home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 772 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 590 591 [592] 593 594 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1546592 gange)
KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8865: 02 Jan 2009, 22:16 »

Der er kommet nogle nye regler (kan ikke huske hvornår) der gør at afrikanere ikke tæller som ikke Eu

Okay. Det gør det hele jo lettere. Men alligevel, hvis han nu f.eks. kan snakke engelsk og er en spiller, som er let at integrere, skal vi vel tage chancen, HVIS han er god nok. Jeg aner det ikke. Jeg har ikke hørt om ham, udover målet i PARKEN, som jeg egentlig er lidt ligeglad med. En kamp afgør ikke dette.
Bliver spændende at se. Men mon ikke vi finder en europæer.
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8866: 03 Jan 2009, 08:58 »

Synes jeg stadig ikke. Okay, måske hvis han er 210 cm høj, kan man se han er hovedstødsstærk. Men jeg kan jo også bare lægge alle de hovedstødsdueller jeg har vundet ud på youtube, selvom jeg er 175 cm høj. Og så tror folk jo jeg er hovedstødsstærk Smiley
Eftersom de fleste afrikanere er bygget så de har særdeles veludviklet springkraft i deres ben, så er det næppe utænkeligt at han er rigtig god til at vinde dueller. Afrikanere er jo kendte for at være meget atletisk byggede, hvilket giver god mening, for da de var stammefolk skulle de jage deres føde over store afstande, hvor de fx løb deres bytte træt. Det lyder fuldstændigt sindsygt på mig, men der er faktisk stammer hvor jægeren løber mere end hvad der svarer til et marathon for at løbe en gazelle træt, hvorefter han kan fange dyret. Det var noget af et sidespring, men min pointe er, at det ikke er utænkeligt at ham her har veludviklede ben fra naturens side.

Derudover tror jeg at det er en and. Nu siger Andreas93 at det ikke er alle afrikanere der tæller som ikke-eu, men hvis det ikke er tilfældet, så er det at skyde sig selv i foden at tilføje en 5. ikke-eu spiller. Men som spillertype er han det jeg har bedt til at FCK ville hente. En stærk frontløber. Havde godt nok troet, at man havde hentet Prica i Sunderland, men det blev/bliver jo nok ikke tilfældet, hvis senegaleseren hentes.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8867: 03 Jan 2009, 12:45 »

Synes det lyder meget spændene med Dame N'Doye, ud fra det man kan se i de link som fc-hansen har lagt. Men tror mest på det er en and (håber jeg tager fejl). i Iforbindelse med antal af ikke eu spillere, tæller afrikanere ikke som ikke eu spillere som følge af Cotonou aftalen http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=237730. Så et evt. køb af Dame N'Doye vil dermed ikke betyde at vi for en 6. ikke eu-spillere. Hvis det er muligt at hente ham til FCK så ser jeg hellere ham end Prica, men igen tror ikke så meget på den historie.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8868: 04 Jan 2009, 20:37 »

Lige et overblik over europæisk fodbold for os de sidste 6-7 år.

http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=8742
Logged

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8869: 07 Jan 2009, 17:06 »

Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8870: 07 Jan 2009, 17:12 »

Har vi ikke været igennem den et par gange før Rullende Øjne...

Jeg kan stadig ikke se hvad han får ud af et skifte til Fck, mener ik han er færdig i udlandet, og desuden passer han slet ikke til det spil fck viser, som er præget af teknisk stærke fløjspillere, som ikke bare er løbebånd uden lige...

Jeg tror ik på det Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8871: 07 Jan 2009, 17:35 »

Har vi ikke været igennem den et par gange før Rullende Øjne...

Jeg kan stadig ikke se hvad han får ud af et skifte til Fck, mener ik han er færdig i udlandet, og desuden passer han slet ikke til det spil fck viser, som er præget af teknisk stærke fløjspillere, som ikke bare er løbebånd uden lige...

Jeg tror ik på det Smiley
han er den samme spilletype som Grønkjær, dog mener jeg han teknisk er bedre, så han ville sagtens kunne passe ind, da han har noget gennembrudskraft, som vi altid kan bruge.

men vi henter ham ikke, dertil er vi for godt besat på kanterne Smiley
« Seneste Redigering: 07 Jan 2009, 17:37 af fc-hansen » Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8872: 07 Jan 2009, 17:40 »

han er den samme spilletype som Grønkjær, dog mener jeg han teknisk er bedre, så han ville sagtens kunne passe ind, da han har noget gennembrudskraft, som vi altid kan bruge.

men vi henter ham ikke, dertil er vi for godt besat på kanterne Smiley
Det er jeg meget uenig i.. Jeg mener netop det er grønkjær som er den tekniske af de to, mens Løvenkrands er ham der lever på hurtigheden... Han har i hvertfald altid være sammenlignet med Rommedahl!.. Plus at grønkjær er to-benet, mens Løvenkrands højre ben, vel sagtens bare er fyld Grin...

Så hvilken fordel har i, i at have en kant som lever på hurtighed når holdende mod jer ofte står dybt, og jeres angribere er små Rullende Øjne?... Det første er vel b.la grunden til at rommedahl ikke længere har succes med landsholdet?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8873: 07 Jan 2009, 17:44 »

Det er jeg meget uenig i.. Jeg mener netop det er grønkjær som er den tekniske af de to, mens Løvenkrands er ham der lever på hurtigheden... Han har i hvertfald altid være sammenlignet med Rommedahl!.. Plus at grønkjær er to-benet, mens Løvenkrands højre ben, vel sagtens bare er fyld Grin...

