home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  1 Bruger, 760 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 632 633 [634] 635 636 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1547802 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9495: 02 Mar 2009, 15:25 »

Puha jeg glæder mig som en sindsyg til kampen om knap 4 timer. Jeg forventer en høj tempofyldt kamp med masser af chancer og jeg håber selvfølgelig at vi kan udnytte vores chancer som vi har haft svært ved at udnytte på det seneste. Vi ved Brøndby er farlige på dødbolde og i gennem deres opspil, så det er vigtigt vi holder fast i deres midtbane og får dækket angriberne af. Nu har vi ikke Antonsson klar, så det må være Zanka og Laursen, da jeg ikke tror Larsson er klar endnu til 90 minutter. Et bud fra min side af, er at vi vinder 1-2 på Vestegnen på mål af N'Doye og Kvist.

Et bud på startopstillingen ville være:
JC
Pospech, Laursen, Zanka, Wendt
Kvist,TK,Hutch,Vingaard
N'Doye, Ailton

Og lige en lille nyhed: http://www.bold.dk/nyt/Kaptajn-Tobiasen-har-det-forrygende
Sjovt nok. Troede sku ikke der var mere fodbold i den gamle gut Smiley

Og: http://fck.dk/saesonen/kampe/2009/02.03._broendby_if_-_f.c._koebenhavn/modstanderen/
Lige et indblik i hvad der venter i Brøndby.
« Seneste Redigering: 02 Mar 2009, 15:46 af AFC » Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9496: 02 Mar 2009, 15:41 »

Jeg har aldrig haft en så god mavefornemmelsen forud, for kampen over dem alle. Vi har 2 eurocup-kampe i benene og nogle meget velspillende profiler, som Santin, Grønkjær og Vingaard klar.
Jeg frygter ikke 1 af Brøndbys spillere og mener derimod, at vi er blevet meget mere kyniske i vores afslutninger og vores generelle angrebspil. Jeg tror vi vil komme til at se stor FCK-dominans, men med enkelte fejl afleveringer som måske vil give Brøndby et par kontra muligheder, men mere end det vil de ikke få, hvis dagens dommer dømmer regelmæssigt.
Et bud på en start 11'er fra min side, vil se således ud.

Santin - Nordstrand
Vingaard - Hutch - Nørregaard - Sionko/Kvist
Wendt - Laursen - Zanka - Pospech
JC

Santin er meldt klar og starter sandsynligvis inde, grundet hans gode form
Nordstrand er sulten og har vist stor målfarlighed i seneste træningskamp, da han nettede hele 5 gange
Vingaard har grebet chancen og scorede i begge kampene mod city, selvom han startede på bænken. Han er meget arbejdsom og løbevillig plus at han besidder så meget optimisme
Hutch er hurtig og svær at spille imod, fordi at han er nem at begå frispark på. og hvis han rammer dagen er han svær at stoppe.
Nørregaard er holdets balance spiller fra det defensive til det offensive spil. han arbejder godt og bevare roen i spillet
Sionko er ikke helt i form, men en meget større offensive trussel end Kvist. Kvist er derimod en 2-vejsspiller der rummer stor udholdenhed og vijlen til at løbe meget.
Wendt har haft backpladsen hele efteråret.
Laursen er holdets kaptajn og trods hans kiks imod city, så har han leveret gode præstationer b. la. imod Club Brugge
Zanka starter inde grundet Larsson og Antonssons skader, men det betyder derfor ikke at han svækker start 11'eren
Pospech har nok været en af efterårets største profiler med hans mange løb og godt slået indlæg. Han er derimod også rigtig god til at læse spillet og i pasningsspillet.
JC har været diskuteret meget i medierne her på sidste, grundet hans drop hjemme imod city, men hvis vi ser bort fra droppet stod han nogle rigtig gode kampe og viser stor ledeevne ude på banen. WIland skal lige have lidt mere tid.
Logged

Thaurat al Shabab

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9497: 02 Mar 2009, 17:37 »

Yes sir så er der ikke så lang tid til det store opgør. Et bud på en startopstilling:

                Christiansen
Pospech - Antonsson - Laursen - Wendt
Sionko - Nørregaard - Vingaard - Hutchinson
                 Ailton - Nord

Bagkæden synes jeg giver sig selv synes jeg, Larsson er ikke på 100% endnu men tror snart vi får ham at se.
Midtbanen: Den er svær, Ståle har sagt han ikke var tilfreds med midtbane mod City, så tror Vingaard får chancen fra start. Sionko har før haft godt tag på Elanga, når vi har mødt Horsens, så det ser jeg gerne igen (hvis de altså begge spiller). Angrebet. Puha det er helt åbent, hvade inden jeg læste dagens aviser troet på Santin fra start, men Ståle siger at han er sin skade fit, men ikke har træning 100% med de sidste par dage, så tror han kommer ind i 2.halvleg. Tror vi vinder 2-1 på mål af Vingaard og Ailton også scorer Morten "Dankort" til sidst.

