home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  1 Bruger, 914 Gæster Online.

Indlæg: 1132903 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 556 557 [558] 559 560 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1545712 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8355: 04 Dec 2008, 17:53 »

Selvfølgelig var det ikke min intention, at provokere, jeg ville blot understrege at min sympati ligger 100 % hos Rosenborg i aften Smiley..

Men godt du har hørt efter g00n, så jeg selv slap for IGEN at skulle forklare noget jeg allerede har forklaret 28 gange Thumbs Up!

Nej, 29 gange.

Du kunne måske godt have sagt det på en anden måde end med caps lock og smileys og tusind udråbstegn, jeg tror det var det der gjorde udslaget, istedet for at du havde skrevet noget med at du holdt med Rosenborg i aften.

Anyway er jeg nervøs for i dag, ikke fordi vi sejlede en tur mod åÅb, men fordi Rosenborg er et godt hold, og de har nogle giftige spillere som Konan Ya, Iversen, Teddy, ham der slovakken der scorede mod Brøndby og Skjelbred (Skildpadde?). Men jeg tror på vores chance, omend vi bestemt ikke dør af en uafgjort. Så er vi dog tvunget til at nakke Brügge i deres hule, hvilket ikke bliver så nemt, som nogen måske vil have det til at være.

Kan ikke komme med et bud på resultatet, da jeg absolut ingen fornemmelse har hvad der kommer til at ske i dag, men jeg skal i Parken, og håber selvfølgelig jeg, og forhåbentlig en del andre Københavnske løver, kan være med til at brøle Fjeldaberne op til Norge igen. Og hvor ville det være dejligt at sætte Rosenborg på plads!

Go kamp mates Smiley

EDIT: "ham slovakken" kunne jeg ikke huske hvad hed, men han hedder Sapara Thumbs Up
« Seneste Redigering: 04 Dec 2008, 18:02 af Ghertesteas » Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8356: 04 Dec 2008, 18:09 »

Nej, 29 gange.

Du kunne måske godt have sagt det på en anden måde end med caps lock og smileys og tusind udråbstegn, jeg tror det var det der gjorde udslaget, istedet for at du havde skrevet noget med at du holdt med Rosenborg i aften.

Anyway er jeg nervøs for i dag, ikke fordi vi sejlede en tur mod åÅb, men fordi Rosenborg er et godt hold, og de har nogle giftige spillere som Konan Ya, Iversen, Teddy, ham der slovakken der scorede mod Brøndby og Skjelbred (Skildpadde?). Men jeg tror på vores chance, omend vi bestemt ikke dør af en uafgjort. Så er vi dog tvunget til at nakke Brügge i deres hule, hvilket ikke bliver så nemt, som nogen måske vil have det til at være.

Kan ikke komme med et bud på resultatet, da jeg absolut ingen fornemmelse har hvad der kommer til at ske i dag, men jeg skal i Parken, og håber selvfølgelig jeg, og forhåbentlig en del andre Københavnske løver, kan være med til at brøle Fjeldaberne op til Norge igen. Og hvor ville det være dejligt at sætte Rosenborg på plads!

Go kamp mates Smiley

EDIT: "ham slovakken" kunne jeg ikke huske hvad hed, men han hedder Sapara Thumbs Up
"Ham slovakken" Smiley er skadet og dermed ikke med i aften
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8357: 04 Dec 2008, 18:12 »

"Ham slovakken" Smiley er skadet og dermed ikke med i aften

Hvor er det dog ualmindeligt sindsygt og helt ekstremt vigtigt! Grin

Marek Sapara er en kreativ gut som ville drive gæk med vores tunge midter forsvar, og som har et dræbende langskud. En jeg på forhånd var meget utryg ved. Lækkert!
Logged

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8358: 04 Dec 2008, 20:13 »

Selvfølgelig var det ikke min intention, at provokere, jeg ville blot understrege at min sympati ligger 100 % hos Rosenborg i aften Smiley..

