiba hvis han ryger. Vi skal have en på niveau med Atiba og det er der ingen på vores hold pt udover Hjalte der har. Vi skal have en arbejdsstærk midtbanespiller med samme kompetence som Atiba og jeg anser derfor ikke Wurtz for at være den rette. Måske er det på baggrund af hans præstationer tidligere i sæsonerne. Han lavede mange fejl - især mod Benfica i Portugal og han har lige været i Vejle i en bundklub hvor han ikke spillede sit bedste fodbold heller og derfor mener jeg ikke han skal smides derind lige nu. Så hellere vente.

En anden sag her er: http://onside.dk/node/36082

Jesper C's agent udtaler at hvis Jesper skal væk fra FCK, skal det være større end FCK. Godt at få det bekræftet.
helt enig, vi skal have en mand der løber solen sort, og satidig kan noget ekstraordinert, som Hutch jo kan. En tettey eller skjelbred, ville være mine bedste bud, men måske også e Rasmus Elm fra kalmar ville være interessant Smiley

btw jeg skal i Parken og så CHL kampen hjemme, men er der ikke nogen som lige kan hjælpe mig med at smide et billede op af sektionerne så jeg kan se hvad der ligger hvor? Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Altid FCK
Manager

« Svar #11461: 01 Jul 2009, 18:24 »

Würtz er en god fodboldspiller, men jeg ser ham heller ikke som en afløser for Atiba. Han er mere en mand, der skal spille den plads, som Hjalte har. Würtz bliver aldrig den kreative ligesom Hutch, men jeg mener da bestemt, at Würtz har kvaliteterne til at begå sig i FCK.

Der er jeg så uenig med dig. Wurtz har ikke spillet godt og i en lang periode i lang tid. Han har derfor ikke den store rytme og så mener jeg også bare at han er langt dårlige end Hjalte.

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Don AA
Manager

« Svar #11462: 02 Jul 2009, 09:52 »

Måske en lidt voldsom overskift af eb http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/fc_koebenhavn/article1189314.ece men som der står, så kan vi nu selv bestemme prisen på ham, i stedet for de "sølle" 7,5 mio. kr. frem til 1. juli.
Men det betyder jo nok at JC bliver heldigvis, ja så brugte jeg nok selv et voldsomt udtryk, da vi jo har Wiland også, men jeg føler mig rigtig godt tilpas med JC i målet, selvom Wiland ikke rigtigt har fået chancen for at vise hvad han kan, og købet af ham, ser måske lidt mærkelig ud lige nu. 

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

vestergaard3
Ynglingespiller

« Svar #11463: 02 Jul 2009, 12:49 »

Måske en lidt voldsom overskift af eb http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/fc_koebenhavn/article1189314.ece men som der står, så kan vi nu selv bestemme prisen på ham, i stedet for de "sølle" 7,5 mio. kr. frem til 1. juli.
Men det betyder jo nok at JC bliver heldigvis, ja så brugte jeg nok selv et voldsomt udtryk, da vi jo har Wiland også, men jeg føler mig rigtig godt tilpas med JC i målet, selvom Wiland ikke rigtigt har fået chancen for at vise hvad han kan, og købet af ham, ser måske lidt mærkelig ud lige nu. 
enig med dig i at køben af Wiland bliver lidt "ligegyldigt" hvis JC ikke sælges. jeg ser det sådan, at hvis vi skal have en pæn pose penge for JC så skal det også være nu.. tror Wiland har klassen til at gå ind og blive en fuldgod erstatning for JC Smiley

FCK, Liverpool & Barcelona.
Thats it!

Enged
Gæst

« Svar #11464: 02 Jul 2009, 13:24 »

Der er jeg så uenig med dig. Wurtz har ikke spillet godt og i en lang periode i lang tid. Han har derfor ikke den store rytme og så mener jeg også bare at han er langt dårlige end Hjalte.
Hvor er det at Mikkellas skriver at han skal overtage Wurtz skal overtage Hjaltes plads? Han siger jo bare at han ser ham som typen der spiller samme sted Wink Jeg er enig i at Wurtz ikke spiller bedre en Hjalte, ikke sidste sæson taget i betragtning, men han har jo før vist hvor godt han kan spille, godt nok var det i åb, men hvis han kan komme op på de niveau igen, så ser jeg ham da som en kompetent konkurrent til Hjalte på den mere defensive del af midtbanen.
Jeg synes lige at Atiba skal sælges før end at vi skal købe en spiller til at overtage hans plads, der bliver jo ret uheldigt hvis Atiba så vælger at blive og vi så har en overflod af midtbanespillere, og da de ikke alle kan spille samtidig, logisk nok Rullende Øjne, vil de der trækker sorteper jo søge væk til vinter, og når en spiller vil væk kan prisen på ham jo presses ned.

Altid FCK@ btw så er en lang periode som regel også lang tid Rullende Øjne Bare lidt flueknepning Wink

fc-hansen@ http://parken.dk/script/site/page.asp?artid=22&cat_id=242 her kan du se PARKEN. B2 er Sektion 12 (Stemningstribunen) C markeret med rød er sjovt nok Nedre C. A11 er som regel udebaneafsnittet Smiley resten kan jeg ikke huske, jeg håber det hjalp.

fc-hansen
Manager

« Svar #11465: 02 Jul 2009, 14:07 »

fc-hansen@ http://parken.dk/script/site/page.asp?artid=22&cat_id=242 her kan du se PARKEN. B2 er Sektion 12 (Stemningstribunen) C markeret med rød er sjovt nok Nedre C. A11 er som regel udebaneafsnittet Smiley resten kan jeg ikke huske, jeg håber det hjalp.
tusind tak Smiley

btw har jeg valgt at sidde i A 6 sektionen Opstemt

hay que joder?

