home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 706 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 588 589 [590] 591 592 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1546484 gange)
andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8835: 27 Dec 2008, 00:56 »

Hvorfor score Aílton ik sådanne mål mere? :-/
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8836: 27 Dec 2008, 01:00 »

Selvtillid er svaret.

Hans tid i FCK har været svær for ham. Først da han kom til klubben var han småskadet, og skulle vænne sig til en TOTALT ny spillestil (før var han den enlige forward, de andre sparkede bolden til, og så skulle han bare løbe. Nu skal han være en del af det opbyggende spil), derudover gik han fra en stjernespiller på deltid, til en fuldtidsprof der 'bare' er en stjerne blandt mange.

Medierne brød hans selvtillid ned, hvilket gjorde at hans tekniske detaljer kiksede totalt, og Ailton er en udpræget humørspiller. Først nu, er vi begyndt at se de 22 mio i aktion, selvom der stadig er lidt langt imellem snapsene. Men jeg VED at han har et skyhøjt potentiale, det er bare så sk*de ærgeligt, at vi ikke ser det i fuld flor. Jeg tror virkeligt at han kan være lige så god, hvis ikke bedre, end Santin som målscorer, hvor Santin er mere en kreatør der også iscenesætter sine kammerater. Ailton var jo virkelig en koldblodet killer foran mål.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8837: 27 Dec 2008, 01:07 »

Ja, selvtillid er et at de ting der har gjort det svært for ham, men det er kombineret med at tempoet i dansk fodbold er væsentligt højere end i Sverige, og med et sådant prisskilt om halsen, får du altså ikke den tid det kræver at vende sig til det, før man bliver tappet for selvtillid i b. la medierne. Det tror jeg er sket med Ailton, men håber virkelig han viser hans potentiale, for når han er bedst, er han måske den stærkeste angriber i truppen.
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8838: 27 Dec 2008, 23:23 »

http://www.442.dk/index.php/tv/club_id=3 prøv at tjek det ud Smiley masser af spændende indslag Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8839: 29 Dec 2008, 17:34 »

Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8840: 29 Dec 2008, 17:36 »

Jeg tror først Jesper smutter efter sæsonen. Ville være perfekt med 2 klasse målmænd!
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8841: 29 Dec 2008, 17:37 »

Lad os håbe han bliver indtil at Wiland har fundet sig til rette og at Jesper C lige bliver og ser om Wiland ér bedre end JC.
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8842: 29 Dec 2008, 17:41 »

Ja jeg er helt enig!
Jeg tror dog personligt Wiland er et enkelt niveua over JC.
Men tror i ikke Atiba ryger nu hvor Vingaard er kommet? Jeg synes personligt vi skal sælge ham nu for 30-40 mio

Forøvrigt flot billede du har fået Anderfa Wink
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8843: 29 Dec 2008, 17:43 »

Jesper bliver i FCK til sæsonen er ovre også bliver han vel solgt til sommer Smiley
Wiland er nok heller ik rykket til FCK for at være 2. keeper problemet er bare vi ikke kan bruge Wiland i UEFA Cuppen pga. han har spillet for Elfsborg.. På den anden side slipper vi for at ha en ikke EU-borger på bænken som reserve keeper..
Er der nogen der kender noget til Wiland ?? Hvor god er han ? :S
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8844: 29 Dec 2008, 17:43 »

Ja jeg er helt enig!
Jeg tror dog personligt Wiland er et enkelt niveua over JC.
Men tror i ikke Atiba ryger nu hvor Vingaard er kommet? Jeg synes personligt vi skal sælge ham nu for 30-40 mio

Forøvrigt flot billede du har fået Anderfa Wink
Ja lad os sælge Atiba, han har ik imponeret i de seneste 2 sæsoner.

Tak tak. Lad os nu se hvad crewet siger, de betegner det sikkert som diskrimination   Opstemt
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8845: 29 Dec 2008, 18:36 »

Jesper bliver i FCK til sæsonen er ovre også bliver han vel solgt til sommer Smiley
Wiland er nok heller ik rykket til FCK for at være 2. keeper problemet er bare vi ikke kan bruge Wiland i UEFA Cuppen pga. han har spillet for Elfsborg.. På den anden side slipper vi for at ha en ikke EU-borger på bænken som reserve keeper..
Er der nogen der kender noget til Wiland ?? Hvor god er han ? :S
Var også lidt usikker på om vi måtte bruge Wiland i Uefa cuppen, men tror at Spezialized har fat i noget her:
Jeg har lige kigget lidt på nettet og nu kommer min sammenligning med FM og virkeligheden. Spørgsmålet er Wiland og Jesper Christiansen og et evt. salg, og om Wiland kan spille europæisk for FCK.

