home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 758 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 624 625 [626] 627 628 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1547610 gange)
fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9375: 22 Feb 2009, 20:41 »

Jeg vil gerne bede om en ny, men der er ikke nogen der er vildt oplagte. Men skal vi finde en ny, må Hjalte Nørregaard eller Jesper Christinasen ses som favoritter.
Ser nok Hjalte som den mest oplagte. Jesper er i mine øjne den bedst egnede anfører i truppen, men er jo ikke sikker på en plads mellem stængerne mere Smiley
Laursen skal bare sælges! Syntes han er alt for dårlig til et hold som FCK. Han er for langsom, og har næsten ingen fysik efter min mening. Han kan ikke dække op som vi også så i torsdags
Tror ikke der er nogen der gider at købe ham, men ellers har du helt ret. HAn har bare ikke det niveau han havde, da han var bedst i OB, Celtic, Hibernian osv. og i mine øjne er vores to svenskere meget stærkere
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9376: 22 Feb 2009, 20:45 »

Jeg fatter stadig ikke hvorfor at vi overhovdet købte ham. Han er alt for langsom og svag til at dække op. Jeg vil os meget gerne have en ny, men der er bare ikke mange oplagte bud. Som i andre os nævner er Hjalte og Jesper vel de mest oplagte, men Jesper bliver sikkert solgt til sommer. Jeg tror dog at Hjalte måske ville forbedre sit spil hvis at han blev anfører. Jeg så gerne at Peter Larson fik han plads når at han kommer tilbage fra sin skade.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9377: 22 Feb 2009, 20:49 »

Jeg kan ikke se hvorfor vi hentede ham. Han har altså ikke niveauet på vores hold som vores hold består af. Han står ikke godt nok i defensiven og laver mange fejl. Han dækker heller ikke særlig godt op og det så vi et bevis på imod City hvor han glemte at dække Ireland op. Havde han husket det, tror jeg vi havde vundet. Jeg syntes også det er vores to svenskere i truppen som er vores bedste center forsvarer. Nu har Larsson ikke fået så mange kampe, pga. skade, men de kampe han har haft har han været en god mand. Antonsson var ude for holdet sidste sæson, men er kommet med nu som fast mand og syntes han gør de bedre en Laursen.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9378: 23 Feb 2009, 20:07 »

Så er den gal med Santin igen, han er tvivlsom til på torsdag http://sporten.tv2.dk/video/index.php/nodeId-20641826.html men som Ståle siger, så spillede han ikke godt sidste gang og alligevel scorede vi to mål. Så det skal nok gå med eller uden Santin på torsdag, tror ellers vi stiller i næste samme startopstilling på torsdag, måske kunne kvist tages ud og så Vingaard eller Sionko ind, samt om Santin bliver klar. 
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9379: 23 Feb 2009, 20:15 »

Jeg syntes altså at Vingaard skal starte inde. Syntes allerede at han har gjort det godt Thumbs Up
Logged

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9380: 23 Feb 2009, 20:21 »

Jeg synes bestemt også godt at vi kunne sende Vingaard ind i stedet for Kvist. Vingaard har jo været i rigtig god form på det seneste og har jo scoret i stort set alle træningskampene, samt i den sidste kamp.
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9381: 23 Feb 2009, 20:27 »

Som i andre os nævner så synes jeg også vi burde sætte Vingaard ind fra start (:
Jeg håber vi stiller således op:

JC
Pospech-Zanka-Antonsson-Wendt
Vingaard-TK-Nørregaard-Atiba
Nordstrand-Doye

Og Grønkjær ind i pausen Thumbs Up
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9382: 23 Feb 2009, 20:30 »

Ikke så godt med Santin, men så er det godt vi har en N'Doye og en Nordstrand. N'Doye som er god fysisk, kan måske være den mand som skal spille sammen med Ailton i angrebet. Det ville jeg mene at det er det bedste. Begge to er meget kropsstærke og med Citys forsvar som er gode robuste, ja så burde de starte inde. Et bud og håb på opstilling ville være:

JC
Pospech-Antonsson-Zanka-Wendt
Sionko-TK-Atiba-Vingaard
N'Doye-Ailton
Logged

Thomas96
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9383: 23 Feb 2009, 20:33 »

Som i andre os nævner så synes jeg også vi burde sætte Vingaard ind fra start (:
Jeg håber vi stiller således op:

JC
Pospech-Zanka-Antonsson-Wendt
Vingaard-TK-Nørregaard-Atiba
Nordstrand-Doye

Og Grønkjær ind i pausen Thumbs Up


Syntes ikke Zanka er god nok til startopstillingen Smiley .. Lauersen er måske ikke fremragende, men alligevel bedere mener jeg.
Logged

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9384: 23 Feb 2009, 20:36 »

Syntes ikke Zanka er god nok til startopstillingen Smiley .. Lauersen er måske ikke fremragende, men alligevel bedere mener jeg.

Undskyld, men så du overhovedet kampen mod city? Peace
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9385: 23 Feb 2009, 20:36 »

Jeg vil 100% mene at Zanka er bedre end laursen. Laursen laver mange fejl.
Logged

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9386: 23 Feb 2009, 20:39 »

Zanka er ikke kun bedre, han er også meget yngre og er derfor fremtiden, Laursen burde være fortid i en klub som FCK, han har simpelthen bare ikke niveau mere. Hvis han ikke får taget anførerbindet til sommer, så tror jeg Ståle må være ved at gå fra forstanden.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9387: 23 Feb 2009, 20:48 »

Thomas96: Så du City kampen? Laursen var helt og alene skyld i at City fik deres andet mål. Stephen Ireland stod klar til at banke kuglen i kassen, fra et indlæg fra Shaun Wright Phillips og det var netop Laursens opgave at dække ham op der, men fejlede. Det er en stor fejl og må aldrig ske igen. Specielt ikke mod City og heller ikke på torsdag, hvis han starter inde!
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9388: 23 Feb 2009, 20:54 »

Thomas96: Så du City kampen? Laursen var helt og alene skyld i at City fik deres andet mål. Stephen Ireland stod klar til at banke kuglen i kassen, fra et indlæg fra Shaun Wright Phillips og det var netop Laursens opgave at dække ham op der, men fejlede. Det er en stor fejl og må aldrig ske igen. Specielt ikke mod City og heller ikke på torsdag, hvis han starter inde!
Vil nu sige at Atiba også har skyld i det mål, han lade ham alt for nemt slå det indlæg. Laursen var ikke god sidst mod City, det kan vi alle blive enig om, omvendt var han klasse i Brügge, så tror nu at Laursen starte inde på torsdag.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9389: 23 Feb 2009, 21:18 »

Sionko melder sig klar: http://onside.dk/node/27111
Logged

Sider: 1 ... 624 625 [626] 627 628 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010