home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 746 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 591 592 [593] 594 595 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1546578 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8880: 07 Jan 2009, 22:10 »

han er alså blevet fritstillet Plutonium så vi ville kunne hente ham på fri. Jeg mener selv ikke at han ville passe ind, da hans styrker jo er at kunne sætte sin back af med sin hurtighed og så komme frem til indlæg, og eftersom vi har to smølfe angriber i front ville vi ikke kunne få meget ud af det.

Om han er fri eller ej, gør ingen forskel for mig. Han er nok ret løntung anyways. Jeg mener vi har brug for en boldspiller, som Simon Poulsen, der rent faktisk kan tæmme en bold, holde på den, og spille den fornuftig videre. Jeg ser ikke Løvenkrands som denne spiller. Jeg ser Løvenkrands som en spiller der kan slå en bold forbi sin oppasser, eller indhente en lang bold, og derefter slå et indlæg til vores høje (forstå ironien) angribere.

Løvenkrands er en dårlig udgave af Rommedahl. De besidder egentlig samme kvaliteter, men ingen af dem ville kunne bruges i FCK.
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8881: 07 Jan 2009, 22:11 »

han er alså blevet fritstillet Plutonium så vi ville kunne hente ham på fri. Jeg mener selv ikke at han ville passe ind, da hans styrker jo er at kunne sætte sin back af med sin hurtighed og så komme frem til indlæg, og eftersom vi har to smølfe angriber i front ville vi ikke kunne få meget ud af det.

Jeg mener da ikke han er fritstillet? Han er sendt ned på andetholdet, men det betyder jo ikke at han er gratis! Ved I andre noget der er gået min næse forbi Huh
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8882: 07 Jan 2009, 22:13 »

Med købet af Vingaard tror jeg heller ikke på vi henter Løvenkrands, dog kan han bruges i angrebet ved et evt. salg af Junior. Mener også at det var som angriber han havde stor succes i Glasgow Rangers, hvis jeg ellers husker rigtig. Men skuller Junior blive solgt, så tror og håber jeg nu vi vælge, at hente en mere fysisk stærk angriber.
Så tror ikke vi skal regne med Peter Løvenkrads i FCK til denne omgang.    

Han er en glimrende angriber på kontraangreb, for han har et godt spark. Men vi har masser af hurtighed i angrebet. Det er muskelstyrke der mangler, og der er Junior for ubevægelig på banen til at han kan udnytte sin fysik.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8883: 07 Jan 2009, 22:13 »

Jeg mener da ikke han er fritstillet? Han er sendt ned på andetholdet, men det betyder jo ikke at han er gratis! Ved I andre noget der er gået min næse forbi Huh

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/loevenkrands-faar-fri-transfer

There's your prove Hævet Øjenbryn
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8884: 07 Jan 2009, 22:16 »


Sørens også. Dér kom jeg til at se dum ud  Opstemt

Men tak for linket, Andreas!

Synes dog ikke at det ændrer situationen. Han passer ikke ind i klubben, og vil næppe selv.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8885: 09 Jan 2009, 07:57 »

Han har vist været diskuteret herinde, men nu er det da blevet lidt mere aktuelt. Er han hvad FCK har brug for? Og hvem skal ud af vagten? http://www.bold.dk/nyt/FCK-byder-15-millioner-kroner-paa-angriber
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8886: 09 Jan 2009, 08:09 »

Junior ud af vagten.

Prica ind = drømmescenarie (for mig)
el.
Doye ind = acceptabelt, da vi får en stærk kampvogn oppe foran

Vi mangler en stor fysisk angriber, der kan slås i Europa og i opgør hvor der er behov for muskler. Santin og Nordstrand (og til dels Ailton) er for små rent fysisk. Ingen af de tre er decideret stærke, og derfor kan vi kun slå vores modstandere på hurtige løb og gode afleveringer, og på dage hvor tingene ikke hænger sammen er det ofte bedre med en stærk angriber, der kan bane sin egen vej ind i feltet. Desuden vil det give lidt mere plads til vores tre vævre angribere.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Niicklas12
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8887: 09 Jan 2009, 09:36 »

