home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 732 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 617 618 [619] 620 621 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1547316 gange)
Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9270: 19 Feb 2009, 22:03 »

2-2 var vel et meget fair resultat, i et meget lige kamp. Vi starter ellers godt, men går så i stå da de kommer foran.
2.halvleg meget bedre, og rigtigt godt at se Grønkjær, han gjorde det super godt da han kom ind.
Det bliver svært er komme videre, men vi har været bedre på udebanen i europa i år, så muligheden er bestemt til stede.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9271: 19 Feb 2009, 22:07 »

Hold kæft hvor er det klasse Vingaard lige udligner til sidst. Fantastisk han scorer i sin første europæiske fodboldkamp. Generelt spillede vi godt, og vi kom da også frem til chancer, men City havde de største. Godt at se Grønkjær tilbage igen. Han gjorde det faktisk godt. N'Doye syntes jeg idag ikke spillede særlig godt. Tror vi skal se ham lidt mere i Superligaen før vi kan give en ren udmelding om hans præstationer. Hans idag, var ikke særlig god syntes jeg. Ailton derimod spillede fremragende. Fantastiske driblinger den mand viser. Håber han har fået en startplads, for det fortjener han snart. JC's drop, behøver vi vel ikke snakke om, andet end at det er hans fejl. Slut. Det andet mål City får er måske Laursens's skyld, men så heller ikke andet. City spillede godt i nogle perioder, men de fik ikke udnyttet alle chancer. Bellamy var jeg meget imponeret over. God holdspiller og havde nogle gode aktioner. Robinho syntes jeg ikke vi så særlig meget til, og det er også godt vi ikke gjorde det. Alt i alt er det bare et super resultat, selvom vi skal til Manchester og ''kun'' score 1 mål for at vi skal i forlænget spilletid. Det bliver svært, men troen er der i hvf. hos mig.
Logged

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9272: 19 Feb 2009, 22:07 »

Det mener jeg bestemt også vi har, hvis vi bare skynder os fra starten af kampen og løber dem over ende med det samme Wink
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9273: 19 Feb 2009, 22:11 »

Martin vingaard Smiley... Meget mere er der vel ikke at sige når man kun ser det sidste kvarter af kampen Grin

Men fair nok udfra hvad jeg ku se at i fik x Peace... Syntes i kværnede godt på, og udligningen måtte vel komme med det pres Smiley..

I får det dog stadig svært dernede men lad os nu se, spændende bliver det Peace

Udover det... Hold da helt kæft hvor er der bare ingen sang i parken.. Ikke ment som et angreb eller fornærmelse, men det avr da rystende elendigt hva der blev leveret på tribunen, i de 15 min jeg så, hvor holdet havde allermest brug for opbakning Shockeret crazy... Er jeg den eneste der har det sådan, eller er mit tv bare skidt Grin?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9274: 19 Feb 2009, 22:13 »

Super med den sene udligning. Et ok resultat der dog stadig lægger op til en utrolig svær kamp i Manchester.

Jeg kan overhovedet ikke se, hvad det er Ulrik Laursen bidrager med på FCK's hold. Alle kan sgu spille med i SAS-ligaen, men når det så gælder laver han et utal af fejl og koster et mål. Nøj han var dårlig. Zanka skulle bruges fast.

Grønkjær og Vingaard så spændende ud.
Logged


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9275: 19 Feb 2009, 22:13 »

Dernede i England? Wink
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9276: 19 Feb 2009, 22:14 »

Vi laver et par dumme fejl i dag, Laursen var ikke god, Santin så man næsten ikke, Vingaard starter dårlig med et par dårlige afleveringer, men spiller sig op. Derudover enig med AFC, Ailton spillet en god kamp i dag
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9277: 19 Feb 2009, 22:15 »

Super med den sene udligning. Et ok resultat der dog stadig lægger op til en utrolig svær kamp i Manchester.

Jeg kan overhovedet ikke se, hvad det er Ulrik Laursen bidrager med på FCK's hold. Alle kan sgu spille med i SAS-ligaen, men når det så gælder laver han et utal af fejl og koster et mål. Nøj han var dårlig. Zanka skulle bruges fast.