Og ja, det vil jeg med 99 % sikkerhed sige, at det kan han.

Jeg er nemlig overbevist om, at hvis man ikke spiller en "rigtig" europæisk kamp, for sit hold, så bliver man nemlig ikke låst. Og da Elfsborg ikke formåede at kvalificere sig til selve UEFA-cuppen (de tabte St Patrick's) og derved aldrig trådte ind i hovedturneringen.

Lidt lige som når fx et hold spiller Inter Toto-cup, så tæller det jo heller ikke officielt som en europæisk kamp.

Det samme gælder også i FM.

Så Wiland bør være klar til europæisk fodbold for FCK!
Men om Jesper ryger til januar eller til sommer er jeg meget usikker på, kender intet til Wiland så vil være mere tryg med Jesper på mål mod City, så ser gerne han bliver til sommer.

Til det med Atiba: Tror der er gode muligheder for at sælge ham til januar, der har jo været rygter om Celtic skulle være klar med 25 mio. hvilket jo ikke er dårligt for en spiller med 1½ tilbage af sin kontrakt. Ingen tvivl om at Atiba er en god spiller for os, men han svinger for meget i sit spil, så tror det vil være godt for ham at komme videre. Derudover har vi jo også Vingaard samt Grønkjær til at tage over, så det vil ikke være en kæmpe tab hvis Atiba bliver solgt.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8846: 30 Dec 2008, 13:20 »

Jeg tror personligt at Christiansen er bedst. Hvis man skal tro på manager, så er Wiland ikke den bedste i feltet, og er dårlig til at gå ud i bolden. Desuden er han en mere stille målmand, der ikke råber for meget af sit forsvar, hvor jeg altid har haft mere fidus til en meget synlig målmand. JC er fabelagtig til at kommunikere med sine tropper, og det synes jeg er uhyre vigtigt.

Men jeg tror desværre det er exit for JC. Jeg vil græde snot, men jeg tror desværre FCK satser på den yngre målmand, der jo er svensk tredje-valg på landsholdet. Så han har uden tvivl kvalitet, jeg sværger bare personligt mere til en type som Jesper.


Angående Hutchinson, så kender I min holdning. Sælg ham for et beløb i omegnen 20-30 mio kr, og køb en fysisk stærk angriber og/eller back-ups til backpladserne. Hutchinson har aldrig imponeret mig, eftersom hans niveau svinger enormt meget.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8847: 30 Dec 2008, 13:50 »

Jesper er den helt perfekte F.C. København spiller, han repræsenterer den personlighed som er forbanede herlig i en klub som København. Hans personlighed, hans glæde for at spille i FCK og hans venskab og taknemmelighed for fansene er helt unik, og så er han selvfølgelig en fremragende fodboldspiller.

Jeg vil være meget ked af at se en af de mest populære spillere i klubbens historie smutte, for jeg tror slet ikke Wiland har samme personlighed, og får det sammen venskab med fansene, med al respekt. Men nu kender jeg jo heller ikke manden!
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8848: 30 Dec 2008, 13:55 »

JC bliver en legende i klubben som den bedste keeper vi nogensinde har haft, og som værende en stor faktor i vores resultater i Europa de sidste 3 år. Han har en evne til at performe i store kampe, og så er hans attitude og udstråling bare fantastisk. Han har uden tvivl været en af de vigtigste spillere på holdet i alle de år han har været hos os. Håber ikke at han smutter...

Selvom Wiland er yngre, så ser jeg helst at JC bliver.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8849: 30 Dec 2008, 13:56 »

Jesper som Ghertesteas også siger, den helt perfekte FC Københavnspiller. Han har figtherviljen og et fighterhjerte. Han har kampgejst. Taknemmeligheden for fansene sætter også bare prikken over i'et.
Logged

Sider: 1 ... 588 589 [590] 591 592 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010