home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:50:18 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
I går kl. 20:38:48 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 20:16:57 NAsMaR Omklædning... Hvad ser folket frem t...
20 Okt 2025, 13:05 g00n Blogs Minimalistic 2020
16 Okt 2025, 15:24 Christoffer Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 687 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 758 759 [760] 761 762 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1989700 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #11385: 19 Jun 2009, 22:49 »

Han har MASSER af tid til at gå ud og plukke den ned...

så fordi nygaard er stor må han ikke gå ud.. Her går man som målmand ud og bruger kroppen og ydnytter at man har arme som man må bruge...

Med et par skridt ud og et par tilbage i raskt tempo bør han sagtens kunne nå den...

MEN!!! Hvis han så ikke kan nå den, hvorfor kommunikerer han så ikke til laursen at han har en mand i ryggen.. Han gør jo hverken fra eller til.. Det er netop det indtryk jeg har af ham... Han indvolverer sig slet ikke nok som målmand!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Altid FCK
Manager

« Svar #11386: 19 Jun 2009, 23:21 »

Hvordan du kan vurdere ham ud fra en kamp og en situation undrer mig meget. SA stod jo også elendigt i starten.

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

verdenskrig
Manager

« Svar #11387: 19 Jun 2009, 23:25 »

Forkert.. SA stod godt i sine tre første kampe.. HER blev han nemlig solgt af sit forsvar i mod fck da i vandt 3-1 mod os.. Ellers havde han flere gode redninger i den kamp.. Mod fck i første kamp holdt han clean sheet, og hjemme mod brann holdt han også clean sheet.. Altså to ud af 3 clean sheet i hans 3 første kampe enda to af dem mod fck..

Men da han lavede sit drop i mod OB havde han ikke nok selvtillid og mental styrke pga hans skuffelse i england, til at komme igen.. Den selvtillid og mentale styrke har han langsomt opbygget siden da... Med et perfekt resultat..

Så nej SA stod godt i sine første kampe, men da han kiksede mod OB ramlede han mentalt sammen...

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #11388: 19 Jun 2009, 23:26 »

Forkert.. SA stod godt i sine tre første kampe.. HER blev han nemlig solgt af sit forsvar i mod fck da i vandt 3-1 mod os.. Ellers havde han flere gode redninger i den kamp.. Mod fck i første kamp holdt han clean sheet, og hjemme mod brann holdt han også clean sheet.. Altså to ud af 3 clean sheet i hans 3 første kampe enda to af dem mod fck..

Men da han lavede sit drop i mod OB havde han ikke nok selvtillid og mental styrke pga hans skuffelse i england, til at komme igen.. Den selvtillid og mentale styrke har han langsomt opbygget siden da... Med et perfekt resultat..

Så nej SA stod godt i sine første kampe, men da han kiksede mod OB ramlede han mentalt sammen...

Det var i 2006, og det var i 2007 Stephan kom til klubben Smiley Bare en lille rettelse Tunge

verdenskrig
Manager

« Svar #11389: 19 Jun 2009, 23:28 »

Selvfølgelig manglede han noget kamprytme, men han viste jo netop i starten at han sagtens kunne spille.. Men efter hans fejl mistede han momentum, og den er svær at hente igen når man ikke spiller mange kampe og har haft en masse succes oplevelser..

dertil skal det huskes at Stephan kom til en klub i krise.. Wiland kommer til en klub i rivende succes.. Endnu en forskel!

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #11390: 19 Jun 2009, 23:29 »

Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #11391: 19 Jun 2009, 23:33 »

Argh, det er bare fordi jeg ikke husker Royal League kampene Grin Stor bummert af mig, sorry Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #11392: 19 Jun 2009, 23:41 »

Så længe det bare er dig går det nok Wink Grin

Cool

plutonium
Manager

« Svar #11393: 20 Jun 2009, 00:36 »

Som vanligt vil jeg nu gå ind og sige, at jeg må give jer alle ret på nogle punkter. Nej, vi kan ikke bedømme Wilands resterende karriere i FCK ud fra 3 kampe. Det siger sig selv. Men jeg må stadig give kritikerne ret i, at Wiland absolut ikke sælger sig selv godt. Han virker som om han bare står i buret og passer sig selv. Så prøver han at redde det han kan. Dette kan man (bedømt på et meget tyndt grundlag = en livekamp i Sverige) også i Sverige, hvor alle står så kompakt, at det næsten er umuligt at score på andet end indlæg og langskud. Indlæggene står forsvaret og header væk, mens langskuddene så skal reddes af keeperen på stregen. Det er MEGET firkantet sat op, og kun bedømt ud fra en kamp, men for mig giver det faktisk en forklaring på Wilands spillestil. Jeg ved godt den argumentation ikke holder i retten, men det er nu en gang det eneste grundlag jeg HAR for at bedømme Wiland.

