home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 730 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 628 629 [630] 631 632 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1547700 gange)
Flaekbuks
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9435: 27 Feb 2009, 10:51 »

nej jeg tror også der er nemmere direkte modstandere.. lad ham og Wendt spille ligeså godt på mandag, så fuck Brøndby
Logged

FCK!
ARSENAL!
BAYERN MUNCHEN!
UDINESE!

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9436: 27 Feb 2009, 10:58 »

ja hvis forsvaret fungerer ligeså godt kvaser vi BIF Opstemt
Logged

Flaekbuks
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9437: 27 Feb 2009, 11:02 »

vi skal nakke de små svin..
Logged

FCK!
ARSENAL!
BAYERN MUNCHEN!
UDINESE!

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9438: 27 Feb 2009, 11:14 »

I kommer ikke til at nakke noget.. Jeres midtbane er noget af det mest anonyme og boldflyttende som man kan finde, og vi skal nok sætte os på kampen, og dermed skabe de chancer der er nødvendigt..

Der er jo en grund til at vi synger: Vi har den bedste midtbane i dk.. V har MKD, Samuel Holmen, Faarnerud og jan kååh Wink

Jeg er sikkerpå at vi vinder, og jeg frygter jer ærlig talt ikke Smiley.. Da slet ikke hvis i ikke har santin med Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9439: 27 Feb 2009, 11:18 »

Vi har også en stærk midtbane, især nu hvor vores kanter er klar
Vingaard/Grønkjær, Hutch, TK, Sionko
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9440: 27 Feb 2009, 11:19 »

Forskellen er at i altid spiller med hutch og kvist.. Jeg ser ingen trussel fra den kant, og jeres centrale er boldflyttere... Skræmmer mig ikke... Stiller i opmed vingaard og grønkjær på kanterne vil jeg frygte jer mere.. Ellers ser jeg ingen fare Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9441: 27 Feb 2009, 11:37 »

I kommer ikke til at nakke noget.. Jeres midtbane er noget af det mest anonyme og boldflyttende som man kan finde, og vi skal nok sætte os på kampen, og dermed skabe de chancer der er nødvendigt..

Der er jo en grund til at vi synger: Vi har den bedste midtbane i dk.. V har MKD, Samuel Holmen, Faarnerud og jan kååh Wink

Jeg er sikkerpå at vi vinder, og jeg frygter jer ærlig talt ikke Smiley.. Da slet ikke hvis i ikke har santin med Peace
Du glemer hvis Gislason, og mon ikke han spiller på mandag, han imponerer mig ikke. Jan K, det er vel kun hans skud man skal frygte. MKD var klasse i foråret, så han må gerne havde en dårlig dag på mandag. Holmen synes jeg gør det fint, men ham skal Hjalte nok tage sig af  Smiley Farnerud var ude det meste af efteråret så der melder jeg pas.
Set ud fra de to City kampe vil jeg godt give dig ret i af vores midtbanen var meget anonyme, synes ellers den har set godt ud i efteråret.

Jeg frygter heller ikke jer og jeg er sikker på vi kommer fra Brøndby med point på mandag. 
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9442: 27 Feb 2009, 11:49 »

Ja men gislason ser rigtig dårlig ud når man ser på ham rent teknisk... Men jeg er efterhånden af den mening at han har en KÆMPE andel i at vi lukker så få mål ind.. For han ligger altid lige foran forsvaret og tager sig af det værste pres.. Og det gør han godt.. at han ikke er noget teknisk vidunder er til at lave med for det har vi andre der er..

Jan K har imo superligaens bedste langskud, og er mig bekendt topscorer for alle midtbanespillere (tager måske fejl Peace).. Jan k er på banen for to ting.. Score mål, og arbejde for holdet.. Den del af det gør han til ug med kryds og slange!