Men godt du har hørt efter g00n, så jeg selv slap for IGEN at skulle forklare noget jeg allerede har forklaret 28 gange Thumbs Up!

Så siger jeg gså nu at jeg ikke vil provokere nogen, men jeg vil alligevel gå ind i Brøndby tråden hver uge og vise min støtte til deres modstander...
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8359: 04 Dec 2008, 20:15 »

Det er du da i din frie ret til, jeg ville da undres meget hvis du som fck fan holdt med os, i stedet for dem vi spillede mod Rullende Øjne

Med andre ord: Gud hvor det rager mig Smiley

« Seneste Redigering: 04 Dec 2008, 20:19 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8360: 04 Dec 2008, 20:27 »

Sapara blev da rygtet til klubben i sommers, blev han ikke? Så må han jo have en vis kvalitet

Men derudover:

Jeg tror at vi vinder kampen tæt. Det er et af de opgør, hvor begge hold VIL vinde, som det så ofte er tilfældet i kampe mellem nordiske hold. Tror det bliver præget af fight og afgjort på dødbolde eller et kiks hos et af holdene (og her mener jeg naturligvis Rosenborg).

En et-måls-sejr til os gætter jeg på.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8361: 04 Dec 2008, 20:28 »

Det er du da i din frie ret til, jeg ville da undres meget hvis du som fck fan holdt med os, i stedet for dem vi spillede mod Rullende Øjne

Med andre ord: Gud hvor det rager mig Smiley



Jeg kan aldrig påstå at jeg decideret holder med BIF. Det føles simpelthen forkert. Men uanset hvad, spiller BIF i Europa, så håber jeg de vinder, for dansk fodbolds skyld. Men du har ret. Man holder ikke med dem inderst inde.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

absalonsen
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8362: 04 Dec 2008, 20:36 »

Jeg tror meget, det er en 50-50 kamp, hvor fck dog må være små farvoritter pga. hjemmebanen. Dog tror jeg også, at man skal passe meget på ikke at undervurder Rosenborg - for så får man bank!

Det kan blive både en dreng og en pige, men jeg holder på en 2-2. Et af holdene kan dog hive sejren hjem, hvis de lige rammer dagen og marginalerne.
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8363: 04 Dec 2008, 20:39 »

Kom så FCK! Straf dem hårdt, og få de 3 point, samtidig med at Valencia slår katten af tønden mod Club Brügge!
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8364: 04 Dec 2008, 20:43 »

Kom så FCK! Straf dem hårdt, og få de 3 point, samtidig med at Valencia slår katten af tønden mod Club Brügge!

Ja, det kunne sgu være smukt  Peace

Tror nu også at vi går videre fra gruppespillet, men som Absalonsen meget rigtigt siger, så MÅ de ikke blive undervurderet.

Holder på mit 1-0 eller 2-1 til Byens Hold!!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8365: 04 Dec 2008, 21:19 »

HVAD SKER DER?HuhHuh??

Der var off side!

Så kan den dommer være et nok så stort talent, men det der var sgu dårligt! Den linjedommer må være blind!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8366: 04 Dec 2008, 21:21 »

My god. Mål i en situation, hvor der skulle været fløjtet frispark og offside 2 gange. Så må der fanme gerne tudes.
Logged

It's gonna be legendary

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8367: 04 Dec 2008, 21:22 »

Nu ved jeg godt at jeg vil blive svinet, men der var ikke frispark da han tager bolden, der var ikke offside første gang, da der hang en FCK'er da bolden blev spillet og der var heller ikke offside anden gang da ham den blev afleveret til, var bag bolden da afleveringen faldt. Beklager! Peace
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

absalonsen
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8368: 04 Dec 2008, 21:23 »

Skal ikke kunne sige noget om frisparket, men jeg er tilgengæld ret overbevist om, at der er offside i hvert fald første gang. Beklager, hawkie.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8369: 04 Dec 2008, 21:24 »

Jeg synes nu også, det lignede offside.
Logged

Sider: 1 ... 556 557 [558] 559 560 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010