home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  1 Bruger, 705 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 644 645 [646] 647 648 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1548163 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9675: 07 Mar 2009, 18:11 »

Super Santin!
Logged

kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9676: 07 Mar 2009, 18:16 »

AFC, jeg vil lige påminde dig om at din signatur er for stor... den må maks være 105px høj Peace
Logged


Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9677: 07 Mar 2009, 19:06 »

Dejligt at se Santin så kølig foran målet, og igen i dag synes jeg, at Dame N'Doye fungerer rigtig godt i angrebet som manden, der spilles op på, og så scorer han jo også et dejligt mål Thumbs Up

Jeg undrer mig dog meget over Ståles indskiftning af Kvist i halvlegen. Hvorfor skal han ind som fløj? Giv dog Sionko noget spilletid, når holdet ser så stærkt ud, mens Randers' defensin er skrøbelig. Det kan godt være, at Kvist lagde op til N'Doyes mål, men Sionko skal altså også igang, og derfor ville noget spilletid i dag været berettiget.

Jeg synes også, at det er synd for Ailton, at han slet ikke kommer i spil i dag, men man kan jo ikke klage, når begge angriberne scorer, og Grønkjær kommer ind og gør en god figur.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9678: 07 Mar 2009, 19:11 »

Dejlig 3-0 sejr det kan vi jo ikke klage over, efter en 1.halvleg hvor vi skal være glade for at fører 1-0, Randers spiller rigtigt godt i 1.halvleg, hvor vi skal være glade for Jesper, som har flere gode redninger. Undret mig mig også især Kvist kom ind istedet for Vingaard, men det virket, vi sad på dem hele 2.halvleg, hvilket målet til 2-0 sikkert hvad med til at gøre. Men dejligt med en sejr, hvilket er med til at ligge pres på OB og Brøndby
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9679: 07 Mar 2009, 19:13 »

Fuld fortjen sejr idag. Jeg havde nu forventet at Randers ville byde med lidt mere, da de ser ud til at have fået et godt hold. Jeg syntes at JC stod en god kamp idag. Han havde mange vigtige indhop og redninger og specielt i første halvleg hvor han redder Grahns prikning, og det er godt han er vågen.

I hele kampen syntes jeg vi var fysisk overmatchet af Randers. Syntes ikke vi havde nok fysik at byde med og det var vel også derfor vi tog Zanka og Vingaard ud og så ind med Kvist og Larsson som er mere robuste og fysisk stærke. Desuden var det godt at se Larsson tilbage igen som gjorde en fin indsats.

Så syntes jeg at den sviner Pospech fik begået på sig i hovedet af Sane er dybt og direkte svinsk lavet. Jeg ser ikek situationen som om han vil forsøge at trække benet tilbage. Direkte med vilje det der tror jeg. Man kan se han bevæger benet nedad mod Pospechs hoved i luften og jeg vil mene der skal være en spilledag eller to's karantæne til Sane. Hvad siger i?

Så vil jeg mene at Randers blev snydt for et straffe mindst. Især der hvor Nygaard er i kamp med Zanka og Pospech hvor jeg efter min egen mening ser at Zanka har fat i Nygaard, men ikke det store skub han får til sidst og der ved Pospech vil jeg mene der er straffe. Pospech rammer Nygaard direkte uden at ramme bolden og jeg mener de er snydt for mindst ét straffespark. Udover det syntes jeg Nygaard og Berg gjorde det bedst for Randers, men en Fredgaard også bød på lidt.

Jeg gav udtryk for at Hjalte ikke skulle spille på den centrale og han var ikke god defensivt, hvor jeg derimod syntes TK var bedre. Den tager jeg i mig idag. I dag syntes jeg det var direkte omvendt. Hjalte han skal blive derinde, for han har virkelig en god sans for at takle spillerne på det rette tidspunkt og han mistede ikke mange bolde idag, hvilket var godt at se.

Og så er det godt at se at Santin igen scorer. Han må siges at være utrolig kølig ved målene og det er dejligt at se. Log mærke til at han heller ikke gik død de sidste 30 minutter som han plejer. Godt at se.

Det er også rigtig godt at se N'Doye scorer igen. Det er virkelig vigtigt for ham vil jeg mene. Han ved der er hård kamp om angrebspladsen og i dag syntes jeg han gjorde det godt, selvom han blev nedlagt nogle gange. Apropos målet, så syntes jeg vi var gode til at udnytte chancerne idag og det er vigtigt vi kan fortsætte med det.

Derudover vil jeg lige sige til sidst at jeg syntes vore afslutninger idag var rigtig sløset. Der var jo stortset ikke nogle afslutninger fra vores side som havde noget ''gp'' på. Mange af dem var placerende og det var jo alt for nemt for Kevin SE at snuppe dem.

