home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:13 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 804 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 665 666 [667] 668 669 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1548682 gange)
Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9990: 09 Apr 2009, 21:10 »

Ståle får store problemer med at sætte navne på de to forreste i fremtiden, hvis de alle fire bliver ved med at score Thumbs Up
Ja man må sige vores angribere har fået en god start på foråret, N'Doye, Ailton og Nordstrand alle med 2 mål og Santin med 4 mål. Har også svært ved at se, hvem der skal spille i angrebet på mandag mod Vejle, tror dog Santin er sikker mens jeg må melde pas til den anden plads.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Onlymyself
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9991: 09 Apr 2009, 21:21 »

Ja man må sige vores angribere har fået en god start på foråret, N'Doye, Ailton og Nordstrand alle med 2 mål og Santin med 4 mål. Har også svært ved at se, hvem der skal spille i angrebet på mandag mod Vejle, tror dog Santin er sikker mens jeg må melde pas til den anden plads.
Er fuldstændig enig i at vores angribere har gjort det godt indtil videre Smiley Og dejligt at se Ailton ENDELIG er begyndt at score lidt mere regelmæssigt! Ståle står med at lækkert luksusproblem når det kommer til angrebet Thumbs Up
Logged

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9992: 09 Apr 2009, 21:31 »

Vores problem i en nøddeskal crazy

Vores offensive kort vælter nærmest rundt oven i hinanden. Vores midtbane er bred, og vores angribere er skarpe. Men vores defensiv er præget af skader og nye konstellationer. Vi mangler erstatninger til højre back, og vi har kun én venstre back til sommer (Niclas Jensen bliver med al sandsynlighed ikke forlænget, da det burde være gjort nu).

Men jeg er skam tilfreds nok med truppen, hvis vi kunne få en back-spiller eller to Thumbs Up
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9993: 12 Apr 2009, 17:34 »

Truppen mod Vejle, som vi møder i morgen i Parken kl. 17.30

1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
5. Ulrik Laursen
7. Ailton Almeida
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
10. Jesper Grønkjær
11. Cesar Santin
13. Atiba Hutchinson
14. Dame N’Doye
15. Mikael Antonsson
17. Oscar Wendt
20. Martin Vingaard
21. Johan Wiland
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka Jørgensen
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9994: 12 Apr 2009, 19:57 »

Så tabte Brøndby 3-0, som åbner op for at vi kan lægge lidt afstand til dem, med en sejr i morgen. En kamp som jeg dog også tror at vi vinder. Vejle er nok ret nede, efter at have smidt en 2-0 føring mod Fcm og vi viste god moral, ved at hive en sejr hjem i onsdags, selvom at vi spillede som lort.

Mit bud:

1-0 Ailton
2-0 Ailton
3-0 Nordstrand
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9995: 12 Apr 2009, 19:59 »

Jeg håber bare på en sejr. Vejle har altså vist godt spil, så hvorfor skulle de dog ikke gøre det igen i morgen? Håber jeg dog ikke.
Men med Nordstrand og Santin på toppen vil jeg i hvert fald blive glad.
Men mit bud må så være 2-0 men gerne mere. Men bare vi vinder!
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9996: 12 Apr 2009, 20:08 »

Puha det bliver spændende imorgen! Vi har nu en gylden mulighed for at skabe lidt luft, og jeg håber spillerne leverer en indsats som i Nordsjælland eller Randers, hvor de er koncentrerede, og ikke stopper med at spille bold efter de er kommet foran, som de gjorde i Haderslev. Jeg tør ikke tro på vi vinder specielt stort, og jeg er også ligeglad, så længe vi vinder. Jeg forventer en sejr, men jeg tror Vejle er sultne, og specielt en Würtz er opsat på at vise alle i København hvad han står for.

Jeg tror på vi er de stærkeste og kan trække os sejrsrigt ud, men at dømme Vejle ude på forhånd, ville være tåbeligt, for de har et godt hold. Tror vi vinder 1-0, og jeg ved ikke hvem der scorer.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9997: 13 Apr 2009, 01:26 »

Jeg er godt nok altid glad, når Horsens vinder over BIF Grin

Nu burde det så oven i købet gerne blive til en komfortabel sejr i morgen (i dag red.) og så har vi omsider hul ned til BIF! Så begynder jeg at ane et mesterskab, der jo også hører til hos løverne! Men der er self stadig lang vej til mesterskabet, selv med en sejr over Vejle i morgen, men det giver os den luft der kan give spillerne en ro over deres spil i fremtiden, da de har noget at falde tilbage på, hvis en kamp glipper!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9998: 13 Apr 2009, 01:35 »

Tror desværre i vinder...

Syntes det er skræmmende irriterende at i vinder kampe som i spiller som røv og nøgler i Skuffet.. I spillede vel ik meget bedre end vi gjorde i mod Horsens i dag, men i vinder og vi får en sæk på 3-0... det er desværre forskellen pt, men håber da at vejle køre et point i land Opstemt

Uanset hvad er der stadig spænding om det skab Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9999: 13 Apr 2009, 01:48 »

Dét bliver det Wink

Men mon ikke det kommer hjem hvor det hører til? Grin

Jeg håber på en spændende afslutning til det sidste, men i den sidste ende skal guldet ende om halsen på løvernes stolte krigere! Brøndby kan få deres sølvmedalje Wink

Ej, jeg tror det bliver bredden og, som du selv nævner, det held der følger førerholdet. Vi har været heldige/dygtige at vinde kampe, der kunne gå begge veje, og har vundet i de indbyrdes kampe i toppen. Desuden har vi en kompetent erstatning på samtlige pladser i truppen, pånær højre back, hvor Kvist jo desværre ikke vil vikariere mere end et par kampe.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10000: 13 Apr 2009, 01:59 »

Mesterskabet hører til et sted, og det er i Brøndby and you know it Wink... Vi har bare haft diverse ånder i et par år som har drillet os(krise) Grin

Men regner da med at vi med de bedste hans backe mannere tager guldet hjem.. Og for engangsskyld gider jeg ikke engang argumentere for det Hævet Øjenbryn Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10001: 13 Apr 2009, 02:08 »

Hvis i ikk havde haft Duncan... Så havde jeg os ønsket jer en sejr over ACH idag Opstemt
Logged

Thaurat al Shabab

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10002: 13 Apr 2009, 02:09 »

Duncan er jo bare en lalleglad boldmongol der ikke bestiller andet end at slå ud med armene Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10003: 13 Apr 2009, 02:18 »

Duncan er jo bare en lalleglad boldmongol der ikke bestiller andet end at slå ud med armene Wink

Kan virkelig ikke beskrives bedre Opstemt
Dunken er hovedårsagen til, at min i forevejen lidt negative holdning til Brøndby IF forvandlede sig til had.
1) Han ser virkelig ubegavet og fortabt ud.
2) Som du selv siger: Han bestiller ikke andet, end at slå ud med armene som om det er hans medspilleres skyld det hele. Han udviser dårlig attitude konstant i modgang. (dårlig rollemodel for klubbens yngre / kommende spillere)
3) Han er blevet tung, sløv og doven. Han arbejder ikke for holdet, men for sig selv... RAUS!
Logged

Thaurat al Shabab

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10004: 13 Apr 2009, 02:19 »

Og er RØVHAMRENDE elendig teknisk Wink

Han tjener sin fede løn på at stå inde i feltet og hakke bolde ind i kassen, som vores pt uorganiserede offensiv ik kan forære ham... Derfor har han endnu ik scoret i foråret Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 665 666 [667] 668 669 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010