Lidt statistik: håber ikke jeg gør nogen bange, vi har mødt Brøndby 7 gange i marts og har tabt alle  Skuffet men statistikker er jo til for at blive brudt og det sker i aften  Thumbs Up

Forza FCK
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9498: 02 Mar 2009, 17:39 »

Hey, Ho, Vi er FCK Opstemt
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9499: 02 Mar 2009, 17:40 »

hvornår begynder kampen
Logged

FMFreaks inside you.

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9500: 02 Mar 2009, 17:41 »

hvornår begynder kampen
Kl. 19.00 optakt fra kl.18.00 på tv2sport
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9501: 02 Mar 2009, 17:42 »

ok tak
Logged

FMFreaks inside you.

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9502: 02 Mar 2009, 17:45 »

Yes sir så er der ikke så lang tid til det store opgør. Et bud på en startopstilling:

                Christiansen
 Pospech - Antonsson - Laursen - Wendt
 Sionko - Nørregaard - Vingaard - Hutchinson
                 Ailton - Nord

Bagkæden synes jeg giver sig selv synes jeg, Larsson er ikke på 100% endnu men tror snart vi får ham at se.
Midtbanen: Den er svær, Ståle har sagt han ikke var tilfreds med midtbane mod City, så tror Vingaard får chancen fra start. Sionko har før haft godt tag på Elanga, når vi har mødt Horsens, så det ser jeg gerne igen (hvis de altså begge spiller). Angrebet. Puha det er helt åbent, hvade inden jeg læste dagens aviser troet på Santin fra start, men Ståle siger at han er sin skade fit, men ikke har træning 100% med de sidste par dage, så tror han kommer ind i 2.halvleg. Tror vi vinder 2-1 på mål af Vingaard og Ailton også scorer Morten "Dankort" til sidst.

Lidt statistik: håber ikke jeg gør nogen bange, vi har mødt Brøndby 7 gange i marts og har tabt alle  Skuffet men statistikker er jo til for at blive brudt og det sker i aften  Thumbs Up

Forza FCK
Antonsson er ikke med. Han er knæskadet Smiley
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9503: 02 Mar 2009, 17:45 »

Yes sir så er der ikke så lang tid til det store opgør. Et bud på en startopstilling:

                Christiansen
 Pospech - Antonsson - Laursen - Wendt
 Sionko - Nørregaard - Vingaard - Hutchinson
                 Ailton - Nord

Bagkæden synes jeg giver sig selv synes jeg, Larsson er ikke på 100% endnu men tror snart vi får ham at se.
Midtbanen: Den er svær, Ståle har sagt han ikke var tilfreds med midtbane mod City, så tror Vingaard får chancen fra start. Sionko har før haft godt tag på Elanga, når vi har mødt Horsens, så det ser jeg gerne igen (hvis de altså begge spiller). Angrebet. Puha det er helt åbent, hvade inden jeg læste dagens aviser troet på Santin fra start, men Ståle siger at han er sin skade fit, men ikke har træning 100% med de sidste par dage, så tror han kommer ind i 2.halvleg. Tror vi vinder 2-1 på mål af Vingaard og Ailton også scorer Morten "Dankort" til sidst.

Lidt statistik: håber ikke jeg gør nogen bange, vi har mødt Brøndby 7 gange i marts og har tabt alle  Skuffet men statistikker er jo til for at blive brudt og det sker i aften  Thumbs Up

Forza FCK
kan allerede nu afvise Antonsson, da han ikke er i truppen Smiley


Slowhand Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9504: 02 Mar 2009, 17:47 »

Hehe Wink
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9505: 02 Mar 2009, 17:48 »

Ups min fejl det gik lidt stærkt, mener selvfølgelig Zanka  Smiley
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9506: 02 Mar 2009, 18:09 »

Startopstillingen:

                     Christiansen
Pospech - Zanka- Laursen - Wendt
Hutchinson - Nørregaard - TK- Vingaard 
                 Santin - N'Doye

Det ser jo fint ud ligner en vinder  Smiley Thumbs Up

Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9507: 02 Mar 2009, 19:01 »

Utrolig fantasifuldt med A4 ark hvorpå der står "ELSKER KØBENHAVN" og "HADER BRØNDBY"... De er sikkert printet ud på biblioteket!

God kamp - selvom vi vinder 2-0! Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9508: 02 Mar 2009, 21:00 »

Når jeg ser et BIF flag smælde
Får jeg kvalme og bli´r sløj
Fra de urene limstanken vælde
Jeg tror det hænger i det tisgule tøj
Og de står der i dampene og råber
De har brugt hele bistandshjælpen op
Fra deres kroppe stiger limen op i tåger
Forstadsbøsser få et liv, vågn nu op

- Klasse kamp!
Logged

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9509: 02 Mar 2009, 21:03 »

Klasse kamp. Tak for en god indsats. Vil ydermere sende en tak til Elanga for hans fremragende indsats... Dejligt at se Ulrik Laursen spille så stabilt i denne kamp også...
Logged

Sider: 1 ... 632 633 [634] 635 636 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010