Alt i alt en fornuftig præstation og dejligt med en sejr. Nu fører vi med 4 point ned til Brøndby og 5 til OB. Nu må bare håbe de sætter point til imorgen mod henholdsvis AC Horsens og FC Midtjylland.  
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9680: 07 Mar 2009, 19:15 »

Fuld fortjen sejr idag. Jeg havde nu forventet at Randers ville byde med lidt mere, da de ser ud til at have fået et godt hold.

Jeg er slet ikke enig, jeg synes Randers kom med mere end jeg havde forventet, og vi blev til tider spillet ned under gulvtæppet i 1. halvleg.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9681: 07 Mar 2009, 19:18 »

Syntes kun at Fredgaard og Grahns chancer var de ''største''.
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9682: 07 Mar 2009, 19:18 »

Hehe er egentligt ret enig med dig i det meste men hvordan kan du sige Randers ikke har meget at byde ind med ??
Randers bød og bød med JC blev ved med at afværge situationen.. De blev snydt for et straffe eller to men dejligt at vi er så kyniske i front og scorer på vores chancer .. Synes Randers bød ind med en masse de var bare ik gode nok til at få det udmøntet i mål.. HELDIGVIS for os.. Opstemt
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9683: 07 Mar 2009, 19:21 »


Så vil jeg mene at Randers blev snydt for et straffe mindst. Især der hvor Nygaard er i kamp med Zanka og Pospech hvor jeg efter min egen mening ser at Zanka har fat i Nygaard, men ikke det store skub han får til sidst og der ved Pospech vil jeg mene der er straffe. Pospech rammer Nygaard direkte uden at ramme bolden og jeg mener de er snydt for mindst ét straffespark. Udover det syntes jeg Nygaard og Berg gjorde det bedst for Randers, men en Fredgaard også bød på lidt.

Det er også rigtig godt at se N'Doye scorer igen. Det er virkelig vigtigt for ham vil jeg mene. Han ved der er hård kamp om angrebspladsen og i dag syntes jeg han gjorde det godt, selvom han blev nedlagt nogle gange. Apropos målet, så syntes jeg vi var gode til at udnytte chancerne idag og det er vigtigt vi kan fortsætte med det.  
Synes nu ikke der er straffe, synes Nygaard falder alt for let.

N'Doye scorer igen? Var det ikke han første mål? Smiley
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9684: 07 Mar 2009, 19:27 »

Synes nu ikke der er straffe, synes Nygaard falder alt for let.

N'Doye scorer igen? Var det ikke han første mål? Smiley
Han har også scoret i træningskampene Smiley
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9685: 07 Mar 2009, 19:29 »

Som jeg ser det, så var der ikke straffe i nogle af situationerne. Den store mand falder simpelthen for nemt.

Og AFC; Jeg er fuldstændig enig med dig i, at Tidiane Sane laver en kæmpe svinestreg på Pospech. Han forsøger ikke at undgå Pospechs hoved, men han træder jo decideret ned på ham, så en karantæne burde være på sin plads.

Og ja, Randers var utrolig gode i første halvleg, men jeg mener stadig, at det er fuldt fortjent, at vi tager sejren i dag. Vi havde også chancer udover målene, som f.eks. N'Doyes kæmpeafbrænder, og så havde vi også rigtig mange sløsede afslutninger, der nærmest skulle tælles med som tilbagelægninger.

Her til sidst vil jeg gerne lige sige, at det N'Doyes andet mål i FCK-trøjen. Han scorede også i en træningskamp mod Stabæk, mener jeg det var. Det er dog ikke officielt, så dagens mål var hans første officielle mål for os.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9686: 07 Mar 2009, 19:35 »

Han har også scoret i træningskampene Smiley
Arg...den er lidt tynd vil jeg mene, tror ikke du havde det med i tænkerne da du skrev indlæget, tror bare du skrev forkert  Smiley
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9687: 07 Mar 2009, 19:36 »

Det er stadigvæk et mål, men man kan vel godt sige at i dag var det hans første officielle mål for os.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9688: 07 Mar 2009, 19:40 »

Det er stadigvæk et mål, men man kan vel godt sige at i dag var det hans første officielle mål for os.

ja ja fint ingen grund til at køre for meget i det, vi vandt han scorede, og det er det som tæller  Thumbs Up
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9689: 07 Mar 2009, 19:41 »

Dejligt med en sejr i dag, så vi kan holde førstepladsen. Jeg synes at vi er alt for usikre i første halveg og giver for mange chancer væk, men JC reddet os heldigvis. Efter Santins anden scoring sidder vi dog fuldstændigt på det. Dejligt at se Santin være så kølig foran målet i dag, han brændte nemlig alt for mange chancer i efteråret. Det var også godt at se Damen komme i gang med målscoringen, når han har spillet nogle flere kampe for os, skal han nok blive en stor gevinst. Med hensyn til de 2 situationer, hvor der bliver snakket om straffespark til Randers, mener jeg at Nygaard filmer begge gange.
Logged

Sider: 1 ... 644 645 [646] 647 648 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010