home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  1 Bruger, 781 Gæster Online.

Indlæg: 1132904 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 567 568 [569] 570 571 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1545943 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8520: 10 Dec 2008, 21:47 »

Simon Poulsen bliver nævnt, men jeg tror ikke han vil hjem endnu, og slet ikke til København.

Hvorfor skulle han være afvisende lige overfor FCK? Han er jo Sønderborg/Haderslev-knægt, så derfor burde han vel ikke ligefrem foretrække fx Brøndby frem for FCK.
Logged


Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8521: 10 Dec 2008, 21:51 »

Nu hvor Aab er ved at vinde på Old Trafford kom jeg til at tænke på da vi vandt 1-0 i Parken

Men er der nogen der har et link til de to startopstillinger i den kamp? Jeg kan nemlig ikke finde dem og jeg kunne godt tænke mig at se dem
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8522: 10 Dec 2008, 21:52 »

Tror da hvis han med den rette pose penge, gerne vil hjem til Danmark.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8523: 10 Dec 2008, 21:56 »

Hvorfor skulle han være afvisende lige overfor FCK? Han er jo Sønderborg/Haderslev-knægt, så derfor burde han vel ikke ligefrem foretrække fx Brøndby frem for FCK.

Fordi han tidligere har udtalt, at han ikke kan lide den københavnske spillestil. Ved godt at vi har ændret vores spillestil i år, men tror ikke han er omvendt endnu. Tror Aab og FCM har større chance for at signe ham
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8524: 10 Dec 2008, 21:57 »

100% ikke FCM. Wink
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8525: 10 Dec 2008, 21:57 »

Nu hvor Aab er ved at vinde på Old Trafford kom jeg til at tænke på da vi vandt 1-0 i Parken

Men er der nogen der har et link til de to startopstillinger i den kamp? Jeg kan nemlig ikke finde dem og jeg kunne godt tænke mig at se dem

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men vil gerne kommentere på det.

Jeg er ked af at sige det, men Aab er sgu ved at skabe et flottere resultat end vi gjorde i Parken i sin tid. 2-1 på drømmenes teater er sgu flot.. Uanset hvor meget Man U sidder på kampen (har været på arbejde, og så derfor ikke første halveg)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8526: 10 Dec 2008, 22:00 »

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men vil gerne kommentere på det.

Jeg er ked af at sige det, men Aab er sgu ved at skabe et flottere resultat end vi gjorde i Parken i sin tid. 2-1 på drømmenes teater er sgu flot.. Uanset hvor meget Man U sidder på kampen (har været på arbejde, og så derfor ikke første halveg)

Jaa jeg kan kun være enig nu hvor det er på Trafford (: Men nu skal de jo lige hive sejren hjem

Men jeg har lige selv fundet det

EDIT: 2-2
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8527: 10 Dec 2008, 22:02 »

Fordi han tidligere har udtalt, at han ikke kan lide den københavnske spillestil. Ved godt at vi har ændret vores spillestil i år, men tror ikke han er omvendt endnu. Tror Aab og FCM har større chance for at signe ham

Sådanne udtalelser tror jeg ikke man skal ligge alt for meget i. SP's udtalelser er jo meget mildere end da Peter Møller sagde at han kun kunne se sig selv spille for Brøndby (og hvad der skete 1 år efter er historie).
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8528: 10 Dec 2008, 22:08 »

Det kan du have ret i, Spezi.

Synes han ville være en god signing, fordi han kan på begge kanter, selvom hans venstrebenethed gør ham klart bedst på venstre kant.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8529: 10 Dec 2008, 22:20 »

Tror bestemt det er muligt at hente Simon Poulsen hjem, han sidder meget på bænken dernede, og jeg mener ikke at han har spillet fast over flere kampe (ret mig bare hvis jeg tager fejl). Kan ikke lige huske han skulle havde sagt, at han ikke kunne lide den københavnske spillestil, men vil heller ikke afvise at han har sagt den. Men som Spezialized siger så skal man ikke lige for meget i sådan nogle udtagelser.

Når alt det er sagt, så mener jeg ikke er vores trup behøver forstrækning, og vi skal kun købe nye spillere, hvis vi går hen og sælger en spiller efter min mening.   

Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8530: 10 Dec 2008, 22:29 »

Jeg tror slet heller ikke han kommer til aab, jeg tror ikke de har pengene til at hente ham, og hvis de endelig fik det ved indkomsten fra CL og senere Uefa Cuppen, så tror jeg at Lynge Jacobsen 'passer' på dem, fordi de jo ikke har været særlig velstående før i tiden.
Jeg tror nu heller ikke han vælger at skifte til fcm, hvis han endelig vil skifte fra AZ
Logged

fck-drengen
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8531: 11 Dec 2008, 13:18 »

Jeg syntes at de skulle satse noget mere på at hente et ungt ´scoop´ istedet for at købe sådan nogle som Ulrik Laursen. Fck er Danmarks rigeste klub, så hvorfor ikke satse lidt flere penge end 10 mio.? De sælger spillere for 30 mio og køber erstatninger for det halve. Kom nu igang FCK!
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8532: 11 Dec 2008, 13:36 »

Jeg syntes at de skulle satse noget mere på at hente et ungt ´scoop´ istedet for at købe sådan nogle som Ulrik Laursen. Fck er Danmarks rigeste klub, så hvorfor ikke satse lidt flere penge end 10 mio.? De sælger spillere for 30 mio og køber erstatninger for det halve. Kom nu igang FCK!

Hvem har FCK solgt til 30 millioner? Det meste vi nogensinde har fået for en spiller er vel Hangeland eller Gravgaard, og der tror jeg ikke vi fik meget mere end 20. Når vi så giver 22 og omkring 16 for folk som Ailton og Santin (hvis jeg husker korrekt?), syntes jeg at vi betaler tykt for spillere. Det er sikkert også møg svært når alle ved at FCK er en rig klub.
Logged

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8533: 11 Dec 2008, 13:55 »

Vi fik 48 for Christian Poulsen Peace Jeg tror næppe at  Nantes eller Fulham har betalt så meget for nogen af de to spillere Smiley Men ja jeg synes nu også vi bruger rigeligt med penge på spillere, især nu under finanskrisen, så skal vi altså passe på. Desuden behøver man jo ikke bare bruge løs fordi man har penge, hvis nu vi hentede en spiller som Andy Johnson for 50 mio. og gav ham en kæmpe løn for at skifte PL ud med sas liga bold, men han ikke slår i gennem, så er det altså rigtig, rigtig mange penge vi mister på den front, fordi vi ikke får lige så meget for ham hvis han skal sælges igen.
Vi har jo ikke en rigmand der pumper pengei kisten når bunden kan ses, ligesom City og Chelsea har.
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8534: 11 Dec 2008, 14:01 »

Hangeland fik vi 35 mil for, så vidt jeg er orienteret. Derudover var Gravgaard-handlen så lang tid undervejs, pga at FCK pressede prisen op over for Nantes' rigmand. Præcis som klubber gør over for FCK pga de har penge.

Synes også Ailton-handlen viser at FCK er villige til at satse - stort endda. Men når man så brænder fingrene på sådan en handel, så er det da klart at man bliver forsigtig og ikke bare smider 10mil efter enhver fodboldspiller der har spillet en god halvsæson!

Synes også det er en fuldstændig vanvittig pris for Ulrik Laursen, men FC var jo desperate pga det sene salg af Hangeland, hvilket var endnu en grund til OB kunne presse prisen.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 ... 567 568 [569] 570 571 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010