Syke
Lilleputspiller
|
|
Har hørt lidt om ham. Men ikke meget.. Om han er i samme klasse som Alvaro, det er jeg ikke helt sikker på...
|
|
|
|
|
|
BACKE RAUS!! ELSKER AT FÅ MIN VILJE! Og snart er det tid til STÅLE RAUS!!
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Ja rygterne tager til det kan godt se ud til at der forsat vil være samba i parken! http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=10204Mener også at deadlinen for at få nye spillere med med til ajax kampen er 3/8 så vi har en lille smule travlt (hvis vi altså vinder samlet over MyPa-47)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Bare hent ham, han skulle eftersigende ikke have imponeret til prøvetræningen, overhovedet! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Bare hent ham, han skulle eftersigende ikke have imponeret til prøvetræningen, overhovedet!  Tror du blander 2 brasilianer sammen Gosser der har været en 20-årige spiller ved navn Edinho til prøvtræning som ikke imponeret
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Tror du blander 2 brasilianer sammen Gosser der har været en 20-årige spiller ved navn Edinho til prøvtræning som ikke imponeret
Ups, ja det er sgu rigtigt!  Ham her den anden, skulle være ret så god, han bliver i hvert fald altid topscorer i FM!  Godt køb af FCK hvis i får ham - altid rart med nogle brassere i dansk fodbold!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Dejlig start på sæsonen med 3 udebanen sejrer i det jyske over Horsens, Silkeborg og Viborg og en samlet målscorer på 8-2 især i kampene mod Silkeborg og Viborg har vi spillet rigtigt godt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Dejlig start på sæsonen med 3 udebanen sejrer i det jyske over Horsens, Silkeborg og Viborg og en samlet målscorer på 8-2 især i kampene mod Silkeborg og Viborg har vi spillet rigtigt godt.
Nemlig Det lover rigtig godt for sæsonen  Hvis vi beholder det gode spil vinder vi let ligaen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Nu synes jeg så ikke at FCK har mødt nogle decideret skræmmende modstandere.. Det har Brøndby så heller ikk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Ja så snakkede Chip og Chap i onside 2 om at Ailton Almeida nok kom til FCK i morgen eller på tirsdag det lyder jo ikke helt dårligt.
Men det siges også at hvis han kommer så kan han være med i kampene mod Ajax hvilket jeg ikke helt kan forstå da jeg mener at deadlinen var den 3/8.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Arh pis, glemte at se Onside. Skete der noget spændende, både i kampene, og/eller i programmet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AK Lemvig
Gæst
|
|
Ja så snakkede Chip og Chap i onside 2 om at Ailton Almeida nok kom til FCK i morgen eller på tirsdag det lyder jo ikke helt dårligt.
Men det siges også at hvis han kommer så kan han være med i kampene mod Ajax hvilket jeg ikke helt kan forstå da jeg mener at deadlinen var den 3/8.
Du har ret i at deadlinen er d. 3/8, men det er kun for de klubber som først kommer ind i den kommende kval. runde.. Ellers er det 24 timer før kampens start at klubberne kan hente spillere, som må spille. Det har jeg læst et sted.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mijitrix
|
|
tja Fck Vinder MULIGVIS Ligaen
medmindre at Pragtige Prica og AaB skulle havde noget at sige efter Deres Form her i starten
Hverken BiF, fck eller Aab for den sag har haft nogle Prægende Modstander udover at Sidste Års 4 Viborg Gæstet Aab
jeg tror på
1. Fck/AaB 60-40% 2.AaB/Fck 60-40% 3. BIF 50%
|
|
|
|
|
|
Come On You Spurs COYS
lurking
|
|