home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 754 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 609 610 [611] 612 613 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1547130 gange)
enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9150: 15 Feb 2009, 13:03 »

Ailton er ikke som sådan en humørspiller. Men han har et klart problem med vores spillestil. I Sverige var han en gud for Örgryte, men der havde han også en helt anden funktion på holdet. Han skulle bare stå oppe foran mål og så modtage en langbold, som han så kunne trylle med. Han var ikke en der skulle kæmpe for holdet, eller en spiller der skulle angribe et tætpakket forsvar. Han var kontraspiller, og ikke en spilstation, som angriberne lige så meget er i Danmark.

Derfor passer han ikke ind i FCK. Men er ked af det på hans vegne, fordi han har et skyhøjt niveau, når han bliver brugt rigtigt. Havde han spillet for Horsens ville han kunne have været en af de giftigste angribere i ligaen, fordi de mere er et hold der sender bolden til en hurtig angriber der så forsøger et kontraangreb. Han skal ikke være en del af det opbyggende spil.

Derfor kunne han måske være god mod netop Man C, der sandsynligvis vil stå for størstedelen af presspillet i kampene.

Det var også sådan han blev brugt mod Valencia, jeg ved ikke om du så kampen, men der 'tryllede' han da også, men der brændte han alle de chancer han havde, og jeg tror ikke det er lettere at spille mod City end Valencia, fordi nu er det ikke fordi Valencias to centrale forsvarsspillere er specielt hurtige, i modsætning til en Micah Ricards, dog ved jeg ikke om de bruger ham som back eller hvad de gør i City, men det bliver ikke lige så 'nemt' at oversprinte dem, som Valencia.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9151: 15 Feb 2009, 16:55 »

Ingen fremgang for Santin, efter han måtte udgår fra træningskampe i går http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/fc_koebenhavn/article1126242.ece

Derudover kan City også risikerer at måtte undvære en brasilianer http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/uefacup/article1126250.ece
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9152: 15 Feb 2009, 17:32 »

Jeg så nu hellere Ailton starte inde mod City fremfor Nordstrand, da at Nordstrand altid er pivringe i de internationale kampe. 
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9153: 15 Feb 2009, 17:35 »

Nordstrand har slet ikke fysikken til Europa. Han er fantastisk til at placere sig, men modstanderne skal bare puste til ham, så ligger han ned.

Ailton har mere fysik på den led. Og i en kamp med mulige kontraangreb, så ville han være fin at have oppe foran. N'doye skal nok få masser at lave med deres forsvar, så Ailton kan få lidt plads!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9154: 15 Feb 2009, 17:43 »

Enig med hensyn til Nordstrand og hans fysik, tror også dermed at en Ailton vil kunne gør det bedre i sådan en kamp.
Men hvis Santin ikke bliver klar, så kan jeg godt forstille mig, at Ståle vælger kun at spille med N'doye oppe foran, med Atiba som hængende angriber, hvilket giver plads til Vingaard på venstre midtbane.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9155: 15 Feb 2009, 17:45 »

Faktisk ikke nogen dum ide, Don AA!

Det kunne godt fungere, selvom jeg hellere så det omvendt. Synes ikke at Hutchinson er god nok til en så central rolle. Eller rettere, han er god nok, når han spiller til sit bedste, hvad han sjældent gør. Vingaard har også et godt spark, som kunne udnyttes bedst centralt!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9156: 15 Feb 2009, 20:29 »

Faktisk ikke nogen dum ide, Don AA!

Det kunne godt fungere, selvom jeg hellere så det omvendt. Synes ikke at Hutchinson er god nok til en så central rolle. Eller rettere, han er god nok, når han spiller til sit bedste, hvad han sjældent gør. Vingaard har også et godt spark, som kunne udnyttes bedst centralt!
det kunne være mega nice, hvis han i sidste sekund, hiver Grønkjær ind i truppen, ved godt at han har sagt han ikke spiller, men kunne fandme være fedt Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9157: 15 Feb 2009, 20:32 »

Det ville være et super trumfkort at have, forudsat at Grønkjær har niveauet til bare 15 minutter. Men frygter at hans speed har lidt skade af hans pause. Men kunne man give ham 10-15 minutter så ville han normalt kunne splitte ethvert forsvar i de døende minutter!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9158: 15 Feb 2009, 20:34 »

Det ville være et super trumfkort at have, forudsat at Grønkjær har niveauet til bare 15 minutter. Men frygter at hans speed har lidt skade af hans pause. Men kunne man give ham 10-15 minutter så ville han normalt kunne splitte ethvert forsvar i de døende minutter!
ja, og når city, formentlig, er kørt godt møre, så kan han splitte det hele.

Kan for mig at se, godt blive vigtigt, at vi har en så bred bænk som vi har. Ligegyldigt hvem der spiller på toppen, har vi kvalitet at smide ind, og på midtbanen ligeså. KAn godt blive et våben i sig selv Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9159: 15 Feb 2009, 20:37 »

hva siger i til både Ailton og Santin fra start?

så Ville vi jo være godt stillet kontramæssigt, og er jo også set før, at de to spiller fra start sammen, når vi vil være lidt mere defensive Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9160: 15 Feb 2009, 20:46 »

Santin bliver formentlig ikke klar. ifølge Bold.dk afgøres det i sidste øjeblik. Tror på N'doye fra start, og tror så at Ståle smider Vingaard ind som hændende angriber. Men ville gerne se Ailton inde. Tror han ville få muligheder mod et offensivt Man C.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9161: 16 Feb 2009, 09:20 »

Ailton er ikke som sådan en humørspiller. Men han har et klart problem med vores spillestil. I Sverige var han en gud for Örgryte, men der havde han også en helt anden funktion på holdet. Han skulle bare stå oppe foran mål og så modtage en langbold, som han så kunne trylle med. Han var ikke en der skulle kæmpe for holdet, eller en spiller der skulle angribe et tætpakket forsvar. Han var kontraspiller, og ikke en spilstation, som angriberne lige så meget er i Danmark.

Derfor passer han ikke ind i FCK. Men er ked af det på hans vegne, fordi han har et skyhøjt niveau, når han bliver brugt rigtigt. Havde han spillet for Horsens ville han kunne have været en af de giftigste angribere i ligaen, fordi de mere er et hold der sender bolden til en hurtig angriber der så forsøger et kontraangreb. Han skal ikke være en del af det opbyggende spil.

Derfor kunne han måske være god mod netop Man C, der sandsynligvis vil stå for størstedelen af presspillet i kampene.

Spot on.

På et hold som FCK, som forventes at dominere kampene, og i ligaen skal spille mod kompakte forsvar, der får han slet ikke den tid og plads, som han fik Örgryte. Det er egentlig lidt den samme situation, som ved anskaffelsen af Berglund (ikke at de to spillere kan sammenlignes i øvrigt). Berglund kom fra et kontraspillende Esbjerg-hold til et anderledes spillende FCK-hold. Han blev heller ikke et hit.

Jeg er helt enig i, at han kunne være et ganske fornuftigt valg mod City, da den rolle han vil få i den kamp passer langt bedre, end den han ville få i en normal ligakamp.
Logged


fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9162: 16 Feb 2009, 12:30 »

Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9163: 16 Feb 2009, 12:35 »

Mere af det sammme Rullende Øjne

det ser godt ud, men han er usikker. Tror også det er et mediestunt fra FCKs side. Hvis man kan gøre ham til en ubekendt faktor for Man C, så er det jo et plus for os. Hvis man kan få det til at se ud som om han ikke bliver klar, men VUPTI han gjorde det sgu alligevel, så har man taget dem på sengen. De interesserer sig nok ikke så meget for os, så vi har absolut chancen for at overraske, og hvis de så tror at vores bedste angriber er skadet, så slapper de endnu mere af. Men SÅ tager vi dem crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9164: 16 Feb 2009, 12:36 »

Mere af det sammme Rullende Øjne

det ser godt ud, men han er usikker. Tror også det er et mediestunt fra FCKs side. Hvis man kan gøre ham til en ubekendt faktor for Man C, så er det jo et plus for os. Hvis man kan få det til at se ud som om han ikke bliver klar, men VUPTI han gjorde det sgu alligevel, så har man taget dem på sengen. De interesserer sig nok ikke så meget for os, så vi har absolut chancen for at overraske, og hvis de så tror at vores bedste angriber er skadet, så slapper de endnu mere af. Men SÅ tager vi dem crazy

Som taget ud af min mund Shockeret
Logged

Sider: 1 ... 609 610 [611] 612 613 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010