Holmen vil jeg til enhver tid mene kunne gå ind og forstærke jeres hold.. Han blev egentlig købt som en hjalte nørregaard, men har nu fået flair, langt bedre teknik, og gåpåmod.. Plus at der vel ikke findes en spiller i superligaen der løber så meget... Hjalte er godt nok boldsikker, og placeringsstærk men det er også hans styrke.. Han er ikke god defensivt som gisla og han er ikke god offensivt som MKD.. Det samme gælder for jeres midtbane... Derfor er den nemmere og holde styr på... Plus at i har to kanter der også burde spille centralt... Ikke farligt... Når i så ikke har Santin med(håber jeg sku ik) så er jeres hold fantasiløst og kedeligt og se på, og så vinder i ved hjælp af at kværne modstanderen.. en ting i ikke kan mod os da vi mindst er på højde med jer fysisk Peace

Gider desuden ikke snakke om MKD, og denne dårlige dag har jeg endnu ikke kunne tælle på to fingre.. MKD er supelrigaens bedste off midt, og man kan ikke holde ham i 90 min uden at han laver noget genialt... Vores midtbane er sådan udrustet at den er bedre offensivt end jeres, samtidigt med at den mangler en egentlig defensiv midt.. I spiller faktisk med 4 cm fra start..

Jeg vil gå så langt som at sige, at vinder vi ikke den kamp så er det en kæmpe skuffelse Smiley

Men nu får vi se om jeg må æde mine ord, men pt er jeg fuld af lovord for vores hold og er sikker på at vi får tre point mandag Thumbs Up

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9443: 27 Feb 2009, 12:46 »

Holmen vil jeg til enhver tid mene kunne gå ind og forstærke jeres hold..


You've got to be kidding me. Samuel Holmén er en god spiller, men han ville på ingen måde kunne komme ind og forstærke FCK's hold. Vi har Thomas Kristensen, Hjalte Nørregaard, William Kvist, Atiba Hutchinson, Jesper Grønkjær og Martin Vingaard. Det er DK's bedste midtbane, hvis man tager alle i betragtning.  Thumbs Up
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9444: 27 Feb 2009, 12:55 »

Jeg er meget uenig.. For det kommer an på hvem i spiller med på kanten.. Nu stiller i ofte med kvist og Hutchinson.. Jeg mener at Holmen er en klasse over begge to.. Hutchinson fedter alt alt for meget med bolden, og får sjældnere og sjældnere noget konstruktivt ud af det han laver.. Kvist er bare ikke farlig.. Han er en skolet central midt på kanten.. Det er ikke farligt.. En spiller som vingaard mener jeg kan præcist det samme som Holmen kan, og det var derfor jeg i sin tid gerne ville have ham til brøndby.. Det som Vingaard måske kan udover holmen er hans langskud som Holmen sjældent får fyret af Smiley.. Grøknjær er ikke i form, så ham mener jeg også at holmen ku levere bedre end. Men når Grønkjær er i form er han er skolet kantspiller og derfor er han bedre derude en Holmen.. Så at bruge holmen i stedet for kvist eller hutch mener jeg ville gøre jeres hold langt farligere og ikke mindst aggressivt da Holmen er bedre end de to i presspillet..

Jeg mener  samtidigt at han til enhver tid kunne gå ind og erstatte TK eller Hjalte.. Han indeholder de samme ting som de to, plus at han er langt mere aggressiv, vinder langt flere bolde, og er meget bedre til at udfordre og skabe overtal.. Tk og hjalte er to boldflyttere der ganske vidst er gode til netop dette, men som heller mestrer meget andet end det, og så de basale ting en central midtbane skal kunne som arbejdsstyrke, god moral osv...

Holmen kan bare noget udover det.. Derfor ville han være en forstærkning til jeres hold!

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9445: 27 Feb 2009, 13:12 »

vk, du får lov til at æde dine ord igen mandag aften, jeg tror simpelthen vores hold er bedre gearet end de der bundby-folk Peace ganske vidst spillede vi også igår, men jeg tror ikke på det får nogen negativ betydning. Når vi har spillet to kampe på højt niveau kan det jo lige så godt give os et boost, spillerene vil forhåbentlig ud og revanchere for de to kampe mod City.