Efter alt at dømme i pressen, så er FCK slet ikke med i opløbet efter Prica. Det er efterhånden lang tid siden af der var tale om fck og Prica. Pricas klub har udtalt at der er 2 nordiske klubber der er interesseret i spilleren, det menes at de to klubber er AaB og Rosenborg.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8888: 09 Jan 2009, 10:01 »

FCK var ellers varme på ham i sommers. Så derfor antager jeg at de stadig er interesserede, da de nu har fået kastet blik på ham Doye. De er jo begge store angribere, og må derfor antages at være potentielle emner begge to, selvom Doye virker mere sandsynlig
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8889: 09 Jan 2009, 10:09 »

Efter alt at dømme i pressen, så er FCK slet ikke med i opløbet efter Prica. Det er efterhånden lang tid siden af der var tale om fck og Prica. Pricas klub har udtalt at der er 2 nordiske klubber der er interesseret i spilleren, det menes at de to klubber er AaB og Rosenborg.
Det kunne være så vildt fedt, hvis Prica kom tilbage.

Med et amerikansk stortalent og og Prica er jeg godt tilfreds, hvis ikke mere. Plus selvfølgelig Curth og Schwartz, samt en joker i Caca. Det ser godt ud!
Logged


Niicklas12
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8890: 09 Jan 2009, 10:15 »

FCK var ellers varme på ham i sommers. Så derfor antager jeg at de stadig er interesserede, da de nu har fået kastet blik på ham Doye. De er jo begge store angribere, og må derfor antages at være potentielle emner begge to, selvom Doye virker mere sandsynlig

Det kan også godt ske de stadig kigger efter ham. Så bare at at Pricas klub havde udtalt at der var 2 nordiske klubber der var interesserede.

Det kunne være så vildt fedt, hvis Prica kom tilbage.

Med et amerikansk stortalent og og Prica er jeg godt tilfreds, hvis ikke mere. Plus selvfølgelig Curth og Schwartz, samt en joker i Caca. Det ser godt ud!
Husk nu at det er FCK tråden du skriver i Smiley det hører nok til i AaB tråden Wink
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8891: 09 Jan 2009, 10:21 »

Husk nu at det er FCK tråden du skriver i Smiley det hører nok til i AaB tråden Wink
Nu blev Prica diskuteret i den her tråd, så følte lige for det Smiley
Logged


Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8892: 09 Jan 2009, 11:22 »

Altid dejligt med rygter i denne tid hvor sas ligaen ligger stiller. Synes virkelig at ham Dame N’Doye lyder spændene, han står sikkert højt på Ståle og CVs liste, tror også at Prica står på den liste da vi jo som plutonium siger, var der meget snak om ham i sommers, men det lyder til at Dame N’Doye er 1.prioritet.
Så det ser ud til at vi får 3 spillere i dette transfervindue, Wiland og Vingaard er kommet og det kunne godt tyde på at Dame N’Doye kommer. Mener også at der er en grænse på 3 spillere, når vi skal registerer evt. nye spillere til uefa cuppen, og det ser ud til, at vi har tænkt os at udnyttet det.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8893: 09 Jan 2009, 11:27 »

Man bør heller ikke hente og sælge mere end 3 mand pr. transfervindue, for det har tendens til at skabe lidt uro i truppen. Det tager tid at få gruppen sammentømret, og jo flere udskiftninger jo sværere.

Synes en stærk boksspiller ville være godt at få, og så ud med Hutch og Junior. Førstnævnte for et stort beløb.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don W
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8894: 09 Jan 2009, 12:21 »

Man bør heller ikke hente og sælge mere end 3 mand pr. transfervindue, for det har tendens til at skabe lidt uro i truppen. Det tager tid at få gruppen sammentømret, og jo flere udskiftninger jo sværere.

Synes en stærk boksspiller ville være godt at få, og så ud med Hutch og Junior. Førstnævnte for et stort beløb.

Er helt enig, håber også Hutch bliver solgt til gode penge. Men tror dog at FC kan få flere penge for ham til sommer. Han er jo meget interreseret i at spille i England. Så hvis City køber stort ind her til vinter og derved kun kan bruge reserver i UEFA-cuppen kan det blive blæst meget op i engelske aviser at FCK har slået dem ud af Europa = god reklame for Hutch!  Peace
Logged

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

Sider: 1 ... 591 592 [593] 594 595 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010