Så hvilken fordel har i, i at have en kant som lever på hurtighed når holdende mod jer ofte står dybt, og jeres angribere er små Rullende Øjne?... Det første er vel b.la grunden til at rommedahl ikke længere har succes med landsholdet?
han kan med sine ryk, sætte alle spillere i Sas ligaen, og kan derved lave noget på egen hånd, også når de står dybt, og jeg mener løvenkrands er bedst teknisk, men dog at ingen af dem er tekniske vidundere, og begge lever meget på farten Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8874: 07 Jan 2009, 21:40 »

han kan med sine ryk, sætte alle spillere i Sas ligaen, og kan derved lave noget på egen hånd, også når de står dybt, og jeg mener løvenkrands er bedst teknisk, men dog at ingen af dem er tekniske vidundere, og begge lever meget på farten Smiley

Jeg vil nu mene at Grønkjær slår Løvenkrands på teknik til hver en tid. Grønkjær kan sætte folk af mand-mod-mand, mens Løvenkrands mere eller mindre kun kan sætte en enkelt af på sin ene lange ryk.

Mht. til skiftet, så vil det være et okay køb, men ikke mere. Jeg er også bange for hans lidt for store skadesfrekvens.
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8875: 07 Jan 2009, 21:56 »

Jeg må erklære mig enig med Spezialized og VK

Løvenkrands er ikke en forstærkning i mine øjne. Så skulle det være i Europa, men det er jo begrænset hvor mange kampe vi har på år, hvor vi har behov for en sprinter oppe foran. Kan jo faktisk kun bruges i kampe, hvor vi bliver spillet ud af banen. Så kan en sprinter bruges til at få et hurtigt mål.. Men generelt prøver vi jo at være spilstyrende, også i Europa, og derfor er en tekniker eller fighter mere værd for en klub som FCK.

Han er en god spiller, absolut, men han passer ikke ind på vores hold. Skulle han tilknyttes skulle det være meget billigt, og jeg tror ikke de sælger for under 30 mio, hvis vi overhovedet antager at han e interesseret i at vende hjem.

Tror sandsynligheden for et skifte er under 10 %
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8876: 07 Jan 2009, 22:02 »

han kan med sine ryk, sætte alle spillere i Sas ligaen, og kan derved lave noget på egen hånd, også når de står dybt, og jeg mener løvenkrands er bedst teknisk, men dog at ingen af dem er tekniske vidundere, og begge lever meget på farten Smiley

Undskyld, men har du nogensinde set Grønkjær spille? Ganske vidst er han ikke et vidunder, men der kommer nok aldrig en Messi til Danmark. Før hans skade kunne Grønkjær jo sætte hver og en spiller af i ligaen. Hvis vi skal snakke om vidundere så er Grønkjær da det tætteste vi har haft i FCK i et godt stykke tid, ganske vidst er Santin også rigtig dygtig, dog mener jeg Grønkjær har/havde et gear mere end alle andre, folk glemmer at han har spillet på højeste plan i England i en del år og et enkelt/halvt, jeg er ikke sikker. Det har Løvenkrands bestemt ikke, i Schalke fik han ikke meget spilletid og da han var gammel nok til at være mere end et talent i Rangers, røg han jo også ud. Det mener jeg understreger at han bare ikke er ligeså god. Jeg håber inderligt at Grønkjær kommer tilbage i et bare rimeligt niveau. Men for guds skyld skal vi ikke hente Løvenkrands, jeg tror han simpelthen ikke vi har brug for ham!
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8877: 07 Jan 2009, 22:05 »

Jeg er enig. Før Grønkjærs skadeshelvede i år, så har han været i særklasse i ligaen. Virkelig en prima spiller. Hurtighed, fight og fantastiske indlæg. Jeg tror nu stadig at vi kan forvente de to sidste, men hurtigheden er nok blevet hæmmet ovenpå en knæskade på 9 måneder, når man er 31-32 år gammel!

Grønkjær håber jeg kommer tilbage i storform, men jeg tvivler desværre..

Vil nu også give enged ret i, at Santin er det nærmeste vi kommer i FCK. Synes dog også at Krohn-Dehli gør det godt i Brøndby (undskyld, det var ikke min mening at nævne "dem" i denne her tråd!)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8878: 07 Jan 2009, 22:06 »

han er alså blevet fritstillet Plutonium så vi ville kunne hente ham på fri. Jeg mener selv ikke at han ville passe ind, da hans styrker jo er at kunne sætte sin back af med sin hurtighed og så komme frem til indlæg, og eftersom vi har to smølfe angriber i front ville vi ikke kunne få meget ud af det.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8879: 07 Jan 2009, 22:09 »

Med købet af Vingaard tror jeg heller ikke på vi henter Løvenkrands, dog kan han bruges i angrebet ved et evt. salg af Junior. Mener også at det var som angriber han havde stor succes i Glasgow Rangers, hvis jeg ellers husker rigtig. Men skuller Junior blive solgt, så tror og håber jeg nu vi vælge, at hente en mere fysisk stærk angriber.
Så tror ikke vi skal regne med Peter Løvenkrads i FCK til denne omgang.    
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Sider: 1 ... 590 591 [592] 593 594 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010