home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 698 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 649 650 [651] 652 653 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1548253 gange)
enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9750: 15 Mar 2009, 02:28 »

Hvorfor er det folk er så sikre på at JC ryger til sommer? Hvis han stadig står fast der, så kan jeg da ikke se ham skifte, det er jo ikke fordi han har leveret super præstationer i UEFA Cuppen, så de større hold skulle få øje på ham. Mig bekendt har han heller ikke ydret ønske om at skifte væk. Egentlig er der lige så stor risici for han skifter som alle andre.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9751: 15 Mar 2009, 12:49 »

Hvorfor er det folk er så sikre på at JC ryger til sommer? Hvis han stadig står fast der, så kan jeg da ikke se ham skifte, det er jo ikke fordi han har leveret super præstationer i UEFA Cuppen, så de større hold skulle få øje på ham. Mig bekendt har han heller ikke ydret ønske om at skifte væk. Egentlig er der lige så stor risici for han skifter som alle andre.

Jeg tror nu ikke at Wiland er købt som reserve. Derfor vi alle tror at JC ryger til Sommer. Wiland må jo være købt, fordi det er på tide at JC skifter.
Logged

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9752: 15 Mar 2009, 12:52 »

Igen, hvorfor skulle han skifte?
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9753: 15 Mar 2009, 13:02 »

Jeg kan heller ikke umiddelbart se, hvorfor at han skulle skifte til sommer. Det er meget sjældent at der bliver handlet målmænd og hvorfor skulle JC lige være en af dem. Jeg kunne faktisk godt forstille mig, at han slutter sin karriere i Fck, men så vil Willand bare nok aldrig blive førstemålmand og så sikkert skifte væk. Men vi bliver nok alle meget klogere efter næste transfervindue.

Med hensyn til kampen i dag, så tror jeg at vi kører Esbjerg over, og så vinder 4-0.

1-0 N'doye
2-0 N'doye
3-0 Vingaard
4-0 Ailton
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9754: 15 Mar 2009, 13:07 »

Så er der under en time til opgøret skydes igang og jeg forventer vi kører Esbjerg over med mere end 3 mål som Andreas også nævner. Jeg tror også på en 4-0 sejr sat ind af:

1-0 Santin
2-0 Santin
3-0 Pospech
4-0 N'Doye

God kamp!
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9755: 15 Mar 2009, 13:29 »

Hvis jeg skulle give et bud på en startopstilling til i morgen, så vil den se nogenlunde sådan ud:

Christiansen
Pospech - Larsson - Laursen - Wendt
Hutchinson - Nørregaard - Kristensen - Vingaard
N'Doye - Santin
Så er startopstillingen klar:
               Christiansen
Pospech - Larsson - Laursen - Wendt
Hutchinson - Nørregaard - Kristensen - Vingaard
                 N'Doye - Santin

Godt gætte Mikkellas  Thumbs Up
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9756: 15 Mar 2009, 13:32 »

Kunne nu godt have set Sionko over på højre kanten og så rykkede Hutch ind centralt ved siden af Hjalte. Håber dog Ailton kommer ind.
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9757: 15 Mar 2009, 13:40 »

Dejligt at se Peter Larsson inde fra start af  Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9758: 15 Mar 2009, 13:41 »

Dejligt at se Peter Larsson inde fra start af  Smiley
Mon det skubber Antonsson væk fra truppen og ned på 2. holdet?  Rullende Øjne
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9759: 15 Mar 2009, 13:56 »

Hvorfor er det folk er så sikre på at JC ryger til sommer? Hvis han stadig står fast der, så kan jeg da ikke se ham skifte, det er jo ikke fordi han har leveret super præstationer i UEFA Cuppen, så de større hold skulle få øje på ham. Mig bekendt har han heller ikke ydret ønske om at skifte væk. Egentlig er der lige så stor risici for han skifter som alle andre.

JC har flere gange udtalt, at han gerne vil forsøge sig med endnu et udlandseventyr før han stopper karrieren. Skal han ud til en god liga, så er det ved at være sidste chance. Og skal FCK have penge for ham, så er det også ved at være tid. Når man har Wiland, så er den kompetente afløser klar (selvom jeg personligt er VÆSENTLIG mere til en målmand ligesom JC), og hvis man beholder Coe så er der faktisk styr på målmandsposten.

Men jeg tigger og beder for, at JC bliver. Han er den ideelle målmand i mine øjne. Karismatisk, stabil, ærgerig og teknisk meget dygtig. Men jeg tror desværre at han ryger... Skuffet


Angående kampen i dag, så tror jeg desværre ikke at sejren bliver så stor. 2-0 til os, vil jeg umiddelbart skyde på. Kan ikke begrunde det. Det er bare et hunch jeg har.