I mine øjne har Coe netop gjort det anderledes. Når han har stået, så har udvist en helt anden ro end Wiland. Selvom Coe heller ikke er en snakkende keeper som JC, så formåede han dog at vise sit forsvar, at han nok skulle tage det der måtte komme. Udstråling, som efter min mening er det vigtigste hos en keeper, uanset hvad type han er. Coe er ikke en fantastisk målmand, men jeg er sgu alligevel tryg ved at have ham på kassen. Han udviser tryghed, og så må man tage de mål der kommer på tekniske mangler. Med Wiland på kassen er jeg ikke tryg. Ja, bedømt ud fra 3 kampe, men JEG HAR IKKE ANDET AT GÅ UD FRA! En målmand bør altid gå ind og vise at han kan, og det gør Wiland ikke.

At sammenligne ham med Ailton er forkert. Først og fremmest er Ailton en markspiller, og hvis han har en dårlig dag (hvilket han havde MANGE af) så er der 10 andre der kan gøre hvad de kan for at løfte hans del af byrden. Målmanden er ret så alene. Hvis han har en dårlig dag, så skal forsvaret enten være 100 % fejlfrit (not gonna happen), eller også skal de kaste sig ind mod målet og redde med hænderne. Så går der ikke længe, før keeperen ikke har nogen markspillere foran sig længere! En keeper må gerne have dårlige dage. Det har alle. Men selv i de dårlige dage skal han udvise gåpåmod. Han må sgu ikke give op, for det smitter også af på forsvaret. I angrebet kan en spiller hænge med skuffen, og så er der en anden der siger 'nå, men så må jeg jo prøve!'. Det så vi så udmærket med Santin i foråret, hvor andre tog over fra vores falmede brasilianer.

Wiland skal da have chancen, men i min bog er han bag Coe. Wiland har muligvis større tekniske styrker som målmand end Coe, men Coe har i mine øjne mentaliteten og udstrålingen der kan afgøre kampe. Det har Wiland ikke endnu. Men lad os da for holdets fremtid i Europa håbe det!

Og lige for at knytte en kommentar til N'Doye: jo, han er et fejlkøb. Et flop, som nogen ville sige det. Nej, han er ikke for dårlig til FCK. Men han passer SLET ikke ind i vores nye spillestil, der kun har været på tapetet i et år. Da det blev konstateret at han skulle til klubben, havde vi kun spillet teknisk fodbold langs jorden i et par uger, måske en måned. Klubbens ledelse kunne da ikke vide, at vores spillestil ville ændre sig SÅ meget efter Allbäcks afgang! N'Doye er en tank i stil med Allbäck, men nu spiller vi altså med små vævre angribere med hurtigt spil langs jorden. Det er N'Doye sgu ikke bygget til. Så jeg har medlidenhed med den høje mand. Han er kommet til klubben for sent. Ganske enkelt.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mikkellas
Gæst

« Svar #11394: 20 Jun 2009, 00:41 »

Selvom N'Doye ikke har vist det endnu, så er jeg sikker på, at han har en teknik, der er god nok til det spil, vi præsterede i denne sæson. Dette bygger jeg ganske enkelt på, at han har spillet for Panathinaikos, og så vidt jeg ved, så spiller man ikke med lange bolde i Grækenland. Han virker nogle gange for nonchalant med bolden, hvilket Ailton også var i starten. Jeg er sikker på, at vi nok skal få meget mere at se til den mand! Smiley

plutonium
Manager

« Svar #11395: 20 Jun 2009, 00:45 »

Selvom N'Doye ikke har vist det endnu, så er jeg sikker på, at han har en teknik, der er god nok til det spil, vi præsterede i denne sæson. Dette bygger jeg ganske enkelt på, at han har spillet for Panathinaikos, og så vidt jeg ved, så spiller man ikke med lange bolde i Grækenland. Han virker nogle gange for nonchalant med bolden, hvilket Ailton også var i starten. Jeg er sikker på, at vi nok skal få meget mere at se til den mand! Smiley

Det håber jeg da!

Ikke bare for mandens skyld, men også klubbens Thumbs Up

Jeg frygter bare ikke at hans spil passer resten af holdets spil. Men jeg håber da af hele mit hjerte, at han gør min tvivl til skamme Peace

(hvilket selvfølgelig også gælder Wiland, men han skal ændre udstråling, jf. mit forrige indlæg)

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager

« Svar #11396: 20 Jun 2009, 10:36 »

Mister vi JC som vi alle nok regner med, ja så mister vi en mand med udstråling til et 12 tal. Jeg er meget enig med plutonium, når han siger at det er vigtigt at have en målmand med udstråling, og både Wiland og Coe er langt fra JC hvad det angår, men det er der nok mange som også er  Smiley. Jeg vil godt give dem som siger at Wiland mangle udstråling ret, det har man ikke set meget af, synes jeg ud heller ikke man har set med Coe (men husker heller ikke så godt, de kampe han har spillet). Hvis jeg husker rigtigt havde den gode Linderoth, heller ikke meget udstråling i starter af tiden i FCK, og de fleste husker sikkert, hvordan han var til sidst. Så man kan jo håbe at Wiland måske bare lige skal falde til, for jeg håber da han bliver bedre til at kommunikerer med sit forsvar. Nogle som har set kampe med ham, da han spillede for Elfsborg? måske man kan få et bedre indtryk af ham som målmand, ud fra de kampe.

