home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 786 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 642 643 [644] 645 646 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1548132 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9645: 07 Mar 2009, 14:06 »

Syntes personligt at coe har gjort det glimrende når han har fået chancen...

Mindes ikke engang at han har lukket et mål ind i de liga kampe han har fået.. Sikker og stabil, og med gode inedgreb i feltet...

Det i siger om at han ikke har så mange 3 points redninger er jeg uenig i.. Ser netop hans reaktionsstyrke for værende hans bedste våben, og så er han ikke bange for at kaste sig i fødderne på angriberne...

Tror ikke i vil kunne få en lige så god anden keeper som når JC smutter fra jer, men som i selv siger er det anturligvis et problem med hans nationale baggrund...

Dog kan jeg ikke forstå hvordan du(AFC) kan kalde ham en skuffelse, eller dårlig, for jeg syntes han har leveret det man kan forvente og forlange af en mand som i sin tid blev købt som udviklingsspiller, og som anden keeper Peace

Men syntes faktisk det ville være en fejl at sælge ham.. Jeg tror sagtens han kunne bive god nok til at blive jeres 1 keeper, så hvorfor kke leje ham ud i et år, eventuelt til en andne superligaklub som står og mangler en keeper... Wiland er jo heller ikke helt ung så vidt jeg husker, og hvis man kan leje Coe ud de nsæte to år i træk til to forskellige klubber hvor han får spilletid hver weekend, så tror jeg han ville være klar til at tage kampen op Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9646: 07 Mar 2009, 14:07 »

Nu har vi jo desværre hele 3 "super" målmænd(ved ikk om JW er, da jeg aldrig har set ham spille) så det er sgu svært at se hvem vi skulle hente ind hvis nu JC blir solgt.. håber dog han blir, selvom jeg ved at han tidligere har udtrykt at han gerne vil til udlandet..
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9647: 07 Mar 2009, 14:09 »

det har du HELT ret i!

Men ville i så fald gerne se, at vi forlængede hans kontrakt med 3 år, og så lånte ham ud. Så kunne han få spilletid, samtidig med at man lover ham, at der er planer med ham i fremtiden! Spørgsmålet er om han selv er interesseret i det...

Spørgsmålet er hvor man skulle sende ham hen?? Det skal jo helst være et sted hvor niveauet er på højde med SAS Ligaens eller højere.. Men samtidig ikke for højt fordi så ender han bare på bænken igen.. Jeg mener faktisk man med fordel kunne ha sendt ham til Horsens men det kræver jo også klubben er interesseret i at leje en keeper og give ham spilletid frem for egne spillere.. Det er jo LANGT FRA alle klubber der er villige til det medmindre der er nogle fremtids perspektiver i det for dem - som fx en købsklausul inkluderet i lejekontrakten ..
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9648: 07 Mar 2009, 14:12 »

Syntes personligt at coe har gjort det glimrende når han har fået chancen...

Mindes ikke engang at han har lukket et mål ind i de liga kampe han har fået.. Sikker og stabil, og med gode inedgreb i feltet...

Det i siger om at han ikke har så mange 3 points redninger er jeg uenig i.. Ser netop hans reaktionsstyrke for værende hans bedste våben, og så er han ikke bange for at kaste sig i fødderne på angriberne...

Tror ikke i vil kunne få en lige så god anden keeper som når JC smutter fra jer, men som i selv siger er det anturligvis et problem med hans nationale baggrund...

Dog kan jeg ikke forstå hvordan du(AFC) kan kalde ham en skuffelse, eller dårlig, for jeg syntes han har leveret det man kan forvente og forlange af en mand som i sin tid blev købt som udviklingsspiller, og som anden keeper Peace

Men syntes faktisk det ville være en fejl at sælge ham.. Jeg tror sagtens han kunne bive god nok til at blive jeres 1 keeper, så hvorfor kke leje ham ud i et år, eventuelt til en andne superligaklub som står og mangler en keeper... Wiland er jo heller ikke helt ung så vidt jeg husker, og hvis man kan leje Coe ud de nsæte to år i træk til to forskellige klubber hvor han får spilletid hver weekend, så tror jeg han ville være klar til at tage kampen op Smiley

VK!!! Nu må du snart holde op!  ticked off

Det er sateme svært at diskutere når man er enig  Sur

( crazy)


Jeg synes også at Coe er en rigtig god keeper, og jeg forstod faktisk ikke hvorfor man købte Wiland. Jeg har altid set Coe som arvtager for JC, netop på grund af hans høje stabilitet. Det er rigtigt, at han havde én redning der var i international særklasse i en cup-kamp, hvor han reddede en vanvittig bold med en refleksredning. Han har også alderen til at blive førsteholdsmålmand. Så derfor: jeg så gerne at man forlængede hans kontrakt (hvis muligt) og lånte ham ud for en tid. Wiland er som type (hvis man skal tro på FM) ikke den bedste keeper i luften, og er bedre langs jorden. Personligt vil jeg hellere have en keeper der kan tage nogle høje indlæg, og som simpelthen er turbostabil. (ligesom JC Opstemt)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9649: 07 Mar 2009, 14:15 »

Spørgsmålet er hvor man skulle sende ham hen?? Det skal jo helst være et sted hvor niveauet er på højde med SAS Ligaens eller højere.. Men samtidig ikke for højt fordi så ender han bare på bænken igen.. Jeg mener faktisk man med fordel kunne ha sendt ham til Horsens men det kræver jo også klubben er interesseret i at leje en keeper og give ham spilletid frem for egne spillere.. Det er jo LANGT FRA alle klubber der er villige til det medmindre der er nogle fremtids perspektiver i det for dem - som fx en købsklausul inkluderet i lejekontrakten ..