Mon det skubber Antonsson væk fra truppen og ned på 2. holdet?  Rullende Øjne

Forhåbentlig da ikke!  Shockeret

For et halvt år siden så jeg helst at man solgte ham. Han virkede bange for bolden og lavede mange dumme forsvarsfejl. Men han har været rigtig god på det seneste, og vi har 4 meget kompetente forsvarsspillere. Laursen er for langsom til Europæiske kampe. Både i benene og i hovedet. Men i den hjemlige liga er det 4 spillere der alle kan levere stærke præstationer.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9760: 15 Mar 2009, 14:06 »

Håber virkelig Damen scorer idag! Peace
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9761: 15 Mar 2009, 16:24 »

Hvor er jeg skuffet over dagens kamp. At tabe hjemme til Esbjerg må bare ikke ske! Men at vi så spiller så dårligt som vi nu gør. Vi får jo ikke lagt et decideret pres på dem over en længere periode. De bryder det jo så let som ingenting.. Jeg ved ikke om Nordstrand var på bænken, men jeg vil sku gerne se ham på banen snart!
At Ståle så vælger at smadre midtbanen forstår jeg heller ikke. I dag havde jeg gerne set Kvist inde og jeg håber da at Hjalte var skadet, for ellers tager man ham ikke ud.
Jeg håber godt nok at de lære noget fra denne kamp.
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9762: 15 Mar 2009, 16:27 »

For satan hvor er jeg sur og skuffet idag over vores præstation. Nøj, den var ringe. Virkelig virkelig ringe. I første halvleg fik vi slet ikke sat vores præg på kampen som jeg havde regnet med, men tilgengæld var det godt at se at Ulrik gjorde en god figur i forsvaret, da han holdt mange af Esbjerg spillerne væk fra angrebet.

Pisse irriterende at banen går ud over det idag også. Både for os og for Esbjerg i en eller god kamp fra Esbjergs side. Banen var en af grundene til idag at vi havde et meget sløset opspil. Det var også godt at se at Hutchinson havde nogle skud at byde med, for det mangler han lidt af og hans skud fejlede bestemt ikke noget, bar ærgerligt Winde pillede den, ellers havde den siddet fortrinligt.

Hvad sker der for vores chancer? Santin brænder en KÆMPE chance i første halvleg, hvor han nærmest takler bolden på overliggeren. Af sådan en spillers kaliber, skal den sku sidde der! Nøj hvor er det ringe! Også i første halvleg hvor jeg tror det er Vingaard og Hutchinson som løber i vejen for hinanden. Der er de sku nødt til at sammenarbejde og snakke sammen og råbe 'JEG HAR'' eller noget, for det kunne og skulle nok have skabt et mål.

Indskiftningen af Sionko og Grønkjær satte tilgengæld fut i vores spil end i første halvleg. Det var godt at se Sionko tilbage, og han gjorde det virkelig flot. Jeg mener stadig at han skal have en startplads og at man så rykker ham ud på højre kanten og så med Hutchinson og Nørregaard på den centrale, med en Vingaard eller Grønkjær ude på venstre kanten.
Ailton gjorde det også fint med sit indhop, men han vadede rundt i kæmpe chancer og fik dem ikke udnyttet. Typisk. Nu troede jeg lige han var i god form, men sådan nogle chancer skal sidde der, mindst en af dem!

Syntes at N'Doye og Larsson var vores dårligste spillere idag. N'Doye var alt for tung i sine bevægelser i dag og syntes han faldt alt alt for let. Selvfølgelig gav det ingen frispark osv, men syntes stadig han falder for let og det ska han lade være med. Larsson derimod syntes jeg var piv ringe også. Han lavede virkelig mange personlige og dumme fejl midt på banen og han var med til at skabe farlige Esbjerg kontra angreb. Desuden var han vel nødsaget til at begå frispark på Lange der og få rødt kort, men det er tåbeligt gjort af ham nu når vi havde overtaget og var ved at udligne at han så gør situationen smallere for point og det var vel ren frustation han begik det og fik rødt kort.
Dog syntes jeg vi stille og roligt fik overtaget til sidst, men desværre udnyttede vi ikke vores kæmpe og mange chancer! Græder

Men en stor cadeau til Esbjerg for deres hårde og gode indsats/fight. Det var bare ærgerligt de skulle få målet i slutningen af første halvleg, for jeg tror det var det der fik os til at hænge med mulen og ikke fik kommet igang i anden halvleg. Det var nogle gode mål de scorede, og jeg vil mene det er vores forsvar som sover gevaldigt til 2-0 målet.
Men tillykke til Esbjerg. Vi kan jo ikke vinde hver kamp åbenbart.

Nu må vi så bare håbe vi kan overnatte på førstepladsen og håbe Brøndby dummer sig og forhåbentlig taber eller sætter point til med en uafgjort mod AGF.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9763: 15 Mar 2009, 16:27 »

Nå så er jeg blevet kølet af, sådan da!
Hold op en gang lort især i 1.halvleg, der er det vel kun Santin som er farlig. 2.halvleg bedre, det hjælp da Sionko kom ind, også Ailton selvom han brænder 3 store chancer, så for han da skabt noget i forhold til de andre.  
Larsson og N'Doye puha det var ikke godt idag. Esbjerg spillede en god kamp, men det er ingen undskyldning, vi skal vinde over Esbjerg  Sur så må vi jo "bare" sætte OB på plads om en uge.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9764: 15 Mar 2009, 16:29 »

I er da mange som har satte FCK til og vinde 4-0? Smiley Men en rigtig god indsats af Esbjerg. I spillede under middel, men Esbjerg viste virkelig klassen idag!
Logged

Sider: 1 ... 649 650 [651] 652 653 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010