Grønkjær og Vingaard så spændende ud.

Jeg tror det er første gang jeg er 100% enig i noget du skriver Wink Men for fanden ja, væk med Ulrik Laursen og ind med Zanka!
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9278: 19 Feb 2009, 22:17 »

Ulrik lavede nogle dumme fejl idag, og er også snart ved at mene at Zanka skal bruges fast. Antonsson er den bedste i vores centerforsvar. Førhen var han ikke særlig prængende at se på, men efter nogle kampe er han sku blevet en god mand for os.
Logged

kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9279: 19 Feb 2009, 22:23 »

Ulrik lavede nogle dumme fejl idag, og er også snart ved at mene at Zanka skal bruges fast. Antonsson er den bedste i vores centerforsvar. Førhen var han ikke særlig prængende at se på, men efter nogle kampe er han sku blevet en god mand for os.
Vil nu mene at larsson at vores bedste kort i centerforsvaret... men nu må vi se, når han kommer igang igen.. syns heller ikk at hutch var noget at råbe hurra for idag... han tog mange forkerte løb, og så er det vel ved at være et års tid siden han havde et tilfredsstillende niveau
Logged


Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9280: 19 Feb 2009, 22:28 »

Jeg er også direkte rystet over hvor dårlig Ulrik L er idag. Den ene fejl efter den anden. Står helt forkert placerede ved målet, rigtig mange fejl afleveringer og giver to friløbere. Det er bare ikke godt nok...
Logged

LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9281: 19 Feb 2009, 22:35 »

det var sku meget godt gået af løverne Peace
. men tror de får det svært i Manchester , så tror det svære ikke det kan hamle op med dem når de skal spille retur kamp .
men det var et fint resultat de fik lavet Peace - PLUS - så vandt jeg også lige på mit odds genialt !!
Logged

Barcelona Verdens bedste hold !

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9282: 19 Feb 2009, 22:49 »

tror ikke det varer længe før at Ulrik mister anførerbindet, og derved kæmper på lige fod med de andre, hvor jeg ser Larsson/Antonsson som den bedste duo. Fint nok resultat, set i lyset af at vi hele tiden var bagud. Syntes at Grønkjær gjorde et super comeback, ligesom Vingaard spillede strålende, mon ikke han afløser Hutch, når vi skal til Manchester?

Ellers syntes jeg Ailton virker til lige at skulle igang. Han har nogle gode takter, men smider også en del bolde væk, og skal være bedre til at holde ved den, tror det var godt for ham at scorer også. må vi se imorgen hvad der helt konkret er sket med Santin, bare det ikke er med lysken, men udskiftningen lignede mere en konsekvens af det slag han fik i hovedet i første halvleg.

N'Doye tror jeg bliver rigtig god for os. Virker stærk med Hovedet, og rimelig boldsikker.

Så lad os se, den hedder vel 70/30 i Citys fravør, men man skal aldrig sige aldrig, hvis vi kan stå godt defensivt, og samtidig udnytte De chancer vi vil få på kontra, ja så ser det lyst ud Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9283: 19 Feb 2009, 22:50 »

UL smider jo også bare bolden fremad ligeså snart han får muligheden for det... og bolden ender hver gang hos Shay Given..

Der er muligheder i kampen mod city, men det hele afhænger meget af hvordan city selv er på dagen... de er trods alt det mest ustabile hold jeg kan nævne pt.
Logged


Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9284: 19 Feb 2009, 22:57 »

Vi har 4 super gode midterforsvar i Antonsson, Laursen, Zanka og Larsson, som sikkert vi starter inde hver gang i en anden superliga klub. Larsson har været ude længe, men inden han blev skadet synes jeg vi så gode takter, så Laursen skal til at vise bedre hvis han ikke vil side på bænken. Antonssen har gjort det rigtigt godt på det sidste, og virker lige nu som den der er mest sikker på en plads.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Sider: 1 ... 617 618 [619] 620 621 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010