Synes du er lidt hård ved N'Doye plutonium, men det har vi jo også snakket om tidligere. Tror godt han, at han kan komme til at passe ind i vores "nye stil", synes hverken at hans hurtighed eller teknik fejler noget, så tror bestemt at vi nok skal få noget ud fra ham.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager

« Svar #11397: 20 Jun 2009, 10:43 »

Mister vi JC som vi alle nok regner med, ja så mister vi en mand med udstråling til et 12 tal. Jeg er meget enig med plutonium, når han siger at det er vigtigt at have en målmand med udstråling, og både Wiland og Coe er langt fra JC hvad det angår, men det er der nok mange som også er  Smiley. Jeg vil godt give dem som siger at Wiland mangle udstråling ret, det har man ikke set meget af, synes jeg ud heller ikke man har set med Coe (men husker heller ikke så godt, de kampe han har spillet). Hvis jeg husker rigtigt havde den gode Linderoth, heller ikke meget udstråling i starter af tiden i FCK, og de fleste husker sikkert, hvordan han var til sidst. Så man kan jo håbe at Wiland måske bare lige skal falde til, for jeg håber da han bliver bedre til at kommunikerer med sit forsvar. Nogle som har set kampe med ham, da han spillede for Elfsborg? måske man kan få et bedre indtryk af ham som målmand, ud fra de kampe.

Synes du er lidt hård ved N'Doye plutonium, men det har vi jo også snakket om tidligere. Tror godt han, at han kan komme til at passe ind i vores "nye stil", synes hverken at hans hurtighed eller teknik fejler noget, så tror bestemt at vi nok skal få noget ud fra ham.

Coe er ikke en lige så synlig målmand som JC, men han besidder stadig en form for udstråling, der giver ro til hans forsvar. Han er på den led nærmere Thomas Sørensen, hvis man kan sammenligne på den måde. En keeper der holder sig til de sikre ting, men viser udstråler til gengæld, at hvis forsvaret bare passer sit, så skal han nok tage de par ting der måtte slippe igennem. Det giver ro, og så kan alle spille bedre. I hvert fald er jeg tryg ved at have Coe på kassen. Jeg er så mere til keeper-typer som JC, der råber højt og organiserer forsvaret med ildsjæl. Men hvis vi ikke skal have ham, så vil jeg stadig hellere have Coe end Wiland. Men Wiland skal måske bare vænnes til løvehulen. Jeg håber!

Angående N'Doye, så er jeg hård, ja. Jeg mener ikke han passer ind i stilen. Han er ikke dårlig teknisk, han er ikke langsom, men hans måde at spille på ligger alt for langt fra alle andre på banen. Han passede ind på det gamle hold, men nu er han 'forkert' til holdet. Hvis han kan ændre spillestil er det da fedt, men jeg tvivler. Som sagt: lad min tvivl blive til skamme, for både hans og klubbens bedste!

Don AA
Manager

« Svar #11398: 22 Jun 2009, 10:08 »

Så er det i dag der trækkes lod til 1. og 2.kval runde til CHL kl. ca. 12, vi går ind som topseedet i 2.kval runde. Med den nye struktur bliver det nemmere for de mindre hold at komme i CHL, da de forskellige mestre kun kan møde hinanden, mens de om blev henholdsvis 2-4 skal møde hinanden, de møder dog først hinanden i 3. og 4. runde. Ryger vi ud i 2.kval runde, så er det slut med europæisk fodbold. Ryger vi ud i 3.kval runde skal i stedet spille en kval kamp, for at komme i gruppespillet i det ”nye” Europa League. Skulle vi ryge ud i 4.kval runde vil vi ryge direkte i gruppespillet i Europa League.
Men nok om det, nu gælde det 2.kval runde til CHL, hvor vi kan møde følgende hold:

Bohemian FC (IRL)
NK Zrinjski (BIH)
Debreceni VSC (HUN)
FC Sheriff (MDA)
FC WIT Georgia (GEO)
FK Makedonija GP Skopje (MKD)
FK Bak (AZE)
FC Levadia Tallinn (EST)
KF Tirana (ALB)
FK Aktobe (KAZ)
FC Pyunik (ARM)
Rhyl FC (WAL)
Glentoran FC (NIR)
EB/Streymur (FRO)
F91 Dudelange (LUX)
- samt to vindere fra første kvalrunde, fundet blandt:
FK Mogren (MNE)
Hibernians FC (MLT)
UE Sant Julià (AND)
SP Tre Fiori (SNM)

Ingen af de hold burde give os problemer, så jeg er faktisk ligeglad med hvem vi trækker i dag.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Roslev3
Reserveholdsspiller

« Svar #11399: 22 Jun 2009, 11:21 »

Det er nogen overkommelige modstandere Thumbs Up

Kan det ses på TV et sted?

Sider: 1 ... 758 759 [760] 761 762 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010