Til sidst til dig vk: http://www.bold.dk/nyt/Santin-regner-med-Broendby-kamp så nu kan du godt gå og ryste i bukserene Peace
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9446: 27 Feb 2009, 13:13 »

Jeg indrømmer gerne, at han er bedre end Kvist, men Atiba Hutchinson har altså været en utrolig solid spiller gennem mange år nu, og så er han heller ikke en rigtig kantspiller. Jeg glemte faktisk at nævne Libor Sionko i mit indlæg, så vi har faktisk syv midtbanespillere Thumbs Up
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9447: 27 Feb 2009, 13:20 »

vk, du får lov til at æde dine ord igen mandag aften, jeg tror simpelthen vores hold er bedre gearet end de der bundby-folk Peace ganske vidst spillede vi også igår, men jeg tror ikke på det får nogen negativ betydning. Når vi har spillet to kampe på højt niveau kan det jo lige så godt give os et boost, spillerene vil forhåbentlig ud og revanchere for de to kampe mod City.

Til sidst til dig vk: http://www.bold.dk/nyt/Santin-regner-med-Broendby-kamp så nu kan du godt gå og ryste i bukserene Peace

Jeg troede sjovt nok det samme i 04 da vi hade mødt barca i europa Smiley.. resultatet i første kamp i foråret.. 1-6 mod esbjerg Grin

At spille i europa først er kun en fordel hvis man vinder eller får succes.. ellers kan det ikke andet end give skuffelse i truppen.. Det er der selvfølgelig ingen der vil indrømme, men fodboldspillere vil vinde fodboldskampe og gør de ikke det sidder der en skuffelse i en.. Det kan ikke undgås, for så langt var fc jo ik fra Peace..

Ja men han "regner" med det.. JEg lugter en santin der ikke er 100 % klar Wink...

Men vinder i over os skal jeg være den første til at ønske tillykke personligt her i fck tråden Thumbs Up... Det har i mit ord på Peace



Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9448: 27 Feb 2009, 13:25 »

Jeg er sådan set ligeglad med, om Santin er med eller ej. Hvis han ikke er på 100%, så er han ikke den samme spiller. Han har en eksplosivitet som ingen anden, og den forsvinder altså, hvis han ikke er helt klar. Det eneste jeg håber til Brøndby-kampen er, at Martin Vingaard får chancen fra start af. Han skal fortsætte med at bruge Aílton, for jeg er meget sikker på, at hvis han bare får tillid og får mange kampe fra start af i træk, så får han selvtillid, og så vil mange af hans ting også lykkes. Han har jo et stort potentiale, men vi har bare ikke fået det af se, da han simpelthen ikke har fået noget tillid. Man regnede med, at han ville gå fra en svensk bundklub til den støreste klub i Norden måske med lethed. Det kan man altså ikke. Giv ham nu sin tid, og lad ham få noget tillid, men det har han simpelthen ikke fået. Det har han så fået her i de to første kampe mod City, men det skal fortsætte, Ståle! Smiley
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9449: 27 Feb 2009, 13:25 »

Jeg indrømmer gerne, at han er bedre end Kvist, men Atiba Hutchinson har altså været en utrolig solid spiller gennem mange år nu, og så er han heller ikke en rigtig kantspiller. Jeg glemte faktisk at nævne Libor Sionko i mit indlæg, så vi har faktisk syv midtbanespillere Thumbs Up

Ja men hutchinson HAR været god.. Lige da i havde købt ham var jeg fuld af frustration over at i havde fået ham, for han var KLASSE!!! Shockeret (bortset fra sparket Grin ).. Men jeg syntes athans niveau er faldet lige siden... Syntes ofte han sænker tempoet i jeres spil fordi han skal varme bolden, plus at hans evne til at runde modstanderen ofte ikke er eksisterende...
Jeg syntes at Holmen er en langt mere konstruktiv, og farlig spiller Smiley

Ja i har 7 gode, men kan kun stille med 4 af gange, og vælger gerne de 4 som er mindst kreative af alle dem i har.. Derfor kan jeg ikke bruge det til meget, og en vingaard, gronk, mfl gør ikke meget nytte på bænken Smiley.. Ganske vist er vores bænk ikke lige så vild som jeres, men vores start ellever er i den grad en klasse over jeres Thumbs Up

Vi har ganske enkelt en meget større bredde af kompetencer end jer!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 628 629 [630] 631 632 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010