Enged
Gæst

« Svar #11466: 02 Jul 2009, 18:55 »

tusind tak Smiley

btw har jeg valgt at sidde i A 6 sektionen Opstemt

Hvorfor dog det? Rullende Øjne Hvorfor ikke stå sammen med folk og synge? Peace Selv om du ikke er frisk på at synge hele tiden, så kan du jo bare tage på Nedre C  Thumbs Up

Altid FCK
Manager

« Svar #11467: 02 Jul 2009, 18:57 »

Det fordi han tror at han er VIP Grin

fc-hansen
Manager

« Svar #11468: 02 Jul 2009, 19:00 »

Hvorfor dog det? Rullende Øjne Hvorfor ikke stå sammen med folk og synge? Peace Selv om du ikke er frisk på at synge hele tiden, så kan du jo bare tage på Nedre C  Thumbs Up
fordi jeg skal sidde sammen med min familie, og det vil de ikke Skuffet

hay que joder?

Enged
Gæst

« Svar #11469: 02 Jul 2009, 19:02 »

fordi jeg skal sidde sammen med min familie, og det vil de ikke Skuffet

De skal altså ikke være bange for at være på Nedre Wink Der er faktisk en del børn dernede. Jeg stod også dernede med min mor da jeg ikke var ret gammel, og hun klagede da ikke Peace
Men det er også forståeligt hvis dine forældre ikke er meget for folk der råber Peace

AFC
Manager

« Svar #11470: 02 Jul 2009, 23:28 »

http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=9354

Ja, så fik vi ny anfører. Hjalte Bo Nørregaard er vores nye kaptajn. Jeg synes han er den helt rette, i og med han har prøvet det før, og ved hvordan han skal klare ærterne. Hjalte har jo været pokalfigther før og arbejder også for holdet i hver eneste kamp og løber næsten solen sort. Skiftningen af anførerbindet tyder meget på Ulrik Laursen er fortid hos os.

Altid FCK
Manager

« Svar #11471: 02 Jul 2009, 23:32 »

Ja, så fik vi ny anfører. Hjalte Bo Nørregaard er vores nye kaptajn. Jeg synes han er den helt rette, i og med han har prøvet det før, og ved hvordan han skal klare ærterne. Hjalte har jo været pokalfigther før og arbejder også for holdet i hver eneste kamp og løber næsten solen sort. Skiftningen af anførerbindet tyder meget på Ulrik Laursen er fortid hos os.

Synes også klart at det var ham eller JC der skulle være det. Men der er jo stadig tvivl om JC ryger så jeg tror at det er derfor Hjalte har fået båndet. Men mon ikke JC er vice anfører?

Mikkellas
Gæst

« Svar #11472: 02 Jul 2009, 23:35 »

Det tyder da absolut ikke på, at han er fortid hos os. Han har også selv været inde omkring denne afgørelse. Han kommer bare langtfra til at være en lige så sikker mand på holdet i den kommende sæson, hvor han skal kæmpe med yngre kræfter som Larsson, Zanka og Anton. Jeg er helt sikker på, at han også spiller for os i næste sæson, og han skal nok også få nogle kampe. En rolle lidt ala Niclas'?

plutonium
Manager

« Svar #11473: 02 Jul 2009, 23:39 »

Kunne ikke tænke mig en bedre anfører på holdet lige pt. Det er ikke mange måneder siden halvdelen af holdet var ude at sige, at Hjalte er truppens bedste holdspiller og en vigtig brik i vores organisation, så det er 100 % forståeligt at han får armbindet. JC har en super udstråling, men med rygter der svirrer er det ikke nødvendigvis godt med ham som anfører. Anføreren skal gerne være en stabil spiller i klubben man ved hvor man har. Ikke at JC er en ustabil person, men hvis man ikke ved om han er i klubben om en måned, så skaber det en smule uro. På den led tror jeg Hjalte bliver i klubben i laaang tid endnu Wink

Men er godt nok spændt på hvad der skal ske i dette transfervindue! Der er meget stille omkring rygter. Ikke at der er noget nyt i det (C.V er jo meget stille hvad det angår), men ville gerne høre hvordan det går med Atiba, og evt. indkøb.

Det tyder da absolut ikke på, at han er fortid hos os. Han har også selv været inde omkring denne afgørelse. Han kommer bare langtfra til at være en lige så sikker mand på holdet i den kommende sæson, hvor han skal kæmpe med yngre kræfter som Larsson, Zanka og Anton. Jeg er helt sikker på, at han også spiller for os i næste sæson, og han skal nok også få nogle kampe. En rolle lidt ala Niclas'?

Det tror jeg nemlig også! Ulrik har nået en alder, hvor yngre spiller med samme niveau bør være førsteprioritet (ikke at Ulrik er SÅ gammel igen, men man kan godt se det på ham allerede nu). Derfor tror jeg nemlig også at han bliver en centerforsvarets Niclas Jensen.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mikkellas
Gæst

« Svar #11474: 02 Jul 2009, 23:42 »

Ja, Hjalte er det rette valg som anfører (det glemte jeg vist at sige i det forrige indlæg).

Han er en rigtig holdspiller, og selvom han ikke er den, der råber mest på banen, så viser han sine lederegenskaber gennem sin præstation, mens han er et taktisk geni på banen. Han er i mine øjne Ståles forlængede arm på banen, og det har han været hele sidste sæson med flere fremragende præstationer, og så kunne man også se, at han manglede, når han ikke var med (f.eks. i 3-2-nederlaget mod OB).

Sider: 1 ... 763 764 [765] 766 767 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010