Netop Horsens er et super valg! Jochumsen er ved at være gammel (33), selvom der nok er 2-3 år i ham. Men Horsens kunne måske godt være interesserede i at hente en ny keeper. I Horsens ville Coe få et hold der har en god defensiv, ligesom FCK har det. Han ville få en del at arbejde med, da Horsens ofte er presset tilbage. Den perfekte træning for en keeper i hans alder. Når han så kommer hjem til FCK, så ville han være klar til at blive trænet i sin tålmodighed og koncentration, når han skal være klar når det gælder.

Det sidste er han allerede god til, men I forstår vel hvad jeg mener! Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9650: 07 Mar 2009, 14:20 »

Men jaa det er utroligt svært at få en god diskussion igang når man i bund og grund er enige om tingene Opstemt hehe
Irriterende drenge Peace hehe men hvad fanden vil stadig gerne lige ha lov at se Wiland i aktion inden jeg dømmer ham.. FM er ik altid pålideligt når man kan give Anders Due bedre frisparksskills end Cristiano Ronaldo .. Opstemt haha så er der sgu noget i vejen i mine øjne.. Men jaa som udgangspunkt kan man godt stole på FM ..
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9651: 07 Mar 2009, 14:22 »

Du kan ikke bruge FM til at finde deres HELT nøjagtige stats. Det er klart! Wink

Men du kan få et indtryk af hvor deres styrker er. Og Due's styrke er jo netop super gode frispark. Måske ikke i C. Ronaldo klassen, men det er dog hans styrke! Så du kan få en ide om deres forcer og svagheder.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9652: 07 Mar 2009, 14:24 »

FM er ik altid pålideligt når man kan give Anders Due bedre frisparksskills end Cristiano Ronaldo .. Opstemt haha så er der sgu noget i vejen i mine øjne.. 
Due sparker da bedre end Ronaldo? Huh
Logged


DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9653: 07 Mar 2009, 14:28 »

Igen enig Pluto .. Men jaja vil dog gerne se Wiland i aktion.. Forstår egentligt ikke helt hvorfor man har købt Wiland nu men på den anden side er det da godt at være på forkant med situationen (At JC rykker til sommer)...

Uenig Alex men dette er ikke stedet for den diskussion.. Due er ikke i nærheden af Ronaldo's frispark som simpelthen er for sindssyge.. Men som Pluto siger er frispark da hans force..
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9654: 07 Mar 2009, 14:30 »

Nathan Coe har været en rigtig god målmand for os, når JC ikke har været klar. Han har haft nogle gode redninger, hvor jeg især husker en superredning i en kamp mod Horsens på hjemmebane i sidste sæson. Og jeg synes også, at vi skal give manden chancen for at komme videre i sin karriere. Han har et stort potentiale, hvilket klubber som PSV og Inter også har ment, og derfor skal han have lov til prøve sit talent af i en mindre klub, hvor spilletid er der hver eneste weekend.

Indkøbet af Wiland forstår jeg godt. For det første er det en gardering for Jesper Christiansen, hvis han skulle blive skadet eller blive solgt til sommer, men det er også et godt indkøb, da han kan presse Jesper Christiansen bagfra, så han skal stå godt hver eneste gang, når han ved, at en svensk landsholdskeeper ånder ham i nakken.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9655: 07 Mar 2009, 14:33 »

Igen enig Pluto .. Men jaja vil dog gerne se Wiland i aktion.. Forstår egentligt ikke helt hvorfor man har købt Wiland nu men på den anden side er det da godt at være på forkant med situationen (At JC rykker til sommer)...

Uenig Alex men dette er ikke stedet for den diskussion.. Due er ikke i nærheden af Ronaldo's frispark som simpelthen er for sindssyge.. Men som Pluto siger er frispark da hans force..
Ja ja, men sådan ser vi forskelligt på det. Dues indlæg, hjørnespark og frispark er bedre end Ronaldos.
Logged


Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9656: 07 Mar 2009, 15:08 »

Coe har været en rigtigt god 2.målmand for os, og kan da godt forstå han er træt af ikke at spille, Er rimlig sikker på at Jesper bliver solgt til sommer, også tager Wiland over, hvilker jo heller ikke hjælper Coe, så mit bud er at både Jesper og Coe ryger til sommer. Hvem der så skal være 2. målmand, ja det må vi jo se til den tid. Men hensyn til Wiland, er næsten 100% sikker på, at vi får ham at se mod Nordvest i pokalen, om han så får noget at lave i de 2 kampe, ja det må tiden igen vise  Smiley
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9657: 07 Mar 2009, 16:37 »

Startopstillingen:

                              JC
Pospech    Laursen    Zanka     Wendt
Hutchinson    TK    Nørregaard    Vingaard
            Santin     N'Doye

Syntes nu godt Ståle kunne have valgt at have Ailton fra start. Han er nødt til at give ham en chance for kamp for kamp. Jeg kunne snart godt tænke mig at han indså at Santin går død efter 60 minutter. Han er ikke til at finde de sidste 30 minutter. Sådan har jeg lagt mærke til det.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9658: 07 Mar 2009, 16:38 »

Hvis Santin går død efter 60 minutter, er det da meget godt han starter inde, og så kan man tage ham ud efter 60 minutter? Wink
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9659: 07 Mar 2009, 16:39 »

Så kan en sprængfyldt Ailton jo passende komme ind bag efter og gøre den store forskel Wink

Men er som sådan enig med dig. Derudover er jeg meget utilfreds over, at Hutch er inde i stedet for Sionko eller Grønkjær!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 642 643 [644] 645 646 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010