home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  2 Brugere, 890 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 592 593 [594] 595 596 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1546677 gange)
andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8895: 09 Jan 2009, 13:44 »

Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8896: 09 Jan 2009, 14:00 »


Hvilket en allerede har postet på forrige side Wink Opstemt

Men det lyder spændende nok. Vi kan vel godt bruge en angriber, sådan vi har andet at spille på, hvis vi en dag ikke rammer spillet med vores nuværende pasningsspil.
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8897: 09 Jan 2009, 14:01 »

Jeg tror ikke at vi kan sige at noget er 100% sikkert, før han står og trykker CV's hånd. Han siger aldrig noget, og medierne har altid masser af rygter at sende ud. Så fordi Bold.dk siger at FCK har budt skal vi ikke nødvendigvis regne med det. Men ville være lækkert med en stor stærk tank-forward
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8898: 09 Jan 2009, 14:05 »

Jeg tror ikke at vi kan sige at noget er 100% sikkert, før han står og trykker CV's hånd. Han siger aldrig noget, og medierne har altid masser af rygter at sende ud. Så fordi Bold.dk siger at FCK har budt skal vi ikke nødvendigvis regne med det. Men ville være lækkert med en stor stærk tank-forward

Det er rigtigt nok. Han er en helt anden type end Holmstrøm.
Men ja det kunne være lækkert nok med et køb af en stærk tank-forward. Spændende
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8899: 09 Jan 2009, 14:13 »

Nu sad jeg og læste i fck tråden på bold.dk og der blev diskuteret at vi kunne gå over til at spille 4-3-3 hvis vi køber en tank til angrebet vi kunne eventuelt stille sådan her op:

                Jesper C
Pospech---Antonson---Laursen----Wendt

             TK------Hjalte

               Nordstrand

Sionko-----måske N'Doye----Santin
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8900: 09 Jan 2009, 14:23 »

Nu sad jeg og læste i fck tråden på bold.dk og der blev diskuteret at vi kunne gå over til at spille 4-3-3 hvis vi køber en tank til angrebet vi kunne eventuelt stille sådan her op:

                Jesper C
Pospech---Antonson---Laursen----Wendt

             TK------Hjalte

               Nordstrand

Sionko-----måske N'Doye----Santin

Aldrig i livet. Alt for tynd midtbane, alt for mange offensive spillere.
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8901: 09 Jan 2009, 14:26 »

Aldrig i livet. Alt for tynd midtbane, alt for mange offensive spillere.

det blev os mere diskutertet at vi under en kamp ville kunne skifte taktik hvis den var helt gal, så vi ville have andre muligheder end bare 4-4-2.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8902: 09 Jan 2009, 14:28 »

det blev os mere diskutertet at vi under en kamp ville kunne skifte taktik hvis den var helt gal, så vi ville have andre muligheder end bare 4-4-2.

Ja, man kan altid satse med den opstilling i de sidste 10-20 minutter hvor man jagter en kasse, men nu var det som udgangspunkt om det var en formation vi ville starte i, og det håber - og ved jeg - vi ikke gør. Det er Ståle for klog og principfast til.

EDIT: Det du måske søger, er en 4-2-3-1 opstilling:
JC
ZP UL MA OW
TK HN
LS MN/CS AH/MV
MN/CS/DN'D/AA
« Seneste Redigering: 09 Jan 2009, 14:31 af Ghertesteas » Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8903: 09 Jan 2009, 14:31 »

Ja, man kan altid satse med den opstilling i de sidste 10-20 minutter hvor man jagter en kasse, men nu var det som udgangspunkt om det var en formation vi ville starte i, og det håber - og ved jeg - vi ikke gør. Det er Ståle for klog og principfast til.

Ja det ville ikke være for smart at stille sådan op ude mod City. Men en sådan opstilling ville også kunne bruges hvis at vi møder et af de mindre hold, der stiller sig langt tilbage og er svære at åbne op for.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8904: 09 Jan 2009, 14:33 »

Nu har jeg så vidst at FCK viste interesse for Dame siden starten af Oktober og er utrolig imponeret over hans evner. En utrolig bevægelig og utrolig giftig angriber og i er utrolig heldige hvis i får ham ( Skuffet ) men så held og lykke til jer med at få ham og All the best i foråret (Undtagen i første kamp og formentlig nogle andre hvis det bliver nødvendigt) Tunge P


EDIT: Skal nævnes at N'Doye har scoret 6 mål for OFI Kreta i sæsonen indtil videre selvom de er bundhold - Bare lidt fakta Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8905: 09 Jan 2009, 14:34 »

Nu har jeg så vidst at FCK viste interesse for Dame siden starten af Oktober og er utrolig imponeret over hans evner. En utrolig bevægelig og utrolig giftig angriber og i er utrolig heldige hvis i får ham ( Skuffet ) men så held og lykke til jer med at få ham og All the best i foråret (Undtagen i første kamp og formentlig nogle andre hvis det bliver nødvendigt) Tunge P


EDIT: Skal nævnes at N'Doye har scoret 6 mål for OFI Kreta i sæsonen indtil videre selvom de er bundhold - Bare lidt fakta Smiley

Wow du skrev utrolig mange gange - hvilket gerne må betyde, at han er utrolig god! Wink

Hvor vidste du dem om Oktober fra?
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8906: 09 Jan 2009, 14:44 »

Gennem ham agenten jeg kender Smiley får stort set alt at vide han ved flere måneder før det kommer ud Smiley skal dog heller ikke udelukke at jeg ved flere ting som sikkert kommer ud senere Rullende Øjne Peace
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8907: 09 Jan 2009, 14:58 »

Gennem ham agenten jeg kender Smiley får stort set alt at vide han ved flere måneder før det kommer ud Smiley skal dog heller ikke udelukke at jeg ved flere ting som sikkert kommer ud senere Rullende Øjne Peace
ved du om der er store chancer for at han havner i FCK? Opstemt
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8908: 09 Jan 2009, 15:01 »

Er ikke 100% inde i lige præcis den handel men vil vudere chancerne til 45-70% tættere kan jeg ikke komme Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8909: 09 Jan 2009, 15:03 »

Er ikke 100% inde i lige præcis den handel men vil vudere chancerne til 45-70% tættere kan jeg ikke komme Smiley
okay Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Sider: 1 ... 592 593 [594] 595 596 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010