|
Don AA
|
|
De 18 udvalgte til Ajax kampen i morgen:
1. Jesper Christiansen 2. Lars Jacobsen 5. Brede Hangeland 6. Tobias Linderoth 8. Michael Silberbauer 9. Fredrik Berglund 10. Jesper Grønkjær 11. Marcus Allbäck 13. Atiba Hutchinson 14. Michael Gravgaard 15. André Bergdølmo 16. Dan Thomassen 17. Oscar Wendt 20. Razak Pimpong 23. William Kvist 27. Martin Bernburg 28. Martin Bergvold 31. Benny Gall
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Hannover 96 kan nu præsentere en fantastisk brødrister, der kan riste toastbrødet, så det farves med klubens logo. http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=10384Hørte lige løvetimen idag og der kommer snart (en lille måned) en som laver et FCK logo i SuperShoppen den skal jeg sku have
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thore
|
|
Hannover 96 kan nu præsentere en fantastisk brødrister, der kan riste toastbrødet, så det farves med klubens logo. http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=10384Hørte lige løvetimen idag og der kommer snart (en lille måned) en som laver et FCK logo i SuperShoppen den skal jeg sku have omfg hvor er det langt ude 
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Fra den ene dag til den anden, begynder du at spise utroligt mange toast?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Fra den ene dag til den anden, begynder du at spise utroligt mange toast??  Riste toastbrød er sku ikke så ringe endda
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Fra den ene dag til den anden, begynder du at spise utroligt mange toast??  Han spiser vel ikke sit eget fodbold logo  Det ville da være helt forkert at støtte sit hold på den måde.. Du er hvad du spiser 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r0tlisbrgr
|
|
ja det blir spændende - mon ikke det blir en angriber
|
|
|
|
|
|
-r0tlisbrgr stål er for evigt
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
ja det blir spændende - mon ikke det blir en angriber
! Jo mon ikke det er det! Mit bud Ailton Almeida hvad siger i andre?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Det bliver en Ailton Almeida eller en Demba-Nyren fra Esbjerg, begge to spændende spillere,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LosCules
Gæst
|
|
Er 99% sikker på at det er Ailton Almeida.. I må slappe mig hvis det ikke er 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
morten81
|
|
Ja så blev det ailton. Spændende at se hvad han kan byde på. Han får da i hvert fald ros på fcks side.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser